Stránka 1 z 1
VW 20VT + K04
Napsal: 16 pro 2009 00:13
od fakie vw
Ahoj mátě tady někdo motor VW 20V turbo AGU s turbem K04? Jake máte skušenosti a kolik vám to přidalo?
Re: VW 20VT + K04
Napsal: 16 pro 2009 19:43
od Mustafa
AGU je kvůli lanku a starý ŘJ blbě laditelnej motor. Jediná jeho přednost je ve větších sacích a výfukových kanálkách. Tohle turbo na 1,8T dokáže s lepšíma svodama, výfukem, vstrikama z S3 a 4bar regulatorem tlaku paliva udělat na 100oct i přes 240koní.
Re: VW 20VT + K04
Napsal: 16 pro 2009 21:46
od FCS
A hlavně neni K04 jako K04.
Jinak jak pise Mustaféro....AGU je nejmene oblibenej motor na upravy....hlavne softwarove.
Re: VW 20VT + K04
Napsal: 16 pro 2009 22:14
od fakie vw
Vím o octavce s AGU je čipnutá a má 189 koní ale s K03 a jede to jak čert a nebyl s problém to softově upravit. Ale je pravda že tam není K04 takže kdovi jak by to jelo pak. V čem je konkretně problém to naladit? Mě zas řikalo dost lidi co to maji pro závody tak někteří dokonce zaměnovali motor přimo za AGU pro to že jede lepe a je ostřejši než ty s elektrickou klapkou.
Re: VW 20VT + K04
Napsal: 16 pro 2009 22:29
od FCS
Tak pak spis zalezi kdo ti to rikal...a asi opet plati co clovek,to nazor.
treba takovej Janda(Cimbu) neda na AGU dopustit,ma jednoho kone,ten dal na AGUčko vetsi turbo-Garretta,nerezovy svody,vyfuk,prekopali komplet elektroniku,programovatelnou jednotku apod...a ma 239PS
Tam bude asi jedina vyhoda toho AGUčka,že nemá ještě tolik elektroniky a nebudeš mít problémy,které by jsi měl třeba u AUQčka,když by jsi dal větší turbo apod...(kdyby jsi to nemel uplne doladene....zkratka ten motor nebude tak chytrej a nebude delat ta elektronika tolik neplechy)
A AGU je hlavně neoblíbené,protože má lankovej plyn a jde o hoooodně hůř ten motor sladit,než s el.klapkou.Ale to by bylo lepší,kdyby sem napsal někdo,kdo se zabývá úpravou ŘJ,hlavně 1,8T.Akorát mě na tomto foru napadá jen mvolesko...
Re: VW 20VT + K04
Napsal: 16 pro 2009 22:58
od fakie vw
No vím třeba že hodně borcu co maji 1.8T s elektrickou klapkou nadávaji na tu elektroniku jak pišeš. Nejde to odrbat jak AGU. Tam toho jde odrbat dost a motor pořád jede. NO zkusim mu napsat jestli mi neporadí.
Re: VW 20VT + K04
Napsal: 17 pro 2009 08:23
od FCS
fakie vw píše:No vím třeba že hodně borcu co maji 1.8T s elektrickou klapkou nadávaji na tu elektroniku jak pišeš. Nejde to odrbat jak AGU. Tam toho jde odrbat dost a motor pořád jede. NO zkusim mu napsat jestli mi neporadí.
No,tedka je otazka jak a co si predstavujes pod pojmem odrbat....
Re: VW 20VT + K04
Napsal: 17 pro 2009 09:27
od fakie vw
Jeden chlap to skládal kaipana a dával tam motor z TT 220Koni. A pořád problém. Skáče do nouzáku,když opravi jednu věc tak začne zas blbnout jiná, venku se změni teplota vzduchu a zas nouzák tak tam zas něco opravovali a pořád dokola až se nasral a koupil AGU s mechanikou a má klid. Rok už jezdi bez problému. Vím že mi řikal ža měl hlavně problémy s tím ASR,ESP. Je tam vic elektroniky která je jak říkáš chytrá a vše registruje. Nemluvě např o atmosferickým BOV který háže pokáždé chybu protože jednotka počítá se vzduchem co jde zpět do sání. To samé motor z octavky RS 1. Taky elektrika na zabití.
