Stránka 1 z 1

Problem s palivem

Napsal: 10 úno 2010 16:58
od Mirek-200sx
Kamarad ma problem s odladenim SX. Motor je kupovany v JPN a bezel korektne, k nam prisel jako holy motor bez turba a ECU. Hodim to i sem, kdyby se nekdo s necim podobnym setkal u jineho motoru. Nejak nas nenapada co by to mohlo zpusobovat. Predem diky za pripadnou pomoc ci napady.

Motor CA18DET (1.8 16v turbo)
kovany
vacky 270 s vetsim zdvihem 10.25
Turbo T28
walbro
Tlak benzinu je ok
vstriky puvodne 444 ze GTR, momentalne seriove
seriova AFM


Problem:
Motor chytne na neuveritelne bohatou smes (WB sonda ukazuje mene nez 9), za chodu proteka benzin z vyfuku ven za doprovodu husteho bileho dymu. Po 1 dni startovani je olej plnej benzinu. I pres takove mnozstvi paliva motor normalne chytne a bezi (chod neni tak jak ma byt, ale pali vsechny 4 valce) Dela to jak na seriovou jednotku se stage 2 chipem( puvodni seriovy motor na tuto jednotku prijel), tak s programovatelnou jednotkou AEM. Puvodne tam byly 444 vstriky z GTR, vymenili jsme je za seriove se kteryma to auto prijelo na starem motoru a zadna zmena, stale moc paliva. Pokud se v AEM pokousime ochudit smes v mape, motor chcipne, prestoze nespaleny benzin stale i po ochuzeni proteka skrz vyfuk ven.

Re: Problem s palivem

Napsal: 10 úno 2010 17:30
od Libor12
bud jednotka nevi kolik má vzduchu nebo jsou špatně zadane prutoky vstřiku

Re: Problem s palivem

Napsal: 10 úno 2010 17:31
od blázen
jak vypadá tlak paliva?

Re: Problem s palivem

Napsal: 10 úno 2010 17:37
od honza 2.0 16v
jak na tom jsou svíčky? resp. vzdálenost elektrod ..podobnej problém jsme měl na coupe a po laborování (zvětšení vzdálenosti elektrod z 0.6 na 0.8) žádnej nespálenej benzín z vejfuku, žádný kouřový efekty a hlavně žádnej trhavej chod v nízkejch otáčkách... svíce Bosh Platinum FR5DP..

Re: Problem s palivem

Napsal: 11 úno 2010 11:37
od Mirek-200sx
Dekuju za tipy, o vikendu mrknu na ty svice. Vstriky jsou v AEM nastavene dobre. Nejdivnejsi je ze motor ktery je totalne prechlastanej bezi.....seriovemu motoru staci troska benzinu navic, zalejou se svicky a nechytne. Tady to tece proudem a normalne startuje i bezi...nehorazne bohatej..ale bezi

Re: Problem s palivem

Napsal: 12 úno 2010 05:46
od Taboo
Smazano

Re: Problem s palivem

Napsal: 12 úno 2010 10:44
od kentoya
já tipuji že v klidu jsou ventily dosedlé (proto to nastartuje) a po roztočení díky vyššímu zdvihu nedovírají, ale je to jen tip

Re: Problem s palivem

Napsal: 12 úno 2010 12:27
od blázen
to by mohlo být.. co ten dým?

Re: Problem s palivem

Napsal: 12 úno 2010 18:56
od Taboo
Smazano

Re: Problem s palivem

Napsal: 13 úno 2010 00:10
od kentoya
jasně v podstatě s tebou ve všem souhlasím, jen mám pocit, že kromě změření kompresí už mirek všechno zkontroloval a prostě si myslím že lifters budou na doraz a ventily nebudou zcela těsnit i při startu, a sice nepředpokládám že by je tlak oleje natlakoval nějak extra, ale čistě teoreticky tam na volnoběh na studenej motor může být tlak oleje okolo 5 bar a tak si říkám, že by mohl tento tlak pomoci třeba jen jednu dvě desetinky, ale jak píšu je to jen tip, v podstatě je nejdůležitější změřit komprese

jinak tento typ motoru znám do detailů, a vím že v serii mají vačky zdvih 8,25, lifters mají maximální pohyb do 3mm, (můžu změřit přesně, mám jich na 100 kusů na dílně, a i v serii jsou tyto lifters trochu stlačené v okmžiku kdy nezdvihají ventil, a jelikož tam dal vačky se zdvihem 10,25, tak se domnívám že přišel o komprese, jelikož jsou ventily stále nepatrně otevřené

jen je tu ještě další problém proč je to tak bohaté, zda li to souvisí s vačkama a zdvihem či nikoliv

Re: Problem s palivem

Napsal: 14 lis 2015 23:44
od Gooder
Myslíte, že tímto změřím tlak paliva přes T-kus? Četl jsem, že někdo používá ty komunistické tlakoměry s hadičkou na pneu, tak mě napadlo zkusit toto. http://www.bmshop.eu/pneumeric-profesionalni-7-bar/" onclick="window.open(this.href);return false;