Stránka 1 z 1
Vzduchový filtr-kit sání poraďtě!
Napsal: 18 lis 2004 19:38
od behero
Potřeboval bych Vaší radu, tedy především zkušenosti. Chystám se, nebo spíš jsem se chystal na výměnu standardního sání na mé Astře G za sportovní kit sání K&N(kit 57i), ale na diskuzích v Německu atp. jsem se dočetl,že s tím mají problémy-tj. otevřený filtr nasává horký vzduch od motoru,čímž vlastně se děje opak,ně by vlastně měl filtr plnit,tj motor se zadýchává ještě více. Některý s tím mají problém jiní píší,že ne. Jaká je vaše zkušenost?PLEASE HELP!Nerad bych koupil ten kit a pak zjistil,že výrobce udělal kit pro auto,kde se otevřený filtr díky poloze přímo u motoru prostě nehodí.DÍKY
Napsal: 18 lis 2004 19:41
od Ritchma
No to se musí ještě odstínit a nějakym způsobem přivést vzdchu. Tudíž plechem nebo něčim odstínit a přivézt takovou tou trubkou ohebnou vzduch k filtru odněkud od nárazníku a bude to dobrý
Napsal: 18 lis 2004 19:44
od PJ
Ritchma píše:No to se musí ještě odstínit a nějakym způsobem přivést vzdchu. Tudíž plechem nebo něčim odstínit a přivézt takovou tou trubkou ohebnou vzduch k filtru odněkud od nárazníku a bude to dobrý
Nějak tak nebo náporově od kapoty a taky záleží jestli to s tim kitem bude před nebo za motorem, ale jinak bych do toho šel
Napsal: 18 lis 2004 20:57
od radek28
kit 57i zpočívá v tom ,že máš v sadě i držák a takovou hnusnou hadici pr.50mm na přívod vzduchu,oproti normálnímu konusu navíc,toť vše.takže bud kup obyčejný konus za 700.-+ ta hadice (ale z obi pr. tak 100mm)a náležitě to zakomponuj,nebo se ptej po filtru v úpravě twister(je schován v celoplášti a kněmu pak následovně připevníš tu hadici z obi a vyvedeš šiškovně do nárazníku nebo někam aby tě šel čersvej luft a máš to.sám jsem měl kit57i,pak filtr za 700.-(má ho teď mladá na corse,tam u ní brutal zvuk,při akceleraci,1.4 16v+remus konec)a já ted přes zimu koupím ten twister.origo ho dělá tuším green ale zase řikam je to zbytečný tahání pěněz z lidí.stačí levnější rozdíl nepoznáš
to radek28:
Napsal: 18 lis 2004 21:18
od behero
Dáš mi prosím Tě tip na ten "twister"-koukal jsem, že Green si za něj bere min. 5000,- (jen ten filtr) a to ještě nevím,kterej mont. průměr potřebuju. Máš typ na nějakej kvalitní,ale levnější od jinýho výrobce? A co zkušenost se spotřebou a zvýšením výkonu??? Hodně lidí říká,že výkon 0% navýšení, spotřeba taktéž není menší a jen ten zvuk prej...?!
Napsal: 18 lis 2004 21:35
od Ritchma
A co sehnat tohle? Rozhodně lepší než blbej twister, zatim sem o něm moc dobrého neslyšel.......
To RITCHMA:
Napsal: 18 lis 2004 21:55
od behero
Co to je?GREEN?Cena?Napiš o tom víc?Důležitý je asi taky prostor na to. Co jsi slyšel o twistru?
Napsal: 18 lis 2004 22:32
od Ritchma
Jo,tohle je GREEN, ale na astru G se tohle nedělá. Neni twister jako twister. Některej může bej dobrej, ale některý maj tak malej vstup pro vzduch že je to k ničemu. Viděl sem kluka co měl nomrálně ten twister položenej na motoru, takže to bylo úplně rozpálený, no hrůza, tak bacha na to

Já sem tak dlouho scháněl na saxo filtr až sem objednal tohle od racelandu (taky nedělaj nic na astru). Byl sem v C.A.T. tuningu na čištění filtru a ten mi tam začal povídat jak střídal sání za sání (myslim že ten krám s bráchou snad vlastní nebo co) a že to zkoušel a jediný co bylo fakt znát bylo tohle:
To co tam měl byl myslim B.M.C. nebo tak. Sou myslim třívrstvý a K&N a Green snad jen dvou. Je to uzavřený celý v karbonu a teplo se tam doopravdy nedostane. Je to taková lepší varianta twisteru, jenže narozdíl od twisteru je tam kolem toho filtru místo, takže mi to příjde trochu lepší.
Ovšem cena je vyšší a to zhruba kolem 9tis. Prej to za to ale stojí........
Napsal: 19 lis 2004 11:57
od behero
Tak jedu do C.A.T se poradit. Uvidíme. Jen jestli nechválej ale jen své zboží-tj. co mají za pultem!???????Jsou totiž oficialním distrubotorem B.M.C !!
I tak ale díky!
Napsal: 19 lis 2004 13:50
od Sly
Ja to vyresil takhle. Odstinil baterkou a kapotu rizl flexou a dodelal na ni strisku pro prime sani. Neco jde i pres svetlo a umelohmotnou trubici od druheho svetla. Prikladam 2x foto.

