Stránka 1 z 1
problém punto turbo
Napsal: 24 úno 2010 16:44
od Květoslávek
Ahoj mám problém na puntu turbo.rv 96..je tam větší turbo z cromy 2.0t(jaký typ ví někdo?????) a na 3 4 5 to padá do fuel cutu....při plným knedlu ....je tam seriový boost kontr. (ale mám už štelovák od zemiho na ceste)....ptám se...stačí to velký turbo stáhnout kontolerem tak na 1 bar a nebo se musí jít do jednotky?kdo to z vás umí?..jsem z brna....díky moc za rady květoš 608629222
ps je tam jeste vypadlá hadička opletená ocelí která saje vzduch..nevím kam patří ....
ps kdyžtak prosím o přesun....
Re: problém punto turbo
Napsal: 24 úno 2010 17:59
od blázen
už se tu jednou řešilo větší turbo vs stejný boost.. najdi si tu diskusi.

Re: problém punto turbo
Napsal: 24 úno 2010 18:21
od Květoslávek
dáš sem odkaz..díky...moc dík:)
Re: problém punto turbo
Napsal: 24 úno 2010 18:24
od SPEEDY
vypadená hadička od el. regulace směr WG? tipuju
Re: problém punto turbo
Napsal: 24 úno 2010 18:36
od SPEEDY
Jinak turbo bude pravděpodobně buď KKK K16, nebo KKK K26.
občas se objevovalo v Cromách i Garrett TB0367, ale to spíš jen vyjímečně
Origo v Puntu, je IHI RHB5

Re: problém punto turbo
Napsal: 24 úno 2010 19:07
od Brian
není to to bílé GT od zemiho? to má T28
Re: problém punto turbo
Napsal: 24 úno 2010 21:15
od Zemi
Brian píše:není to to bílé GT od zemiho? to má T28
Neni....
Re: problém punto turbo
Napsal: 25 úno 2010 09:46
od Květoslávek
díky za pomoc včera večer speedymu...asi je někde ruplá hadice nebo seklá regulace.....ale ještě uvidím...každopádně moc moc díky jemu:)
Re: problém punto turbo
Napsal: 25 úno 2010 20:26
od SPEEDY
Já Ti zas tak nepomohl, večer byla fakt tma, hledat nějakou díru

Počkej v sobotu u Lukáše, ten Ti to pořádně rozchodí, dám za něj ruku do ohně

Re: problém punto turbo
Napsal: 04 bře 2010 19:08
od Krosmen
Pokud je to z benzínové cromy je to určitě 0367 pokud z nafty je to KKK