Stránka 1 z 1
Rally - navigátor odborník
Napsal: 14 led 2013 17:51
od Boči
Když navigátor ztratí itinerář před RZ
http://www.youtube.com/watch?v=3qD5c_oa ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Rally - navigátor odborník
Napsal: 14 led 2013 18:14
od MartyCZe
nemá chybu

Re: Rally - navigátor odborník
Napsal: 14 led 2013 18:22
od H.o.m.i.e.
Chlapci se toho nebojí.

Re: Rally - navigátor odborník
Napsal: 14 led 2013 18:44
od Gooder
Mi připomnělo tyhle onboardy. Myslím, že posádku Drotár Bánoci netřeba představovat

Případně kvalitní onboard posádky Semerád - Ernst na ne moc povedené RZ Velká Chuchle na Pražském Rallysprintu 2010.
Kdo má čas a baví ho rally, doporučuju shlédnout celé onboardy, stojí za to. Případně si najít další posádky Drotát - Bánoci
Poď mi radši pomoct točit volantem
http://www.youtube.com/watch?v=K6TTdbQu35M" onclick="window.open(this.href);return false;
Lavá peť či pravá peť, ale to je jedno 5:20
http://www.youtube.com/watch?v=aVzMaqPNoSk" onclick="window.open(this.href);return false;
To ti nevyšlo 1:18
http://www.youtube.com/watch?v=76ls9jpNc6o" onclick="window.open(this.href);return false;
Semerád - Ernst Velká Chuchle 2010
http://www.mediasport.cz/rally/archiv-2 ... /1564.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Rally - navigátor odborník
Napsal: 14 led 2013 20:33
od JRD McLAREN
ach jaj...
jak mne to jazdenie chybaaaa....

Re: Rally - navigátor odborník
Napsal: 15 led 2013 21:51
od cleman
Kluci zdá se to jenom mě nebo to video ze Semerádem je děs? To by snad každej trochu zkušenější zajel min. stejně. Přijde mi že 90% těch nedotáčivostí je uplně zbytečnejch. Chápu to blbě když řeknu že na tomhle povrchu čtyřkolu rozhodim před zatáčkou bokem. Ať už přirozeně volantem nebo přes rukáv a celou zatáčku jedu bokem skoro čumákem ke středu zatáčky. Jezdím osobně tak z bavorákem. Přijde mi že jinak se hrnu ven okamžitě. Viz třeba ta fábka. Trhal jí krásně bokem a byl v čoudu hned. Jasně je to led a ne vždycky to vyjde ale i tak ......
Re: Rally - navigátor odborník
Napsal: 15 led 2013 21:59
od Jon1
do leve este nevim jake?

Re: Rally - navigátor odborník
Napsal: 15 led 2013 22:29
od Gooder
To se ti jen zdá. Problém byl v tom, že trať nebyla nijak upravená a napadlo hrozně sněhu. Hlavně veliký problém byl, že se vůbec odstartovalo na některých RZ, když se jelo na takovém povrchu, navíc když jsou u nás zakázané hřeby. Celkově byl na některých RZ při této soutěži zmatek.
Re: Rally - navigátor odborník
Napsal: 15 led 2013 23:00
od JRD McLAREN
..chapem dobre, ze na RZ na lade/snehu sa tu nesmu pouzivat ostne..??
to potom neni RZ ale "Labudie Jazero" ... ne ..??
Re: Rally - navigátor odborník
Napsal: 15 led 2013 23:36
od Gooder
Chápeš správně, podle toho taky ten Rallysprint v roce 2010 vypadal

Re: Rally - navigátor odborník
Napsal: 15 led 2013 23:44
od RedX
cleman píše:Kluci zdá se to jenom mě nebo to video ze Semerádem je děs? To by snad každej trochu zkušenější zajel min. stejně. Přijde mi že 90% těch nedotáčivostí je uplně zbytečnejch. Chápu to blbě když řeknu že na tomhle povrchu čtyřkolu rozhodim před zatáčkou bokem. Ať už přirozeně volantem nebo přes rukáv a celou zatáčku jedu bokem skoro čumákem ke středu zatáčky. Jezdím osobně tak z bavorákem. Přijde mi že jinak se hrnu ven okamžitě. Viz třeba ta fábka. Trhal jí krásně bokem a byl v čoudu hned. Jasně je to led a ne vždycky to vyjde ale i tak ......
Nevim jestli jsme viděli stejný video, ale čistejch nedotáčivostí tam bylo minimum a Semerád navíc neni žádný béčko, takže si nejsem jistej co se ti na tom nezdálo. Bylo to evidentně extrémně uklouzaný (nejspíš zamrzlá břečka z předchozího dne) a auto nemělo skoro žádnou trakci, což bylo slyšet už jen podle toho jak rychle a bez odporu lítaly vzhůru otáčky motoru. Pech s Fabií měl evidentně pneumatiky o třidu lepší, nevim jestli nějaký polohřeby či co. A jak bylo vidět, i některý wrcčka měly problémy. Nechci nijak hanit bmw ani tvoje řidičský schopnosti, ale brambor by měl na tomhle povrchu možná problém i s rozjezdem, tohle je opravdu extrémně kluzkej povrch. Řízení auta s pohonem všech kol je navíc o něco komplexnější záležitost než řízení auta s jednou poháněnou nápravou. Nevim jakou skladbu diferáků má Nkový mitsu, takový ty elektronický serepetičky jako AYC či ACD asi budou neaktivní. Nejspíš bude teda samosvor předek a zadek a otevřenej střed s nějakym defaultnim poměrem. Ale to nemám zjištěný najisto, jen to tak usuzuju po smyslu.
Prostě jsem chtěl říct, že čtyřkolka na sněhu nebo ledu vůbec nemusí bejt tak snadná a všezvládající, jak by si člověk mohl myslet. Musí se k ní přistupovat důrazně ale zároveň citlivě, jinak se budeš konstatně pohybovat mezi nedotáčivostí a přetáčivostí; v zatáčce nejde jen dupnout na plyn a nechat se vynést, při příliš velkym protočení kol se ztrácí trakce v příčnym směru a auto prostě ujíždí do strany a ven.
Během videa je naopak vidět jak to má pilot čim dál víc v ruce a třeba nájezdy už mu jdou často velmi dobře.
Re: Rally - navigátor odborník
Napsal: 15 led 2013 23:48
od fokr_jr
ano. naprosta vetsina soutezi ma hreby zakazane. jak mistrak, tak amateri. jednou jsme meli dovoleny hreby v zime v radouni, jelo se to na louce a kdo jel na hrebech, mel vlastni skupinu..
Re: Rally - navigátor odborník
Napsal: 15 led 2013 23:58
od JRD McLAREN
no to teda neni zadna slava.. ked nemozu byt drapaky. ..
nam tu v hlavnej dedine nasnezilo.. tak si to dost uzivam..
v ramci moznosti... nejaku tu "ladovu rz" by som si rad skusil..
..ale mat bezne gumy na sneh .. no nevim nevim..
Re: Rally - navigátor odborník
Napsal: 16 led 2013 00:35
od Květoslávek
tvl dobře jet takovou střelbu jen na oči:)
Re: Rally - navigátor odborník
Napsal: 13 srp 2013 12:23
od Gooder
http://www.youtube.com/watch?v=7mWZ3WsO-K8" onclick="window.open(this.href);return false;