Stránka 1 z 2

Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Napsal: 03 pro 2009 09:01
od Krosmen
Tady je výsledek úpravy jednoho coupe.
Graf z Brzdy.Ještě se bude řešit pokles výkonu v určitém spektru otáček :-)
ještě musím vymyslet jak sem dám ty fotky,nějak mi to nejde....

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Napsal: 03 pro 2009 09:03
od Krosmen
Obrázek

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Napsal: 03 pro 2009 09:05
od Krosmen
Obrázek

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Napsal: 03 pro 2009 22:47
od kentoya
no vypadá to pěkně, ale ty ztráty se mi zdají velký, to máš na předokolce 20% jak vyšitejch, vem si že na dvoukile (zadokolka), jsme na špičkovém dynu naměřili ztráty menší jak 5% a při výkonu cca 260 ps na kolech, jsem na motoru neměl ani 280 ps

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Napsal: 03 pro 2009 23:08
od TF
kentoya píše:no vypadá to pěkně, ale ty ztráty se mi zdají velký, to máš na předokolce 20% jak vyšitejch, vem si že na dvoukile (zadokolka), jsme na špičkovém dynu naměřili ztráty menší jak 5% a při výkonu cca 260 ps na kolech, jsem na motoru neměl ani 280 ps
To je blbost. Taky mám přístup na brzdu, takže ztrátový výkon vždy měříme a pod 10% nikdy nejde (spíš o dost víc).
A ztrátový výkon se mění s otáčkama (rychlostí) roste.

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Napsal: 03 pro 2009 23:23
od kentoya
to není blbost, je to změřeno na dynu na které jezdí i němci a porovnávali ho ze svým, a je přesné, ale nebudu tady obhajovat dyno a svoje výsledky, jen píšu že 20% je hodně a poslední hodnota, které jsem ochoten věřit je cca 12%, při všem možném i nemožném

třeba se vyjádří někdo další, mě je to šumák

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Napsal: 03 pro 2009 23:35
od TF
kentoya píše:to není blbost, je to změřeno na dynu na které jezdí i němci a porovnávali ho ze svým, a je přesné, ale nebudu tady obhajovat dyno a svoje výsledky, jen píšu že 20% je hodně a poslední hodnota, které jsem ochoten věřit je cca 12%, při všem možném i nemožném

třeba se vyjádří někdo další, mě je to šumák
Neříkám že to tak je zrovna u tebe (možná ta brzda na který si byl ani z ČR není nevím), ale co já znám brzdy v ČR tak dobré jsou, ale lidi co s nimi pracují na nich neumí. Já věřím z komerčních brzd v ČR pouze jedné. U všech ostatních na kterých jsem byl, nebo někdo známý, vycházely nesmyslný hodnoty. Tudíž brzdy možná měří dobře, ale díky tomu že s nimi obsluha neumí tak z nich lezou kraviny.

Ta brzdu na kterou chodím já není pro komerční využití (používá se jen pro výzkum). A kvůli tomu že je stará, má omezení v rychlosti + nemá možnost měření staticky. Ale u NA aut z ní výsledky vycházejí dobře.

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Napsal: 04 pro 2009 00:02
od Krosmen
On ten výkon odpovídá předpokladu a výsledku jiných stejně upravených coupe takže samo plus mínus....
Dnes sem s autem ještě jel a to zhoupnutí výkonu je hodně ovlivněno i tím že se překlápí nastavení sací vačky mezi 4000-5000....

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Napsal: 04 pro 2009 10:26
od blázen
taky si myslím,že ty ztráty budou víc jak 5% ale je to jen můj názor.. u RWD rozhodně

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Napsal: 04 pro 2009 19:59
od ladis.biker
Při měření na válcové brzdě jsou ztráty jsou ovlivněny také valivým odporem pneumatik, který je závislý na síle působící na kolo ( váha a přitažení kurt ), druhu a rozměru pneu a také na jejím tlaku.

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Napsal: 04 pro 2009 20:32
od Taboo
Smazano

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Napsal: 04 pro 2009 21:52
od kentoya
ladis.biker píše:Při měření na válcové brzdě jsou ztráty jsou ovlivněny také valivým odporem pneumatik, který je závislý na síle působící na kolo ( váha a přitažení kurt ), druhu a rozměru pneu a také na jejím tlaku.
to je pravdivé tvrzení, ale 20% je prostě moc i u zadokolky

ad blázen mysli si co chceš spoj se s radkem (vmile) jestli mi nevěříš, to dyno je přesné a je rozhodně přesnější jako brzdy, ale opravdu se nechci hádat, jen tvrdím že 20% je moc a u předokolky obzvlášt, např oktávky mají na tom dynu ztráty okolo 3-4%

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Napsal: 04 pro 2009 21:58
od reproboy
5% ? to je blbost. TDi mají ztráty díky velkému převodu běžně kolem 30%, benzíny kolem 20%. co je pod 15% už je hodně slušný a mají to spíš závodní auta s malým převodovým poměrem. Záleží taky na typu brzdy, na geometrii, atd..
Měl jsem 141PS na motoru a 118PS na kolech a prej to bylo hodně slušný. Na dalším autě jsem měl 123PS na motoru a 98PS na kolech.

