Stránka 1 z 2

Zvýšení výkonu - ROVER 416

Napsal: 08 lis 2008 10:57
od Květoslávek
Ahoj mám dotaz...je to za ty peníze dobrá investice? myslím tu první?
http://www.sportovniautodoplnky.cz/oem- ... etrvacnik/

Napsal: 08 lis 2008 14:50
od Ludwig
Řekl bych že je to vahazování peněz do luftu, kord u rovera 416...

Napsal: 08 lis 2008 15:17
od Květoslávek
MĚ JDE O TO JESTLI TO ASPON TROCHU POZNÁM...NEJDE O TO JESTLI JE TO PRO DANÝ AUTO ZBYTEČNÝ... DÍKEC..

Napsal: 08 lis 2008 15:29
od kentoya
poznáš to dvakrát
poprvé v peněžence
a podruhé až se ti utrhne, protože to není kovaný dural za tu cenu, ale max automatový, pokud je to vůbec dural, a ten rád prochází kapotou, co je to za materiál jsem nestudoval, třeba je to titan

Re: řemenice?

Napsal: 08 lis 2008 15:52
od Sly
Nejsem si jisty, jak s remenickou, nicmene u setrvacniku jde rozdil poznat pekne. Ja mel na byvalem aute oba kousky a muzu doporucit. Jde o dural. V idealnim pripade je u 900kg auta se seriovym motorem uspora az 1s na 0-100km/hod.

Dalsi vec je ta, ze jsem nechal kliku, setrvacnik i remenici dynamicky vyvazit jako celek.

Re: řemenice?

Napsal: 08 lis 2008 19:44
od Taboo
Smazano

Napsal: 08 lis 2008 20:02
od Květoslávek
tak mi někdo poradte jak to auto který je sice uuuuplně nevhodný na nějakou sportovní jízdu trochu zrychlit...výfuk,svíčky,filtr už jsou....a myslel jsem nějak šáhnout trochu do motoru..díky

Napsal: 08 lis 2008 20:57
od Taboo
Smazano

Napsal: 08 lis 2008 21:16
od Květoslávek
no jo to je krásný ale nevím jestli se svého platu bazarníka si to můžu dovolit...ps ten mini-me projekt..víš o tom něco víc to jako tam dát hlavu z d16z6? sohc VTEC?díky za info.. ps ten gtech potřebuju k něčemu inému :D

Napsal: 08 lis 2008 23:20
od New_Zulu
Ten swap hlavy se dá vygooglit popř. najdeš něco i na honda-clubu..pár lidí to tam už dělalo popř. pomůžou :-) jinak co jsem se ten swap zajímal, vychází to na cca 20tis. S tím že je potřeba samozřejmně: hlava, sání, rozdělovač, jednotka, rozovody a sada těsnění.Dobré by bylo už také nějak tu hlavu opravit/upravit. tzn. minimálně takovej menší repásek - gufera ventilů a srovnat.

Napsal: 09 lis 2008 13:42
od Ludwig
Já teda nevim jak ten motor vypadá, ale co třeba nechat udělat, nebo nejlépe udělat sám sání s větším průměrem a klapku s větším průměrem? Nějaký razantnější úpravy jsou podle mě absolutně nenávratný jak z hlediska financíá tak z hlediska požitku z jízdy...

Napsal: 09 lis 2008 14:51
od New_Zulu
Jenže studeným sáním naženeš cca tak 2HP ?? víc podle mě určitě ne. Navíc co jsem koukal na grafy z brzdy tak většinou studený sání na honda motoru spíš ublížilo, nebo se to dalo srovnávat s chybou měření. Tou hlavou udělá z motoru VTEC :-) sice jenom SOHC ale i tak se dá jenom přehozením hlavy + ty upravy co jsem psal zvednout výkon o cca 20-30HP to už je lepší co myslíš? + třeba vačka+tvoje studené sání + klapka a jsme třeba na 50HP odhadem...to už se vyplatí :lol:
EDIT: těch 50HP jsem asi přehnal..ale s kvalitními svody a výfukem možná jo

Napsal: 09 lis 2008 19:05
od kentoya
klapku nechat origo, pro malý nárůst výkonu není dobré klapku zvětšovat, určitě bude dostačující i pro navýšení výkonu o 100 koní, je potřeba aby byla restriktivní kvůli lepší turbulenci (nebo jak to nazvat) vzduchu za klapkou, protože jinak by jsi musel upravit intake manifold, ale to je rada všeobecná, tvé sání a klapku jsem neviděl

Napsal: 09 lis 2008 19:25
od Květoslávek
DÍKY DÍKY PÁNI VELMOŽNÍ.. S TÍM SOHC VTEC JE TO CELKEM ZAJÍMAVÝ ALE VÍTE O NĚKOM KDO SEM CHODÍ, KDO BY TO PROVED?

Napsal: 09 lis 2008 19:47
od New_Zulu
Jak jsem psal skoč se podívat na Honda-club.cz tam je pár lidí co to už dělali nebo dokonce ti to udělají...Je tam na prodej i ta hlava D16Z6 za velice slušný penízky

Napsal: 10 lis 2008 12:23
od elviiis
nejsem si jist zadali je pro tento vůz vhodná přestavba na V-Tec dal bych tam 2.0t a je pokoj. To auto je na atmo 16ku těžké ta turbína s tím jinak pocvičí a přestavba je stejně náročná jako přestavba na V-tec a to i finančně...

