Stránka 1 z 1
specifikace motoru 1.8 TURBO "AGU"
Napsal: 18 črc 2010 23:08
od tom28
Ahoj
Chctěl bych se zeptat, jestli je tu někdo, kdo má tento motor nastudovaný. Zvažuji koupi toho motoru do mého budoucího projektu. Moc se v WV nevyznám. Jen vím že vyráběn jako verze 150, 180 a 225 PS. Mohl by mi někdo vysvětlit rozdíly mezi těmito motory? díky
Re: specifikace motoru 1.8 TURBO "AGU"
Napsal: 19 črc 2010 13:43
od Mustafa
AGU byl 150ka. Nejmenší turbo KKK K03 (180ka K03s, 225ka K04) Lankovej plyn, řj bosch motronic myslim že ME 7,1. Plnící tlak turba 0,6b, kompresní poměr 9,5:1. Potenciál střev +/-300koní.
Re: specifikace motoru 1.8 TURBO "AGU"
Napsal: 20 črc 2010 09:21
od tom28
Aha. takže ty silnější verze už měli el. plyn. Zajímá, mě jestli je to pak u motoru jen otázka jiného softu, nebo tam jsou ještě jiný vstřiky apod. Třeba kdybych sehnal motor ze slabé verze ale měl el. svazek z počítačem třeba rs nebo TT. jestli bych to rozchodil, nebo jestli třeba ten motor z TT má více čidel apod.
Re: specifikace motoru 1.8 TURBO "AGU"
Napsal: 20 črc 2010 15:46
od Mustafa
musel bys předělat hodně věcí. vstřiky, klapka, plynovej pedal + x čidel, co maj novější. AGU a AEB... jsou nejstarší motory.
Re: specifikace motoru 1.8 TURBO "AGU"
Napsal: 21 črc 2010 11:10
od Skury
Třeba novější mají variabilní natáčení klapek, takže elektrika je problém. Znám to sám. Nemohl jsem sehnat elektriku na ARX, tak jsem ten motor prodal a radši koupil celé funkční auto a přehodil to komplet a je klid.
Re: specifikace motoru 1.8 TURBO "AGU"
Napsal: 21 črc 2010 11:41
od AlesShi
SKury píše:Třeba novější mají variabilní natáčení klapek, takže elektrika je problém. Znám to sám. Nemohl jsem sehnat elektriku na ARX, tak jsem ten motor prodal a radši koupil celé funkční auto a přehodil to komplet a je klid.
nataceni benziny nemaj, jediny co to ma je 997 Turbo
Re: specifikace motoru 1.8 TURBO "AGU"
Napsal: 21 črc 2010 11:52
od elviiis
AlesShi píše:SKury píše:Třeba novější mají variabilní natáčení klapek, takže elektrika je problém. Znám to sám. Nemohl jsem sehnat elektriku na ARX, tak jsem ten motor prodal a radši koupil celé funkční auto a přehodil to komplet a je klid.
nataceni benziny nemaj, jediny co to ma je 997 Turbo
jo a nejsilnejsi verze techto motoru... ma tu i leon cupra r 210ps
Re: specifikace motoru 1.8 TURBO "AGU"
Napsal: 21 črc 2010 14:02
od Mustafa
elviiis píše:AlesShi píše:SKury píše:Třeba novější mají variabilní natáčení klapek, takže elektrika je problém. Znám to sám. Nemohl jsem sehnat elektriku na ARX, tak jsem ten motor prodal a radši koupil celé funkční auto a přehodil to komplet a je klid.
nataceni benziny nemaj, jediny co to ma je 997 Turbo
jo a nejsilnejsi verze techto motoru... ma tu i leon cupra r 210ps
on myslel spíš variabilní natáčení sací vačky, který taky až tak variabilní neni a je k hovnu

Re: specifikace motoru 1.8 TURBO "AGU"
Napsal: 21 črc 2010 14:21
od Skury
jj, vaček, chybička se vloudila.

Re: specifikace motoru 1.8 TURBO "AGU"
Napsal: 30 črc 2010 07:48
od Rajdlos
jednoduse receno VANOS
jinak celkem rozdily jsou ve vstrikovacich 223/315/380cc, a to, ze 225PS verze ma kovane pisty

Re: specifikace motoru 1.8 TURBO "AGU"
Napsal: 15 zář 2010 18:07
od fakie vw
Taky záleží do čeho to chceš montovat? Mám to v golfu II a mám serii 150koní a jede to perfektně a není problém sundat cupry,RS a podobne auta,které váží 1300kg a výš. a navíc je tu jedna věc,že tenhle motor se nejlepe montuje do jiných aut a nejlepe upravuje,protože nemá tolik elektroniky jako ty ostatní novější typy. Díky lankovému plynu to má dobrou odezvu na plyn a opravdu to jede a reaguje. Ty elektro motory maji už i další čidla a nesmysly navíc se kterýma je problém je vyrušit a dělá ti to jen problémy s nouzákem atd. Z AGU se dá dostat pomocí přestaveb 200 - 230koní a motor je pořád na tom ještě dobře s životností. Jde z toho udělat 250 - 270 a i 300,ale to je už jen o životnosti a jen pro závodní učely.Mám ten motor nějakou dobu a jsem s ním maximálně spokojený a hlavně dostupnost je vcelku v klidu