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Napsal: 04 pro 2009 22:05
od Alfoun
kentoya píše:
ladis.biker píše:Při měření na válcové brzdě jsou ztráty jsou ovlivněny také valivým odporem pneumatik, který je závislý na síle působící na kolo ( váha a přitažení kurt ), druhu a rozměru pneu a také na jejím tlaku.
to je pravdivé tvrzení, ale 20% je prostě moc i u zadokolky

ad blázen mysli si co chceš spoj se s radkem (vmile) jestli mi nevěříš, to dyno je přesné a je rozhodně přesnější jako brzdy, ale opravdu se nechci hádat, jen tvrdím že 20% je moc a u předokolky obzvlášt, např oktávky mají na tom dynu ztráty okolo 3-4%
Tak ti nevim. Ted jsem byl na brzde a ztraty se pohybujou kolem 20%. Take prevodovka hodne ubira z vykonu.
Obrázek

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Napsal: 04 pro 2009 22:09
od kentoya
to je právě o tom, že ti co to měří tak neví o čem je řeč a chtějí zákazníkovi dopřát pocit jak mají silné auto, tak ti navykládají i 40% aby jsi měl pocit že ty koně tam samy rostou od hříbat

já měl 5% díky tomu že jsem neměl přikurtnované auto, ty kurtny dělají další 3 až 7%, takže proto píšu že jsem ochoten uvěřit max 12% ztrát víc ani prd, ostatní je nesmysl

převodový poměr se ztrátama nesouvisí, to ti někdo něco nakukal

jinak je pěkné že když jsem měl na kolech cca 260hp (tuším 264) tak při ztrátách 20% bych měl na motoru výkon 310 ps, na tom není nic zvláštního, pouze to, že moje vstřiky byly 370ky, tudíž, podle toho co vím tak při AFR 12,5 je strop při těchto vstřicích max 305hp při ochlazování směsi vodou - které tam nemám, ale já měl poměr směsi neboli AFR 10,8 což odpovídá výkonu na motoru pokud by byl max tak cca 280hp, pokud k těm 264hp přidáme ztrátu 5% tak se do těch 280hp tak tak vlezeme

ale pokud tomu rozumíte víc, nechám se poučit, už nepotřebuji a v podstatě ani nemám co k tomu napsat a opravdu většina brzd se naučila počítat se ztrátama 20% jen proto, že to tak počítají všichni okolo

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Napsal: 04 pro 2009 22:20
od JonnY
pokial viem tak kratsie prevody maju vyssie straty, cize kratsi / silnejsi staly prevod nejaky vplyv mat bude. len pochybujem ze to je meratelne.

pri merani vykonu su bezne desiatky a desiatky percent strat pri predokolkach (nech je to vsledne cislo co najvacsie), ale ak ma nejak civic 25% strat, tak co taka impreza ? 50% ? ved to je uplny nezmysel
naozaj by som tym cisielkam na papieri moc neveril

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Napsal: 04 pro 2009 22:23
od Alfoun
Tak jenom pro doplneni. Graf mam ze srazu corrad a 25 aut bylo na brzde bud zadny upravy nebo s upravama. Nevidim v tom zadny oblbovani. U me treba ani nevedeli ze mam vacky a msq. Vim vysledky ostanich i co maji ma motorech za upravy a vse se zda v poradku.Tovarni udaj vykonu motoru je 190ps. Ja se 170 tis najetych km po korekci 205bhp. Na kolech 160bhp. A to same mi ukazuje G-tech,ktery ti pocita vykon na kolech. Ja bych tomu i veril.

