Stránka 1 z 3
Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel Line
Napsal: 05 led 2011 19:20
od JRD McLAREN
..no na zaklade prispevku od Taboo ma fcul napadla jedna vec ...
a to sice ze na "buducom" ITB by som pouzil dve sady vstrekovacov,
kedze mam otvory aj na telesach klapiek a aj na manifolde...
uvazujem o tom preto, ze zo svojim astmatikom 2.0 16v chodim nasierat par ludi na sprinte,
a teda jedna z moznosti, ako dosiahnut vyssieho vyoknu, je pouzitie ineho paliva, napr. E85.
cize by som mal povodny "fuel line" na normalne jazdenie na benzin N95 ci N98..
a pocas zavodu by som uviedol do prevadzky druhy/novy okruh s E85.
samozrejme by aj hodnoty v mape odpovedali prislusnemu palivu ...
je to podla vas dobry napad ..??
skusal uz niekto nieco podobnee ...??
Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel Line
Napsal: 07 led 2011 02:15
od Libor12
Mě by spíš zajímalo jak chces pomocí e85 zvýšit výkon?? Dvě vzdálenosti vstřiku od ventilu znamená dvojí rozdílné promíchání směsi. Pro nízké by byly vhodné ty původní,pro vysoké co nejdále od ventilu. Taky naladění bude úplně opačné než v případě jedné společné klapky. Mě zajímá jiná věc. Použiji li dvě řady vstřiku jak mám nastavit jednotku aby při limitu 4 přidala další 4. Wolf V500 umí při sekvenčním vstřiku ovládat až 32 vstřiku jenže pořád v 1cyklu. Nikdy jsem se použitím 2 řad vstřiku nezabýval,taky jsem neladil 1000hp motor. Třeba to tam je a ani to nevím.

Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel Line
Napsal: 07 led 2011 06:08
od honza 2.0 16v
hlavně si myslím, že i kdyby to ěnco přineslo, tak dvojitej palivovej systé, se 2 ma nádržema ten přínos zlikviduje na 0..
Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel
Napsal: 07 led 2011 07:18
od Taboo
Smazano
Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel Line
Napsal: 07 led 2011 09:34
od JRD McLAREN
No ja este doplnim, ze nemienim pouzivat dve rozne paliva sucasne,
ide mi skor o to, ze ked budem pouzivat napr. E85, tak to bude v solo nadrzi,
z vlastnym cerpadlom a pod... (nerezova nadrz je ten najmensi problem).
a ano tiez mam v plane vstreky na N95/98 umiestnit do otvorov blizsie k ventilom,
a vstreky pre ine palivo do otvorov ktore su dalej od ventilov.
ja som zatial iba v stadiu vyroby kabelaze, takze si do nej pridam 4 ci 5 dratikov naviac..
a potom "niekedy v buducnosti" mi ostane moznost ovladania vstrekov 1 - 4 alebo 5 - 8
Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel Line
Napsal: 07 led 2011 16:42
od Libor12
Taboo píše:
Jen coby osobni poznatek
jen jestli ty ho už nemáš na nějakém tvem autě

každopadně děkuji,je to tak. jak jednoduché. Nikdy jsem to nepotřeboval,vystačil jsem vždy s 4x 650max vstřiky ale když už jsi to nadhodil začal jsem hledat jestli to wolf umí. Používám universal AFPR od AEM. Jeho progrese je 1:1. Jak se dá změnit? Jinou pružinou nebo nastavením? nebo musím koupit jiny? Jo a ještě něco

proč Waine Blair na tom jeho 2jzgte s t-72 nepoužívá intercooler? Respektive jaky ma přínos jeho nepoužití? Na 1/4 míle nema smysl?
Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel
Napsal: 08 led 2011 09:46
od Taboo
Smazano
Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel Line
Napsal: 09 led 2011 00:25
od Libor12
Díky Taboo. Pulsation dumper mi byl doporučen k použití na moje 4age kvůli high rpm nad 8000. Potvrdil si i můj názor na "tuning" palivového systému majitelů vozů mk3 supra jež se ke mne občas dostanou. Tovární pulsation dumper je pro ne zbytečný,někteří se domnívají že jde o druhý regulátor tlaku paliva

a tak ho vyhodí,sériový nahradí afpr nejlépe čínské výroby za 5usd zvýší tlak o 1bar,,vyřadí z funkce fuelcut,vstřiky nahradí většími,afm z lexus a nakonec vyřadí z funkce originální napěťovou regulaci palivové pumpy.

motor běží v jakékoli zátěži mezi 9.5-11.8 afr. Na volnoběh z výfuku teče nespálený benzín a motor se ztěžka rozbíhá a začíná "taknějak" fungovat kolem 5000rpm a tlaku 1bar. Do té doby kouří jak diesel a spotřeba není problém i 70l/100km a to všechno ani ne při výkonu 350koní.

Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel Line
Napsal: 09 led 2011 00:44
od Beaver
Já ti asi naplácám na holou

Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel Line
Napsal: 09 led 2011 11:52
od Libor12
Beaver píše:Já ti asi naplácám na holou

Beru zpět a doplňuji někteří.

ty a pár dalších mezi ně nepatřís.
Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel Line
Napsal: 09 led 2011 12:11
od tom28
taboo napsal...... anebo si namichat za zlomek jeho ceny svuj vlastni "octane booster", se kterym dosahnes mnohem lepsich vysledku, nez s tim C16 i E85
hm to by mě zajímalo...... kdyby se ti chtělo podělit, rád uvítám a nebyl bych asi sám

Při aplikaci takového paliva se nastavení motoru nemění? A palivový systém je nadále standartní, nebo je třeba nějaké úpravy..... Co třeba predstih nebo dokonalejší regulator paliva...... jedná se mi o aplikaci do seriového motoru jen s lehkými "motorářskými" úpravami..... děkuji
Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel Line
Napsal: 09 led 2011 12:34
od Libor12
Stačí jen hledat
Taboo píše:pouzijte Toluene anebo Xylene (anebo MTBE - methyl-tertiary-butyl-ether), trochu (15-20%) "mineral spirits" (pro rozpusteni usazenin) a trochu (2-3%) prevodoveho oleje (pro lubrikaci cerpadla a injectoru) v pomeru okolo 1:3 s beznym benzinem
Zvýšení oktanoveho čísla povolí agresívnější předstih atd.
Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel Line
Napsal: 09 led 2011 12:46
od tom28
děkuji...... nicméně to znamená? když budeme mluvit v číslech...... 10 litrů "toulene nebo Xylene" to seženu kde? pak k tomu namíchám 1,5 až 2 litry "mineral spirits" slyším poprvé v živote.......něco co by se dalo tady běžně sehnat? Nějaký český název? a pak asi 2-3 dcl převodového oleje... jo to je jediné co tady z toho znám

A pak tuhle směs smíchám v poměru 1 litr elikxíru se 3 litry bězného benzínu?
Děkuji ti moc za odpověď protože jsi jeden z málá lidí na foru který na taková témata odpovídá, asi jsem debil ale podle toho to určitě neuvařím, když ani nevím co to je a kde to koupit....... ten toulene je jako toulen co koupím v drogerii? děkuji
Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel Line
Napsal: 09 led 2011 13:13
od JRD McLAREN
No ja by som si rad namiesal vlastny "gumi-dzus", ale pravidla su taketo...
- Povolené je používanie výlučne paliva, komerčne dostupného a predávaného: benzin, nafta, E85,
bionafta, vysokooktánové race-ové benzíny
cize kupovat race-gas je trichu financne inde, a ten E85 je tu za pomerne prijatelnu cenu (obcas)
predpokladam ale ze ak budem miesat nieco vlastne, tak by to malo byt vzdy podla rovnakeho receptu,
aby potom pripadna mapa v ECU bola "to prave" pre to palivo, ktore som si namiesal.
a nejake tie info, kde sa daju podobne "suroviny" zohnat by potesili aj mna...
v kazdom pripade mi pride mat dve palivove nadrze na takyto ucel celkom vhod....
Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel Line
Napsal: 09 led 2011 13:14
od Libor12
Toluen je to co koupíš běžně v drogerii,mineral spirits je metanol nezaměnovat s denaturovanym líhem. Jinak tady najdeš pár užitečných informací ohledně přísad do paliva
http://www.turbofast.com.au/racefuel14.html" onclick="window.open(this.href);return false; já do svého hi comp motoru vstřikuji vodu/metanol 50:50 od určitých rpm a zároveň posunuji předstih. Ale jaké zvolí kdo řešení je na každém.
Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel Line
Napsal: 09 led 2011 16:54
od Libor12
Taboo: to je on?
http://www.jacobselectronics.com.au/raceaccuvolt.htm" onclick="window.open(this.href);return false; budu z australie ted objednavat 2x wolf V4X a tak bych to přiložil do balíku.
Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel
Napsal: 09 led 2011 19:01
od Taboo
Smazano
Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel
Napsal: 09 led 2011 20:26
od Taboo
Smazano
Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel Line
Napsal: 24 led 2011 20:47
od Sakul
Taboo píše:tom28 píše:Děkuji ti moc za odpověď protože jsi jeden z málá lidí na foru který na taková témata odpovídá
No problem, you're very welcome

