Stránka 1 z 1
Garrett turbo propousti olej
Napsal: 02 čer 2010 17:32
od Rajdlos
Resili jste nekdo problem, ze Garretty GT propousti i s restriktorem moc oleje jak do vyfuku, tak do sani?
Je nejake reseni, restriktor je tam pouzity 0,9mm.
Diky
Re: Garrett turbo propousti olej
Napsal: 02 čer 2010 18:10
od blázen
není problém v nesprávně voleném restriktoru?
Re: Garrett turbo propousti olej
Napsal: 02 čer 2010 18:53
od Rajdlos
Vsichni prave doporucuji tento restriktor 0,9mm na turba GT3071WG a GT2871R. Je divne ze oba dotycni maji stejny problem. Pri zahrati oleje se zacne prolinat do vyfuku i do sani. Pochybuju, ze by obe turba byly v haji. Turba byly uplne nove a zacalo to delat hned po statru po zahrati motoru.
Re: Garrett turbo propousti olej
Napsal: 02 čer 2010 19:51
od blázen
na jakým to máš motoru.. Idaho někde psal ,že se liší..
Re: Garrett turbo propousti olej
Napsal: 02 čer 2010 20:07
od Libor12
A jaká je to aplikace? Výměna turba za větší nebo turbo na atmo? Co odvod- kapacita,vyústění? Odvětrání bloku?
Re: Garrett turbo propousti olej
Napsal: 02 čer 2010 20:14
od Rajdlos
Jedno je Uno Turbo 1.3T, tedy turbo SWAP (2871R + integrovany wg). Dalsi je tusim Ford Escort Cosworth (3071WG + integrovany wg). Je divny, ze stejna vec dela objema lidem zaroven.
Re: Garrett turbo propousti olej
Napsal: 03 čer 2010 02:17
od MarAt
Jak to myslíš restriktor? Vy jste přidali další před ten integrovaný

? Pak asi vím, proč vám prolíná olej oběma... K tomu integrovanému restriktoru by se měl přivést olej tak pod tlakem 5 barů (v zátěži), jaký myslíš, že bude tlak za tím vaším 0.9mm restriktorem?
Re: Garrett turbo propousti olej
Napsal: 03 čer 2010 08:24
od Rajdlos
Takze obe GTcka mji uz integrovany restriktor? Pak nechapu proc ho dodavatel doporucuje :-/
Re: Garrett turbo propousti olej
Napsal: 03 čer 2010 10:06
od MarAt
Vím, že to je ve stínu předcházejících faktů hloupý napsat, ale nemohl bys ostatním sdělit, kdo je ten dodavatel?

Re: Garrett turbo propousti olej
Napsal: 03 čer 2010 10:25
od Rajdlos
Jsou prave ze zahranici, Nemecko. Nikdo od nas.
Re: Garrett turbo propousti olej
Napsal: 03 čer 2010 11:08
od HANYSx
když sem měl GT2871 já tak žádnej integrovanej restriktor nemělo, díra na vstupu oleje byla 2,8mm, dodavatel řekl ať tam nic nedávám a stalo se přesně to samý... po instalaci 0,8mm restriktoru problém vyřešen... jestli sem to dobře pochopil tak průměr restriktoru je závislej na tlaku oleje konkrétního motoru
Re: Garrett turbo propousti olej
Napsal: 03 čer 2010 11:10
od reproboy
nevim jak ostatni auta, ale uno turbo 5 barů oleje nikdy nenatlačí

Re: Garrett turbo propousti olej
Napsal: 03 čer 2010 11:20
od Krosmen
Tento problém sme řešily dvakrát a pokaždé není jasná odpověď,Garette jako výrobce restriktor DOPORUČUJE vždy a to i když jak píše MarAt GT turba mají restriktor v sobě integrovaný (slouží i k zajištění středu turba) ale jeho velikost na GT28 je 1,6mm.Velikost restriktoru se liší dle aplikace turba=tlaku oleje který je v systému.Největší průser ale je ten že výrobce restriktor doporučuje nikoliv podmiňuje ním instalaci turba...Jak zde ale bylo psáno myslím že bude problém v tlaku oleje,chtělo by to vědět kolik auta mají tlak oleje neb podle něj se volí velikost restriktoru.Na fiatech coupe 20VT je tlak oleje nad 5BAR , používáme restriktory 0,9mm a zatím všechny jezdí,problémy s turbanastaly až na jiných motorech od jiných automobilek,na coupe za dva roky nic....
Re: Garrett turbo propousti olej
Napsal: 03 čer 2010 11:28
od blázen
Taky jsem měl 2871 a na vstupu restriktor nebyl, dokonce myslím, že to turbo bylo koupeno přes marata..
Re: Garrett turbo propousti olej
Napsal: 03 čer 2010 12:22
od MarAt
Tak abych to upřesnil

externí restriktor se doporučuje,ale pouze v případě,že by ten tlak byl větší jak těch cca 4-5 barů. Na několika závodních motorech se nám ale stalo, že jsme naopak museli do turba přivést olej odjinud, než v serii, protože tlak v zátěži nedosahoval třeba ani 3 bary a to bylo pro turbo konečná už během tréningových jízd (používáme ALS). Kuličková turba jsou na tlak samozřejmě náchylnější, ale v těch nesčetně moc motorech jsem nikdy restriktor nepotřeboval a to mám gt2871r třeba sám již několik let ve svých dvou autech na denní ježdění. Obávám se,že pokud vedete do turba olej odněkud z hlavy a pak zůžíte průměr na 0.9mm před turbem, bude na vstupu turba tak mizivý tlak,že nemá šanci přežít.
Re: Garrett turbo propousti olej
Napsal: 03 čer 2010 22:42
od Rajdlos
dneska jsem dostal zajimavou odpoved na 3071R
der lader hat keine internen reduzierer.
der reduzierer wird eingeschraubt und hat auf der einen seite das 0,8-1,0mm loch und auf der anderen seite das große 3mm loch wo das öl drinsteht was der lader braucht, wenn der metallstift im ölzulaufloch offen steht.
Nevi nekdo kadzopadne jak tohle vyresit? Stalo se Vam, ze pokud to takto prolinalo byla jiz turba KO?
Re: Garrett turbo propousti olej
Napsal: 06 čer 2010 13:35
od suskyin
Pokuď je u těch tureb problém s netěsnosí zaměřil bych se na odvod oleje z nich. Jediný co donutí turbo k leaku je zvětšený tlak v CHRA nebo opotřebováné (zapečené) tesnící kroužky. Tlak přívodního oleje 4 bar bez restrikce nemůže být problém ale už pouhé desítky milibar přetlaku v klikové skříni potažmo v trubce odvodu oleje z turba způsobují za určitých okolností jejich tečení

Re: Garrett turbo propousti olej
Napsal: 07 čer 2010 17:43
od Rajdlos
Tak jedno turbo vyreseno, sundal se restriktor a maka. Dalsi se vyzkousi az prijde z expertyzi.
Jinak diky vsem za postrehy.

Re: Garrett turbo propousti olej
Napsal: 21 čer 2010 07:52
od Krosmen
situace z minulého týdne.na doporučení výrobce sme nechali udělat restriktor s větší dírou a ejhle začal se nám dostávat olej do výfuku,vrácen původní restriktor s mnší dírou a je klid....tak babo raď
