Stránka 1 z 1
CRX - otackomer
Napsal: 29 říj 2006 21:52
od Sly
Video točené pouze mobilem, proto omluvte velmi špatnou kvalitu. Hladina zvuku byla vyšší, než by zvládl malý mikrofon. Momentálně se řeší problém s volnoběhem a fakt, že motor prostě nefunguje pod 3tis rpm. Až se tento problém rozlouskne, půjde se na brzdu, potom do provozu, pak na brzdu... Tak dlouho, až budou všichni spokojení.
Všímejte si pouze ručičky otáčkoměru neb kvalita je bohužel mizerná.
Stahuj
P.S. QuickTime
Informace o celem aute tady:
http://www.live4ride.org/index.php?kam=auto&id=1
Napsal: 29 říj 2006 21:55
od Zemi
No kraval jak cyp rekl by Ostravak...
A bylo to toceno timhle pry:
Jinak pod 3000 to fungovat snad nesmi.

Je to zavodni motor... Pod 3000 to bude nestabilni a bude to tak akorat chrchlat... To je naprosto normalni jev...
Napsal: 29 říj 2006 21:56
od duval
Tak to je mazec

Re: CRX - otackomer
Napsal: 29 říj 2006 21:57
od Sly
Zemi, ty suldo, az te potkam, tak te prejedu

Napsal: 29 říj 2006 21:58
od Ryba
ty pYco

Re: CRX - otackomer
Napsal: 29 říj 2006 21:59
od Zemi
Voe dneska mobily "bezne" nataci 388x252pix voe tak trochen investuj.

Je to uz pouzitelny...

Me se to parkrat hodilo a hodit jeste urcite bude az mi to pojede.

Napsal: 30 říj 2006 06:59
od honza 2.0 16v
souhlas se zemim ..pod 3000 to prostě fungovat nebude takže ten problém nerozlouskneš..maximálně něco vochčiješ v elektronice aby to šlo trochu níž...tak 2900

a jet stálou nižší rychlostí bude občas taky problém
vím o čem mluvím
Napsal: 30 říj 2006 08:04
od Sly
honza 2.0 16v píše:souhlas se zemim ..pod 3000 to prostě fungovat nebude takže ten problém nerozlouskneš..maximálně něco vochčiješ v elektronice aby to šlo trochu níž...tak 2900

a jet stálou nižší rychlostí bude občas taky problém
vím o čem mluvím
Jde spis o to nejakym zpusobem upravit volnobeh, jelikoz soucasna ECU toto bohuzel neumoznuje. V serii je nastaven na 800rpm.
Napsal: 30 říj 2006 15:43
od honza 2.0 16v
Sly píše:honza 2.0 16v píše:souhlas se zemim ..pod 3000 to prostě fungovat nebude takže ten problém nerozlouskneš..maximálně něco vochčiješ v elektronice aby to šlo trochu níž...tak 2900

a jet stálou nižší rychlostí bude občas taky problém
vím o čem mluvím
Jde spis o to nejakym zpusobem upravit volnobeh, jelikoz soucasna ECU toto bohuzel neumoznuje. V serii je nastaven na 800rpm.
jo tak s tím jsem měl taky problém- dočasně jsem ho vyřešil čidlem teploty umístěným v teplu nevodivým obalu..takže sice to jelo na sytič ,ale volnoběh to drželo a byl 1100..ted budu posílat jednotku do anglie,kde jí předělaj na programovatelnou, kde budu moct nastavit všechno co si umyslím.což u serie nejdebhužel dělaj zatím jendotky magneti mareli..
Napsal: 30 říj 2006 16:14
od Anděl
honza 2.0 16v píše:Sly píše:honza 2.0 16v píše:souhlas se zemim ..pod 3000 to prostě fungovat nebude takže ten problém nerozlouskneš..maximálně něco vochčiješ v elektronice aby to šlo trochu níž...tak 2900

a jet stálou nižší rychlostí bude občas taky problém
vím o čem mluvím
Jde spis o to nejakym zpusobem upravit volnobeh, jelikoz soucasna ECU toto bohuzel neumoznuje. V serii je nastaven na 800rpm.
jo tak s tím jsem měl taky problém- dočasně jsem ho vyřešil čidlem teploty umístěným v teplu nevodivým obalu..takže sice to jelo na sytič ,ale volnoběh to drželo a byl 1100..ted budu posílat jednotku do anglie,kde jí předělaj na programovatelnou, kde budu moct nastavit všechno co si umyslím.což u serie nejdebhužel dělaj zatím jendotky magneti mareli..
Tak si tam dej aspoň nějaký odpůrek. Stačí změřit hodnotu odporu čidla při studeném motoru a při zahřátém na provozní teplotu. No a na ten rozdíl tam hodit odpor. Další "výhoda" je, že motor kašle Lambda sondu.(teda aspoň u Megane ano)
Napsal: 30 říj 2006 22:08
od H-Vtec
Gratulace čeče,mno pěkně se ta sekačka rostáčí :lol:8)
Napsal: 31 říj 2006 00:44
od Zemi
H-Vtec píše:Gratulace čeče,mno pěkně se ta sekačka rostáčí :lol:8)
jj budeme to mit perny...

Re: CRX - otackomer
Napsal: 31 říj 2006 16:21
od Sly
Na te ECU (PM7-X04 - z modelu D16Z5) nejde nastavit volnobeh. Je zbytecne to nejak ojebavat. Jak napsal Honza, o moc se to neosidi. Bude to chtit jinou ECU.
Napsal: 31 říj 2006 16:44
od Libas
sakra, na normal atmosferický motor bez časování......teda masakr, jak formule