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Napsal: 04 pro 2009 22:37
od JonnY
ja vykon namerany na kolesach nespochybnujem :)

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Napsal: 04 pro 2009 22:43
od reproboy
kentoya píše:to je právě o tom, že ti co to měří tak neví o čem je řeč a chtějí zákazníkovi dopřát pocit jak mají silné auto, tak ti navykládají i 40% aby jsi měl pocit že ty koně tam samy rostou od hříbat

já měl 5% díky tomu že jsem neměl přikurtnované auto, ty kurtny dělají další 3 až 7%, takže proto píšu že jsem ochoten uvěřit max 12% ztrát víc ani prd, ostatní je nesmysl

převodový poměr se ztrátama nesouvisí, to ti někdo něco nakukal

jinak je pěkné že když jsem měl na kolech cca 260hp (tuším 264) tak při ztrátách 20% bych měl na motoru výkon 310 ps, na tom není nic zvláštního, pouze to, že moje vstřiky byly 370ky, tudíž, podle toho co vím tak při AFR 12,5 je strop při těchto vstřicích max 305hp při ochlazování směsi vodou - které tam nemám, ale já měl poměr směsi neboli AFR 10,8 což odpovídá výkonu na motoru pokud by byl max tak cca 280hp, pokud k těm 264hp přidáme ztrátu 5% tak se do těch 280hp tak tak vlezeme

ale pokud tomu rozumíte víc, nechám se poučit, už nepotřebuji a v podstatě ani nemám co k tomu napsat a opravdu většina brzd se naučila počítat se ztrátama 20% jen proto, že to tak počítají všichni okolo
hele pár aut jsem postavil, odladil a odbrzdil. Pokazdy na jiny brzdě a pokazdy s podobnou ztratou. POkud FWD nebo RWD meris na AWD brzde, muzes mit ztraty az 40%, coz je logicky, kdyz tocis jeste dva valce navic a dve kola navic.

Pochybuju, ze kazdej v CR merit neumi. Byl jsem na Camp Performance, Dieselpower a tu treti si nepamatuju (nazev)
5% se mi zda realny, pokud mas specialni prevodovku, v zadnym pripade mekky nebo zavodni pneu, malo prikurtovane auto, idealni geometrii a nahon FWD.

A s tim prevodovym pomerem..., pises nesmysl. Zalezi samozrejmne hodne na diferencialu, hodně na zprevodovani. Pokud mas kratky kvalty, tak se i hridel u motoru byt na volnobeh toci rychleji, nez u dlouheho zprevodovani, kde je i vetsi pomer mezi koly =>vetsi ztraty. Kdybych videl grafy jen z CR, tak bych o tom, co pises premyslel. Ale pokud se koukneš kamkoliv, tak 5% není nikde. a 10 prakticky taky ne. máš graf, kde je to zapsané? Např. mého kolegu měrili v Anglii a výkon na kolech byl 308PS a na motoru 374PS. Divný, asi to okoukali od těch podvodníků z ČR.

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Napsal: 04 pro 2009 23:06
od Alfoun
Tady je odkaz na stranky kde je vse podrobne vysvetleny http://www.clubwrx.net/forums/engine-mo ... stion.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Napsal: 04 pro 2009 23:21
od JonnY
Alfoun : ale ved v tom tvojom odkaze pisu, ze priemerne rwd auto ma straty 17%
to jest motor vpredu, zadny nahon.
4x4 .. 22-25%

corrado je vsetko vpredu, nie ? neni potom 20% moc ? nebolo by presnejsie skorej tak cca 12-14% ?

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Napsal: 04 pro 2009 23:38
od Alfoun
JonnY píše:Alfoun : ale ved v tom tvojom odkaze pisu, ze priemerne rwd auto ma straty 17%
to jest motor vpredu, zadny nahon.
4x4 .. 22-25%

corrado je vsetko vpredu, nie ? neni potom 20% moc ? nebolo by presnejsie skorej tak cca 12-14% ?
Me slo spis o to ,ze jsem chtel vyvratit presvedceni,ze se v prevodovce vykon neztraci.
Taky tu pisou jenom o prevodovce a ne o odporu kol(geometrie,nahusteni pneumatik,okolni teplote). Mam dva udaje a z toho mi zhruba tech 20% ztrat vychazi.

