Stránka 1 z 9
Úpravy malých obsahů
Napsal: 26 pro 2004 20:22
od PJ
No tady by se měly psát informace pro ty co nemaj zrovna motory co by trhaly asfalt. Jde o to vědět jaký úpravy maj u malejch obsahů smysl a co je jen vyhození peněz. Takže kdo má nějaký rady tak sem s nima. Co bych měl třeba na autě udělat nejdřív a co nedělat. Když už to má něco stát tak ať to má smysl

Napsal: 26 pro 2004 20:27
od eric
no tak u malejch motorů je rozdíl mezi benzinem a dieselem(turbodieselem)
klasickej postup pro benziny: svíčky,filtr(sání),komplet vejfuk,chiptuning.
Napsal: 26 pro 2004 20:27
od Laconi
Dobře že si to založil

já mám obsah 1468 což taky neni zrovna velká hodnota, takže mě to též zajímá

Napsal: 26 pro 2004 20:30
od eric
no já 1398,ale je to turbonafta,ale taky zájem

Napsal: 26 pro 2004 20:32
od PJ
Laconi píše:Dobře že si to založil

já mám obsah 1468 což taky neni zrovna velká hodnota, takže mě to též zajímá

No právě, aby třeba někdo nescháněl vačky nebo svody a efekt byl nula.
Počítám, že hlavní je klasika odlehčit. Nějakej ten kónus, asi by pomohla úprava hlavy(leštění, slícování) ale nakolik by to bylo znát.
PS: jak vypadá auto
Napsal: 26 pro 2004 20:34
od jr
z vlastni zkusenosti vim, ze delat neco na malym motoru s malym vykonem nema vubec cenu. Kdyz si vezmete motor o vykonu treba 70ps, tak mu fitr prida jednoho kone, vejfuk by musel bejt udelanej na miru, jinak toho kone zase vezme a takhle to jde dal. Brutalnejsi upravou z toho dostanete treba 5 koni navic, coz fakt nema smysl.
Napsal: 26 pro 2004 20:35
od PJ
Tohle asi neni to co by sme tu chtěli slyšet

Napsal: 26 pro 2004 20:40
od Zemi
jr píše:z vlastni zkusenosti vim, ze delat neco na malym motoru s malym vykonem nema vubec cenu. Kdyz si vezmete motor o vykonu treba 70ps, tak mu fitr prida jednoho kone, vejfuk by musel bejt udelanej na miru, jinak toho kone zase vezme a takhle to jde dal. Brutalnejsi upravou z toho dostanete treba 5 koni navic, coz fakt nema smysl.
Ja mam 1590ccm a pujdu pres 160 koni (snad) to je dobry ne?

Atmosferickou cestou...

Kdybych nahodil Greddy kit tak mam se seriovyma komponentama pres 170PS...
Mrkni treba na Felicie... Z 1,3ky pres 100koni...
Napsal: 26 pro 2004 20:46
od jr
a ma cenu strkat treba 50k a vic do uprav a pozdeji oprav, kdyz tim znacne snizis zivotnost motoru, spojky, prevodovky, zvysis spotrebu na treba 15/100, kdyz za ty prachy muzes mit mnohem lepsi auto uz v zakladu s mnohem mensi spotrebou?
Napsal: 26 pro 2004 20:48
od Zemi
jr píše:a ma cenu strkat treba 50k a vic do uprav a pozdeji oprav, kdyz tim znacne snizis zivotnost motoru, spojky, prevodovky, zvysis spotrebu na treba 15/100, kdyz za ty prachy muzes mit mnohem lepsi auto uz v zakladu s mnohem mensi spotrebou?
To byl proslov ke komu?
Napsal: 26 pro 2004 20:49
od petis
PJ píše:Tohle asi neni to co by sme tu chtěli slyšet

hele a co jsi chtěl slyšet, třeba že ti filtr přidá 10koní, nebo 20koní vejfuk a to jen koncovej tlumič, celej vejfuk asi tak 100koní

Napsal: 26 pro 2004 20:53
od Zemi
waci píše:zrovna jsem přemejšlel jestli je 1.6 ještě malej obsah, protože jsem si vzpoměl na Zemiho a jeho raketu

(zdravím Zemi

)
z okruhové škody 130 se dalo vydolovat 130 koní bez použití turba!!! Z objemu 1.3

No ale dělat generálku motoru po každém srazu by mě nebavilo. Já tam mám nějakých 80koní a na zabití mi to stačí