Napsal: 10 lis 2008 13:28
od Květoslávek
PANE PRESLEY to je taky řešení ale prej tam moc nevende almara a i imobilizér je docela trabl..mluvil sem s borcem v rover servisu v brně,bratislavská... :( nebo víš o nějakým takovým swapu?

Napsal: 10 lis 2008 13:52
od Ritchma
Bych měl takovej blbej dotaz. Nebude lepší to prodat a koupit něco co rovnou pojede?

Napsal: 10 lis 2008 14:07
od elviiis
Květoslávek píše:PANE PRESLEY to je taky řešení ale prej tam moc nevende almara a i imobilizér je docela trabl..mluvil sem s borcem v rover servisu v brně,bratislavská... :( nebo víš o nějakým takovým swapu?
tvoje kastle je stejná jako 220ka coupe (čumák) normálně to do toho šoupneš... ani bych se nedivil kdyby to sedělo i na držáky motoru když seženeš držáky s 220ky klidně NAčkového gsi... almaru má 220ka stejnou jako 620ka i 820ka... to ti řekl někdo kdo neví že i 220ky se dělali s tímto motorem... dokonce i NAčko má stejnou almaru (z venku) mimochodem ten motor se dával i do maestra... s imobilizérem si poradí každej autoelektrikář v tom problém není žádnej...

Napsal: 10 lis 2008 14:13
od Květoslávek
Ritchma píše:Bych měl takovej blbej dotaz. Nebude lepší to prodat a koupit něco co rovnou pojede?
ty už jsi začal...co? :D no 420T tourerů moc na světě není...

Napsal: 10 lis 2008 14:25
od elviiis
Květoslávek píše:
Ritchma píše:Bych měl takovej blbej dotaz. Nebude lepší to prodat a koupit něco co rovnou pojede?
ty už jsi začal...co? :D no 420T tourerů moc na světě není...
mno co se toho roveráckého motoru týče tak bych řekl že opravdu super... najeto 170tis a předl jako kotě... nabustnul jsem ho co dalo turbo a ani nefouklo těsněníi pod palicí... malá spotřeba příjemnej zátah už od spodku... kombajn s tímto motorem by byl fakt seper kámoš tuto přestavbu zvažuje ale je to až projekt číslo 2 po golfu...

Napsal: 10 lis 2008 14:45
od Ritchma
Květoslávek píše:
Ritchma píše:Bych měl takovej blbej dotaz. Nebude lepší to prodat a koupit něco co rovnou pojede?
ty už jsi začal...co? :D no 420T tourerů moc na světě není...
tak já si nevybíral, mě saxo schořelo. Ale už bych do auta moc peněz necpal, nemá to moc smysl. Příště koupim rovnou něco 200ps + a nebudu to řešit 8)

Napsal: 10 lis 2008 16:15
od Květoslávek
elviiis píše:
Květoslávek píše:
Ritchma píše:Bych měl takovej blbej dotaz. Nebude lepší to prodat a koupit něco co rovnou pojede?
ty už jsi začal...co? :D no 420T tourerů moc na světě není...
mno co se toho roveráckého motoru týče tak bych řekl že opravdu super... najeto 170tis a předl jako kotě... nabustnul jsem ho co dalo turbo a ani nefouklo těsněníi pod palicí... malá spotřeba příjemnej zátah už od spodku... kombajn s tímto motorem by byl fakt seper kámoš tuto přestavbu zvažuje ale je to až projekt číslo 2 po golfu...
otázka pro všechny přítomné kdo by mi to dal do kupy???? :D

Napsal: 10 lis 2008 18:21
od Taboo
Smazano

Napsal: 10 lis 2008 19:54
od elviiis
jde o to že vnašich zemněpisných šířkách je Vtec motor a jeho komponenty velice cenná věc kdežto 2.0t s roveru nikoliv... ano máš pravdu v tom že ví s čeho vycházi pokud by přestavoval svůj motor ale v čr jsou rover vrakáče co tahaj auta z uk na díli a mnohdy jsou pojízdné tudíž by byla možnost motor otestovat... odhadovaná cena přestavby je okolo 30tis (2000tis dolarů podle kurzu)... s tím že si myslím že výsledek bude podstatně zajímavější... ale je pravda že pokud by nechal spodek Zkovej a dal jen palici z Bčka tak přestavba je podstatně levnější...

Napsal: 10 lis 2008 19:58
od blázen
taky bych byl pro 2,0T ..rozeberu,vyčistím,změřím,vyměním,složím,jezdím,ujíždím VTEC

Napsal: 10 lis 2008 20:18
od elviiis
blázen píše:taky bych byl pro 2,0T ..rozeberu,vyčistím,změřím,vyměním,složím,jezdím,ujíždím VTEC
:smich2: :smich2: :smich2:

Napsal: 10 lis 2008 20:23
od blázen
blázen píše:taky bych byl pro 2,0T ..rozeberu,vyčistím,změřím,vyměním,složím,jezdím,ujíždím VTEC
moc se nesměj,ted se na mě sesype kupa majitelů VTEC a obhájit to budeš muset ty.. já rovera Turbo neměl :lol:

Napsal: 10 lis 2008 20:41
od elviiis
blázen píše:
blázen píše:taky bych byl pro 2,0T ..rozeberu,vyčistím,změřím,vyměním,složím,jezdím,ujíždím VTEC
moc se nesměj,ted se na mě sesype kupa majitelů VTEC a obhájit to budeš muset ty.. já rovera Turbo neměl :lol:
mno řeknu jedno že na to že to živilo tak malinkaté turbíčko to jelo jak cip...

Napsal: 10 lis 2008 21:36
od Taboo
Smazano