Stránka 1 z 1
Dotaz ohledne turba
Napsal: 03 dub 2010 22:28
od ja_ma
menim cartrige na turbu CT26, turbo z celiky je stejne jako ze supry, jediny rozdil je, ze vstupni vrtule je ze supry vetsi, celica 40mm a supra 44,5mm vyfukova cast je stejna.
kdyz jsme to objenavali mysleli jsme ze jsou stejna, takze to tam chci dat, bude to prinos. jedna firma dela tuto upravu na "CT27" s tim ze je to na 46mm a vykonovy prinos bez uprav az 35koni, ale tam hraje vice faktoru. no to ted neni dulezite.
potrebuji vedet zda zalezi na tom jak se odsoustruzi ten housing a kolik ma byt mezi nim a vrtuli mezera??? tu chci udelat tak jako to bylo seriove, otazka je, zda ta mezera musi byt po cele delce vrtule stejna (zmereno na 2,5mm na prumeru, takze z kazde strany 1.25mm). ted nevim jestli me nekdo chape...
obrazek: oranzove oznacene je to co myslim, zda musi byt mezera housing/vrtule pora stejna, po cele jeji delce..

Re: Dotaz ohledne turba
Napsal: 04 dub 2010 01:41
od tsin
kdyby si nabidl zajimavou cenu mame turba ct27b ze supry, kdyztak sz
PS. nevim jak bys to chtel soustruzit aby turbo zustalo funkcni
Re: Dotaz ohledne turba
Napsal: 04 dub 2010 07:18
od honza 2.0 16v
šikovnej soustružník si poradí

několik lidí takhle vstupní část zvětšuje s poměrně velkou přesností..
Re: Dotaz ohledne turba
Napsal: 04 dub 2010 09:35
od blázen
jestli to dáš dohromady,dost se toho změní....doladit
Re: Dotaz ohledne turba
Napsal: 04 dub 2010 09:37
od ja_ma
2tsin: CT27B??? tak to teda slysim poprve, myslim ze nic takoveho neexistuje. a kdyby jsi si to precetl poradne, tak nechci soustruzit vrtuli, ale housing, tak nevim proc by to nemelo fungovat a dela se to tak normalne..
stranky na CT27
http://www.atsracing.net/CT27.htm kde tuto upravu delaji!
Re: Dotaz ohledne turba
Napsal: 04 dub 2010 09:40
od ja_ma
blázen píše:jestli to dáš dohromady,dost se toho změní....doladit
ja myslim ze se ladit nic nebude muset, viz ty stranky, mas tam i grafy z brzdy. A vzhledem k tomu ze dalsi uprava je, ze se dava misto ct26--- ct20b z gtfour 6g, ktere je jeste vetsi jako to co chci ja, tak problem nevidim.
Re: Dotaz ohledne turba
Napsal: 04 dub 2010 11:06
od tsin
ja_ma píše:2tsin: CT27B??? tak to teda slysim poprve, myslim ze nic takoveho neexistuje. a kdyby jsi si to precetl poradne, tak nechci soustruzit vrtuli, ale housing, tak nevim proc by to nemelo fungovat a dela se to tak normalne..
stranky na CT27
http://www.atsracing.net/CT27.htm kde tuto upravu delaji!
no jeste abys soustruzil vrtuli.. jakoby saci housingy byli prehnane drahy ze musis vymejslit podobny veci
Re: Dotaz ohledne turba
Napsal: 04 dub 2010 12:25
od ja_ma
no tak myslim ze kupovat novy housing by bylo mnohem narocnejsi na upravy...
Re: Dotaz ohledne turba
Napsal: 04 dub 2010 13:12
od Libor12
ct 27b neexistuje. Jen úprava od firmy co tu postoval. Jak píše Honza,šikovný soustružník....úpravy turba instalaci větší vrtule do stejného housingu jsou naprosto běžné. Rozdíl ct26 pro celicu a supru je ve dvou věcech. Vstup do výfukové části má ct26 twin port pro celicu a supra má jeden,kolo je stejné. Protože ct26 pro supru plní 3.0 tak má i větší kompresorove kolo. Každopádně to bude zajímavý výsledek. Řekl bych že plnícího tlaku bude dosahovat dříve. Výměna housingu za ten ze supry je nesmysl je jinak tvarovaný a kdo ví jak je umístěné ic nad motorem u celicy tak ví že by tam ten housing bez uprav vedení nešel dát. Kdo dal na celicu ct26 ze supry tak zaroven musel řešit předělaní ic dolu do naraznku.
Re: Dotaz ohledne turba
Napsal: 04 dub 2010 16:46
od elviiis
Mno tato uprava zni zajimave... tu vrtulku jsi kupoval novou nebo jetou?
Re: Dotaz ohledne turba
Napsal: 01 čer 2010 20:04
od daiman
měl bych dotaz. jak vybrat správnou velikost turba a k němu "ideální" IC? mám doma IHI VL2 které má plný tlak v 2500ot/min a kolem 5000 už tlak ztrácím. diky za rady a poznatky
Re: Dotaz ohledne turba
Napsal: 01 čer 2010 20:07
od blázen
turbo podle kompresorových map.. stáhni si maximum boost je to tam pěkně popsané..jak k turbu tak k IC