Stránka 1 z 2

Co první???

Napsal: 06 zář 2009 17:20
od Dr.Scorp
začínám mít plány jak neupravím svoje fárko ale vubec netuším kde začít?? poradte?? zajímá mě jak upravit nejen trocha motor přes exterier interier a podvozek tak čím začít???

Re: Co první???

Napsal: 06 zář 2009 17:23
od Ondras
Prodejem a zakoupením takového vozu, které bude mít z výroby vlastnosti, po kterých toužíš. Jiný postup je kompromis a ekonomický nesmysl. :wink:

Re: Co první???

Napsal: 06 zář 2009 17:23
od honza 2.0 16v
kola, podvozek, koncovej tlumič, filtr... plasty a exteriér na poslední místo

koukám, že máš vectru s ecotecem... na ten lexmaul a dbilas dělá poměrně dost věcí (svody, sání.)..takže stačí mít velký konto a jedeš..

jinak jakákoliv invetsice do auta je nesmysl:) ale když tě to baví, a máš k auto nějakej vztah, tak není co řešit 8)

Re: Co první???

Napsal: 06 zář 2009 17:26
od Dr.Scorp
samozřejmě nemám v plánu zase něco extra :D tak díky za rady :)

Re: Co první???

Napsal: 06 zář 2009 17:30
od Dr.Scorp
honza 2.0 16v píše:kola, podvozek, koncovej tlumič, filtr... plasty a exteriér na poslední místo

koukám, že máš vectru s ecotecem... na ten lexmaul a dbilas dělá poměrně dost věcí (svody, sání.)..takže stačí mít velký konto a jedeš..

jinak jakákoliv invetsice do auta je nesmysl:) ale když tě to baví, a máš k auto nějakej vztah, tak není co řešit 8)

a kde bych sehnal svody sani atd atd nenašel sem žádnou stránku kde bych pro sve auti něco takového našel :) shanim zkrácené řazení odlehčený setrvačník keramickou spojku atd atd

Re: Co první???

Napsal: 06 zář 2009 17:42
od avenger
nejlepší věc co udělat :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=cv157ZIInUk" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Co první???

Napsal: 06 zář 2009 17:51
od honza 2.0 16v
Dr.Scorp píše:......

a kde bych sehnal svody sani atd atd nenašel sem žádnou stránku kde bych pro sve auti něco takového našel :) shanim zkrácené řazení odlehčený setrvačník keramickou spojku atd atd
http://www.carbonia.cz/?m1=1&t=138" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.dbilas-dynamic.de/dbilas_eng/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

výběr velikej, na setrvák bych nešahal...

Re: Co první???

Napsal: 06 zář 2009 17:58
od Dr.Scorp
honza 2.0 16v píše:
Dr.Scorp píše:......

a kde bych sehnal svody sani atd atd nenašel sem žádnou stránku kde bych pro sve auti něco takového našel :) shanim zkrácené řazení odlehčený setrvačník keramickou spojku atd atd
http://www.carbonia.cz/?m1=1&t=138" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.dbilas-dynamic.de/dbilas_eng/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

výběr velikej, na setrvák bych nešahal...

díky díky ;) a proč nesahat na setrvák???

Re: Co první???

Napsal: 06 zář 2009 18:00
od Rudi
na co keramickou spojku, když tam máš 100kW?

Re: Co první???

Napsal: 06 zář 2009 18:04
od Dr.Scorp
Rudi píše:na co keramickou spojku, když tam máš 100kW?
je to mrtvé ten motor na to že to je 100kw tak to skoro vubec nejede nevim čim to :(

Re: Co první???

Napsal: 06 zář 2009 18:06
od milosh
Necekej rozumne odpovedi kdyz das prispevek do pokecu :?:

Re: Co první???

Napsal: 06 zář 2009 18:11
od Dr.Scorp
milosh píše:Necekej rozumne odpovedi kdyz das prispevek do pokecu :?:
no jo sem tu nový stačí poradit kde mam napsat a napíšu :)

Re: Co první???

Napsal: 06 zář 2009 18:12
od milosh
Mas tady ai 50 sekci tak si vyber, tvuj dotaz bych smeroval spis do Tuning / Styling sekce, tak ti to tam hned presunu 8)

Re: Co první???

Napsal: 06 zář 2009 18:14
od Dr.Scorp
milosh píše:Mas tady ai 50 sekci tak si vyber, tvuj dotaz bych smeroval spis do Tuning / Styling sekce, tak ti to tam hned presunu 8)

oka :) presun díky

Re: Co první???