OT: Ahoj Waci! mavani
Napsal: 26 pro 2004 20:53
od Boris:Noone
No hlavne zalezi na puvodu motoru jestli je to z trabanta nebo z hondy pak se das mluvit vo tom jestli to ma cenu
Napsal: 26 pro 2004 20:54
od PJ
petis píše:
hele a co jsi chtěl slyšet, třeba že ti filtr přidá 10koní, nebo 20koní vejfuk a to jen koncovej tlumič, celej vejfuk asi tak 100koní

No to je mi jasný, že ne ,ale třeba jakej má efekt třeba vačka na malej obsah a prostě nějaký konstruktivní rady. Já vim že z mála moc neudělám a i tak sou to prachy
Boris:Noone píše:No hlavne zalezi na puvodu motoru jestli je to z trabanta nebo z hondy pak se das mluvit vo tom jestli to ma cenu
No u mě SEAT(ještě patřil pod fiata) a spolupráce Porshe
Waci:takovej nárůst oprati sérii neni špatnej taky bych bral, sem nevěděl že sis na ježdění do krámu pořídil BMW
Napsal: 26 pro 2004 20:55
od Zemi
Boris:Noone píše:No hlavne zalezi na puvodu motoru jestli je to z trabanta nebo z hondy pak se das mluvit vo tom jestli to ma cenu
PJ ma motor 1.2 (System Porsche) a vykon asi 75PS pokud se nepletu.

Kdyz se v CR tuni Facka, Felicie apod. tak proc ne SEAT?
Napsal: 26 pro 2004 20:55
od Zemi
waci píše:petis píše:PJ píše:Tohle asi neni to co by sme tu chtěli slyšet

hele a co jsi chtěl slyšet, třeba že ti filtr přidá 10koní, nebo 20koní vejfuk a to jen koncovej tlumič, celej vejfuk asi tak 100koní

myslím že nejde o to jak dostat z 1.1 200 koní ale co upravit aby auto líp jelo a nedělalo se to zbytečně. mám tam ostrou vačku, jiné svíčky, k&n filtr, přetryskovanej karbec, přímej výfuk a proháním s tím i feldy 1.6. Ale o to tolik nejde. jde o to že auto má daleko lepší zátah a je s tím přijemější svezení...
Vsak Waci mi ujel na sprintu!

Povez jim to!

Napsal: 26 pro 2004 21:00
od Zemi
waci píše:Zemi píše:waci píše:
myslím že nejde o to jak dostat z 1.1 200 koní ale co upravit aby auto líp jelo a nedělalo se to zbytečně. mám tam ostrou vačku, jiné svíčky, k&n filtr, přetryskovanej karbec, přímej výfuk a proháním s tím i feldy 1.6. Ale o to tolik nejde. jde o to že auto má daleko lepší zátah a je s tím přijemější svezení...
Vsak Waci mi ujel na sprintu!

Povez jim to!

no jo porád, kdyby se jel sprint jen na 100m tak bych (asi) vyhrál...
ale zase ta rychlost se ktereo jsi mě potom říznul...no jo, 2x větší výkon je znát

Ten zadni nahon je znat kua (sice jsem mel sjety gumy ale i tak se zadek zadrapne)...

Jede ti to Super... Zatim jsem se nevezl v rychlejsi Skodovce!

Napsal: 26 pro 2004 21:00
od Boris:Noone
Zemi píše:Boris:Noone píše:No hlavne zalezi na puvodu motoru jestli je to z trabanta nebo z hondy pak se das mluvit vo tom jestli to ma cenu
PJ ma motor 1.2 (System Porsche) a vykon asi 75PS pokud se nepletu.

Kdyz se v CR tuni Facka, Felicie apod. tak proc ne SEAT?
No ja jenom ze tu resite neporovnatelny motory, protoze kazdej motor je jinej a na kazdej sedi lip jina uprava
Napsal: 26 pro 2004 21:01
od Zemi
Boris:Noone píše:Zemi píše:Boris:Noone píše:No hlavne zalezi na puvodu motoru jestli je to z trabanta nebo z hondy pak se das mluvit vo tom jestli to ma cenu
PJ ma motor 1.2 (System Porsche) a vykon asi 75PS pokud se nepletu.

Kdyz se v CR tuni Facka, Felicie apod. tak proc ne SEAT?
No ja jenom ze tu resite neporovnatelny motory, protoze kazdej motor je jinej a na kazdej sedi lip jina uprava
Na atmosfery je jen jedno meritko... Co nejlip nasat a co nejlip vyplivnout...

