Stránka 1 z 1

Kdo by to rekl

Napsal: 02 led 2007 23:01
od piknik18
Dosti na to ze je to Fabia .Snad to tady uz nebylo.

http://www.youtube.com/watch?v=dNMVzyl- ... ed&search=

jo nacipovanej dizl

http://www.youtube.com/watch?v=1pJSlKwKUZI

Re: Kdo by to rekl

Napsal: 04 led 2007 14:38
od mrazik
Nutno podotknout ze v Mini je motor 1.6 16V 115Hp. Takze i s 15 chybejicimi konmi je Fabii vyrovnany souper. Srovnat kone, nema Fabia sanci. TDi nebude nikdy rychlejsi nez benzin

Re: Kdo by to rekl

Napsal: 04 led 2007 14:50
od Fazeey
nutno podotknout že Mini váží 1125kg s Fabka RS 1320kg .. narvat do Mini ještě 2 stokilový joudy tak zas nemá šanci Mini :D

Napsal: 05 led 2007 16:31
od OttoNR
trosku OT, ale minule som videl technicke data fabie a HTP je takmer identicke s 1,9SDI

trojvalec s kosacky fcervenomPecku - 47kW - 112Nm
ropak z traktora bez turba SDI - 47kW - 125Nm

takze na vyrovnanie sa benzinu potrebuje diesel 1 valec navyse a o tertinu vacsi objem :lol: :lol:

Napsal: 05 led 2007 17:57
od Fazeey
OttoNR píše:trosku OT, ale minule som videl technicke data fabie a HTP je takmer identicke s 1,9SDI

trojvalec s kosacky fcervenomPecku - 47kW - 112Nm
ropak z traktora bez turba SDI - 47kW - 125Nm

takze na vyrovnanie sa benzinu potrebuje diesel 1 valec navyse a o tertinu vacsi objem :lol: :lol:
no akorát že ten diesel i s tim objemem na ten výkon potřebuje asi polovičku paliva :lol: :lol: .. a ještě toho výkonu dosáhne o 2000ot dřív :lol: :lol: flame dost tady asy

Re: Kdo by to rekl

Napsal: 05 led 2007 18:36
od FCS
mrazik píše:Nutno podotknout ze v Mini je motor 1.6 16V 115Hp. Takze i s 15 chybejicimi konmi je Fabii vyrovnany souper. Srovnat kone, nema Fabia sanci. TDi nebude nikdy rychlejsi nez benzin
:smich2: :smich2:
Ty asi neznáš moc dieslů,co :D

Re: Kdo by to rekl

Napsal: 05 led 2007 18:42
od Tommy-cupra
to je debata,asi bych mel pana chytryho povozit v leonu

Napsal: 05 led 2007 18:48
od luke.bean
Asi by si par lidi melo co nemaji radi nafticku prolezt dieselpower forum a pak neco rikat.. Kdyz vlezete do sekce Zvysovani vykonu koncern VW,tak hned prvni tema je : Grafy z brzdy... ¨Pro odpurce nafty doporucuji a myslim ze vetsina TDI by vam ujela :lol:

Napsal: 05 led 2007 19:00
od FCS
Pro dedecka mrazicka...

Foceno z Golfa 1,9TDi tesne pred cilem...

Obrázek

Napsal: 05 led 2007 19:02
od Mirek-200sx
Zajimavy tema...benzin i nafta..oboji ma klady a zapory...akorat popirat to ze naftovy motory nebudou nikdy mit takovy vykony jako benzin..panove...verim ze mate TDIcka vymazleny ale krapet prestrelujete...TDI aby si clovek zajezdil a usetril..souhlas....ale pokud si chcete opravdu zajezdit..tak benzinak...nejlepe preplnovanej...ted se strhne lavina postu , jak by mi dala vetsina lidi s TDickama na prdel...ze to jezdi ted tusim i v nejakym celosvetovym zavode (24hodinovka?) atd... Jasne...kdyz mate miliony de vsechno...ale nez se bezny TDicka dostanou vykonove a rychlostne pred benzinaky, tak do ty doby dojde ropa :P Muj nazor...klidne me za nej ukrizujte....Do sportovnich aut patri benzin..kupovat sportaka a ohanet se spotrebou je postaveny na hlavu....viz trend znacky skoda...

