Stránka 1 z 1

Jak zjistit zda má kompresi.

Napsal: 22 čer 2009 16:57
od seba
Cau, jak zjistim zda ma motor kompresi před namontováním klikovky?Hlava je na bloku..Jak se to má chovat při pohybu pístem nahoru a dolu?Neměl yb unikat žádný tlak?

Re: Jak zjistit zda má kompresi.

Napsal: 24 čer 2009 20:57
od tom28
To by ale platilo vždy pro válec který má zavřené ventily. Jinak stoprocentně těsné to asi nebude. Jinak by jsi motorem třeba při nastavování HU asi ani nepohnul. Rukou by to ale mělo jít opravdu těžko. Také záleží na lubrikaci stěn . Můj názor :?
Ale nějakých konkrétních čísel se asi nedobereš.

Re: Jak zjistit zda má kompresi.

Napsal: 24 čer 2009 22:11
od seba
Dík za reakci.Ventily jsem zavřel vačkama..a pak to foukalo.Nalil jsem tam olej a už s tim enšlo ani hnout.Jen nevím jestli sem ho tam nenalil moc a i pokud by krouzky byly kaput tak jestli by to netesnilo i tak s tunou oleje.Uvidim az vyteče a pak zkusim znovu.Asi budu kupovat honeflex a srovnam to, uber je pry pul setiny mm.Pak dam nove krouzky a melo by to mit kompresi no nvm.

Jinak v ty HU tam to jde dat ale vzduch ma veci protoze je stlaceny ne?Ja nevim nevim.

Re: Jak zjistit zda má kompresi.

Napsal: 24 čer 2009 22:33
od seba
šlo by to honovat tímto?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/3-1-2-En ... leQ5fParts" onclick="window.open(this.href);return false;

? :)

Re: Jak zjistit zda má kompresi.

Napsal: 25 čer 2009 20:47
od Idaho
seba píše:šlo by to honovat tímto?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/3-1-2-En ... leQ5fParts" onclick="window.open(this.href);return false;

? :)

nastroj pro plateu honning, ne pro klasické honování...

Re: Jak zjistit zda má kompresi.

Napsal: 25 čer 2009 21:02
od seba
Ja potrebuju dat jen new krouzki a valec nema stopy po honovani.Timto bych je mel obnovit ne?Uber je pry pul setiny milimetru.Myslis ze je to vhodny nastroj?

Sorry za hacky a carky,pisu z mobilu.

Re: Jak zjistit zda má kompresi.

Napsal: 25 čer 2009 22:09
od Nightmare
mám kdyžtak naprodej honovací sadu.. použita 1x ale na kamenech není patrné žádné opotřebení. Je tam několik délek a hrubostí, max průměr válce cca 90mm. fotka je tady: http://www.mazdadily.ic.cz/other/hone.jpg

je to dovezené z anglie před pár lety, značka Kennedy. nechám to tak za 450 celou sadu. doufám že motor už znova rozebírat nebudu :wink:

Re: Jak zjistit zda má kompresi.

Napsal: 25 čer 2009 23:45
od seba
Nightmare píše:mám kdyžtak naprodej honovací sadu.. použita 1x ale na kamenech není patrné žádné opotřebení. Je tam několik délek a hrubostí, max průměr válce cca 90mm. fotka je tady: http://www.mazdadily.ic.cz/other/hone.jpg

je to dovezené z anglie před pár lety, značka Kennedy. nechám to tak za 450 celou sadu. doufám že motor už znova rozebírat nebudu :wink:
Cau, diky za nabídku.Jak to s tim šlo?A co pak komprese motoru?OK?Já sem našel že právě ten flexhone má snad jeste mensi uber jak ta honovačka ale nevím.Kdyžtak bych jí bral.

Re: Jak zjistit zda má kompresi.

Napsal: 26 čer 2009 01:41
od seba
Tak co jsem se dočet tady na foru tak by se to asi mělo nejdřív honovat brusnými kameny pro vytvořeni V drazek..A pak tem v drážkám zahladit vrcholy flex honem a nebo při zajetí přímo pístními kroužky?Pokud to dobře chápu tak je nesmysl dělat stopy ny vyleštěný povrch flexhonem protože to je nástroj na odjehlení, je to tak? Jak mám tedy postupovat?

A)flexhone -tvrdý záběh
B)honování kameny a dále flexhone- bez drsného záběhu.
C)honování kameny a drsný záběh

Asi céčko ne?At se usadí pístní kroužky dle válce když asi nebude 100% kruhový pokud to neni po novym výbrusu.??? :? :? :? Už chci jezdit takk mi s tim prosim pomozte.

Re: Jak zjistit zda má kompresi.

Napsal: 26 čer 2009 02:18
od Nightmare
Já jsem zvolil C a dost tvrdý záběh :) a spokojenost.. komprese vpořádku (ještě se teda dělaly hlavy se novými sedly ventilů) a olej už to konečně snad nežere.. Šlo to s tím celkem dobře, Četl jsem že je vhodné při tom použít brzdovou kapalinu, tak jsem si ji nalil do rozprašovače a pořád to tím políval.. ale dá se požít určitě i nějaký olej.. Prostě by se to nemělo dělat nasucho

Re: Jak zjistit zda má kompresi.

Napsal: 26 čer 2009 10:29
od seba
Asi to tak vidím taky..Jaký tam máš zrnitosti?Jinak jako kapalinu použiju nějaký olej nebo petrolej popřípadě zkusim sehnat flexhone olej.Brzdovku sem taky čet ale zdá se mi dost agresivní.Máš nějaké fotky před a po?Jakej si měl povrch válce před honováním?

Jinak vrtání já mám 84,45mm to by mělo odpovídat tvé honovačce ne?

Re: Jak zjistit zda má kompresi.

Napsal: 27 čer 2009 03:03
od Nightmare
čau, zrnitost nevím, myslím že to tam uvedené nebylo.. Prostě jsem sháněl vhodnou honovačku na válce motorů, tahle na to je určená takže jsem to už nějak neřešil. Před honováním byl povrch flekatý (tmavé a světlé skvrny, místy lehce patrné stopy po honování z výroby, ale v rýhách prosvítala rez) po honování byl jednolitě šedo-stříbrný a když se po něm přejelo nehtem, byl drsný. Původní válec byl hladký.. fotky jsem bohužel nedělal. vrtání 84 je vpohodě, maximum je 90, já mám taky kolem 83 pokud si pamatuju

Re: Jak zjistit zda má kompresi.

Napsal: 02 črc 2009 21:54
od seba
Zdravim, tak mam vyhonovano.Neni to uplen tip top ale už to nejspis necham.Tady sou fotky:

Obrázek


Obrázek

Obrázek

Mel sem to vzit pod vecim stupnem asi ale takle to je snad ok ne?Mam to jeste prejet pod vecim stupnem?Nevim n