VTEC do toho nepocitam... To uz je jak maly Turbo...
Napsal: 26 pro 2004 21:02
od PJ
waci píše:
myslím že nejde o to jak dostat z 1.1 200 koní ale co upravit aby auto líp jelo a nedělalo se to zbytečně. mám tam ostrou vačku, jiné svíčky, k&n filtr, přetryskovanej karbec, přímej výfuk a proháním s tím i feldy 1.6. Ale o to tolik nejde. jde o to že auto má daleko lepší zátah a je s tím přijemější svezení...
Tohle přesně to co bych tu chtěl slyšet, de o to jak tomu pomoct a taky zlepšit vlastnosti, no a kdyby se mi trochu zvedla spotřeba tak mě to nežere pač poslední průměry byly 5,2 a 5,6l na 100km
Napsal: 26 pro 2004 21:06
od Boris:Noone
@Zemi: no ale kazdy sani je jiny takze staci drobnejsi uprava a vejfuky sou taky jiný ale princip je opravdu stejnej
Napsal: 26 pro 2004 21:11
od jr
waci píše:z okruhové škody 130 se dalo vydolovat 130 koní bez použití turba!!! Z objemu 1.3

No ale dělat generálku motoru po každém srazu by mě nebavilo.
ten samej vykon sme meli i v soutezaku, ale zapominas na to, ze celej motor je prestavenej, jsou na nem dva Webery a hlavne spotreba alespon 30/100. Takze za ty prachy, ktery do toho clovek vrazi si klidne muze koupit nejakyho dvoulitra.
Napsal: 26 pro 2004 21:21
od PJ
jr píše:
ten samej vykon sme meli i v soutezaku, ale zapominas na to, ze celej motor je prestavenej, jsou na nem dva Webery a hlavne spotreba alespon 30/100. Takze za ty prachy, ktery do toho clovek vrazi si klidne muze koupit nejakyho dvoulitra.
Proto taky píšu, že by nebylo od věci kdyby někdo kdo tu nějakou úpravu má napsal třeba i jak to ovlivnilo spotřebu a popř v jakym spektru ot. je to znát

Napsal: 26 pro 2004 21:30
od Rendis
Zajímavý téma....ale nic jsem se nedozvěděl.
Napsal: 26 pro 2004 21:33
od Laconi
Rendis píše:Zajímavý téma....ale nic jsem se nedozvěděl.
Ty taky nemáš malý obsah
Ale je fakt že místo toho aby tady radili lidi který tomu rozuměj nebo maj sami zkušenosti tak tady píšou hlavně lidi který od toho odrazujou, tak to teda sorry, nic ve zlym, ale na to nejsme zvědavý

Napsal: 26 pro 2004 21:35
od jr
Laconi: V tomhle oboru uz se nejakej ten rok pohybuju a vim o cem mluvim ..... tyhle upravy na zvyseni vykonu delaji akorat lidi co si staveji hlavne show car, aby ukazaly co vsechno jde s tim motorem udelat. Ale na normalni jezdeni si kazdej radeji koupi neco jinyho.
Napsal: 26 pro 2004 21:41
od Zemi
jr píše:Laconi: V tomhle oboru uz se nejakej ten rok pohybuju a vim o cem mluvim ..... tyhle upravy na zvyseni vykonu delaji akorat lidi co si staveji hlavne show car, aby ukazaly co vsechno jde s tim motorem udelat. Ale na normalni jezdeni si kazdej radeji koupi neco jinyho.
Ty ale nemas praxi s Hondama vid? Ted se ptam uplne v klidu a jen chci znat odpoved...

Napsal: 26 pro 2004 21:50
od jr
nene rejze ja nedelam .....
zkusenosti jsou se Skodovkama 130RS, LR, Ted se bude na 1,6 Golfa delat dvojitej Weber ..... jinak zkusenost je i s 5,7 Camarem

Napsal: 26 pro 2004 21:59
od jr
hele Zemi ty mas 0-100 za 7,5 vteriny??? Jak je pak mozny, ze ED9 ja bez problemu pojedu???
Napsal: 26 pro 2004 22:03
od Zemi
jr píše:hele Zemi ty mas 0-100 za 7,5 vteriny??? Jak je pak mozny, ze ED9 ja bez problemu pojedu???
7,5s je seriovej parametr...

Pokud jsi udelal 400m pod 14,5s tak jsi me pojel...
