Stránka 1 z 1
mám radost :-)
Napsal: 14 srp 2010 20:29
od Krosmen
dneska sem si dovez 4AGE red top postavený na čtyřech karburátorech,bude základem postavení motoru 10 000RPM+
http://img195.imageshack.us/i/14082010001.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: mám radost :-)
Napsal: 15 srp 2010 08:38
od blázen
jsi chytil Liborovu nemoc...joke

Re: mám radost :-)
Napsal: 15 srp 2010 08:48
od Krosmen
určitě za to může on,ale hlavně ten motor se mi perostě líbí,ten jeho má 300000km a je na tom líp než většina nových motorů...a navíc jede jak čert a doteď sem se zabýval jen tubomotorama tak bych chtěl přesedlat na vysokootáčkový motor a pak vysokootáčkový motor s turbem

Re: mám radost :-)
Napsal: 15 srp 2010 12:56
od Libor12
blázen píše:jsi chytil Liborovu nemoc...joke

Určitě je to nemoc.

nevím proč,mohli by jsme tu vést diskuzi donekonečna proč ten který motor je lepší a proč. Zrovna tak existuje spousta motoru které mají redline za 9000rpm. Snad nikoho neurazím,říkám jen prostě svůj názor. Vezl jsem se s2000,ten motor je asi technicky to nejlepší v n/a a přesto ten výkon,ty otáčky není to "ono". 4age prostě má "něco" co ostatní vysokootáčkove motory ne. Ten zvuk,a neztratího ani při "foukání". Navíc technicky úžasně jednoduchý. Spousta performace dílů je další plus. Navíc u atmo a vysokých otáček se neodpouští žádná chyba. Přesnost,vyvážení,naladění. Turbo motory jsou fajn,jsou silné,výkon lze přidat do cca 400hp velice snadno,atmo ta žádný hp zadarmo nedá a vždy je ve srovnání s turbo hodně hodně drahý čím víc chces přes 100hp/litr ale jedno svezení dobře s fungujícím motorem je větší odměna než dané investice.
Re: mám radost :-)
Napsal: 15 srp 2010 13:05
od maRkus
tohle uz asi neni motor na denni jezdeni do prace a na nakupy co ?
Re: mám radost :-)
Napsal: 15 srp 2010 13:22
od elviiis
mno musim priznat ze se mi take zacinaji vykonne atmo zamlouvat hlavne po jezdeni s atr samozrejmne nejede to zdaleka jako celda ale ma to neco do sebe doufam ze mne libor nekdy sveze...
Re: mám radost :-)
Napsal: 15 srp 2010 13:35
od Krosmen
auto bude fungovat zcela jako denní přibližovadlo stejně jako libor najezdí denně sto kilometrů ve sví rolce

přes zimu se musí povíct auto udělat a pak na sprintech bude doufám prohánět v kategorii 1600ccm jiný japonce

Re: mám radost :-)
Napsal: 15 srp 2010 14:26
od Libor12
maRkus píše:tohle uz asi neni motor na denni jezdeni do prace a na nakupy co ?
jezdím s ním denně 100km,tady nejake video zrychlení na 2ku,3ku a 5ka do max. Není to kdoví co ale na oktu v tdi to stačí.

Opakuji

,motor má najeto 370000km,je v sérii,žádné upravy r.v. 1989.
http://img219.imageshack.us/img219/4323/22042010010.mp4" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img202.imageshack.us/img202/6080/22042010009.mp4" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img245.imageshack.us/img245/2347/22042010008.mp4" onclick="window.open(this.href);return false; no a tady jak to pak může a doufám i bude vypadat
http://www.youtube.com/watch?v=qVu7YnIiZuQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: mám radost :-)
Napsal: 15 srp 2010 18:07
od blázen
tohle má svoje kouzlo

snad to někdy uvidím naživo
Re: mám radost :-)
Napsal: 15 srp 2010 18:14
od Krosmen
a já zase S13 s RB25DET

Re: mám radost :-)
Napsal: 15 srp 2010 19:49
od posero
pro srovnání civic 5g vti serie
odkaz
já bych zase celkem rád okusil turbo

Re: mám radost :-)
Napsal: 15 srp 2010 20:04
od Libor12
jj,taky pěkný. Tak nejaky kit pro tvuj motor a z chuti do toho

Re: mám radost :-)
Napsal: 15 srp 2010 20:09
od rallik
Motor poputuje do kastle AE86, popřípadě AE92 nebo do něčeho uplně jiného?

Re: mám radost :-)
Napsal: 15 srp 2010 20:16
od posero
Libor12 píše:jj,taky pěkný. Tak nejaky kit pro tvuj motor a z chuti do toho

kit se řešit nebude, snad již brzy vyjede nějakej pokus

když ono to všechno stojí hrozně peněz

Re: mám radost :-)
Napsal: 16 srp 2010 08:37
od Krosmen
posero píše:Libor12 píše:jj,taky pěkný. Tak nejaky kit pro tvuj motor a z chuti do toho

kit se řešit nebude, snad již brzy vyjede nějakej pokus

když ono to všechno stojí hrozně peněz

no spíš po zkušenostech ten pokus pak stojí hodně peněz....
Re: mám radost :-)
Napsal: 16 srp 2010 08:39
od Krosmen
rallik píše:Motor poputuje do kastle AE86, popřípadě AE92 nebo do něčeho uplně jiného?

ani jedno ale do AE82.....

tak nějak se mi zalíbila natolik její hranatost a i to že se mi tady povaluje a je lehčí než AE92

Re: mám radost :-)
Napsal: 16 srp 2010 08:43
od Taboo
Smazano
Re: mám radost :-)
Napsal: 16 srp 2010 09:07
od crazyape
Pekne

Ja bych chtel casem laborovat s Fordima motorama. Ted mam N7A (rs2000) a ten zkombinovat s motorem 2,3 co se daval do scorpia/galaxy. Timto zakrokem ziskam cca 180hp a malejma upravama neco pred 200
Tak preju hodne stesti, jinak Libore na oktavky TDI me uplne staci i moje RS2000

Re: mám radost :-)
Napsal: 16 srp 2010 21:35
od posero
Krosmen píše:no spíš po zkušenostech ten pokus pak stojí hodně peněz....
budu dost těžit z "pokusů" jiných jak zkušeností tak materiálem takže úplně nevykrvácim ale aby auto mohlo aspoˇb trochu jezdit je potřeba spousta věcí, samosvor, nejspíš bude aspoň montovací rám atd atd a tím se celej projekt dost prodražuje
Re: mám radost :-)
Napsal: 17 srp 2010 09:23
od Krosmen
a hafo zkušeností který ti nikdo neveme!!
Re: mám radost :-)
Napsal: 18 srp 2010 18:08
od JRD McLAREN
..jeeeee to ja ked "jazdiim" ..tak mi to toci od 5000 do 7000 ...
..a tamto ze od 7000-do 9000 ...
to som dobre vpr.....
zo 170ma korejskyma oslama....