Stránka 1 z 1
Motor VW 1.8 20V Turbo a MBC
Napsal: 10 dub 2010 21:33
od fakie vw
Ahoj chci si namontovat MBC ale pár lídí mě upozornovalo na to že muže být problém v tom že to poškozuje motor. Originál EBC co tam je od výroby je k motoru šetrnější. Prosím vás o radu kdo to má a jak s tím jste spokojeni. Dík za rady

Re: Motor VW 1.8 20V Turbo a MBC
Napsal: 12 dub 2010 09:07
od elviiis
Nechapu jak muze bejt origilani ebc setrnejsi k motoru oproti MBC? moz na k prevodovce pokud maji na prvni 2 az 3 kvalty nizzsi tlak... samozrejmne pokud serka fouka 0.5bar a ty tomu fouknes 0.8bar tak to k motoru a turbu ani nicemu setrnejsi nebude... ale ja osobne bych vsadil na nejakej chip... od nejakeho renomovaneho upravce tohoto motoru... mam za to ze tlak turba je rizen RJ... tzn pridas turbu a jeste optimalizujes mapu...
Re: Motor VW 1.8 20V Turbo a MBC
Napsal: 12 dub 2010 11:23
od fakie vw
Mám totiž takový problém. Nevím jestli ta moje jednotka není už čipovaná. Přidaljsem na mbc tlak turba a foukám ted 1 bar. Serie je 0.7bar. Auto jede o dost lépe. Jenže když u tohodle motoru zvedneš tlak turba tak to prý začne cukat a skákat do nouzáku jenže mi to nedělá nic. Podle mě by to mělo něco dělat ne? Jsem překročil ten tlak o dost.Ta dodávka paliva není nekonečná přece.

Re: Motor VW 1.8 20V Turbo a MBC
Napsal: 12 dub 2010 11:32
od Mirek-200sx
to zvedas plnici tlak jen tak na slepo, aniz by jsi mel AFR hodnoty?
Re: Motor VW 1.8 20V Turbo a MBC
Napsal: 12 dub 2010 11:47
od fakie vw
Zatím jo. Jen jsem to zkoušel. Jel jsem s tím asi 5 minut kolem garáží.Ale jde mi o to že mě mě překvapilo že to jde. Protože když to překročí 0.8 bar tak to má začít cukat a přestat jed protože by to nemělo být čiple a mělo by to tím pádem nedávát tolik paliva. Asi budu muset navštívit někoho kdo mi tu jednotku proklepne jestli to je nějaké čiple nebo co s tím je.
Re: Motor VW 1.8 20V Turbo a MBC
Napsal: 12 dub 2010 17:43
od blázen
bez AFR budíku si hazarder.. na to kolik ten budík dneska stojí,se divím,že ho ten kdo sahá na plnící tlak nemá.. co od toho čekáš?
Re: Motor VW 1.8 20V Turbo a MBC
Napsal: 12 dub 2010 21:20
od elviiis
jo no jako napr celda ma fuelcut gt4 na 0.9bar a gt4 cs na 1.2bar takze pri seriovem turbu je zvedani talku naprosto safety a merit afr budu na slovensku na brzde jen bohuzel ladit moje jednotka nende jinak bych nechal optimalizovat mapu (celda je bohata jako prase} ale pokud jednotka vozu nehlida prebooostovani tak nevim no... afr budik s lambou stoji 5tis... go 50tis...
Re: Motor VW 1.8 20V Turbo a MBC
Napsal: 12 dub 2010 22:53
od fakie vw
Budík AFR mám už objednaný zítra mi přijde
http://www.fautuning.cz/product/raid-ni ... tmetr-644/" onclick="window.open(this.href);return false; Dneska jsem mluvil s klukem co měl tenhle motor v octavii a říkal že to musí být čiple protože max je 0.8bar a pak je fuel cat. A mě to tlačí 1 bar a jede to v klidu. Říkám jel jsem s tím asi 2 kilometry a dal jsem to zpět. Jak přijde tak to namontuju a uvidím co a jak. Jen akorát nevím co s tou jednotkou přesně je dělané. Protože ten typ jednotky aby šel upravovat soft prý se musí vyměnit procesor a já v te jednotce nemám nic předělávané. Tak nevím co to je zač vlastně. Uvidim až přijde budik a testnu to

