Stránka 1 z 1

programovatelne řidici jednotky

Napsal: 06 lis 2010 18:48
od kozorozecek
tak nejak jsem hledal toto tema ale tak trošku marne vždy to tu je nekde zašite a skoro nic moc konkretniho
tak tedy jakou kdo mate jake jsou jejich klady zapory zapojeni instalace ovladani dekuji

Re: programovatelne řidici jednotky

Napsal: 06 lis 2010 21:09
od hIGGI
Haltech Platinum Sport 2000

+ dela to to co potrebuju, je to prehledny, dobre zdokumentovany a podpora od vyrobce vyborna
- neni to zadarmo :)

Re: programovatelne řidici jednotky

Napsal: 21 lis 2010 21:49
od tsin
neco pro pobaveni... http://dspace.upce.cz/bitstream/10195/3 ... F_2010.pdf
clovek co to psal by si nezaslouzil ani maturitu

Re: programovatelne řidici jednotky

Napsal: 21 lis 2010 21:53
od Alfoun
DTA S80 Pro http://www.dtafast.co.uk/S_80_PRO.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: programovatelne řidici jednotky

Napsal: 22 lis 2010 11:21
od badbmw
Alfoun píše:DTA S80 Pro http://www.dtafast.co.uk/S_80_PRO.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

by me zajimalo na kolik to prijde

Re: programovatelne řidici jednotky

Napsal: 22 lis 2010 11:58
od Alfoun
badbmw píše:
Alfoun píše:DTA S80 Pro http://www.dtafast.co.uk/S_80_PRO.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

by me zajimalo na kolik to prijde
Na 900 liber. :wink:

Re: programovatelne řidici jednotky

Napsal: 22 lis 2010 19:32
od JRD McLAREN
tsin píše:neco pro pobaveni... http://dspace.upce.cz/bitstream/10195/3 ... F_2010.pdf
clovek co to psal by si nezaslouzil ani maturitu
..pekna slohova praca....
ja teda nejsom VW Positive, ale hento by som s hanbil odovzdat...

..nie ze by mi tam chybal zakladny popis funkie a konstrukcie vznetovych motorov, popis funkcie riadenia motorov elektronickymi riadiacimy jednotkami (ze preco tam vobec su)
taktiez rozne delenie motorov TDI, nehovoriac ze to "TDI"je len trademark pre vznetove preplnovane motory koncernu VW (iny vyrobcovia maju CRDi, CDTi, a pod.)
a tiez ze aj vysvetlenie preco ma "to iste zelezo" v jednom aute vykon 74kW a v druhom 86kW ...atd..atd..

No a k teme...
ja som sa rozhodol skusit VEMS

Re: programovatelne řidici jednotky

Napsal: 08 kvě 2018 17:32
od Luboš M.
Ahoj jsem tady nový mám na závoďáku řídící jednotku DTAFast Je tady někdo kdo by mi poradil s mapou Mám příliš bohatou směs a prolíná mi přes Písty benzín do motoru. Díky Luboš

Re: programovatelne řidici jednotky

Napsal: 09 kvě 2018 13:56
od Libor12
Pár lidí co ji měli a ladili si ji sami už sem nechodí. Sw je volně ke stažení a pokud vídíš na budíku složení směsi tak není problém směs zkrácením doby vstřiku směs upravit. Pokud by byla a bylo ve válci tolik paliva,aby došlo k mísení s olejem,běžel by motor velmi špatně a neměl výkon. Možná už budou popraskané kroužky od detonací. Komprese jsi meřil?
Edit: DTA má v Praze i Brně zastoupení,obrátil bych se asi na ně.

Re: programovatelne řidici jednotky

Napsal: 09 kvě 2018 23:17
od JRD McLAREN
...a to este nehovorim o tom, ze moze byt v prdeli nejaky vstrek ...
..a pripadne Lambda sonda je tak utopena v benzine, ze uz neukazuje dobre...
teda ukazuje presny opak toho, nez co je realita ...

... a tak neako ... :roll:

..I ked ja by som si stym poradit vedel ... tak som asi dooooooost daleko ..

Re: programovatelne řidici jednotky

Napsal: 10 kvě 2018 06:57
od monty01
Asi by chtelo rict co se s autem delo proc je tam najednou moc benzinu? Predpokladam ze ecu byla nalazena a auto fungovalo. Tzn bud tam nekdo udelal neco co bud zhorsilo plneni motoru nebo nejaky zasah do systemu vstrikovani (typicky vetsi vstriky nebo zvedly tlak paliva) a nebo je tam nejaka zavada (odesle cidlo teploty,tps,propoustejici vstrik atp).
K tematu za me nejlepsi pomer cena/vykon/uzivatelska privetivost Vems ,ecumaster je o chlup chytrejsi ale spolehlivost je horsi,kdfi, easyecu lepsi cena ale uz malo vystupu nutnost semisekvence atp ,imsoft malo vystupu a tragicky ovladaci program,ignitech malo vystupu (ecu pro motorky no)vyssi cena .

Re: programovatelne řidici jednotky

Napsal: 10 kvě 2018 13:43
od Libor12
Typicky benzín v oleji - netěsné kroužky a může to mít spoustu důvodů. Proto by bylo dobré specifikovat průběh - stalo se to náhle nebo pozvolna... Monty: Nějak nepobírám argument málo výstupů... Na co? Mám 4válec a koupím na něj jednotku pro 8 válec?

Re: programovatelne řidici jednotky

Napsal: 11 kvě 2018 10:06
od monty01
Pokud vim tak max je 10.co me se libi a zapojuju to tak:
4x vstrik
4x zapalovani
1x cerpadlo
1x napajeni vstriku a civek
1x ventilator
2x volnobezak
pripadne 1x ovladani boostu,ale to uz nepocitam za bezny.
Ano vim da se to sprahnout do semisekvence ,spinat cerpadlo racingove spinacem,to vse lze ale pokud bych mel volit tak si radsi vezmu tu kdfi nebo easyecu kvuli ovladacimu programu.

Re: programovatelne řidici jednotky

Napsal: 11 kvě 2018 18:33
od Libor12
Výstupů je k dispozici dle požadavku 4 až 12x 18A zatížení a 2x 5A.
4xvstřik
4xcívka
1x čerpadlo (používám fuel relé VW a ovládám jím i napájení vstřiků )
1x ventilátory
2x krok/servo/dbw
1x boost(servo mahle)
ale taky periferie jako čerpadlo,ventilátory,škrtící klapku,servo boost můžu ovládat i přes CAN.
Na víceválce používám MS3pro ultimate.