Problem s palivem
Napsal: 10 úno 2010 16:58
Kamarad ma problem s odladenim SX. Motor je kupovany v JPN a bezel korektne, k nam prisel jako holy motor bez turba a ECU. Hodim to i sem, kdyby se nekdo s necim podobnym setkal u jineho motoru. Nejak nas nenapada co by to mohlo zpusobovat. Predem diky za pripadnou pomoc ci napady.
Motor CA18DET (1.8 16v turbo)
kovany
vacky 270 s vetsim zdvihem 10.25
Turbo T28
walbro
Tlak benzinu je ok
vstriky puvodne 444 ze GTR, momentalne seriove
seriova AFM
Problem:
Motor chytne na neuveritelne bohatou smes (WB sonda ukazuje mene nez 9), za chodu proteka benzin z vyfuku ven za doprovodu husteho bileho dymu. Po 1 dni startovani je olej plnej benzinu. I pres takove mnozstvi paliva motor normalne chytne a bezi (chod neni tak jak ma byt, ale pali vsechny 4 valce) Dela to jak na seriovou jednotku se stage 2 chipem( puvodni seriovy motor na tuto jednotku prijel), tak s programovatelnou jednotkou AEM. Puvodne tam byly 444 vstriky z GTR, vymenili jsme je za seriove se kteryma to auto prijelo na starem motoru a zadna zmena, stale moc paliva. Pokud se v AEM pokousime ochudit smes v mape, motor chcipne, prestoze nespaleny benzin stale i po ochuzeni proteka skrz vyfuk ven.
Motor CA18DET (1.8 16v turbo)
kovany
vacky 270 s vetsim zdvihem 10.25
Turbo T28
walbro
Tlak benzinu je ok
vstriky puvodne 444 ze GTR, momentalne seriove
seriova AFM
Problem:
Motor chytne na neuveritelne bohatou smes (WB sonda ukazuje mene nez 9), za chodu proteka benzin z vyfuku ven za doprovodu husteho bileho dymu. Po 1 dni startovani je olej plnej benzinu. I pres takove mnozstvi paliva motor normalne chytne a bezi (chod neni tak jak ma byt, ale pali vsechny 4 valce) Dela to jak na seriovou jednotku se stage 2 chipem( puvodni seriovy motor na tuto jednotku prijel), tak s programovatelnou jednotkou AEM. Puvodne tam byly 444 vstriky z GTR, vymenili jsme je za seriove se kteryma to auto prijelo na starem motoru a zadna zmena, stale moc paliva. Pokud se v AEM pokousime ochudit smes v mape, motor chcipne, prestoze nespaleny benzin stale i po ochuzeni proteka skrz vyfuk ven.