Vědět že vždy dopadnou takto, tak jim snad i přispěju na auto
Re: Na co Japonci prisli 40 let pozdeji...
Napsal: 14 úno 2016 08:59
od Dejv
jenže voni jsou nesmrtelní buh jim přece dá posrtnej život na kterej čekaj
Re: Na co Japonci prisli 40 let pozdeji...
Napsal: 14 úno 2016 09:27
od Sova
Já se zeptám takto...
Co dokázali američani a japonci(mimo agregátů Honda) ve Formuli 1?
Nic
Re: Na co Japonci prisli 40 let pozdeji...
Napsal: 14 úno 2016 10:19
od gizmi
Sova: myslis v TÉ F1, kde se postavi x stejnych aut podle prisnych pravidel a pak se jezdi nudne do kolecka? jjjjjjjjjjjjjjo....
F1 je sport nesport a 100x radeji budu koukat na zavody aut v americe, nebo Japonsku.
PS: F1 BAR byla a stale je vyborna znacka
Re: Na co Japonci prisli 40 let pozdeji...
Napsal: 14 úno 2016 13:41
od Sova
gizmi píše:Sova: myslis v TÉ F1, kde se postavi x stejnych aut podle prisnych pravidel a pak se jezdi nudne do kolecka? jjjjjjjjjjjjjjo....
F1 je sport nesport a 100x radeji budu koukat na zavody aut v americe, nebo Japonsku.
PS: F1 BAR byla a stale je vyborna znacka
F1 je nyní relativně nudná, ale dříve tomu tak nebylo. Pořád je F1 špičkou technologie, vývoje.
Zajímalo by mě v kterých závodech se proti sobě staví ne-stejná auta?
F1 Bar? Co to mělo společnýho s amerikou mimo toho že se to jmenovalo po tabákovým koncernu? Neměli žádný úspěchy...
Jedinej úspěch japonců je Honda motor v šasi McLaren v 90 letech
Toyota? Asi neexistoval nikdy v dějinách F1 tým s tak obrovským rozpočtem a podporou, a s tak mizernými výsledky...
Re: Na co Japonci prisli 40 let pozdeji...
Napsal: 14 úno 2016 18:32
od leon4x4
To je jako považovat za zakladatele driftu naše plochodrážníky
Co dokázali američani a japonci(mimo agregátů Honda) ve Formuli 1?
Nic
Tva otazka ma naprosto ten samy smysl, jako se ptat co Cesi dokazali v NASCAR. Nic.
Cesi se NASCAR nezabyvaji. Stejne tak, Americani se nezabyvaji Formuli 1 a treba Japonci se nezabyvaji tractor pulling. Jednoduse proto, ze se jedna o rozdilne kultury s rozdilnym zajmem o rozdilne formy motorsportu. Stejny duvod, proc rozdilne zeme mluvi rozdilnymi jazyky anebo maji rozdilne narodni jidla. Je na tom neco udivujiciho anebo nelogickeho?
Za Japonce mluvit nemohu, ale proc se Americani nezabyvaji Formuli 1 anebo treba rally racing (na stejne urovni jako mnohe Evropske zeme) ti mohu na pozadani vysvetlit.
BTW, muj originalni prispevek byl samozrejme myslen pouze coby vtip. S auty se samozrejme blblo a delaly vsemozne (at uz rizene anebo nerizene) smyky vsude a od nepameti - at uz pro zabavu anebo pri vsemoznych formach motorsportu (od rally v Evrope az po hlinene okruhove drahy v USA) coby soucast jezdeckeho stylu, ale teprve Japonci tomu dali jmeno a udelali z toho aktivitu a take konkurecni disciplinu ukazky ridicskeho umeni.
Re: Na co Japonci prisli 40 let pozdeji...
Napsal: 14 úno 2016 20:04
od Taboo
leon4x4 píše:To je jako považovat za zakladatele driftu naše plochodrážníky
Co dokázali američani a japonci(mimo agregátů Honda) ve Formuli 1?
Nic
Tva otazka ma naprosto ten samy smysl, jako se ptat co Cesi dokazali v NASCAR. Nic.
Cesi se NASCAR nezabyvaji. Stejne tak, Americani se nezabyvaji Formuli 1 a treba Japonci se nezabyvaji tractor pulling. Jednoduse proto, ze se jedna o rozdilne kultury s rozdilnym zajmem o rozdilne formy motorsportu. Stejny duvod, proc rozdilne zeme mluvi rozdilnymi jazyky anebo maji rozdilne narodni jidla. Je na tom neco udivujiciho anebo nelogickeho?
