Stránka 1 z 1
přetěsnění vany B6T
Napsal: 02 čer 2009 12:05
od HANYSx
předpokládam, že konkrétně s timhle motorem tady moc lidí mít zkušenosti nebude, ale třeba někdo řešil stejnej problém na něčem jinym...
už tři lidi sme přetěsnili vanu a pokaždý začne po pár ujetejch km chcát

vana je rovná, dosedací plocha na bloku nevypadá nijak zdrápaně, očištěný a odmaštěný vždy na 100%, těsnění z obou stran podmazaný motorovym silikonem, utaženo miň než je předepsanej moment protože, kdyby sme chtěli dojít až na něj vylezlo by těsnění snad celý ven
včera už to vypadalo nadějně,. ujel sem na zkoužku tak 2km a nic tak sem to doskládal, dojel domu a vana suchá, dneska dojedu do práce, vylezu ven a z podběhu dýmovnice, tak tam kouknu a vana zas voblitá...už si stim fakt nevim vůbec rady
nenapadá vás něco ?
Re: přetěsnění vany B6T
Napsal: 02 čer 2009 12:10
od Nightmare
Zkusil bych nedávat tam to těsnění. Jen silikon. B6T jsem nedělal ale u mazďáckých KF, KL píšou přímo ve workshop manualu že máš použít pouze silikon. Přesto se prodávají těsnění pod vanu. Na jeden motor jsem dal jen silikon, na druhý i korkové těsnění. Zdá se mi že ten bez těsnění těsní líp

Re: přetěsnění vany B6T
Napsal: 02 čer 2009 12:18
od HANYSx
už mi to někdo taky radil, ale zavrhnul sem to z důvodu jiný tloušťky těsnění v obloukách pod klikou, když tam těsnění nedám a vanu přitáhnu tak v obloukách pod klikou bude 3mm mezera... můžu tu drážku vyplnit silikonem tak aby ho tam bylo dost a pak vanu dotáhnout, ale nezdá se mi, že by to mělo šanci na úspěch...
Re: přetěsnění vany B6T
Napsal: 02 čer 2009 12:53
od Libor12
Dej to bez těsnění a použij černý rtf silikon od wurth a máš po problému.
Re: přetěsnění vany B6T
Napsal: 02 čer 2009 13:08
od blázen
mě se osvědčilo to těsnění máznout tím siliconem a dotáhnout dle dobrého odhadu.. a vždy byl klid..
silicon nemusí být o wurth..je nechutně předražený..jen pokud ho máš z práce.. jinak bych to nikdy nekoupil
Re: přetěsnění vany B6T
Napsal: 02 čer 2009 13:56
od HANYSx
blázen píše:mě se osvědčilo to těsnění máznout tím siliconem a dotáhnout dle dobrého odhadu.. a vždy byl klid..
silicon nemusí být o wurth..je nechutně předražený..jen pokud ho máš z práce.. jinak bych to nikdy nekoupil
jj dle dobrého odhadu, přesně tak sme to dělali když sme zjistili, že na moment nelze... dotáhnout napůl a za dvě hodky, jak psali na tom silikonu(přímo na motory), dotáhnout na fest, ale jenom do okamžiku kdy těsnění začne mít tendenci vylejzat ven... nechápu jak to může začít takhle chcát... eště mně napadlo, že mám menší vstup do oilcatchtank než je výstup odvětrání klikovky z víka tak jestli neni přetlakovaná kliková skříň a neni pro ten přebytečnej tlak nejjednodušší cesta ven přez těsnění pod vanou
kdybych věděl, že mi to ten wurth udrží i bez těsnění, žádná cena by nebyla předražená...

