Stránka 1 z 1
k03s hybrid v čechách? anyone??
Napsal: 23 pro 2009 23:21
od jim.vw
Je v čechách někdo kdo se zabejvá úpravou těhle malejch jebek??
konkrétně mi jde o hybrid k03s s upravenejma internals z k04
Re: k03s hybrid v čechách? anyone??
Napsal: 23 pro 2009 23:36
od Libor12
Nápis Krosmenovi,má na prodej k04 nové za pár kaček.
Re: k03s hybrid v čechách? anyone??
Napsal: 23 pro 2009 23:42
od jim.vw
K04 páchat nechci, zaprvé je už zbytečně velká a za druhý má výstup do strany a musel bych schánět downpipe, svody + bych musel překopat půl motoru. To tam radši dám obyč k03s

Re: k03s hybrid v čechách? anyone??
Napsal: 24 pro 2009 12:31
od Mustafa
Vem jí, sundej výfukovou část a dej na ní výfukovou část z K03/K03s. Budeš muset vysoustružit větší díru pro vrtulku na ní... A nebo nevymejšlej pitšoviny a kup si origo K04 001 co ti tam padne jako prdel na hrnec

Re: k03s hybrid v čechách? anyone??
Napsal: 24 pro 2009 14:04
od jim.vw
k04-001 je taky varianta, ale v podstatě nemá proti K03s moc velkej přínos, jen trošku víc tlačí ve vyšších otáčkách. Jinak kompresorovou část má i o trošku menší jak k03s.
sám to dělat nechci

asi teda fakt vezmu k03s a nebudu vymejšlet hovadiny, i těch 240 koní mi bude stačit až až
Re: k03s hybrid v čechách? anyone??
Napsal: 24 pro 2009 14:42
od FCS
Na jakej motor to chces davat?
Re: k03s hybrid v čechách? anyone??
Napsal: 24 pro 2009 15:52
od Mike Mad
G4 GTI
Re: k03s hybrid v čechách? anyone??
Napsal: 24 pro 2009 16:03
od jim.vw
AGU
těch 240 je asi hodně optimistickejch

, 215-220 na kolech by tam, co tak čtu, bejt mohlo vcelku jednoduše, 240 nakonec taky, ale už to chce víc práce

Re: k03s hybrid v čechách? anyone??
Napsal: 24 pro 2009 17:08
od Mustafa
No na kolech mít 215-220koní je snad ještě větší optimismus, než těch 240

K04 001 a K03s maj uplně stejnou kompresní část...
Re: k03s hybrid v čechách? anyone??
Napsal: 24 pro 2009 20:49
od jim.vw
no však se uvidí, o koně mi nejde, stačí když to trošku ožije
"This is my graph from my k03s set-up. Gratned I have a few mods on top of that, including a twin smic, silicone TIP, N75J valve, Forge 007p, green top injectors and a panel filter, but will give a reasonable indication of what you can acheive. At first glance it can appear a bit peakey (if you know what I mean), but remember the scale. It first breaks 200 BHP at about 2800rpm, and the torque doesn't drop below 200lbft until about 6200 rpm."

Re: k03s hybrid v čechách? anyone??
Napsal: 25 pro 2009 12:49
od Mustafa
No, papír snese všechno. Píše, že má jiný vstřiky 440cc místo 280tek nebo co sou u AGUčku a vylepšenej chladič ala TT/S3. Ale i tak, je mi to divný. Hlavně pochybuju, že by to tady někdo na tyhle vstřiky sladil... Myslim, že k dosažení tohohle výkonu je potřeba víc, než to, co napsal... Já mam K03s, N75K (ještě agresivnější než J), 3" 1. díl výfuku a pak 2,5" od vlnove dozadu bez katu a středu a mam 190koní a 330Nm
GRAF
Re: k03s hybrid v čechách? anyone??
Napsal: 25 pro 2009 21:53
od R@ZOR
Mustafa píše:No, papír snese všechno. Píše, že má jiný vstřiky 440cc místo 315tek nebo co sou u AGUčku a vylepšenej chladič ala TT/S3. Ale i tak, je mi to divný. Hlavně pochybuju, že by to tady někdo na tyhle vstřiky sladil... Myslim, že k dosažení tohohle výkonu je potřeba víc, než to, co napsal... Já mam K03s, N75K (ještě agresivnější než J), 3" 1. díl výfuku a pak 2,5" od vlnove dozadu bez katu a středu a mam 190koní a 330Nm
GRAF
A na jakym motoru? Samo ze 1.8T, ale zaklad byl 110kW, nebo 132kW? Tu N75K jsi sehnal kde? Dost by me to zajimalo, zrovna mi odesla obyc N75, tak bych rad dal lepsi? V cem presne je lepsi? Turbo ma rychlejsi nastup? Dik moc za info, muzes klidne do SZ.