Stránka 1 z 1

Dotaz ohledně VW 1.8T a výfuku

Napsal: 29 zář 2008 22:55
od Skury
Zdravim pánové...

Mám blbej dotaz. Jakej styl výfuku na motor z kokty/vw/audi 1.8T 150PS? Potřebuju udělat výfuk na mýho pickupa a vejfuk neexistuje, takže se bude dělat až přímo na autě. A mám dvě možnosti. Buď použít výfuk dle vzoru z kokty, se všemi tlumiči a katalyzátorem nebo jinej upravenej.... Co jsem slyšel, tak v podstatě plno průchozí, jen trubka ukončená tlumičem. Co kat a lambdy (jsou myslim 2)?

Bude tedy někdo vědět, jak tohle vyřešit? Díky moc.

Re: Dotaz ohledně VW 1.8T a výfuku

Napsal: 30 zář 2008 19:16
od Skury
Nikdo?

Napsal: 30 zář 2008 19:28
od máca
hele s tema lambdama bacha, my vyhazovaly katiky na S8 a prave tam jsou lambdy dve -pred a za katem a jak se ten katr hodil pryc, tak to po nejakejch km zacalo hazet chybu motoru! a neni pravda, ze rovna roura je nejrychlejsi vejfuk, kor u turba je ten problem, ze turbo potrebuje nejakej odpor, jinak hrozi jeho pretoceni, ja bych to asi resil stredni a koncovej tlumic origo pasik, octa....a mezi tim to proste pospojivat nak rourama, on precijen vyrobce vedel jak to navrhnout, aby to fungovalo v poradku a dlouho

Napsal: 30 zář 2008 19:32
od elviiis
chlape pročti téma výfuky je tam toho už více než dost pokud nebudeš spokojenej s tím co nalezneš hoď dotaz tam toto ti smažu...

Napsal: 30 zář 2008 19:35
od Skury
OK, v pohodě. Jinak mě Hondzik odkazoval přímo na tebe, že ty jsi tu exoert přes turbo motory. Takže kouknu a pak kdyžtak napíšu tobě. Díky.

Napsal: 30 zář 2008 19:39
od blázen
máca píše:hele s tema lambdama bacha, my vyhazovaly katiky na S8 a prave tam jsou lambdy dve -pred a za katem a jak se ten katr hodil pryc, tak to po nejakejch km zacalo hazet chybu motoru! a neni pravda, ze rovna roura je nejrychlejsi vejfuk, kor u turba je ten problem, ze turbo potrebuje nejakej odpor, jinak hrozi jeho pretoceni, ja bych to asi resil stredni a koncovej tlumic origo pasik, octa....a mezi tim to proste pospojivat nak rourama, on precijen vyrobce vedel jak to navrhnout, aby to fungovalo v poradku a dlouho
přetočení? Jak?

Napsal: 30 zář 2008 19:43
od elviiis
SKury píše:OK, v pohodě. Jinak mě Hondzik odkazoval přímo na tebe, že ty jsi tu exoert přes turbo motory. Takže kouknu a pak kdyžtak napíšu tobě. Díky.
no řekl bych že jsou tu lepčejší osoby ale klidně SZ...

Napsal: 30 zář 2008 19:45
od elviiis
blázen píše:
máca píše:hele s tema lambdama bacha, my vyhazovaly katiky na S8 a prave tam jsou lambdy dve -pred a za katem a jak se ten katr hodil pryc, tak to po nejakejch km zacalo hazet chybu motoru! a neni pravda, ze rovna roura je nejrychlejsi vejfuk, kor u turba je ten problem, ze turbo potrebuje nejakej odpor, jinak hrozi jeho pretoceni, ja bych to asi resil stredni a koncovej tlumic origo pasik, octa....a mezi tim to proste pospojivat nak rourama, on precijen vyrobce vedel jak to navrhnout, aby to fungovalo v poradku a dlouho
přetočení? Jak?
splno průchodnění výfuku nepovedek k ničemu jinému než zrychlenému náběhu turba možnosti dostat se na vyšší tlak... a zhoršení křivky motru před náběhem turba...

