Stránka 1 z 1
Diesel-rada
Napsal: 01 říj 2010 10:07
od idk531
Zdarec jsem poměrně neznalý ale budu si pořizovat nové autíčko nejspíš 2.0 Civic nejspíš 2000 nebo novější. Fakt se nevyznám

ale potřeboval bych vědět jak jsou na tom dieseláky s tuningem?

prostě cokoli..Dělá se vůbec na dieslech tuning? Moc díky za odpovědi

Re: Diesel-rada
Napsal: 01 říj 2010 10:24
od tholis
V Čechách se dělá bohužel většina tuningu hlavně na dieslech..

Re: Diesel-rada
Napsal: 01 říj 2010 10:31
od JonnY
idk531 píše:Zdarec jsem poměrně neznalý ale budu si pořizovat nové autíčko nejspíš 2.0 Civic nejspíš 2000 nebo novější. Fakt se nevyznám

ale potřeboval bych vědět jak jsou na tom dieseláky s tuningem?

prostě cokoli..Dělá se vůbec na dieslech tuning? Moc díky za odpovědi

zalezi od toho, co si pod tym "tuningom" predstavujes.
ak to je supersportovy filter a chip tak nic lepsie nez diesla ani kupit nejde

Re: Diesel-rada
Napsal: 01 říj 2010 10:33
od idk531
no přesně něco takového takže tisíceré díky

Re: Diesel-rada
Napsal: 01 říj 2010 10:42
od tholis
No nějak jsem přehlídl jestli se bavíme o atmosféře, nebo turbodieslu.. U turbodieslu jsou modifikace mnohem levnější a snáze dostupné než u benzínu..navíc za méně peněz se dostaneš hodně vysoko od původních parametrů.. Na druhou stranu u benzínu se dostaneš na úplně jiné numera.. možnosti nafty končí někde u 260-280HP..(mluvím o koncernu)
Re: Diesel-rada
Napsal: 01 říj 2010 10:47
od idk531
bude to tdi takže dík za dobré zprávy

nepotřebuju to nějak přehánět takže myslím že popřípadě 260 bude v pohodě..ještě jednou díky
Re: Diesel-rada
Napsal: 01 říj 2010 10:55
od tholis
IDK: Jaké TDI? Rotačka? Pumpediese nebo Common rail?? Jaké auto a jaké to má kilowaty??
Re: Diesel-rada
Napsal: 01 říj 2010 10:56
od JonnY
idk531 píše:bude to tdi takže dík za dobré zprávy

nepotřebuju to nějak přehánět takže myslím že popřípadě 260 bude v pohodě..ještě jednou díky
a pocitas s tym, ze preto budes vymenit turbo, vstrekovace, sani, vyfuk, spojku a ja neviem co vsetko ostatne ?
Re: Diesel-rada
Napsal: 01 říj 2010 10:59
od idk531
no bohužel přesně ještě nevím pořád váhám nemám to ještě rozhodlé kdyžtak poraď váhám mezi civicem,ibizou nebo toledem

...ten turbodiesel chci páč auto bude dovážené přes známého takže stačí říct co chci a jak to má vypadat...
Re: Diesel-rada
Napsal: 01 říj 2010 10:59
od idk531
jo neboj je mi to jasné

berte to spíše zatím jako teoretické otázky

Re: Diesel-rada
Napsal: 01 říj 2010 11:02
od tholis
johny: Co je na tom?? Dílů se na TDI válí všude spousty, stojí pár korun u koncernu je většina dílů jako lego, každej s nimi umí, kvalitní chiptuning tu dělá mraky firem. Vše co píšeš jsou jednoduché servisní práce..a u dieslu stojí stejně ne li méně než u benzínu..s tím rozdílem že ty motory v Čr téměř každej zná.. To s přiblblým benzínem je všechno problém (mluvím o koncernu)
IDK: Ta hranice 260koní je extrém při kterém počítej s investicí daleko přesahující cenu vozu

To že to jde neznamená že je to snadný! Já jen říkám že ze 66kw rotačky uděláš pár úpravama 96kw, nebo 110kw..atp...
Re: Diesel-rada
Napsal: 01 říj 2010 11:06
od idk531
tholis: vím o tom

ber to jako teoretické plkání mně bude stačit málo
jenom tak mimochodem které základní úpravy bys doporučil??
Re: Diesel-rada
Napsal: 01 říj 2010 11:23
od tholis
Nevím když mi ty woe neřekneš co máš.. Pokud bude mít 110 ARL tak je to něco jiného než 66kw rotačku..
Re: Diesel-rada
Napsal: 01 říj 2010 13:04
od idk531
okok