Stránka 1 z 1
Stálý převod
Napsal: 01 říj 2008 19:46
od dsc.mathew
Stálý převod
Zdravim vsechny,vzledem k tomu,ze se blizi zima a moje S16 zamiri do garaze,napadlo me,zeptat se,zda ma nekdo z vas zkusenosti s jinym zprevodovanim.Jednalo by se o prevod do pomala,tzn.,ze se snizi max.rychlost na ukor lepsiho zrychleni.Zajimala by me napr.zivotnost prevodovky,zda se zmeni spotreba nebo jina negativa,ale i pozitiva.predem dekuju za odovedi.
Re: Stálý převod
Napsal: 01 říj 2008 21:09
od jagy
Spotreba se ti pravdepodovne zvysi, protoze napr. na 90kmh budes tocit treba o 500otacek vice, nez predtim. Zivotnost by snad horsi byt nemela.. taky se na to chystam, ac na jinou znacku a problem v tom nevidim a spotrebu neresim.
Napsal: 01 říj 2008 21:30
od tsin
odkdy je spotřeba závislá na zpřevodování?
Napsal: 01 říj 2008 21:41
od Franus
Na 106ku ma nejkratsi prevod tusim skrin z 1,3 rallye, ale bohuzel je velmi tezko k sehnani. A pokud ho sezenes, tak pocitej s 8 tisici.
Vice zde
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.ph ... c&start=15
Napsal: 01 říj 2008 22:08
od JonnY
tsin píše:odkdy je spotřeba závislá na zpřevodování?
od jakziva?
1) v principe pri "kratsich" prevodoch dochadza k vyssim stratam
2) pri vacsine motorov znamenaju nizsie otacky nizsiu spotrebu. dochadza k nizsim mechanickym (trecim) stratam, a taktiez clovek musi o kusok viac slapat na plyn a tym dochadza k nizsim stratam pri plneni motoru
Napsal: 02 říj 2008 10:48
od polyy
JonnY píše:tsin píše:odkdy je spotřeba závislá na zpřevodování?
od jakziva?
1) v principe pri "kratsich" prevodoch dochadza k vyssim stratam
2) pri vacsine motorov znamenaju nizsie otacky nizsiu spotrebu. dochadza k nizsim mechanickym (trecim) stratam, a taktiez clovek musi o kusok viac slapat na plyn a tym dochadza k nizsim stratam pri plneni motoru
Přesně tak, nevim co je na tom tak nelogickýho..

Re: Stálý převod
Napsal: 02 říj 2008 17:50
od dsc.mathew
jo tak no to chci taky udelat kdyz sezenes nejakou rozbitou prevodovku na vrakaci tak to bude par penez za kolecka + prace ale kdyz nesezenes tak musis koupit jednu kvuli stalymu prevodu a to ma jen berligo a partner dvoumistny a motor 1,4 benzin a 106 1,3 raly ten starsi typ jinak nic to je prevod 4:50 nebo z 206 tez z 1,4 benzina a ta ma prevod 4:28 takze trosku delsi ted je tam prevod staly 3:59 a maximalka s prevodem 4:50 je 200 a uz si v omezovaci a stat to stoji no okolo 5000 prevodovka funkcni plus jeste to chce dat 5 stupen ze 106 diesela coz je dalsich 5000 ano?,muzetotakbyt?
Převodovka z diesela se dá sehnat za úplně jiný peníze. Možná bych se na to zkusil i zeptat mártyho, ten někde sehnal jenom za pár stovek samotnou pětku z diesela.......
Napsal: 02 říj 2008 19:17
od tsin
ty mluvis o otackach ale ty jsou podle mne regulovane ridicem, tkz nezavisle na zprevodovani.. pouze jsi potvrdil co jsem psal ja.. spotreba je zavisla hlavne na otackach a zatizeni motoru.. dale nevidim smysl v tom proc by ridic mel jezdit v nizsich otackach aby mel mensi spotrebu? efektivni vykon a otacky motoru ti nic nerikaji?
Napsal: 02 říj 2008 19:28
od JonnY
tsin píše:ty mluvis o otackach ale ty jsou podle mne regulovane ridicem, tkz nezavisle na zprevodovani..
samozrejme
lenze ak jazdis podla predpisov = jazdis v nizsich otackach
ak jazdis v premavke a nonstop nepredbiehas = jazdis v nizsich otackach
ak jazdis rovnako ako predtym = jazdis v nizsich otackach
ano otacky zalezia od vodica. ak ti to robi radost, mozes jazdit po dialnici 130 na trojke. to je na tebe.
tsin píše:pouze jsi potvrdil co jsem psal ja.. spotreba je zavisla hlavne na otackach a zatizeni motoru..
preboha kde si to pisal????
tsin píše:odkdy je spotřeba závislá na zpřevodování?
v ktorom z tychto 6 slov je to obsiahnute ?
tsin píše:dale nevidim smysl v tom proc by ridic mel jezdit v nizsich otackach aby mel mensi spotrebu?
k tomu som sa vyjadril uz vyssie. ak jazdi rovnako rychlo, jazdi v nizsich otackach
tsin píše:efektivni vykon a otacky motoru ti nic nerikaji?
nie. a tebe hej?
Re: Stálý převod
Napsal: 02 říj 2008 21:32
od dsc.mathew
dobry,pocitam se zvysenim spotreby...teda pokud jsem to dobre pochopil...melo by to byt tak,ze pri 130,kdy ted tocim na petku 3000,bych ciste teoreticky tocil,rekneme 3500-4000...tim padem spotreba jde nahoru...nejaky jiny negativa?...poripade pozitiva?