Stránka 1 z 3

KAIPAN TURBO

Napsal: 09 pro 2008 08:13
od MARKUSPRELUDUS
Zdar chlapi ,stavíme novou hračku a potřeboval bych trochu pomoct ,znamená to shnat kované věci do motoru 1.4 16V 74kw typ BBZ rok 2004 ,dále pak by mělo nasledovat turbo což znamená pokud by někdo měl skušenosti známé tak rád uvítám pomoc. případně typy na IC,TURBO(asi fiat punto GT) ,BOV ventil,kde vzít nejlépe olej pro mazání turba, jak pořešit okruh toho turba,a kdo by pomohl načipovat jednotku v poměru k turbu.

O peníze tady nejde .... takže to nemusíte řešit.

jde o vytvoření vozítka pro zábavu nikoly pro cesty do práce 8) takže o životnosti motoru taky nemůsíme diskutovat.

Re: KAIPAN TURBO

Napsal: 09 pro 2008 08:58
od Zemi
Trochu jinak... Proc tam nedat rovnou turbo motor a zbytecne nexperimentovat? :roll: Ten ucintlej 1.8T si necha hodne libit takze ja osobne bych mel jasno...

Re: KAIPAN TURBO

Napsal: 09 pro 2008 17:02
od MARKUSPRELUDUS
Zemi píše:Trochu jinak... Proc tam nedat rovnou turbo motor a zbytecne nexperimentovat? :roll: Ten ucintlej 1.8T si necha hodne libit takze ja osobne bych mel jasno...
poněvač bych auto nedostal na papíry musí tam být motor 1.4 a je tam sakra málo míta ale spíš de o homologaci 8) kaipan funguje na platformě fabie

Re: KAIPAN TURBO

Napsal: 09 pro 2008 17:10
od Zemi
MARKUSPRELUDUS píše:
Zemi píše:Trochu jinak... Proc tam nedat rovnou turbo motor a zbytecne nexperimentovat? :roll: Ten ucintlej 1.8T si necha hodne libit takze ja osobne bych mel jasno...
poněvač bych auto nedostal na papíry musí tam být motor 1.4 a je tam sakra málo míta ale spíš de o homologaci 8) kaipan funguje na platformě fabie
Tak to uz dava smysl.

Re: KAIPAN TURBO

Napsal: 12 pro 2008 21:21
od Idaho
ic u nás, BOv u nás.. samco spojky, piggy.. oleje..

:)

Re: KAIPAN TURBO

Napsal: 12 pro 2008 21:45
od Anděl
Pokuď nejde o peníze, tak bych to dal nějaké firmě. co se tím žíví.

Těžko ti tady někdo poradí a ty to podle toho uděláš, aby to fungovalo dobře . :?:

Jinak o pár baráků vedle mě bydlí známej, co má taky Kaipana. Ale ty budeš mít asi 15. On má 57. ( 1.8T) a nejede mu to špatně. 8)

Re: KAIPAN TURBO

Napsal: 13 pro 2008 11:52
od blázen
turbo asi podle kompresorových map..

Re: KAIPAN TURBO

Napsal: 13 pro 2008 14:18
od honza 2.0 16v
jako blázen-turbo dle kompresorových map

motor 1.4 74kw bych osobně moc netunil.Pokud chceš dostat rozumný koně,dej to někomu kdo se tím zabejvá-třeba p.Albrecht,kterej si vyrábí většinu motorovejch dílů,pak můžeš očekávat celkem zajímavej výkon-dle tvýhorozpočtu se můžeš dostat na nějakejch 180PS z NA,pak počítej s přestavbou převodovky..

jinak u tohodle FWD prdítka bych turbo nedával..samo o sobě to auto je lehký,a dávat mu nějakej šílenej motor,když to nedokážeš přenýst je nesmysl..