Re: Motor VW 1.8 20V Turbo a MBC
Napsal: 13 dub 2010 17:42
od Libor12
na ten budík jsem zvědavý,za 2100 nekoupíš ani samotnou wb lambdu od bosch
Re: Motor VW 1.8 20V Turbo a MBC
Napsal: 13 dub 2010 18:43
od Mirek-200sx
no ja mam pocit ze na odkazu je to ciste za budik....neni k tomu sirokopasmova lambada, teda sem tam ani o ni nenasel zminku....
osobne jsem koupil tento kit od Innovate Motorsports, ale jeste ho nemam vyzkouseny...
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Innovate ... ccessories" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Motor VW 1.8 20V Turbo a MBC
Napsal: 13 dub 2010 23:02
od fakie vw
No zjistil jsem že to je fakt jen budík. A prý se to napojuje na lamdu. Takže se to napojí na seriovou lamdu. Tak to myslíte? Má to smysl?
Re: Motor VW 1.8 20V Turbo a MBC
Napsal: 14 dub 2010 00:19
od Mirek-200sx
na mereni AFR se pouziva sirokopasmova lambda a alespon u nissanu seriova neni sirokopasmova....
Re: Motor VW 1.8 20V Turbo a MBC
Napsal: 14 dub 2010 06:28
od fakie vw
Takže bych musel k tomu koupit širikopásmovou lambdu. Jde to koupit zvlášt myslíš?
Re: Motor VW 1.8 20V Turbo a MBC
Napsal: 14 dub 2010 06:50
od elviiis
rekl bych ze se to napojuje na seriovou narow lambadu... ale podle toho se ladit neda... je to jen tak informatyvni... ma to malej rozsah...
Re: Motor VW 1.8 20V Turbo a MBC
Napsal: 14 dub 2010 06:52
od blázen
kup odzkoušený kit budík - sonda od normálního výrobce:AEM,Inovate atd... nejsou drahé. Seriová sonda je úzkopásmová,ta změří kulové
Re: Motor VW 1.8 20V Turbo a MBC
Napsal: 14 dub 2010 11:37
od fakie vw
A kde něco takového sehnat? Díval jsem se na HPP třeba a maji jen AEM a stoji přes 7000. TO je docela dost sakra

A ty innovate jsem nenašel u nikoho. A nejde sehnat nějaká lambdamkterá je širokopásmová? Není to možné sehnat jako seriový díl?
Re: Motor VW 1.8 20V Turbo a MBC
Napsal: 14 dub 2010 11:50
od elviiis
sirkopasmova lambda totiz seriovej dil neni... jinak libor tady s fora dodava plx a jinak ebay napriklad...
PLX ma navic multifunkcni budiky ktere umi obrazovat i jine udaje podle rj muzes si to prepinat a ma vystup i na nahrazeni seriove lambdy pro rj...
Re: Motor VW 1.8 20V Turbo a MBC
Napsal: 14 dub 2010 12:47
od Libor12
ono laborování s motorem a boostem "naslepo" tě ve finále bude stát víc jak 7000....
http://www.plxdevices.com/wideband.html" onclick="window.open(this.href);return false; pokud máš zajem můžu ti udelat nabídku,k dodání okamžitě jsou skladem.
Re: Motor VW 1.8 20V Turbo a MBC
Napsal: 14 dub 2010 12:49
od blázen
o dost víc

Re: Motor VW 1.8 20V Turbo a MBC
Napsal: 15 dub 2010 13:29
od fakie vw
Mám ještě možnost mít k tomu raid budiku lambdu širokopásmovou zvlášt. Mohl by být třeba problém že by to nefungovalo? Ta lambda je prý z budíku AEM.