Napsal: 05 led 2007 20:26
od Takeshi
páč si lidi kupujou rychlý auta na cestování,proto je trendy škoda
BTW diesela bych nechtěl ,ale jsou fakt lepší,táhne to,ted už to je i tichý a plynulý ,už se to tolik nesere.Ale jedu benzín,nikdy se nevzdám 8)

Re: Kdo by to rekl

Napsal: 05 led 2007 20:42
od AdieuD
Je to o tom, na co auto je. Rodiny ideal je turbodehet ( i my budeme kupovat turboropacka v kombajnu) a pro zacinaji krizi stredniho veku turbobenzin.
Nikdy clovek nebude mit v sebelepsim turbodehtu pocit jako v turbobenzinu.

A cechacci chteji vykon za co nejmene penez, proto moda vsech tech RS a VRS. Stejne jedinej poradnej TURBOnaftako auto je tohle http://www.loprais.cz/vozidla.php#evo3

P.S. Nekdo mi onehda rikal, ze zna atmosfericky diesel, co se vyrovna atmosferickemu benzinu, co je na tom pravdy?

Re: Kdo by to rekl

Napsal: 05 led 2007 21:31
od JonnY
AdieuD píše:A cechacci chteji vykon za co nejmene penez, proto moda vsech tech RS a VRS. Stejne jedinej poradnej TURBOnaftako auto je tohle http://www.loprais.cz/vozidla.php#evo3

P.S. Nekdo mi onehda rikal, ze zna atmosfericky diesel, co se vyrovna atmosferickemu benzinu, co je na tom pravdy?
no, problem by som videl v tom, ze ten jediny poriadny TURBOdiesel (motor) bude tazsi ako fabia... :D

atmo diesel sa atmo benzinu nevyrovna. uz len z dovodu pomaleho horenia oleja..teda nafty ktory prilis neumoznuje presiahnut 5000rpm (kde uz ma diesel to najlepsie davno za sebou).
taktiez ma myslim nafta mensiu vyhrevnost (tj z rovnakeho mnozstva nafty vznikne menej tepla...)
po stranke vykonu N/A diesel nema sancu.
priklad nadovsetko fabka 1.9SDi.
64 PS@4000 rpm a 125.0 Nm@1600 rpm
to jest 33hp z litra objemu...
hyper "sportovy" N/A diesel by sa dostal tak maximalne na uroven hyper ECO N/A benzinu...

ina vec je dobra spotreba, obvykle obrovska zivotnost a velmi plocha krivka krutaku....
motor do taxiku ;)

Re: Kdo by to rekl

Napsal: 05 led 2007 21:59
od AdieuD
JonnY píše: no, problem by som videl v tom, ze ten jediny poriadny TURBOdiesel (motor) bude tazsi ako fabia... :D

atmo diesel sa atmo benzinu nevyrovna. uz len z dovodu pomaleho horenia oleja..teda nafty ktory prilis neumoznuje presiahnut 5000rpm (kde uz ma diesel to najlepsie davno za sebou).
taktiez ma myslim nafta mensiu vyhrevnost (tj z rovnakeho mnozstva nafty vznikne menej tepla...)
po stranke vykonu N/A diesel nema sancu.
priklad nadovsetko fabka 1.9SDi.
64 PS@4000 rpm a 125.0 Nm@1600 rpm
to jest 33hp z litra objemu...
hyper "sportovy" N/A diesel by sa dostal tak maximalne na uroven hyper ECO N/A benzinu...
Nene, nejde o spotrebu, me bylo receno, ze "nekdo" zna N/A diesla, co by nakopal me (zatim jen) N/A auto. Me to rozesmalo :D Ale dal jsem tu diskuzi nerozvijela, bo bych byla za tu spatnou :lol:

P.S. Ta tatra je naprosto uzasna! staci nazivo videt to, co ma pod kapotou:-) Samozrejme jsem to myslela jako zert, ale i tak, ten kroutak me dostal :-D

Re: Kdo by to rekl

Napsal: 05 led 2007 22:15
od JonnY
AdieuD píše:Nene, nejde o spotrebu, me bylo receno, ze "nekdo" zna N/A diesla, co by nakopal me (zatim jen) N/A auto. Me to rozesmalo :D Ale dal jsem tu diskuzi nerozvijela, bo bych byla za tu spatnou :lol:
ake motory preboha porovnaval?
1,9sdi a medzivojnove benzinove motory? :lol:
myslim ze by to bol znacne prevratna technologia...

