Stránka 1 z 1

Diesel-rada

Napsal: 01 říj 2010 10:07
od idk531
Zdarec jsem poměrně neznalý ale budu si pořizovat nové autíčko nejspíš 2.0 Civic nejspíš 2000 nebo novější. Fakt se nevyznám :roll: ale potřeboval bych vědět jak jsou na tom dieseláky s tuningem? :? prostě cokoli..Dělá se vůbec na dieslech tuning? Moc díky za odpovědi :kladivo:

Re: Diesel-rada

Napsal: 01 říj 2010 10:24
od tholis
V Čechách se dělá bohužel většina tuningu hlavně na dieslech.. :roll: :roll:

Re: Diesel-rada

Napsal: 01 říj 2010 10:31
od JonnY
idk531 píše:Zdarec jsem poměrně neznalý ale budu si pořizovat nové autíčko nejspíš 2.0 Civic nejspíš 2000 nebo novější. Fakt se nevyznám :roll: ale potřeboval bych vědět jak jsou na tom dieseláky s tuningem? :? prostě cokoli..Dělá se vůbec na dieslech tuning? Moc díky za odpovědi :kladivo:
zalezi od toho, co si pod tym "tuningom" predstavujes.
ak to je supersportovy filter a chip tak nic lepsie nez diesla ani kupit nejde :)

Re: Diesel-rada

Napsal: 01 říj 2010 10:33
od idk531
no přesně něco takového takže tisíceré díky :D

Re: Diesel-rada

Napsal: 01 říj 2010 10:42
od tholis
No nějak jsem přehlídl jestli se bavíme o atmosféře, nebo turbodieslu.. U turbodieslu jsou modifikace mnohem levnější a snáze dostupné než u benzínu..navíc za méně peněz se dostaneš hodně vysoko od původních parametrů.. Na druhou stranu u benzínu se dostaneš na úplně jiné numera.. možnosti nafty končí někde u 260-280HP..(mluvím o koncernu)

Re: Diesel-rada

Napsal: 01 říj 2010 10:47
od idk531
bude to tdi takže dík za dobré zprávy :D nepotřebuju to nějak přehánět takže myslím že popřípadě 260 bude v pohodě..ještě jednou díky

Re: Diesel-rada

Napsal: 01 říj 2010 10:55
od tholis
IDK: Jaké TDI? Rotačka? Pumpediese nebo Common rail?? Jaké auto a jaké to má kilowaty??

Re: Diesel-rada

Napsal: 01 říj 2010 10:56
od JonnY
idk531 píše:bude to tdi takže dík za dobré zprávy :D nepotřebuju to nějak přehánět takže myslím že popřípadě 260 bude v pohodě..ještě jednou díky
a pocitas s tym, ze preto budes vymenit turbo, vstrekovace, sani, vyfuk, spojku a ja neviem co vsetko ostatne ?

Re: Diesel-rada

Napsal: 01 říj 2010 10:59
od idk531
no bohužel přesně ještě nevím pořád váhám nemám to ještě rozhodlé kdyžtak poraď váhám mezi civicem,ibizou nebo toledem :D...ten turbodiesel chci páč auto bude dovážené přes známého takže stačí říct co chci a jak to má vypadat...

Re: Diesel-rada

Napsal: 01 říj 2010 10:59
od idk531
jo neboj je mi to jasné :D berte to spíše zatím jako teoretické otázky :D

Re: Diesel-rada

Napsal: 01 říj 2010 11:02
od tholis
johny: Co je na tom?? Dílů se na TDI válí všude spousty, stojí pár korun u koncernu je většina dílů jako lego, každej s nimi umí, kvalitní chiptuning tu dělá mraky firem. Vše co píšeš jsou jednoduché servisní práce..a u dieslu stojí stejně ne li méně než u benzínu..s tím rozdílem že ty motory v Čr téměř každej zná.. To s přiblblým benzínem je všechno problém (mluvím o koncernu)

IDK: Ta hranice 260koní je extrém při kterém počítej s investicí daleko přesahující cenu vozu :D :D To že to jde neznamená že je to snadný! Já jen říkám že ze 66kw rotačky uděláš pár úpravama 96kw, nebo 110kw..atp...

Re: Diesel-rada

Napsal: 01 říj 2010 11:06
od idk531
tholis: vím o tom :D ber to jako teoretické plkání mně bude stačit málo :D

jenom tak mimochodem které základní úpravy bys doporučil??

Re: Diesel-rada

Napsal: 01 říj 2010 11:23
od tholis
Nevím když mi ty woe neřekneš co máš.. Pokud bude mít 110 ARL tak je to něco jiného než 66kw rotačku..

Re: Diesel-rada

Napsal: 01 říj 2010 13:04
od idk531
okok