pěkné... jen mě napadaj první slova známého songu...
jede jede mašinak:) komín to má, a z něj se taky kouří
zrovna v pátek mě předjížděl kámoš s čerstvě dodělaným G4... nějakejch 170kW a kouř strašnej:) takhle někoho přejet za šera, nebot tmy, tak dotyčnej nic nevidí..
No coud silenej Kolik to papa proti tem klasickym benzinovym autum co jezdi podobne zavody?
Re: Čajíček 2011
Napsal: 10 črc 2011 21:00
od X-Ray
Ten dým je šílenej Stejně si myslím, že benzín je na závody vhodnější. V naftě vidím výhodu jen v nižší spotřebě, ale na závodech je to jedno, tak k čemu to?
Re: Čajíček 2011
Napsal: 10 črc 2011 21:01
od Tiger.s
Luxus!
Re: Čajíček 2011
Napsal: 10 črc 2011 21:09
od zvooky
X-Ray píše:Ten dým je šílenej Stejně si myslím, že benzín je na závody vhodnější. V naftě vidím výhodu jen v nižší spotřebě, ale na závodech je to jedno, tak k čemu to?
tak s tim si dovolim nesouhlasit....hlavne na vrchu kde si myslim ze zrovna kroutak co ma tahle "Fabie" je dost znat
Re: Čajíček 2011
Napsal: 10 črc 2011 21:10
od Čajíček
X-Ray píše:Ten dým je šílenej Stejně si myslím, že benzín je na závody vhodnější. V naftě vidím výhodu jen v nižší spotřebě, ale na závodech je to jedno, tak k čemu to?
nevím v čem by byl vhodnější, ale tady koukni na vysledky a snad ti to jako odpověď bude stačit
Teda to je opravdu peklo, moc pekne jede a moc pekne to cadi
JJ nejaky sraz pred sidle SZ nebo pred MŽP
Re: Čajíček 2011
Napsal: 20 črc 2011 09:20
od crocjirka
ten kluk je blazen... jinak vsechna cest ti tohle peklo takhle vodit.. nechces zacit delat ucitele v autoskole? lidi co tomu rozumej jsou potreba...
Re: Čajíček 2011
Napsal: 20 črc 2011 16:52
od Mr_xx
Co je noveho pro letošek, kromě barvy?
Re: Čajíček 2011
Napsal: 20 črc 2011 17:02
od matt
Omluvte mou směšnou otázku ale chtěl bych se zeptat.....Jak to máš rešené s elektronyckým plynem ? Tak aby měl motor co nejrychlejší odezvu ?
Jinak samozřejmě velká pochvala Jen tak dál
Re: Čajíček 2011
Napsal: 20 črc 2011 21:08
od Čajíček
letos nic noveho mimo nitra a ostřiku IC a jen se doladil podvozek
elektricky plyn je serie a nemam portebu nic řešit, upřesni otazku
Re: Čajíček 2011
Napsal: 20 črc 2011 21:13
od blázen
djchrpa píše:tak toto je síla
jj je,jen fabie je potenciálem všeho na konci a u toho GTR to je na počátku
ale přišlo mi ,že řidič fábie ví o dost víc ,co má s tím autem dělat než řidič GTR..ale možná jen pocit
Re: Čajíček 2011
Napsal: 20 črc 2011 21:33
od Rudi
X-Ray píše:Ten dým je šílenej Stejně si myslím, že benzín je na závody vhodnější. V naftě vidím výhodu jen v nižší spotřebě, ale na závodech je to jedno, tak k čemu to?
vidiš a přitom se tak krutě mýlíš
Re: Čajíček 2011
Napsal: 20 črc 2011 21:39
od blázen
Rudi píše:
X-Ray píše:Ten dým je šílenej Stejně si myslím, že benzín je na závody vhodnější. V naftě vidím výhodu jen v nižší spotřebě, ale na závodech je to jedno, tak k čemu to?
vidiš a přitom se tak krutě mýlíš
nemusí se mýlit, špičkový benzinový motor pojede v té fabii ten vrch daleko rychleji
Re: Čajíček 2011
Napsal: 20 črc 2011 22:04
od Čajíček
blázen píše:
djchrpa píše:tak toto je síla
jj je,jen fabie je potenciálem všeho na konci a u toho GTR to je na počátku
ale přišlo mi ,že řidič fábie ví o dost víc ,co má s tím autem dělat než řidič GTR..ale možná jen pocit
nevím jestli je 750 ps u GTR počátek, řidič GTR jezdí závody minimálně o 15 let déle a Fabia na konci zdaleka není (nebo tu fabii znaš tak dobře)