Stránka 1 z 1
ulozeni vacky
Napsal: 16 lis 2008 22:09
od tsin
ahoj, pri rozebirani motoru sme narazili na problem s ulozenim vackoveho hridele.. pri utahovani horniho dilu ulozeni, horni dil praskl vejpul a dolni dil napraskl smerem od steftu.. viz. OBR.. je to motor audi 2,3 Q NG 10V.. zajimaj me moznosti reseni?! lepeni ci svareni ohledne dolniho ulozeni a kde vzit nahradu za horni dil?
Napsal: 16 lis 2008 23:42
od Libor12
Vzhledem k otáčkam vačkového hřídele které jsou dvojnásobně vyšší než hřídele klikove bych lepit ani svařovat nedoporučoval. Ale to je pouze můj názor.
Napsal: 17 lis 2008 00:56
od bóďa
ježiš to utahoval mistr propr ne?

nekde jsem tu cetl o nejakem tekutem kovu (ale masakroznim, byly tu i videa), ale teda na tohle misto nevim nevim.... jina hlava asi nepripada v uvahu co?
Napsal: 17 lis 2008 07:26
od honza 2.0 16v
Libor12 píše:Vzhledem k otáčkam vačkového hřídele které jsou dvojnásobně vyšší než hřídele klikove bych lepit ani svařovat nedoporučoval. Ale to je pouze můj názor.
boduješ...
jsou poloviční oproti klikovce
vršek seženeš na vrakáči,spodek pořádně vyvařit,a znova obrobit...
Napsal: 17 lis 2008 11:18
od Taboo
Smazano
Napsal: 17 lis 2008 11:51
od elviiis
taky bych se nabál svaření... tig maj deksa už skoro všude a schopného svářeče by neměl bejt problém sehnat... navíc fyrmy které mají se svařovaním al slitin skušenosti ví jak to svařit aby se to neskroutilo a jak upravit místo pro návar...
Napsal: 17 lis 2008 11:51
od Libor12
To také vím že jsem to napsal přesně obráceně.

jenže z nějakého důvodu mi chybí editace příspěvku. Omlouvám se za to. Nicméně,můj názor je nesvarovat. Měl jsem něco podobného a nevydrželo to dlouho. Prasklo to přesně vedle sváru.
Napsal: 17 lis 2008 11:59
od elviiis
Libor12 píše:To také vím že jsem to napsal přesně obráceně.

jenže z nějakého důvodu mi chybí editace příspěvku. Omlouvám se za to. Nicméně,můj názor je nesvarovat. Měl jsem něco podobného a nevydrželo to dlouho. Prasklo to přesně vedle sváru.
hodně záleží na tom kdo to svařuje... místo svaru je potřeba důkladně připravit a důkladně si hlídat teplotu... vysokáý skorutí podklad a při nízké nebude svar držet...
Napsal: 17 lis 2008 12:17
od blázen
zkus to svařit,jiné řešení asi stejně nemáš...
můj druhý názor je,že si pěkné prase, takhle špinavé a zakarbonované věci skládat..

Napsal: 17 lis 2008 13:40
od tsin
sem prase ale ne u auta, tohle bylo pri rozebirani motoru.. asi se tedy koupi nova hlava a tahle bude na pokusy

Napsal: 17 lis 2008 13:47
od blázen
při povolování? to je síla.. to musí být z bláta
Napsal: 20 lis 2008 00:55
od fiat12PMR
tsin píše:sem prase ale ne u auta, tohle bylo pri rozebirani motoru.. asi se tedy koupi nova hlava a tahle bude na pokusy

ahoj, pri rozebirani motoru sme narazili na problem s ulozenim vackoveho hridele..
pri utahovani horniho dilu ulozeni, horni dil praskl vejpul a dolni dil napraskl smerem od steftu.. viz. OBR.. je to motor audi 2,3 Q NG 10V.. zajimaj me moznosti reseni?! lepeni ci svareni ohledne dolniho ulozeni a kde vzit nahradu za horni dil?
ono se pri rozebirani neco utahuje???

Re: ulozeni vacky
Napsal: 20 lis 2008 02:19
od FilipGTti
svarovani plazmou je tvrdsi jak puvodni vareni zaroven ti obrousi na puvodni rozmer to co potrebujes... dela to kazda vetsi firma
Napsal: 20 lis 2008 04:39
od MComb
fiat12PMR píše:tsin píše:sem prase ale ne u auta, tohle bylo pri rozebirani motoru.. asi se tedy koupi nova hlava a tahle bude na pokusy

ahoj, pri rozebirani motoru sme narazili na problem s ulozenim vackoveho hridele..
pri utahovani horniho dilu ulozeni, horni dil praskl vejpul a dolni dil napraskl smerem od steftu.. viz. OBR.. je to motor audi 2,3 Q NG 10V.. zajimaj me moznosti reseni?! lepeni ci svareni ohledne dolniho ulozeni a kde vzit nahradu za horni dil?
ono se pri rozebirani neco utahuje???

Velice dobře

bude nám tady vykládat nesmysli a skládá motor v takovémhle stavu. Nedivím se, že to takhle dopadlo

Napsal: 20 lis 2008 14:19
od tsin
ano stalo se to pri utahovani a pri rozebirani motoru.. pri demontazi hlavy a sundani vacky bylo potreba vacku nachvili jeste pridelat kvuli snadnejsi manipulaci a v tom okamziku stalo.. prosim nereaguj na moje prispevky jestlize mas v umyslu rozebirat veci ktere s tematem vubec nesouvisi.. az bude motor hotovy poslu Ti fotky aby si znovu, a nyni objektivne mohl posoudit zda jsem ci nejsem prase.. opravdu me dojimaji prispevky nekterych zdejsich clenu..
Napsal: 20 lis 2008 15:13
od fiat12PMR
tsin píše:ano stalo se to pri utahovani a pri rozebirani motoru.. pri demontazi hlavy a sundani vacky bylo potreba vacku nachvili jeste pridelat kvuli snadnejsi manipulaci a v tom okamziku stalo.. prosim nereaguj na moje prispevky jestlize mas v umyslu rozebirat veci ktere s tematem vubec nesouvisi.. az bude motor hotovy poslu Ti fotky aby si znovu, a nyni objektivne mohl posoudit zda jsem ci nejsem prase.. opravdu me dojimaji prispevky nekterych zdejsich clenu..
fotky tveho motoru me naprosto nezajimaji.... kdyz se musis ptat na takovouto kravinu tak si umim zcela jiste predstavit jak menis lagry meris prebrus kliky atd... takze diky ale nic nechci

Napsal: 20 lis 2008 16:22
od tsin
tak v tom pripade nehodnot cistotu rozebiraneho motoru jako by to byl motor skladany telatko
Napsal: 20 lis 2008 16:55
od fiat12PMR
tsin píše:tak v tom pripade nehodnot cistotu rozebiraneho motoru jako by to byl motor skladany telatko
ja ale nikdy nerekl nic o cistote motoru.... pouze o tom ze si protirecis...
Napsal: 20 lis 2008 17:15
od hondzik323f
už se perou??? Jinak si myslim že nechat svařit je oka...
Napsal: 24 lis 2008 10:44
od Šíša
Ohledne svarovani dej dotaz do fora
http://svarforum.cz/forum/index.php ... supr forum o vareni a jsou tam odbornici
