Stránka 1 z 1

Nasazeni 215ky gumy na 10palcovy rafek...

Napsal: 22 pro 2006 15:28
od PhoB
Pred casem tu byla zhava diskuze na tema uzkych gum na sirokych rafcich...

http://videos.streetfire.net/hottestvid ... 297e45.htm

Napsal: 22 pro 2006 15:33
od felda
co to tam nafukal za svinstvo??? :shock:

Napsal: 22 pro 2006 15:43
od Tom_
felda píše:co to tam nafukal za svinstvo??? :shock:
stříkal tam sprej na vlasy , a pak to zapálil zapalovačem

Napsal: 22 pro 2006 15:54
od Jardafox
to je hustý, a to se jako takhle dělá nebo proč to nejde foukat normálně?

Napsal: 22 pro 2006 15:56
od T-O-M
:shock: :twisted: :(

Napsal: 22 pro 2006 15:59
od biker
Panda píše:to je hustý, a to se jako takhle dělá nebo proč to nejde foukat normálně?
spis bych rekl ze se tam blbe natahujou ty gumiska ne?
ja mam 205 na 8" a uz je to acko tak 215 na 10" je fakt :roll:

Napsal: 22 pro 2006 15:59
od Ilegaltuner
mně to vždycky nastřelujou přídavným zásobníkem vzduchu,ale tenhle system si asi vyskouším,jen tak ze zajimavosti :lol:

Napsal: 22 pro 2006 16:21
od Takeshi
mohlo to video být delší ,to ufikne v tom nejlepšim :x

Re: Nasazeni 215ky gumy na 10palcovy rafek...

Napsal: 22 pro 2006 16:28
od SPEEDY
hm a jak se to pak vyzouvá? :lol:

Re: Nasazeni 215ky gumy na 10palcovy rafek...

Napsal: 22 pro 2006 16:38
od Ilegaltuner
SPEEDY píše:hm a jak se to pak vyzouvá? :lol:
ůplně normálně, jen neskušení mechoši u toho dost funí,když jsem nedávno shazoval 235/40 z 9,5"ráfku tak u toho tak 25letý synek funěl jak kráva a nemněl z toho zrovna dobrou náladu :lol:
A na druhý den jsem tam přivez 215/40 na 8,5" (to už je docela dost natažené) a starý děda co mněl tak přes 60 to udělal naprosto v pohodě a byl vysmátý,že jsme tam určitě byi i den před tím,že si kolega stěžoval :lol:

Re: Nasazeni 215ky gumy na 10palcovy rafek...

Napsal: 22 pro 2006 17:13
od blah
ja mam na 10" 235gumy a np

Napsal: 22 pro 2006 19:51
od BART158
Ráfek je uprostřed zúženej (menší průměr). Když na něj nasadíš gumu, tak okraje akorát dosedaj v místě, kde je přechod mezi zúžením a průměrem ráfku, kde guma dosedá. Když tam foukáš vzduch normálně přes ventilek, tak se to nafoukne a boky gumy se přitisknou k okraji. Jsou to vždycky ty dvě rány jak z děla. To je tím, že guma překonává odpor. Když ale nasazuješ úzkou gumu na hooodně širokej ráfek, je ta guma příliš hubená a "zapadne" do toho zúžení ráfku a okraje nedosedají na ráfek. Když tam pak foukáš vzduch ventilkem, je to příliš málo a on ti utíká mezerou. Proto se musí použít tzv. dělo, který tam šoupne mnohonásobně větší množství vzduchu a to nestihne utýct a výsledkem je to, že okraje gumy naskočí kam mají. Pán na videjku nemá dělo, tak tam nastříkal něco hořlavýho (plyn do zapalovače, benzín atd) a zapálil to. Vlivem rozpínavosti plynů při hoření guma hupsla kam měla a bylo to... Když toho tam naserete moc, guma praskne. 8)

Re: Nasazeni 215ky gumy na 10palcovy rafek...

Napsal: 22 pro 2006 20:01
od bohhy
No s tim delem taky opatrne. Je to preci jenom delany na nakladaky a ma to peknou silu(fouka se do nej kolem az 10 kilo). Nejdriv je dobry skusit to co ma montazni stul zespoda a pokud to nejde( a ze vetsinou pri nizkoprofilovejch to nejde) pouzit delo, ale ja ho foukam tak na polovic, pac by se taky mohla guma roztrhnout.

Napsal: 22 pro 2006 20:09
od BART158
Ale no jistě, no... Tak snad máme taky mozek, ne? Někteří... :lol:

Napsal: 22 pro 2006 20:39
od bohhy
BART158 píše:Ale no jistě, no... Tak snad máme taky mozek, ne? Někteří... :lol:
Prave :D

Napsal: 23 pro 2006 00:03
od LuckyR
BART158 píše:Ráfek je uprostřed zúženej (menší průměr). Když na něj nasadíš gumu, tak okraje akorát dosedaj v místě, kde je přechod mezi zúžením a průměrem ráfku, kde guma dosedá. Když tam foukáš vzduch normálně přes ventilek, tak se to nafoukne a boky gumy se přitisknou k okraji. Jsou to vždycky ty dvě rány jak z děla. To je tím, že guma překonává odpor. Když ale nasazuješ úzkou gumu na hooodně širokej ráfek, je ta guma příliš hubená a "zapadne" do toho zúžení ráfku a okraje nedosedají na ráfek. Když tam pak foukáš vzduch ventilkem, je to příliš málo a on ti utíká mezerou. Proto se musí použít tzv. dělo, který tam šoupne mnohonásobně větší množství vzduchu a to nestihne utýct a výsledkem je to, že okraje gumy naskočí kam mají. Pán na videjku nemá dělo, tak tam nastříkal něco hořlavýho (plyn do zapalovače, benzín atd) a zapálil to. Vlivem rozpínavosti plynů při hoření guma hupsla kam měla a bylo to... Když toho tam naserete moc, guma praskne. 8)
Ahaa, ty vole to je vychcany