Za Japonce mluvit nemohu, ale proc se Americani nezabyvaji Formuli 1 anebo treba rally racing (na stejne urovni jako mnohe Evropske zeme) ti mohu na pozadani vysvetlit.
BTW, muj originalni prispevek byl samozrejme myslen pouze coby vtip. S auty se samozrejme blblo a delaly vsemozne (at uz rizene anebo nerizene) smyky vsude a od nepameti - at uz pro zabavu anebo pri vsemoznych formach motorsportu (od rally v Evrope az po hlinene okruhove drahy v USA) coby soucast jezdeckeho stylu, ale teprve Japonci tomu dali jmeno a udelali z toho aktivitu a take konkurecni disciplinu ukazky ridicskeho umeni.
Nicméně vyjímky se najdou. Enge, Andretti (Nascar i F1)
Formule 1 se jezdí v Texasu, Austin. F1 se jezdila ve staré cihelně. Jezdilo se někdy Indy v Evropě? V USA se úspěšně prodávají VW, AUDI, Porsche, Ferrari, Lambo, Dříve Alfa Romeo
Samozřejmě i MB a BMW...
Prodaval se tam i blbej Renault
Třeba Renault 5 LeCar bylo relativně kultovní autíčko. I Lotus byl úspěšný v USA.
Co úspěšnýho, kultovního nabídly USA Evropě, co tu hojně prodávaly? Corvette, Mustang, možná Viper Camaro...
To jsou čtyři auta
Amíci mají McDonalds...udělali s ním díru do světa, miliardy...
Proč neudělali díru do světa v Evropě s Oldsmobilem, Plymouthem, Chryslerem, Cadillacem Chevroletem? Ti posledně jmenovaní...jsou to takové luxusní Dacie vyšší střední třídy...sem tam krach, sem tam přeznáčkované Daewoo.
Trošku ubohé na zemi, ktera přes 200 let nezažila válku, měla ve výzbroji SR-71 Blackbird, byly na měsíci a nyní lítají s 6 gen Raptory, nemyslíš?
Re: Na co Japonci prisli 40 let pozdeji...
Napsal: 14 úno 2016 21:41
od Taboo
Sova píše:Trošku ubohé na zemi, ktera přes 200 let nezažila válku, měla ve výzbroji SR-71 Blackbird, byly na měsíci a nyní lítají s 6 gen Raptory, nemyslíš?
Ja nejak nerozumim tvemu "argumentu" (nejspis proto, ze nedava zadny smysl). V USA je o Formuli 1 maly zajem a proto US vyrobci do Formula 1 neinvestuji. Stejne tak Porsche, BMW anebo Ferrari neinvestuji do Top Fuel dragsteru anebo NASCAR, protoze tyto discipliny nejsou jednoduse tak popularni zase v Evrope.
Stejne tak se Formula 1 nezucastnuje Skoda a take se neprodava v USA. Znamena to, ze Ceska Republika je "uboha"? V Evrope se treba dobre prodava Ford, v USA zase treba Ceske strelne zbrane. Proc by rozdilne zeme a rozdilne kultury mely mit ten samy zajem o rozdilne produkty anebo sporty?
Ja skutecne nevim o co ti jde...
Re: Na co Japonci prisli 40 let pozdeji...
Napsal: 14 úno 2016 21:48
od Sova
Taboo píše:Ja skutecne nevim o co ti jde...
Asi o nic
Přeju hezký večer
Re: Na co Japonci prisli 40 let pozdeji...
Napsal: 14 úno 2016 22:17
od Taboo
Sova píše:Přeju hezký večer
Stejne tak .
Jeste doplnim zduvodneni proc treba Formula 1 anebo rally racing nejsou tak popularni v USA jako treba v Evrope. Americani maji radi sporty, kde mohou z tribun sledovat cely jejich prubeh v kteremkoliv jejich miste - ne jen v jednom z jejich useku. My radi sedime na prdeli, zereme hotdogy a nalivame se pivem zatimco mame prehled o cele hre, zapasu anebo zavodu. Proto mame radi ovaly a kratsi prehledne trate (radeji nez treba "z bodu A do bodu B" zavody), kde se mame porad na neco divat (v porovnani s cekanim na prujezd dalsiho auta). My se proste radeji divame na jedno auto projizdejici 20 zatacek, nez na 20 aut prijizdejici jednou za cas tu samou zatacku. My proste vyzadujeme byt baveni porad, ne jen jednou za kolo. To je vse.
Re: Na co Japonci prisli 40 let pozdeji...
Napsal: 14 úno 2016 22:19
od Sova
Taboo píše:
Sova píše:Přeju hezký večer
Stejne tak .