Re: VW 20VT + K04
Napsal: 17 pro 2009 09:34
od Mustafa
No já mam 1,8T z OI RS ve Fabce a tyhle problémy nemam. Spíš to dal sladit někomu, kdo se v tom moc nevyznal. ABS, ASR, ESP mam vyplý, EGR mam odstranenej, sekundární vedení vzduchu, x ventilů jako N249 a N112 taky vykuchanejch. Ještě bych mohl odstranit váhu vzduchu a druhou lambdu, ale do toho zatim nejdu. Takže co se týče vykuchání, spíš bude chyba jinde než v motoru. AGU má problém ten, že jednotka snad nejde upravovat přes kabel nebo co. Že se snad musí vyměnit chip se softwarem v jednotce. Tak mi to bylo aspon řečeno u naší starý Octy s AGU, když sme tam páchali veliký turbo.
Jak říkal FCS. Neni K04 jako K04. Když tam dáš K04 z S3 tak ti dá i víc, než třeba K04 upravená jako záměná za turbo K03 co je na AGUčku.
Upravit ten motor samozřejmě jde, jen to moc lidí nedělá.
Re: VW 20VT + K04
Napsal: 17 pro 2009 09:44
od FCS
fakie vw píše:Jeden chlap to skládal kaipana a dával tam motor z TT 220Koni. A pořád problém. Skáče do nouzáku,když opravi jednu věc tak začne zas blbnout jiná, venku se změni teplota vzduchu a zas nouzák tak tam zas něco opravovali a pořád dokola až se nasral a koupil AGU s mechanikou a má klid. Rok už jezdi bez problému. Vím že mi řikal ža měl hlavně problémy s tím ASR,ESP. Je tam vic elektroniky která je jak říkáš chytrá a vše registruje. Nemluvě např o atmosferickým BOV který háže pokáždé chybu protože jednotka počítá se vzduchem co jde zpět do sání. To samé motor z octavky RS 1. Taky elektrika na zabití.
S tim,co pises nemohu souhlasit.Nechci nikoho urazit,ale ti,kteri maj tyto problemy at uz s 225tkou,nebo se 180satkou to museli delat metodou pokusu a nahodnych vysledku...
S ASR a ESP mel opet problem kvuli nejspis neodborne zastavbe,jinak to asi vysvetlit nejde.Treba takovy Mustafa ma 180tku AUQ ve Fabii,puvodne socialce a ABS a ESP to auto nikdy nemelo....a bez problemu vsechno,ani jednou to neskocilo do nouzaku apod...
A k problemum s BOVem....ono taky jde o to,co koupis za BOV,pokud koupis nejakej cinskej smejd,tak ti to do nouzaku skakat bude.S Forge,Baylei apod nejsou zadne problemy.Vse odzkouseno na AUQ.
Re: VW 20VT + K04
Napsal: 17 pro 2009 09:45
od FCS
Heh,byl jsi rychlejsi...
Re: VW 20VT + K04
Napsal: 17 pro 2009 09:54
od fakie vw
Tak to s tou výměnou čipu je pravda. Je kolega co měl octu s AGU čiplou měl to dělane v polsku u něajých borcu co dělaji čipy a hlavně na motory VW. Měnili mu tam čip a řikal že to pak doladovali za jizdy na silnici. A to stěm motorama nevim,protože jsem u toho nebyl. Já si AGU elektriku a vše kolem dělal sám protože nikdo to nechtěl dělat kuchat celou elektriku

ALe vše je OK.
Re: VW 20VT + K04
Napsal: 17 pro 2009 09:55
od Mustafa
a ty pomalejší

Re: VW 20VT + K04
Napsal: 17 pro 2009 09:57
od Mustafa
Tak je něco jinýho nalejt tam universální chip na seriovej motor a pak něco jinýho VYMEJŠLET speciální soft na danou konfiguraci. To se větčinou nepovede odladit hned na poprví....
Re: VW 20VT + K04
Napsal: 17 pro 2009 10:29
od fakie vw
NO právě že ted golfík jezdí perfektně. Ale dám to jinemu klukovi co tohle dělá a je blíž a je spolehlivý,ale štve mě to že tu K04 nemužu sehnat a novou nechci kupovat. Chtěl jsem to udělat naráz i s turbem ale asi nic no. Tak ono to s 900 kily leti dobře i tak. Auto je postavene na sprinty a na závody takže tam neni jen motor a zbytek serie. Motor je bez chyb v paměti závad. Jen ABS se ohlasi že chybi to vše,ale to nemá vliv na výkon.