Re: KAIPAN TURBO

Napsal: 15 pro 2008 17:05
od elviiis
a nemá náhodou platformu z favorita? jinak na tento motor těžko koupíš kované střeva...

Re: KAIPAN TURBO

Napsal: 15 pro 2008 17:21
od tsin
elviiis píše:a nemá náhodou platformu z favorita? jinak na tento motor těžko koupíš kované střeva...
ne to mel kaipan 14 on ma zrejme kajpa 15ku..

Re: KAIPAN TURBO

Napsal: 15 pro 2008 17:27
od blázen
neber to jako urážku nebo narážku, ale jen jako nestranný názor

proč si prostě normálně někoupíš auto s přeplnovaným motorem v serii? Dnes takových aut je opravdu hodně.. než se srát s tímhle

Re: KAIPAN TURBO

Napsal: 15 pro 2008 19:38
od Rolljoin
teď jsem se díval na jejich stránky a ten novej kaipan bych řekl že asi bude dost oničem, 1,4 a ještě předokola... rači bych si vzal tu repliku 7 s 1,8T

Re: KAIPAN TURBO

Napsal: 15 pro 2008 19:47
od Zemi
Rolljoin píše:teď jsem se díval na jejich stránky a ten novej kaipan bych řekl že asi bude dost oničem, 1,4 a ještě předokola... rači bych si vzal tu repliku 7 s 1,8T
FWD? No te pic to bude srandy kopec. :lol:

Re: KAIPAN TURBO

Napsal: 15 pro 2008 22:44
od tsin
TF je plny lidi co zijou "lestenka" stylem, proc to berete tomuto, styl je to urcite vetsi nez escort s kridlem a ronal kolama

Re: KAIPAN TURBO

Napsal: 16 pro 2008 08:02
od MARKUSPRELUDUS
tsin píše:TF je plny lidi co zijou "lestenka" stylem, proc to berete tomuto, styl je to urcite vetsi nez escort s kridlem a ronal kolama
svatá pravda pokud chctete jezdit do práce tak mužu jezdit merglem na 19kach kolech s 5.5 V8 čkovým motorem od amg a nebo třeba dalším autem, ale tady nejde o to mít auto co si koupíš sedneš do něj a pak jedeš dělat dojem na sraz jak ti valí subáč ,spíš de o to postavit si auto pro sebe . a po srazech taky nejezdím to auto je pro potěšení a nějáký ty chvilky v garáži.


takže pokud máte někdo kontakty dejte prosím :pifko:

Re: KAIPAN TURBO

Napsal: 16 pro 2008 08:15
od honza 2.0 16v
MARKUSPRELUDUS píše:
tsin píše:TF je plny lidi co zijou "lestenka" stylem, proc to berete tomuto, styl je to urcite vetsi nez escort s kridlem a ronal kolama
svatá pravda pokud chctete jezdit do práce tak mužu jezdit merglem na 19kach kolech s 5.5 V8 čkovým motorem od amg a nebo třeba dalším autem, ale tady nejde o to mít auto co si koupíš sedneš do něj a pak jedeš dělat dojem na sraz jak ti valí subáč ,spíš de o to postavit si auto pro sebe . a po srazech taky nejezdím to auto je pro potěšení a nějáký ty chvilky v garáži.


takže pokud máte někdo kontakty dejte prosím :pifko:

http://www.albrechtmotorsport.cz" onclick="window.open(this.href);return false; .. nikdo jinej ti ohledně kovanejch střev teď nedokáže poradit...

počítej +- 40 za sadu písů a ojnic , pokud u něj necháš dělat hlavu a vačku+další nesmysly kolem,tak jseš na cca 100 a máš motor ze kterýho se posereš -a nejen ty,převodovka nebude vědět co se děje..osobně bych v tomhle případě šel nepřeplňovanou cestou,už jen proto že budeš mít i v nabroušeným NA případě velkej problém to přenýst