Jeste doplnim zduvodneni proc treba Formula 1 anebo rally racing nejsou tak popularni v USA jako treba v Evrope. Americani maji radi sporty, kde mohou z tribun sledovat cely jejich prubeh v kteremkoliv jejich miste - ne jen v jednom z jejich useku. My radi sedime na prdeli, zereme hotdogy a nalivame se pivem zatimco mame prehled o cele hre, zapasu anebo zavodu. Proto mame radi ovaly a kratsi prehledne trate (radeji nez treba "z bodu A do bodu B" zavody), kde se mame porad na neco divat (v porovnani s cekanim na prujezd dalsiho auta). My se proste radeji divame na jedno auto projizdejici 20 zatacek, nez na 20 aut prijizdejici jednou za cas tu samou zatacku. My proste vyzadujeme byt baveni porad, ne jen jednou za kolo. To je vse.
dobrý, ale indy formula šampionát tak nefunguje ne?
Re: Na co Japonci prisli 40 let pozdeji...
Napsal: 15 úno 2016 12:20
od Taboo
Sova píše:dobrý, ale indy formula šampionát tak nefunguje ne?
Ja se o IndyCar racing (anebo Formula 1) skutecne nijak nezajimam, ale verim, ze vetsina jejich zavodu se v USA odehrava na ovalovych drahach delky pod 4 km a road courses. Nejake Euro-style street circuits tam budou nejspis take. Ja bych rekl, ze jednim z nejvetsich rozdilu mezi USA a Evropou (v oblasti zavodu) je fakt, ze v USA ma svou vlastni zavodni drahu doslova kazda vetsi vesnice. Vetsinou se jedna o hlineny oval umisteny v prostorach jejich "fairgrounds" ( = verejny pozemek urceny k mistnim oslavam, vsemoznym vystavam, velkym verejnym akcim, srazum, etc.), kde doslova kazdy vikend "driftuji" mistni hrdinove s jejich vozy postavenymi v jejich vlastnich soukromych garazich a sponzorovanymi mistnimi podniky. Tady je priklad od nas z Des Moines - https://www.youtube.com/watch?v=eEturpo0dRw" onclick="window.open(this.href);return false; , ale to same se deje kazdy vikend v kazde vetsi vesnici. Z toho videa se da take porozumet proc se mnozi Americane divaji na Japonsky "vynalez" driftovani trochu s usmevem (jako znovuvynalezeni kola), nejspis podobne jako treba hokejiste na nejake krasobruslarske prvky. Pro nas to je proste jen soucast jezdeckeho stylu pouzivaneho uz od nepameti (a to samozrejme ne jen v USA), ale nikdy nas nenapadlo z toho udelat samostatnou disciplinu.
USA se proste zda mit vice zavodnich drah k zavodeni primo postavenych a urcenych, zatimco v Evrope prevazuji zavody na docasne uzavrenych verejnych silnicich a cestach, coz bude dano nejspis rozdilnou hodnotou zemedelske zeme (pozemku) a koncentraci obyvatel (kde Evropa se snazi vyuzit svou zemi k necemu uzitecnejsimu, nez jen k zavodeni, treba zemedelstvi anebo vybudovani obytnych ctvrti. Z meho pohledu Evropa proste nema moc zeme na rozdavani a proto ma pro ni jine potreby a vyuziti.). Proste rozdilne kultury dane rozdilnymi mistnimi podminkami.
Re: Na co Japonci prisli 40 let pozdeji...
Napsal: 15 úno 2016 13:04
od Sova
Taboo, nezdá se ti, že třeba kdysi takový Tripolis, staré Brno, Targa Florio apod. z hlediska náročnosti, konzistence řidičského umu, vytrvalosti, koncentrace, že tyto závody měly v sobě víc duše...že ti jezdci byli větší řidičské formáty než dnešní kroužení ve F1 a potažmo i ty americké závody na oválu? Jistě pro diváka atraktivnější US styl závodění..vše vidí, je stále v obraze....
...ale to že jezdí furt dokola a stále vidím lídra závodu(i když se mění mezi sebou a bojují)...že to vyváží ten pocit, když víš že někdo jede 30 kilometrů trať s všemožným převýšením, zatáčkami, změnou povrchu...?
Ty víš že Pepa třeba odstartoval první ale po 15 minutách vidíš projíždět Frantu kterej startoval jako 4tej a ten mu dává minutu, dvě +?
Není to víc vzrušující? To očekávání co bude?
Trošku sem odbočil...a je to vlastně mimo...mě to chybí....mít tak Martýho s DeLoreánem...