Stránka 1 z 1

Haltech ECU

Napsal: 26 říj 2008 22:14
od tsin
mate nekdo zkusenosti s Haltechem? zajimaji me hlavne moznosti rizeni paliva (kvuli oturbeni motoru)

Re: Haltech ECU

Napsal: 27 říj 2008 11:01
od Taboo
Smazano

Napsal: 27 říj 2008 16:08
od CHUD
prej trochu... :lol: já bych byl šťastnej za to T z toho slova....

Napsal: 27 říj 2008 18:16
od Taboo
Smazano

Napsal: 27 říj 2008 18:43
od tsin
potrbuji fuel ecu na motor ktery je puvodne osazen kontinualnim vstrikem, chci z duvodu oturbeni vymenit za LImp vstriky a tak resim jejich rizeni.. zajima me rozdil napriklad od masiny od greddy emanage ultimate?! diky za postrehy ;)

Napsal: 27 říj 2008 19:05
od Taboo
Smazano

Re: Haltech ECU

Napsal: 27 říj 2008 21:43
od Idaho
Taboo, když se Hlatechem zaobýráš do hloubky, mohl bys mi sem nebo do SZ písnout zda má nejak épředpřipravené mapy pro MAzdu 323 GTX ( 1.8T 4WD ) ana co by vyšel nejaký set pro řízení motoru s výkonem do 250-300PS ??

Co vse by mel obsahovat a který konkrétnéí model Haltechu bys doporucil pro toto auto, vzheldem k menším zkušenostem ( zákazník chce provézt impleentaci a pomalu se začít učit sám ) - takž enejde o HItech verzi, spíš nejakej Basic kit, který by pro začátek dokázal nahradit seriovou Ecu plus provádet menší upravy ( hlavne je třeba přejít na MAP ).

Napsal: 27 říj 2008 23:44
od tsin
basic kit :D

no to je myslim jasne jde jen o to jestli by greddy dostacoval k uprave fuel maps a stacilo by upravit zakladni ecu nebo by i do budoucna bylo lepsi poridit haltecha?

Napsal: 28 říj 2008 02:08
od Taboo
Smazano

Re: Haltech ECU

Napsal: 28 říj 2008 11:06
od Idaho
díky za info, zatím to není aktuální, pujde motor ven bude se přetesnovat, menit písty ojnice, nápravy, diffy atd.. ale jen abych mel po čem koukat ve volném čase :D

Napsal: 28 říj 2008 11:21
od tsin
pridavam se k idahovi a tez dekuji za info ;)

Re: Haltech ECU

Napsal: 13 pro 2008 23:58
od Idaho
Nadesel čas. ted heldám dealera co by dodal E6X s kabeláží pro 323/Familia Mazda ( 1.8T BP engine ) .
Doporučíš mi prosím co vse pořídit ( čidla etc ) a případne jaká konkrétne - aby bylo vse kompatibilní a při tom ne moc drahé? muj limit je cca 1600USD ( bez sh fees ) .
Vím že potřebuji :
Map senzor ( max 2bary - budu plnit cca 1,3-1,5 baru )
sirokopásmovou lambdu pro tuto ecu
EGT čidlo
čidlo polohy vačky/klikové hřídele
IAT
knock senzor ( radsi bych použil třeba i seriový ale hlavně nový, přeci jen 18 let je dlouhá doba :D )
..nevím zda bude fungovat se seriovým TPS..
asi i najěkou zapalovací cívku - nebo dporučíš 4-cívkové řešení?
..jak s dalšími čidly, která se "vyplatí" sledovat - resp co vse dokáže sledovat?
Jak je to s logováním má vlastní interní pamet ze které jde pozdeji stáhnout data nebo je možný dataloging pouze do NB připojeného za jízdy??

Další dilema co mám, otázka fianncí. Zákazník je limitován cca 2200USD ( vč dopravy a duty fees ) takže na samostatný WL kit ( R500 nedostupný, takže asi jen LM1 ) je moc velká fin zátež takže sem uvažoval o koupi sirokopásmové lambdy a egt spolupracující s Haltechem a nechat je v aute "natrvalo" ( tohle řešení by uvítal i zíkazník ale nevím jaké má výhody / nevýhody - samozřejme krome nepoužitenosti při lazení jiných vozu. )..

Re: Haltech ECU

Napsal: 14 pro 2008 12:52
od Idaho
to Taboo - prosím zkoukni do SZ

zároven ruším své lamerské dotazy - celá noc v internetu mi jich vetsinu zodpovedela :) každopádne předchozí přízpevek nechávám, třeba pro nekoho bude mít nejakou informační hodnotu..

Re: Haltech ECU

Napsal: 23 pro 2008 10:36
od Idaho
tak dnes dorazil ( 4dny po objendání a zaplacení, celkem fofr :D )

Re: Haltech ECU

Napsal: 28 pro 2008 13:02
od Taboo
Smazano

Re: Haltech ECU

Napsal: 28 pro 2008 23:11
od Idaho
super díky..poslu upřesnujici SZ