Stránka 1 z 1

vyvážení setrvačníku - jak

Napsal: 09 čer 2009 20:36
od tom28
Ahoj
Reším dilema. Budu mít jiný setrvačník, a domluvil jsem se na vyvážení u jednoho pána z liberce, který to už dělá asi 30 let.
Původně jsem myslel, že mu přinesu původní, a on mi zjistí, jakou má hazivost. A po té bych nechal se stejnou házivostí dovážit ten nový. Myslel, jsem že tak to bude nej, pokud je z fabriky setrvák vyvažen spolu s klikou. Ale to opravdu nevím. Bylo mi řečeno, že takhle to nikdy nedělal, a že vzdy to vyvažoval na nulu.
Pokud by původní setrvák opravdu dovažoval kliku, tak vyvážením na nulu si to rozhodím. Máte s tím někdo nějaké zkušenosti? Jedná se o bmw 6-ti vál
Díky

Re: vyvážení setrvačníku - jak

Napsal: 09 čer 2009 21:46
od Taboo
Smazano

Re: vyvážení setrvačníku - jak

Napsal: 10 čer 2009 08:06
od tom28
děkuji za odpověd 8)

Re: vyvážení setrvačníku - jak

Napsal: 10 čer 2009 23:14
od Boháček
u většiny aut se setrvák neváží s klikou, protože při výměně setrváku bys muset nechat převažovat kliku.
a pozor házivost a nevývažek je trochu rozdíl

Re: vyvážení setrvačníku - jak

Napsal: 24 čer 2009 11:50
od kozorozecek
a je moožne se sniženim hmotnosti setrvaku zvyšit rychlost padani otaček motoru?nebo to drži řidici jednotka???je fakt že při bežne jizde pomalejši padani je pohodlnejši ale při razantnejši jizde mam problem stim že při zařazeni vyššiho stupne mam vyšši otačky než jsou potřeba na vyšši kvalt a např. při třetim sprintu spojka klouže .kdežto když budu sprint jezdit rychle ale pomaleji řadit tak se spojka ani neohřeje.doufam že jsem to dobře vyjadřil

Re: vyvážení setrvačníku - jak

Napsal: 24 čer 2009 17:05
od JonnY
kozorozecek : samozrejme ze ano.
riadiaca jednotka sa stara len o volnobeh.

pri zavodnych vysokootackovych motoroch sa redukuje brzdny ucinok motoru, ale pri seriovych autach myslim ze nie. mozno pri ferrari...