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Napsal: 05 pro 2009 02:21
od Taboo
Smazano

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Napsal: 05 pro 2009 09:40
od kentoya
já to říkal, taboo potvrdil, vážně nemám co psát, ty ztráty opravdu sypou z rukávu podle počasí, proto taky zajíždím stejný časy na sprintu jako dvoukila s 340hp na motoru, prostě jim na brzdě napočítali 20% ztrát a hned je to okolo 270 na kolech, což je podobné jako moje (řekněme 5 koní do plusu), jen na papíře mají napsaný jiný výkon na motoru a potom se diví, ale ani jim to nevyvracím, je mi to jedno, a upřímně aby jste věděli jak na tom jste, přepočtěte si to doma z kol na motor,s cca 10ti procenty u předokolky a budete blíže k pravdě, sice to nebude vypadat tak nadupaně, ale aspon vás nepřekvapí když vás pojede auto s výkonem o čtvrtinu menším

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Napsal: 05 pro 2009 10:18
od Kulisek
Souhlasím s Taboo já byl na brzdě u kamaráda a je to vše relativní a tak jak psal Taboo ovlivníš vše jen přitáhnutím kurtu.
Kamarád měřil auto už nevim co to bylo za auto,ale určitě TDi a pokaždé mu to ukazovalo jiné hodnoty nahodil auto udělal kalinraci a pak začal měřit a každé měření bylo jiné už byl s toho marný a pak změřil tlak v pneu po měření naměril 3,0bary a po schladnutí to bylo výrazně méně přesné hodnoty nevim.Jo je to jen vše relativní a záleží na obsluze není jak se to dělalo kdysi postavil jsi motor zajel na motorovou brzdu a změřil.Stejně je to jen mystifikace a dohadování hra čísel vše vlastně napsal Taboo 8)

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Napsal: 05 pro 2009 10:45
od Alfoun
To Kentoya- Takze podle tebe .pokud bych nechal moje auto zmerit na tvem "spickovem dynu" by byl vysledek sumasumarum z tech vysledku co mam z brzdy tu v uk a udaju z g-techu 160 bhp na kolech ,podle tvych 5-10% ztrat, vykon na motoru 168bhp-176bhp,kdyz tovarni udaje jsou 190hp(187bhp) a 181lb/ft(245nm)?
Mam take vysledky ze sprintu v uk(Santa Pod) s neupravenym motorem,pote s 268 vackami a s orig.neupravenou ecu a nakonec s 268vackami+msq. Pred 15.7s a po 14.57s.
Tady je graf vr6 ze stejneho dne bez uprav. Propad je zpusoben nedostatecnou adhezi
http://the-corrado.net/forum/download/f ... &mode=view" onclick="window.open(this.href);return false;
http://the-corrado.net/forum/download/f ... &mode=view" onclick="window.open(this.href);return false;
a Tady moje
Obrázek
Obrázek

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Napsal: 05 pro 2009 11:09
od JonnY
tak ze sa ti tam od roku 95? zopar koni stratilo, to nieje nic divne.
nie?

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Napsal: 05 pro 2009 11:13
od Alfoun
JonnY píše:tak ze sa ti tam od roku 95? zopar koni stratilo, to nieje nic divne.
nie?
To jo,ale snad kazdymu je jasny ze naky upravy ti par koniku prida ne?

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Napsal: 05 pro 2009 11:53
od Libor12
No tak to není vůbec směrodatné. U některých motoru odvedl výrobce vynikající práci a výměna jednotky třeba právě za msq způsobí propad výkonu. Je to proto,že msq nelze pořádně naladit. Vezmu příklad. Sériová ecu od motoru 2zz-ge má řízení vstřiku a předstihu po krocích 200otáček. Motor točí 8800 pokud použiji msq budu díky jeho "propracovanému" sw schopen řídit pouze po krocích 750rpm a to je sakra rozdíl. Max výkon bude asi obdobný ale jeho průběh daleko horší než tovární ecu a to je atmosféra,s přeplněnim ten propad bude daleko větší.

Re: Tuning-výsledek úpravy 20VT coupe graf z brzdy

Napsal: 05 pro 2009 12:30
od Alfoun
Jo jo msq je to nejhorsi co si do auta muzete dat :roll:
Na mem motoru funguje dobre.
Tady je jeste graf soutezniho(ne profi) Golfa VR6 s upravami a prakticky novym motorem. Muj ma najeto 170tis.
0BD II 2.8l-----------------------------------------MSQ 1 2.9l
DRC 268s------------------------------------------stejne vacky drc268
Carbonio CAI---------------------------------------KN filtr
eBay 6 branch(svody)---------------------------------------standard
mk4 HG(tenci tesneni pod hlavu zvysujici cr z 10 na 10.5------standard
Unorthodox racing alloy flywheel
C2 UK NA software(orig jednotka pregprogramovana)-----------megasquirt

216.9bhp @ 6189rpm (118mph in 4th gear)--------------205.3bhp@5833rpm(122mph)
192.2 lb/ft @ 5297rpm---------------------------------185.3lb/ft
http://i74.photobucket.com/albums/i270/ ... aph001.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://i74.photobucket.com/albums/i270/ ... torque.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://i74.photobucket.com/albums/i270/ ... ummary.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;