Napsal: 19 lis 2004 15:44
od saus
Sly: Tak ten přívod čerstvýho vzduchu máš vyřešen úplně ideálně.

Napsal: 19 lis 2004 16:00
od Sly
saus píše:Sly: Tak ten přívod čerstvýho vzduchu máš vyřešen úplně ideálně.

Jeste je primo pod kuzelem dalsi pruduch, ktery chyta vzduch zespod. takze to mam zvrchu pres kapotu, zespod od cesty a z praveho svetla primo a z leveho pomoci umelohmotne trubice. Od te doby co to takhle mam taha motor az do omezovace. Driv byla po 6800rpm dira. Motor rval, ale uz netahl. Tohle tomu asi dost pomohlo.
Napsal: 19 lis 2004 16:33
od StreetFighter
to sly: premyslim o zamraceni kapoty a o sani, docela me zaujal ten tvuj nasavac......zeptam se, co tam mas za filtr?

cena cca? diky...
Napsal: 19 lis 2004 16:45
od Sly
StreetFighter píše:to sly: premyslim o zamraceni kapoty a o sani, docela me zaujal ten tvuj nasavac......zeptam se, co tam mas za filtr?

cena cca? diky...
Konus je R-Flow za 1250Kc, pokud si dobre vzpominam. Sezenes podobny neznackovy uz kolem 700Kc. Koleno je lestene a udelane na miru tak, aby byl konus odstinen od motoru baterkou a aby se nachazel v miste, kde je tencena kapota.
Napsal: 19 lis 2004 18:49
od radek28
to ritchma:jo jo tohle je ono máš recht,ten twister s tím malým kuželem to je blbost možná je to tak do 1.4i ale já mam 2.016v),něco scháním ale ted je na to času dost,možná po essenu něco vyleze.mě je simpatickej pipercross ale vidim to na něco podobnýho.ale možná ten twister na ebay jsem ho číhal v krásný imitaci carbonu tuším za 40europěněz
Napsal: 19 lis 2004 19:25
od ajsik
Ritchma píše:No to se musí ještě odstínit a nějakym způsobem přivést vzdchu. Tudíž plechem nebo něčim odstínit a přivézt takovou tou trubkou ohebnou vzduch k filtru odněkud od nárazníku a bude to dobrý
jojo a my s Ritchmou tohle resime naporovym sanim
ps. ritchmo jak to vypada?
Napsal: 21 lis 2004 20:17
od Ritchma
takže jestli to co chválí v C.A.T. je tak dobrý jak říkal nebo neni netušim, ale říkám to tak jak mi bylo řečeno a určitě ti to řekne taky.
Ajsiku - prej čekaj až to příjde z Belgie, mrzí ho to, ale prej s tim nic nezmůže, jen čekat

Napsal: 21 lis 2004 20:34
od DC
u minulýho auta jsem se s tim moc nepatlal ->
http://bmw.zpevak.net/blau/b009.jpg
http://bmw.zpevak.net/blau/b052.jpg
prostě přívod vzduchu přes svěltlo spolu s odstíněním tepla od motoru
nárust výkonu 3,3 koně
a takhle jsem to měl vyřešený u Fábie
http://home.tiscali.cz/dcfabia/images/F1_6.jpg
vevnitř tubusu kužel od KN
Napsal: 21 lis 2004 20:37
od Ritchma
To si s tim byl hned na brzdě? Co to tam je to odstínění? To je zvláštní takový.
Napsal: 21 lis 2004 20:41
od DC
Ritchma píše:
To si s tim byl hned na brzdě? Co to tam je to odstínění? To je zvláštní takový.
měření na brzdě bylo v rámci sázky s kámošem
http://bmw.zpevak.net/blau/b020.jpg
http://bmw.zpevak.net/blau/b025.jpg
http://bmw.zpevak.net/blau/b026.jpg
odstínění bylo řešený molitanem a fungovalo skvěle

filtr byl po běžný jízdě studenej
Napsal: 21 lis 2004 21:28
od Ritchma
Tak to je slušný, ale s tím molitanem by to u mě asi neklaplo
Napsal: 21 lis 2004 21:33
od TURBO_KrteK
Napsal: 21 lis 2004 21:49
od DC
Ritchma píše:Tak to je slušný, ale s tím molitanem by to u mě asi neklaplo
celej ten setup tam byl defacto jen kvuli sázce - chtěl jsem kámoše přesvědčit, že sportovní filtr bude lepší než origo
proto to bylo takové provizorní
nyní už na to ale kašlu a jedu pouze origo...
Napsal: 21 lis 2004 22:56
od StreetFighter
super, diky SLYi za radu.....

Kit sání
Napsal: 25 lis 2004 23:22
od stumi
Ahoj, takže další zkušenost, měl jsem origo airbox+filtr, teď jsem se rozhoupal a objednal od KN kit57i konktrétně na moje autí, za ty prachy co ti budu povídat

Šikovný český ručičky by si s tím určitě poradily za míň peněz, ale chtěl jsem mít něco, co bude pasovat, takže jsem výměnu zvládl včetně montážního návodu i s fotkama v pohodě a zatím jsem spokojený, autí vypadá, že si taky nestěžuje na nedostatek vzduchu...a jede