Napsal: 05 led 2007 23:06
od OttoNR
lol plocha krivka krutaku u diesla? to aj existuje? :lol: :lol: sak kazdy spravi od 2000 - 3000 vrm a predtym a potom je hluchota :lol:

taky tjunink motora 2,0TDI konci na hranici kolko? 250 koni? 2,0T benzin na 250 konoch len zacina :x :lol:

Napsal: 05 led 2007 23:41
od JonnY
OttoNR píše:lol plocha krivka krutaku u diesla? to aj existuje? :lol: :lol: sak kazdy spravi od 2000 - 3000 vrm a predtym a potom je hluchota :lol:

taky tjunink motora 2,0TDI konci na hranici kolko? 250 koni? 2,0T benzin na 250 konoch len zacina :x :lol:
asi si si nevsimol, ale debata bola o ATMOSFERICKOM diesly. to je taky bez turba...

Re: Kdo by to rekl

Napsal: 06 led 2007 01:01
od mobyz
AdieuD píše:
JonnY píše: no, problem by som videl v tom, ze ten jediny poriadny TURBOdiesel (motor) bude tazsi ako fabia... :D

atmo diesel sa atmo benzinu nevyrovna. uz len z dovodu pomaleho horenia oleja..teda nafty ktory prilis neumoznuje presiahnut 5000rpm (kde uz ma diesel to najlepsie davno za sebou).
taktiez ma myslim nafta mensiu vyhrevnost (tj z rovnakeho mnozstva nafty vznikne menej tepla...)
po stranke vykonu N/A diesel nema sancu.
priklad nadovsetko fabka 1.9SDi.
64 PS@4000 rpm a 125.0 Nm@1600 rpm
to jest 33hp z litra objemu...
hyper "sportovy" N/A diesel by sa dostal tak maximalne na uroven hyper ECO N/A benzinu...
Nene, nejde o spotrebu, me bylo receno, ze "nekdo" zna N/A diesla, co by nakopal me (zatim jen) N/A auto. Me to rozesmalo :D Ale dal jsem tu diskuzi nerozvijela, bo bych byla za tu spatnou :lol:

P.S. Ta tatra je naprosto uzasna! staci nazivo videt to, co ma pod kapotou:-) Samozrejme jsem to myslela jako zert, ale i tak, ten kroutak me dostal :-D
ze by tohle? jestli je teda to sdi bez turba
Obrázek

Napsal: 06 led 2007 09:53
od FCS
Myslím,že většina lidí asi ví o které polo jde :lol: :lol:


SDI :D

Re: Kdo by to rekl

Napsal: 06 led 2007 10:13
od sotomaior
JonnY píše: taktiez ma myslim nafta mensiu vyhrevnost (tj z rovnakeho mnozstva nafty vznikne menej tepla...)
´
nafta ma vetsi vyhrevnost,protoze s delkou C-retezce se vyhrevnost zvetsuje... ale to tady nehraje roli,bo treba nekdy je mnohem vyhodnejsi vyuzit palivo s nizsi vyhrevnosti ale vhodnejsi pro dany proces(viz treba vodik-koks ve VP)

Napsal: 06 led 2007 10:39
od AdieuD
No takovou N/A planuju i ja :lol:

Re: Kdo by to rekl

Napsal: 06 led 2007 11:10
od Fazeey
mobyz: sdi :D

Re: Kdo by to rekl

Napsal: 06 led 2007 12:41
od piknik18
Co je to za Polo ? SDI to ma uz jen nalepku na kufru :? nebo ne .. ?

Napsal: 06 led 2007 12:47
od Takeshi
jak to má ošetřený že má takovejhle krouťák bez fuku :?

Napsal: 06 led 2007 13:08
od Fazeey
Amuse píše:jak to má ošetřený že má takovejhle krouťák bez fuku :?
TDi..

Re: Kdo by to rekl

Napsal: 06 led 2007 13:18
od piknik18
vyvsetli tady nekdo co udelali stym SDI ?

Re: Kdo by to rekl

Napsal: 06 led 2007 13:39
od Fazeey
piknik18 píše:vyvsetli tady nekdo co udelali stym SDI ?
je tam TDi prostě...

Re: Kdo by to rekl

Napsal: 07 led 2007 21:14
od Zemi
Tommy-cupra píše:to je debata,asi bych mel pana chytryho povozit v leonu
A ja ve starym skopku bez kroutaku. :lol:

Re: Kdo by to rekl

Napsal: 09 led 2007 11:48
od Uňak
Přestaňte se hádat chlapci v naftě je budoucnost
http://www.audi.cz/zajimavosti/motorsport/le_mans_tdi/

Napsal: 12 led 2007 14:35
od Jardafox
promazal jsem sračky od prudičů :lol: