Stránka 1 z 1

Jaky 2litr?

Napsal: 28 zář 2008 00:13
od ashitake
Zmena planu:)
Ktery z techto 2litru mam shanet?
myslim jak je na tom spotreba spolehlivost atd atd
2.0 8V 89kw
2.0 16V 112kw 5kvalt
2.0 16V 120kw 6kvalt
bral bych motory s prevodovko a papirama pripadne napravy... nebo cely vrak bouracky... 3dv :)

Napsal: 28 zář 2008 00:55
od avenger
přiměřený peníz neexistuje, takových témat tu je hodně tak je nejdříve pročti....

dám ti příklad, umaneš si že budeš chtít mít svaly jako nějaký kulturista, ale pokud nebudeš mít svalovou hmotu tak z kůže žádné svaly nevytvoříš, můžeš jen rýsovat (odlehčovat), tvůj peugeot bohužel svalovou hmotu nemá ...

Napsal: 28 zář 2008 08:09
od ashitake
neboj procital sem to ale sorry z toho se nic nedozvis... to auto bude lestenka ne zavodak jen chci o neco malo zvednout vykon a ptam se co rikate jako odbornici na snizeni hlavy... jde o to ze se bojim zmeny casovani rozvodu... co zabrouseni ventilu a sedel? Svody pujdou stopro uz jen kvuli vzhledu... sani si vyrabim z filtru a silik prechodek HPS racing a trubky z kovostavu 8) jen me zajimaji vase nazory pripadne rady...

pežo

Napsal: 28 zář 2008 09:48
od Tommís83
Ahoj tk vačka z s16 asi ne....je to 16V, tkž vačka výfuková a sací zvlášť, a tvuj motor to má ovladaný lednou vačkou, pokud by si šel do vačky a nesehnal přímo na tvůj motor, tak pár firem umí vačku vyrobit nebo stávající upravit na požadovaný časování, ....

Napsal: 28 zář 2008 11:04
od ashitake
to sem se opravdu dozvedel neco noveho... za prvy nepsal sem z 16ky coz je 2vackovy motor ale z 106 rally coz je 1.6 8v 77kw... tim padem soudim ze to bude ve vacce a ECU atd... hlavne by me zajimalo kdyz snizim hlavu co to udela s rozvodem... po faceliftu se daval do 306 motor 72kw ten samej co mam ja ale ma jinej kompresni pomer... Tim padem se myslel snizizt hlavu dostat se na kompresni pomer novejsiho motoru a dat vacku z Rally a pak zajet na chip...

Re: co s 1.6?

Napsal: 28 zář 2008 11:08
od barry
myslím že když spočítáš všechny investice do motoru radši bych sehnal motor z S16
si vem kolik stojí vačky, svody, čip hlava, atd. + práce a jsi někde na min. 50 litrech
ten motor seženeš levněji
i kdyby v bouraném autě ale seženeš

Napsal: 28 zář 2008 11:09
od ashitake
Moje predstava je sani, zapalovaci soustava NGK, snizit hlavu a zabrousit hrany...,vacka,svody a na zaver chip mozna i regulator tlaku paliva... to se vsak uvidi... tesneni do motoru sem objednal od Victor Reinz jen ne pod hlavu tam se uvidi o kolik se bude snizovat... jen me zajima co tomu rekne rozvod... popripade nechat udelat jine kolo na vacku?

Napsal: 28 zář 2008 11:10
od barry
ashitake píše:...ale z 106 rally coz je 1.6 8v 77kw...
já jsem si vždy myslel že 106 rally je 1,3 nebo 1,4 16v
vždy jeli se mnou v kategorii

Napsal: 28 zář 2008 11:21
od ashitake
facelift 106ka je 1.6ka 77kw... predfacelift je 1.3 74kw... ta jede i lip :D pak byli jen oznaceni rally a byli to obyc 8v 1.4... krome S16ky zadna 106ka nema 16V...
coz to nechal nedavno sem videl 306ku S16 6kv zborenou... al nechtelo se mi do toho ted toho zacinam pomalu litovat... :(

Napsal: 28 zář 2008 11:40
od Tommís83
a kua sorry myslel sem že 106 rally je odlehčená s16, omlouvám se za mylnou hlášku..

Re: co s 1.6?

Napsal: 28 zář 2008 12:02
od barry
já být na tvém místě nevěším hlavu a mrknu po těch S16
protože jestli si v tom jel tak uznej že tomu se ta 1,6 nepřiblíží (pokud do ní nejebneš Trubo) Joke

Napsal: 28 zář 2008 14:17
od ashitake
jel sem v tom slabsim s 5kvaltem a ten by uplne stacil... nebo i XSI... pak to nechat udelat jako vymenu karoserie... kdyby nekdo o necem vedel... ale stejne jak by to bylo s hlavou kdybych ji snizil o 4desetiny milimetru... tolik mi vychazi zmena komprese na facelift... :D

Re: co s 1.6?

Napsal: 28 zář 2008 15:01
od barry
jj neříkám kdybys měl vrchol nabídky motorů
ale s motorem co máš bych to opravdu neřešil
stejně to potom nepojede nějak zázračně
a kolik myslíš že si přidáš koní, 10?
mě vezl jednou kamarád v 306 2,0 16v a pětikvalt nevím co přesně to bylo a jelo to hezky
tak ta 1,6 nepojede...

Napsal: 28 zář 2008 16:49
od ashitake
nepotrebuju trhace asfaltu... z tohodle se stavi puoha lestenka... bude v tom muzika,8x16 palcu kola a velky brzdy takze sem myslel dohnat vahovej deficit... pokud sezenu nekde zborenou 306ku nebo motor s prevodovkou:) jdu do toho:)

Re: co s 1.6?

Napsal: 28 zář 2008 18:24
od barry
god idea man ;-)

Re: co s 1.6?

Napsal: 28 zář 2008 19:00
od blázen
sežen T16 motor

Napsal: 28 zář 2008 20:01
od ashitake
ze 405ky? docela neralny... to je 8ventil ne?

Napsal: 28 zář 2008 20:06
od ashitake
a chci to legos do papiru... takze opravdu nerealny...

Napsal: 28 zář 2008 20:49
od blázen
ashitake píše:ze 405ky? docela neralny... to je 8ventil ne?
nikoliv měl by to být 2,0 16V turbo c výkonem něco okolo 200hp T16 by měla být 4x4 pokud se nepletu..

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1

Napsal: 28 zář 2008 22:13
od Franus
Tommís83 píše:a kua sorry myslel sem že 106 rally je odlehčená s16, omlouvám se za mylnou hlášku..
Rallye jsou i 1.6 16v, a jsou opravdu odlehcene - napr. bez sibru atd

Napsal: 29 zář 2008 11:38
od ashitake
sorry v zivote sem je nevidel... :(

Napsal: 29 zář 2008 13:47
od david
A nechtěl bys raději rovnou celý auto?Budu dávat pryč svoji 306 GTI6.

Napsal: 29 zář 2008 14:01
od ashitake
to financne asi nedam... :(

Napsal: 29 zář 2008 14:37
od david
Třeba jo :D moc za to chtít nebudu.

Napsal: 29 zář 2008 21:23
od ashitake
a to je kolik? :D

Napsal: 30 zář 2008 08:03
od david
To je počítám cca 70000Kč,na origo 15´,nová spojka,nový rozvody s pumpou,komplet podvozek,nový silentbloky př.ramen a nový držáky motoru(silentbloky).Bude na prodej tak cca za 2 měsíce.