uprava motoru s kompresorem
Napsal: 01 čer 2010 20:25
zdravim jelikož to tu mam takove rozcrcane tak bych to rad schrnul do jednoho tematu.
jedna se o motor 2,0 kompresor 141kw motor je přeplnovany 0,5bar kompresni pomer je 8,5:1 tlak paliva bez zateže 3,5bar při zateži 4bar na motoru je origo remenice o prumeru 179,1mm na kompresoru 93,6 .kompresor ma elektromagnetickou spojku ktera se spina nekde při 1200otačkach.dale tam je obtokova klapka ktera je na plno otevřena a uzavira se až při překročeni 2/3plynu a jen při zateži.při neutralu se neuzavira vubec a omezovač v neutralu je 4,5tisicich při zařazene rychlosti jde nromal až do 6 tisic.to snad vše k original motoru
moje uprava zpočiva zvyšeni otček kompresoru tim že použiji řemenici na motoru o prumeru 215mm řemenice kompresoru zustava 93,6mm jelikož na řemenu je i altik tak bude zvetšena řemenice i na nem aby nedošlo k nadmernemu zvišeni otaček.
motor bude mit spotrovni vložku vzduch filtru K/N budou použite nove vsřikovače z motoru 2,3 (jejich kod 0000788123 jou stejne jako na 2,0)tlak paliva zustava stejny.kompresor je M62.dale pracuji na svodech s prumerem 44,3 typ svodu 4-1 odstraneni katalisatoru nahrazeni rezonatorem potrubi od svodu na konec prumer 60mm zakončeni tlumičem.
chtel jsem si nechat upravit řidici jednotku u ruznych firem ale u všech zpočivala uprava vtom že jenom přidaji napalivu jinak nic
proto se rozhoduji pro programovatelnou řidici jednotku.ješte jsem zapomel zminit kompresorova spojka rozpina při 4,5tisicich tudiž pak už jede auto bez kompresoru
rad bych vaše nazory a rady prosim odpusťe si hloupe naražky
jedna se o motor 2,0 kompresor 141kw motor je přeplnovany 0,5bar kompresni pomer je 8,5:1 tlak paliva bez zateže 3,5bar při zateži 4bar na motoru je origo remenice o prumeru 179,1mm na kompresoru 93,6 .kompresor ma elektromagnetickou spojku ktera se spina nekde při 1200otačkach.dale tam je obtokova klapka ktera je na plno otevřena a uzavira se až při překročeni 2/3plynu a jen při zateži.při neutralu se neuzavira vubec a omezovač v neutralu je 4,5tisicich při zařazene rychlosti jde nromal až do 6 tisic.to snad vše k original motoru
moje uprava zpočiva zvyšeni otček kompresoru tim že použiji řemenici na motoru o prumeru 215mm řemenice kompresoru zustava 93,6mm jelikož na řemenu je i altik tak bude zvetšena řemenice i na nem aby nedošlo k nadmernemu zvišeni otaček.
motor bude mit spotrovni vložku vzduch filtru K/N budou použite nove vsřikovače z motoru 2,3 (jejich kod 0000788123 jou stejne jako na 2,0)tlak paliva zustava stejny.kompresor je M62.dale pracuji na svodech s prumerem 44,3 typ svodu 4-1 odstraneni katalisatoru nahrazeni rezonatorem potrubi od svodu na konec prumer 60mm zakončeni tlumičem.
chtel jsem si nechat upravit řidici jednotku u ruznych firem ale u všech zpočivala uprava vtom že jenom přidaji napalivu jinak nic
proto se rozhoduji pro programovatelnou řidici jednotku.ješte jsem zapomel zminit kompresorova spojka rozpina při 4,5tisicich tudiž pak už jede auto bez kompresoru
rad bych vaše nazory a rady prosim odpusťe si hloupe naražky