Napsal: 06 zář 2009 21:51
od bóďa
bod. č.1) uvedení vozu do perfektního stavu :)

Re: Co první???

Napsal: 06 zář 2009 21:58
od JRD McLAREN

Re: Co první???

Napsal: 06 zář 2009 21:59
od m.artty
bóďa píše:bod. č.1) uvedení vozu do perfektního stavu :)
Přesně tak. V první řadě musí všechno fungovat, tak jak má. Nejdřív bych to viděl na údržbu moturu, protože když to má 100 KW a nejede to.... to je divný ne? Já mam 55 kW (taky Opeláckých) po údržbě a jede to :wink:

Re: Co první???

Napsal: 06 zář 2009 23:12
od tsin
Dr.Scorp píše:
Rudi píše:na co keramickou spojku, když tam máš 100kW?
je to mrtvé ten motor na to že to je 100kw tak to skoro vubec nejede nevim čim to :(
to chce ale vymenit motor a ne spojku

Re: Co první???

Napsal: 07 zář 2009 00:17
od Dr.Scorp
m.artty píše:
bóďa píše:bod. č.1) uvedení vozu do perfektního stavu :)
Přesně tak. V první řadě musí všechno fungovat, tak jak má. Nejdřív bych to viděl na údržbu moturu, protože když to má 100 KW a nejede to.... to je divný ne? Já mam 55 kW (taky Opeláckých) po údržbě a jede to :wink:
takže dobrá udržba motoru a co jsi přesně ty udělal?? co jsi měnil nebo co bych měl chtít požadovat po servisu samozřejmě nemluvim o orig. servisu :D to bych se asi nedoplatil jelikož by mi vytáhli starý motor a dali nový :D předpokládám ale že spoustu věcí si dokážu udělat sám :)

Re: Co první???

Napsal: 07 zář 2009 00:19
od Dr.Scorp
JRD McLAREN píše:nazoorna ukazka, preco nesahat na zotvacnik
http://www.youtube.com/watch?v=L2pz1PkhAo8
http://www.youtube.com/watch?v=QSFA0ufNS_k
http://www.youtube.com/watch?v=nefQuSFZLxI

motor mas X20XEV ..??
jj motor mam přesně tenhle :)

Re: Co první???

Napsal: 07 zář 2009 00:37
od AlesShi
avenger píše:nejlepší věc co udělat :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=cv157ZIInUk" onclick="window.open(this.href);return false;
s tim souhlasim :lol:

Re: Co první???

Napsal: 07 zář 2009 01:01
od kubi
Hele pokud chceš upravovat oplíka, napiš raděj k nám do Opel sekce, tady se dozvíš leda.... ale ty víš co 8)

Re: Co první???

Napsal: 07 zář 2009 12:47
od JRD McLAREN
no tak tu mash jednu stranku z katalogu dbilas-dynamic

http://195.28.90.58/dohc/ostatne/out0002.jpg

Re: Co první???

Napsal: 07 zář 2009 13:22
od avenger
každý vždy začíná s dotazem jak zvýšit výkon, první co by měl každý udělat jsou brzdy,podvozek - tlumiče + všechny podvozkové díly zkontrolovat/vyměnit, a kvalitní pneu, pak udělat servisní údržbu motoru - vyměnit všechno co již dosloužilo nebo je na výměnu, hlavně nedávej otevřený filtr a neodstraňuj katalyzátor a všechny tlumiče jak mají všichni začátečníci co vědí o technice prd ve zvyku, s dalšimi dotazy bych šel do opel klubu, tam vědí asi více zda záměna nějakých dílů ze silnější verze má nějaký význam, tam o těch motorech vědí 8)

Re: Co první???

Napsal: 07 zář 2009 19:00
od elviiis
no 100kw n tu vahu neni zadnej zazrak je to rodine auto nikoliv zavodak proto pocitej s tim ze kazdej malej hot hatch s 16kou bude rychlejsi... jak bylo zmineno kup kvalitni kola , kvalitni pneu , kvalitni tlumice , povymenuj stabyky filtry apd. posleze premejslej o svodech vackach a podobnych drobnostech a mas sanci se dostat na hodnoty starsich motoru opel 2.0 16V ale pokud do toho nestriknes dalsi vektru nikdy to nebude rychle auto tak si to rozmysli...

Re: Co první???