.
"Mineral Spirits" je redidlo. Rika se tomu take Stoddard redidlo anebo take "white spirit". Pro namichani toho octane booster neni ale bezpodminecne nutne (pridava se tam jen pro rozpousteni usazenin pri dlouhodobem pouziti). Vpodstate, jen pokud smichas "premium" benzin s Xylene anebo Toluene v pomeru 3-2:1, tak dosahnes octanoveho cisla nad 100 (AKI - (R+M)/2). Muzes take pridad trochu oleje pro automaticke prevodovky pro lubrikaci cerpadla a injectoru, ale stejne jako to Stoddard reditlo, bezny benzin uz tyto prisady obsahuje, takze pro kratkodobe pouziti nekde na sprintech to neni opravdu nutne. Xylene a Toluene by mely byt k dostani i v CR v obchodech s laky a barvami coby redidla. My je u nas kupujeme v hardware stores jako Menards anebo Lowe's.
Vpodstate jen vezmi plasticky "rezervni" kanister, dej tam 3 litry toho nejlepsiho benzinu ze stanice, pridej 1 litr Toluene a trochu oleje pro automaticke prevodovky. Trochu tim zatrep aby se to promichalo, nalej to do co nejprazdnejsi nadrze, chvili s tim jezdi anebo to nechej bezet (aby se spotreboval ten obycejny benzin v potrubi a liste) a pote jen pomoci distributoru anebo CAS sensoru posun predstih zapalovani o par stupnu dopredu...
Co se tyka E85, jeho oktanove cislo se u nas casto nespravne uvadi coby 105 (RON) - i presto, ze ve skutecnosti odpovida jen nekde mezi 94-96 (R+M)/2. Premium benzin je (u nas) 91-93 (R+M)/2 (coz je na podobne urovni jako Evropsky 95-98 RON benzin), takze E85 zase takovy velky zazrak (z pohledu performance), ktery by si "zaslouzil" oddeleny palivovy system (jako treba methanol), zase neni... Proti jeho trvalemu pouzivani v pripade snadne dostupnosti se ale neda samozrejme nic namitat - anebo vybavit ten vuz dvema nezavislymi palivovymi systemy prave z duvodu nesnadne dostupnosti toho E85 (= muj pripad). Pokud je ten E85 pro nekoho trvale snadno dostupny, proc ho nepouzivat trvale jen s jednim palivovym systemem

?
taboo opravdu te nechapu ty si snad chodici knihovna

Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel Line
Napsal: 24 led 2011 20:53
od kentoya
on ty knihy píše a vydává
Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel
Napsal: 24 led 2011 22:47
od Taboo
Smazano
Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel Line
Napsal: 25 led 2011 15:36
od Libor12
tak už je doma

+ safe čidlo tlaku paliva pro nitro

Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel Line
Napsal: 25 led 2011 18:47
od Beaver
Taboo píše:
kentoya píše:on ty knihy píše a vydává
Ted jsi mne odhalil.

Já mám zase od jednoho nejmenovaného člověka (který tě navštívil) informaci, že se u vás dost hrozně chlastá

Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel
Napsal: 25 led 2011 21:30
od Taboo
Smazano
Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel Line
Napsal: 26 led 2011 09:24
od Krosmen
více než obvilke....

Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel Line
Napsal: 26 led 2011 09:31
od Beaver
Taboo píše:
Beaver píše:
Já mám zase od jednoho nejmenovaného člověka (který tě navštívil) informaci, že se u vás dost hrozně chlastá

Ha, ha...

To budou jen nejake zakerne pomluvy

. Jak definujes "dost hrozne"?...

Já tam nebyl, takže se to radši nesnažím ani definovat

Možná někdy taky přijedu na instruktáž, stejně jako L.

Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel Line
Napsal: 26 led 2011 12:43
od Krosmen
Beaver píše:Taboo píše:
Beaver píše:
Já mám zase od jednoho nejmenovaného člověka (který tě navštívil) informaci, že se u vás dost hrozně chlastá

Ha, ha...

To budou jen nejake zakerne pomluvy

. Jak definujes "dost hrozne"?...

Já tam nebyl, takže se to radši nesnažím ani definovat

Možná někdy taky přijedu na instruktáž, stejně jako L.

Hele a myslíš že tam byl?Tak nějak jeho vypráění nebylo ničim potvrzeno,ale ani vyvráceno.....
Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel Line
Napsal: 26 led 2011 19:18
od Beaver
Ja nevim, pristala NASA na Mesici nebo ne ?

Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel Line
Napsal: 27 led 2011 09:01
od Krosmen
hm toť otázka do pranice...a to že tam přistála mě nějak pomohlo nebo ne?To že tam pan L byl nebo ne mi taky nic nepřinese...jen by mě zajímalo kde je pravda.....
Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel Line
Napsal: 27 led 2011 21:43
od JRD McLAREN
Kua neco mi unikaaaaa........ a neni to plyn ...
EDITED:
Krosmene podarilo sa mi na ebay vydrazit vstrekovace bosch 0 280 150 431 359cc/min@3Bar..
takze fiatacke zatial mozu ostat v supliku ...kedze SZ jaksik nectes....