Napsal: 30 zář 2008 19:53
od blázen
elviiis píše:
blázen píše:
máca píše:hele s tema lambdama bacha, my vyhazovaly katiky na S8 a prave tam jsou lambdy dve -pred a za katem a jak se ten katr hodil pryc, tak to po nejakejch km zacalo hazet chybu motoru! a neni pravda, ze rovna roura je nejrychlejsi vejfuk, kor u turba je ten problem, ze turbo potrebuje nejakej odpor, jinak hrozi jeho pretoceni, ja bych to asi resil stredni a koncovej tlumic origo pasik, octa....a mezi tim to proste pospojivat nak rourama, on precijen vyrobce vedel jak to navrhnout, aby to fungovalo v poradku a dlouho
přetočení? Jak?
splno průchodnění výfuku nepovedek k ničemu jinému než zrychlenému náběhu turba možnosti dostat se na vyšší tlak... a zhoršení křivky motru před náběhem turba...
to odpovídá..ale tomu přetočení nějak nerozumím.. jediné co potřebuje odpor je spalovací prostor, kvůli rychlosti výplachu.. která by neměla překročit určité hranice,řekněme rychlost zvuku aby nedošlo k rozkmitání celé pístové skupiny a nasávané směsi a poklesu výkonu :roll:

Re: Dotaz ohledně VW 1.8T a výfuku

Napsal: 30 zář 2008 22:04
od Starlet
Jestli máš lambdu i za katem a hodíš ho pryč tak ti bude ŘJ házet chybu. Mám taky katout, ale lambdu jen před, takže je to fuk...Obecně by to tak mělo fungovat.

Napsal: 01 říj 2008 14:41
od raddy
blázen píše:
máca píše:hele s tema lambdama bacha, my vyhazovaly katiky na S8 a prave tam jsou lambdy dve -pred a za katem a jak se ten katr hodil pryc, tak to po nejakejch km zacalo hazet chybu motoru! a neni pravda, ze rovna roura je nejrychlejsi vejfuk, kor u turba je ten problem, ze turbo potrebuje nejakej odpor, jinak hrozi jeho pretoceni, ja bych to asi resil stredni a koncovej tlumic origo pasik, octa....a mezi tim to proste pospojivat nak rourama, on precijen vyrobce vedel jak to navrhnout, aby to fungovalo v poradku a dlouho
přetočení? Jak?
povodne tvrdenie o pretoceni je nezmysel, takze postrada zmysel aj dalsia debata na tuto temu. otacky turba sa riadia obtokovou klapkou-wastegate a nie vyfukom, presnejsie povedane nie v zmysle prekrocenia max. otacok kompresora.
opacna situacia vsak nastat moze uplne bez problemov a to v pripade, ak je vyfuk natolko restriktivny, ze protitlak neumozni dosiahnut pozadovane otacky kompresora.

Napsal: 01 říj 2008 17:53
od blázen
raddy píše:
blázen píše:
máca píše:hele s tema lambdama bacha, my vyhazovaly katiky na S8 a prave tam jsou lambdy dve -pred a za katem a jak se ten katr hodil pryc, tak to po nejakejch km zacalo hazet chybu motoru! a neni pravda, ze rovna roura je nejrychlejsi vejfuk, kor u turba je ten problem, ze turbo potrebuje nejakej odpor, jinak hrozi jeho pretoceni, ja bych to asi resil stredni a koncovej tlumic origo pasik, octa....a mezi tim to proste pospojivat nak rourama, on precijen vyrobce vedel jak to navrhnout, aby to fungovalo v poradku a dlouho
přetočení? Jak?
povodne tvrdenie o pretoceni je nezmysel, takze postrada zmysel aj dalsia debata na tuto temu. otacky turba sa riadia obtokovou klapkou-wastegate a nie vyfukom, presnejsie povedane nie v zmysle prekrocenia max. otacok kompresora.
opacna situacia vsak nastat moze uplne bez problemov a to v pripade, ak je vyfuk natolko restriktivny, ze protitlak neumozni dosiahnut pozadovane otacky kompresora.
to já všecko vím,jen sem byl zvědavej co z něj vypadne za kravinu