Stránka 1 z 1

Vstrekovace - FLOW RATE - velkost prietoku - vyber

Napsal: 18 led 2011 10:25
od JRD McLAREN
trochu kvizova otazka....ale..

mam motor 2.0l, predpokladany vykon by chcel byt cca 210PS (max.230PS)
rozne internetove kalkulatory na "flow-rate" mi vypocitali velkost vstrekovacov
od 310ccm po 340ccm, kedze nikto nevie s akym tlakom paliva kalkuluju, a aku konstantu pouzili..

pre mna je najjednoduchsie teda pouzit vstrekovace z turbo verzie motoru (C20LET),
ktore maju podla dalsich inych internetovych stranok prietok v prieme 314-316ccm
pri tlaku paliva 3.0BAR (BOSCH)..

Budu (podla vas "ladicov") dostacujuce ..??

vychadzam z predpokladu, ze C20LET je preplnovany 2.0L 16V motor, so seriovym vykonom 204PS
a tam su plne dostacujuce....

Re: Vstrekovace - FLOW RATE - velkost prietoku - vyber

Napsal: 18 led 2011 16:21
od honza 2.0 16v
dej tam z C20LEt a bude to OK na tento výkon (ještě zkontroluj dodávku paliva palivovou pumpou, aby neměl problém zde...).. jen adekvátně odlaď software..jinak pouhou záměnou naděláš víc škody jak užitku..

pak jsou taky rozhodující otáčky motoru, jaký hodláš točit, protože pak se může i 315ccm vstřik projevit při daným čase otevření jako malej, pokud budeš točit o dost víc než bylo původně zamýšleno (třeba 9000 místo 7000)... já mam např pro 2L 16 astamtika co bude točit již zmíněných 9000 připravený vstřiky 380ccm/3bar (serie jsou 274ccma seriovej omezovač 6600)

Re: Vstrekovace - FLOW RATE - velkost prietoku - vyber

Napsal: 18 led 2011 19:12
od JRD McLAREN
No ja som aj bol povodne rozhodnuty pre zlte z LETka..ale potom som zacal cosi desi patrat a zistovat...
a kua uz som si taky isty nebol..

obzvlast ked som zistil ze bolo viac typov na motoroch

C20XE
- flow rate 214 cc for cream ones and 244 cc for blue ones - 2,5BAR / 3.0BAR

C20LET
- stock (yellow) c20let injectors are 330cc
- from a bosch catalogue i have (Bosch; 0 280 150 420; 346/min; 3bar; Opel Calibra Turbo 16v)

este boli aj cervene, prietok vraj 380ccm, co mal SAAB

.....no tak si potom vyber .. :)

Re: Vstrekovace - FLOW RATE - velkost prietoku - vyber

Napsal: 18 led 2011 20:08
od Taboo
Smazano

Re: Vstrekovace - FLOW RATE - velkost prietoku - vyber

Napsal: 18 led 2011 20:23
od JRD McLAREN
Jo ...
cize planovane otacky mozu byt cca do 8000, ..momentalne je redline na 6800-7000 ..
tlak paliva bude 3bar..(43,5psi), predpokladany vykon 210hp
max rpm sa ale uvidi vo finale az na brzde, ci zvysovanie otacok nieje uz len o trapeni zeleza bez vykonu ..

ak sa chcem udrzat pri DC cca 80-90% mal by som pouzit vstrekovace vacsie ako su 330cc ..??
povedzme od 350cc do 380cc ..??

Re: Vstrekovace - FLOW RATE - velkost prietoku - vyber

Napsal: 18 led 2011 20:39
od Taboo
Smazano

Re: Vstrekovace - FLOW RATE - velkost prietoku - vyber

Napsal: 18 led 2011 21:16
od JRD McLAREN
thanks for advice ... :D

Re: Vstrekovace - FLOW RATE - velkost prietoku - vyber

Napsal: 18 led 2011 23:21
od Taboo
Smazano

Re: Vstrekovace - FLOW RATE - velkost prietoku - vyber

Napsal: 19 led 2011 17:50
od Krosmen
pokud by si případně scháněl nějaké vstřiky okolo hodnoty tak zde mám z fiatu IW-153 393ccm(něco kolem této hodnoty) při 2,5 bar - je to z 2.0 16V Turbo 147kw

Re: Vstrekovace - FLOW RATE - velkost prietoku - vyber

Napsal: 19 led 2011 18:19
od JRD McLAREN
no mam vysurfovane ....

bosch 0 280 150 420 - 304ccm ci 346ccm pri 3bar, udaje sa rozchadzaju, takze skusim sa spytat priamo u predajcu Bosch Technik
(original z C20LET- farba zlta)

bosch 0 280 150 420 431 - 359ccm pri 3bar - tieto by boli ideal, lenze kde ich zohnat ..:) - farba cervena
vraj boli na C20LET diziless verzii (co som tu nikdy nikde nevidel, len s rozdelovacom), a urcite som ich nasiel na SAAB 2,3

hadam podstatne je aby to boli HighZ vstreky, hodnota 12-15ohm..
ak nezozeniem, ozvem sa...