Re: KAIPAN TURBO

Napsal: 16 pro 2008 09:06
od blázen
jj kilo ti motor zkousne v pohodě.. a bez práce a kde jsou další věci

Re: KAIPAN TURBO

Napsal: 16 pro 2008 09:28
od elviiis
mno nevím s těmi střevy to bude ais problém jestli je nějaká renomovaná firma nedělá tak můj odhad kdyby sis je nechal dělat jako výkovky tak odhad 600 000Kč jediné řešení je že by ti je vyfrézoval s vykovaného bacanu. Ale nejsem si jist jeslti se vějdeš do 40ti... další věc jak bylo zmíněno převedovka... Celkově si myslím žet o so vymýšlíš nebude moc zábavné auto daleko zábavnější by bylo koupit jak někdo zmiňoval repliku super7 dát tam cosworth motor a pak by to bylo opravdu zábavné auto...

co se escortu týče tak řekl bych že 4x4 cosworth je podstatně větší brutálka než kaipan na podvozku fábky :wink:

Re: KAIPAN TURBO

Napsal: 16 pro 2008 09:46
od honza 2.0 16v
elviiis píše:..
s výkovky pístů problém není ,pokud to není nějakej atypickej průměr mimo rozmezí 76-104mm...ojnice též nejsou v případě mr. Albrechta problém...(nevím jestli se H ojnice dá nazývat výkovkem-ale nějak se ten polotovar vyrobit musí...)

Re: KAIPAN TURBO

Napsal: 16 pro 2008 09:58
od elviiis
jo i Hčka jsou vykované a následně ofrézované. Jestli se zabývá motorama škoda je možné že má v nějaké kovárně nějaké univerzální zápustkové zařízení na polotovary a z nich to frézuje. Tím pádem platíš jen výkovek ne zařízení a cena je ůplně někde jinde... Každopádě bude s toho rychle lehké prdítko ale tu zábavu jakou ti dá verze se zadním náhonem ti to určitě nedá i když to bude mít slušnej poměr výkon/váha.

Re: KAIPAN TURBO

Napsal: 16 pro 2008 11:50
od MARKUSPRELUDUS
honza 2.0 16v píše:
MARKUSPRELUDUS píše:
tsin píše:TF je plny lidi co zijou "lestenka" stylem, proc to berete tomuto, styl je to urcite vetsi nez escort s kridlem a ronal kolama
svatá pravda pokud chctete jezdit do práce tak mužu jezdit merglem na 19kach kolech s 5.5 V8 čkovým motorem od amg a nebo třeba dalším autem, ale tady nejde o to mít auto co si koupíš sedneš do něj a pak jedeš dělat dojem na sraz jak ti valí subáč ,spíš de o to postavit si auto pro sebe . a po srazech taky nejezdím to auto je pro potěšení a nějáký ty chvilky v garáži.


takže pokud máte někdo kontakty dejte prosím :pifko:

http://www.albrechtmotorsport.cz" onclick="window.open(this.href);return false; .. nikdo jinej ti ohledně kovanejch střev teď nedokáže poradit...

počítej +- 40 za sadu písů a ojnic , pokud u něj necháš dělat hlavu a vačku+další nesmysly kolem,tak jseš na cca 100 a máš motor ze kterýho se posereš -a nejen ty,převodovka nebude vědět co se děje..osobně bych v tomhle případě šel nepřeplňovanou cestou,už jen proto že budeš mít i v nabroušeným NA případě velkej problém to přenýst

dík za odkaz poptal sem tam písty ojnice a vačky předpokládaná investice do motoru je tak 200 -250 tis a přenesení výkonu taky neřešte můj problém :D

Re: KAIPAN TURBO

Napsal: 16 pro 2008 12:00
od MARKUSPRELUDUS
blázen píše:jj kilo ti motor zkousne v pohodě.. a bez práce a kde jsou další věci
s tím se počítá 8) ale furt řešíte peníze ty z vašeho netečou tak to neřešte :pifko:

Re: KAIPAN TURBO

Napsal: 16 pro 2008 12:28
od blázen
MARKUSPRELUDUS píše:
blázen píše:jj kilo ti motor zkousne v pohodě.. a bez práce a kde jsou další věci
s tím se počítá 8) ale furt řešíte peníze ty z vašeho netečou tak to neřešte :pifko:
netečou,to máš pravdu,jen se ti tu každý snaží naznačit ,že do toho strčíš strašnou hromadu peněz a ve výsledku to nepojede ani jako auto za poloviční pořizovací cenu :roll:

Re: KAIPAN TURBO

Napsal: 16 pro 2008 13:56
od Nick
možná mě tady ukamenujete , ale když je to na platformě fabie , tak by se tam mohl šupnout 1,9 TDi , ten se dá bez větších problémů a investic dostat na 170 koní ... naftovej kaipan , to by byla trochu raritka :lol:

Re: KAIPAN TURBO

Napsal: 16 pro 2008 13:59
od elviiis
Mno jo ale nezapomeň na jeho vysokou hmotnost a kaipan bude lehkej mněl by pak asi débílkovské jízdní vlastnosti...

Re: KAIPAN TURBO

Napsal: 16 pro 2008 14:49
od tsin
hlavne kdo by jezdil s ocouzenym kajpem :D

Re: KAIPAN TURBO

Napsal: 16 pro 2008 22:07
od JRD McLAREN
neviem teraz ci mi nieco neuniklo...
ale KAIPAN je na platforme FABIA ..
ale "skodovacka" 1.4 8V MPi alebo "volkswagenacka" 1.4 16V ..??
(lebo vw 1.4 16V ide hrozne..)

aj ked zase z 1.6 16V je to "zamenitelne"..
..a pokial si spominam, niekto spravil feliciu 1.6 TURBO..
a myslim ze KAIPAN funguje aj na tom ..FAVORIT / FELICIA ...

..a o penaizach, sa asi fakt nema cenu bavit..
..moj motor, mierne upraveny uz zozral kilo..
..a to neni este zlozennny a pod kapotov..

Re: KAIPAN TURBO

Napsal: 17 pro 2008 07:56
od MARKUSPRELUDUS
blázen píše:
MARKUSPRELUDUS píše:
blázen píše:jj kilo ti motor zkousne v pohodě.. a bez práce a kde jsou další věci
s tím se počítá 8) ale furt řešíte peníze ty z vašeho netečou tak to neřešte :pifko:
netečou,to máš pravdu,jen se ti tu každý snaží naznačit ,že do toho strčíš strašnou hromadu peněz a ve výsledku to nepojede ani jako auto za poloviční pořizovací cenu :roll:
mě to naznačovat nemusíte :nono: ja stím počítám a auto který jede už v serii mám viz předchozí příspěvky tady jde o to postavit si auto tak jak se líbí mě

Re: KAIPAN TURBO

Napsal: 17 pro 2008 08:02
od MARKUSPRELUDUS
Nick píše:možná mě tady ukamenujete , ale když je to na platformě fabie , tak by se tam mohl šupnout 1,9 TDi , ten se dá bez větších problémů a investic dostat na 170 koní ... naftovej kaipan , to by byla trochu raritka :lol:
to by byla šienost sporták v dieslu :nono: :? :savle: a jsem na benzíny z naftou můžu jezdit tak na dovolenou s přítelkyní ale ne na okruh

Re: KAIPAN TURBO

Napsal: 17 pro 2008 14:02
od TF
Jestli chces davat turbo na 1.4 jen kvuli tomu ze je tam 1.4 legalni, tak bych jen dodal je to s tym turbem uz legalni nebude. Jak se toho jednou nekdo vsimne na STK tak bude hned konec. A pokud s tim nedej boze zpusobis bouracku tak ti to taky napoctou.