Re: přetěsnění vany B6T
Napsal: 02 čer 2009 14:21
od blázen
ten wurth je o něco lepší,ale zázrak to není..sním se dá pracovat i na zasviněných plochách.. spoustu krát jsem ty těsnící plochy opravoval.. - nejednalo se o vany..spíš o těsnící plochy pro vodní a olejové potrubí
Re: přetěsnění vany B6T
Napsal: 02 čer 2009 15:53
od Libor12
otevri si katalog wuerth.cz a zadej toto cislo A0893 321 1 . Pokud ti to i po přetesneni timto potece tak Ti klidne tu tubu zaplatim. Zkousel jsem ruzne noname za 200kc,bez valneho uspechu. tenhle stoji cca 500,ale vzdy ok.
Re: přetěsnění vany B6T
Napsal: 02 čer 2009 16:00
od Libor12
blázen píše:ten wurth je o něco lepší,ale zázrak to není..sním se dá pracovat i na zasviněných plochách.. spoustu krát jsem ty těsnící plochy opravoval.. - nejednalo se o vany..spíš o těsnící plochy pro vodní a olejové potrubí
pro vodni a olej potrubi pouzivam toto 893 260 100 opet katalg wuerth
Re: přetěsnění vany B6T
Napsal: 02 čer 2009 16:06
od blázen
Libor12 píše:otevri si katalog wuerth.cz a zadej toto cislo A0893 321 1 . Pokud ti to i po přetesneni timto potece tak Ti klidne tu tubu zaplatim. Zkousel jsem ruzne noname za 200kc,bez valneho uspechu. tenhle stoji cca 500,ale vzdy ok.
pokud jsou rovné plochy a OK doba zatuhnutí nepoteče to..leda po nějakém čase.. ale hned ne.
já to dělal na velkých plochách velkých motorů.. a vybrat jsem si mohl cokoliv od wurth.. dokonce jsem to dotahoval klíčema od wurth

Re: přetěsnění vany B6T
Napsal: 02 čer 2009 18:18
od Idaho
na vanu pokud je dostupný korek dávám vždy korek, bez silikonu a nikdy netekla jediná. Když není korek až potom dávám silikon. Základem je dobře obrousit a odmastit- tot moje zkušenosti ( mimo jiné i s s BPT ).
Veci od Wuertha a dalších považuji za nechuten předražené , platíš hlavně značku, když si dáš pozor a vybereš si, najdeš ve stejné kvalite i mnohem levnejší výrobky, bohužel neplatí to pro všechny levné.
Re: přetěsnění vany B6T
Napsal: 02 čer 2009 21:36
od HANYSx
korek sem chtěl, ale kvuli obloukům pod klikou sem nenašel nikoho kdo by mi ho z něj vyrobil

Re: přetěsnění vany B6T
Napsal: 02 čer 2009 22:00
od Anděl
HANYSx píše:korek sem chtěl, ale kvuli obloukům pod klikou sem nenašel nikoho kdo by mi ho z něj vyrobil

A zkoušel jsi nanést ten silikon trošku ve větší tloušce a přitáhnout jen jak začne všude lézt ven. Pak počkat až 100% zatuhne a dotáhnout.
Re: přetěsnění vany B6T
Napsal: 03 čer 2009 14:03
od HANYSx
jj tak sem udělal poslední pokus, vydrželo to 20km ani nekápnout, pak eště 10 sem tam kapka a pak to zas začlo chcát všude
Re: přetěsnění vany B6T
Napsal: 03 čer 2009 14:15
od HANYSx
mám už pár dnů podezření, že je tam moc velkej tlak... ta vana před přetěsněním byla voblitá, ale nikdy pod autem žádná kapka tak přece neni možný aby byly špatný čtyři těsnění... přetěsňovala se zároveň s celou přestavbou tak sem začal hledat problém jinde a narazil sem na to, že novější B6T maj vývod z vany a z bloku do rezonanční komory z který přebytečnej tlak odchází před turbo, moje vana ten vývod nemá a rezonanční komora na převodovce taky neni, ale je tam na ní držák

z bloku vývod mám jen je něčim zaslepenej... vemu si z druhýho motoru komoru, hadice a vanu s vývodem, všechno zapojim jako maj novější GTX a předpokládam, že když uvolnim tlak v klikový skříni, kterej je možná vlivem novýho setupu větší než byl origo, tak už to těsnění udrží
dává to smysl ?