Napsal: 07 zář 2009 20:06
od blázen
kubi píše:Hele pokud chceš upravovat oplíka, napiš raděj k nám do Opel sekce, tady se dozvíš leda.... ale ty víš co 8)
:lol:


můj názor zní:
prodat..koupit vectru 4x4 a instalovat 2,0T z calibry..to je dobrý základ,z něhož jednou může něco být.. :wink:

Re: Co první???

Napsal: 07 zář 2009 20:18
od m.artty
Dr.Scorp píše: takže dobrá udržba motoru a co jsi přesně ty udělal?? co jsi měnil nebo co bych měl chtít požadovat po servisu samozřejmě nemluvim o orig. servisu :D to bych se asi nedoplatil jelikož by mi vytáhli starý motor a dali nový :D předpokládám ale že spoustu věcí si dokážu udělat sám :)
Zase až tak moc věcí jsem nedělal.... jedná se jen o tohle: rozvody, těsnění pod hlavou, komplet vyčištěné vstřikování, nové svíčky (Beru - přesně ty co jsou předepsané pro můj motor), kabely ke svíčkám, filtry (palivový, vzduchový, olejový), olej. To je snad asi všechno, a rozdíl v tom jak to jelo a jak to jede teď je znát. Předním než jsem to udělal motor sice běžel celkem klidně, ale při jízdě to občas cukolo, někdy se mu nechtělo do otáček a celkově to bylo líné.

Re: Co první???

Napsal: 07 zář 2009 21:32
od Dr.Scorp
m.artty píše:
Dr.Scorp píše: takže dobrá udržba motoru a co jsi přesně ty udělal?? co jsi měnil nebo co bych měl chtít požadovat po servisu samozřejmě nemluvim o orig. servisu :D to bych se asi nedoplatil jelikož by mi vytáhli starý motor a dali nový :D předpokládám ale že spoustu věcí si dokážu udělat sám :)
Zase až tak moc věcí jsem nedělal.... jedná se jen o tohle: rozvody, těsnění pod hlavou, komplet vyčištěné vstřikování, nové svíčky (Beru - přesně ty co jsou předepsané pro můj motor), kabely ke svíčkám, filtry (palivový, vzduchový, olejový), olej. To je snad asi všechno, a rozdíl v tom jak to jelo a jak to jede teď je znát. Předním než jsem to udělal motor sice běžel celkem klidně, ale při jízdě to občas cukolo, někdy se mu nechtělo do otáček a celkově to bylo líné.

díky moc přesně tohle bude muj problem je to líne takže udělám to co jsi tady psal a pak napíšu výsledek ;) ještě jednou díky :rock:

Re: Co první???

Napsal: 07 zář 2009 21:57
od m.artty
V první řadě se mrkni na svíčky... ono když tam dáš jiné než tam mají být, často to blbě jede.

Re: Co první???

Napsal: 07 zář 2009 22:12
od avenger
je to kombinace dvou základních věcí, benzín a vzduch, nejlepší je začít od těch nejlevnějších věcí, já začínám vždy od "vzduchu". Kontroluji jestli není nějaká překážka v sání, nový filtr (když už nový tak něco kvalitního - KN atd ale jen vložku, otevřený konus v 90% motoru spíše ubere) případně jestli jsou v pořádku hadice a neufukují, banalita ale dokáže to změnit k horšímu když AFM dává signál a poté se ke klapce dostane zcela jiné množství, takže je dobré vzít hodnoty čidel z autodat nebo workshopu, sehnat si multimetr nebo šikovného elektrotechnika a měřit hodnoty všech důležitých čidel které zajišťují poměr směsi, nevím co je vše u opelu, nějaká čidla teploty a množství vzduchu zřejmě,proměřit jestli odpor klapky se při otevírání lineárně mění, při té příležitosti proměřit lambdu, pokud stach. poměr jiné než "1" tak to může zapříčinit lenost ale to by si asi cítil na spotřebě. svíčky nic nestojí, kabely většinou vydrží hodně, málokdy je třeba měnit, taky lze proměřit, palivová soustava bude asi také v pořádku takže bych se dál zaměřil za svody, zkontrolovat výfuk, zmíněnou lambdu, a mrknout na katalyzátor v jakém je stavu, pokud je ucpaný tak plyny nejdou ven a auto se dusí a nejde do otáček, UNI stojí kolem 2tis takže to není tak hrozné, kamarád měl ve výfuku nějaký chuchel a také mu auto vůbec nechtělo jet...může to být hodně příčin, otázka jestli jak píšeš že je liné tak takové prostě není od výroby