Ceska Honda CRX turbo
Napsal: 12 bře 2007 14:16
Největší forum o tuningu na českém internetu
./forum/
no znám lidi co se to bojej podržet vkůli tomu jak to hovadsky jede a ne kvůli tomu že to není doladěný..PhoB píše:No me prijde, ze to jeste nema doladene, protoze se to boji chvilku podrzet
neni to vtec...jen to jezdilo rychle jak vtecOncek píše:no to taky chvilku trva nez vyladis vtec s turbem
1.6Oncek píše:takze 1.5tka?
jo soryLibas píše:to xxmartin: v-tech ne..........VTEC
no on tomu priliz nedaval, jinak to je i bez turba hodne rychla crx na 100ku cca 7 sekundFlinta píše:ale huli mu to jak svinea pokud tomu bedaval tak dobry ale pokud jel naplno tak nic moc
bez turbiny pod 7?? bych chtel vedet co v tom teda mel kdyz to nebyl ani vtecxxmartin píše:no on tomu priliz nedaval, jinak to je i bez turba hodne rychla crx na 100ku cca 7 sekundFlinta píše:ale huli mu to jak svinea pokud tomu bedaval tak dobry ale pokud jel naplno tak nic moc
Ja mel 96km/h za 6,3s a taky jsem nemel VTEC.Flinta píše:bez turbiny pod 7?? bych chtel vedet co v tom teda mel kdyz to nebyl ani vtecxxmartin píše:no on tomu priliz nedaval, jinak to je i bez turba hodne rychla crx na 100ku cca 7 sekundFlinta píše:ale huli mu to jak svinea pokud tomu bedaval tak dobry ale pokud jel naplno tak nic moc
Hm, zajmavy nazor...ted mi vysvetli proc je podle volba T3 nesmyslna na hondacky motor? Myslis, ze pri 1.5 baru to bude 200 poniku?blázen píše:ano je z Ostravy, použil absolutně nesmyslné turbo T3, se seriovýma vstřikama byl od 250k hodně daleko, odhadoval bych to určitě pod 200k
To co bylo na videu nevidelo 200PS ani na plakatu.infinity píše:Hm, zajmavy nazor...ted mi vysvetli proc je podle volba T3 nesmyslna na hondacky motor? Myslis, ze pri 1.5 baru to bude 200 poniku?blázen píše:ano je z Ostravy, použil absolutně nesmyslné turbo T3, se seriovýma vstřikama byl od 250k hodně daleko, odhadoval bych to určitě pod 200k
Pro tvou predstavu honda 1.5 sohc motor pri tlaku 7-8 psi (cca 0.5 baru) dela 180-200 koni, pokud ma odpovidajici ostatni upravy (ecu,exhaust system atd...), cili nevidim nejmensi duvod, proc by toto nemohlo delat pres 200 koni...
kdyz bez tubra to melo cca 150 ps tak proc by nemelo mit s turbem 200 ??Zemi píše:To co bylo na videu nevidelo 200PS ani na plakatu.infinity píše:Hm, zajmavy nazor...ted mi vysvetli proc je podle volba T3 nesmyslna na hondacky motor? Myslis, ze pri 1.5 baru to bude 200 poniku?blázen píše:ano je z Ostravy, použil absolutně nesmyslné turbo T3, se seriovýma vstřikama byl od 250k hodně daleko, odhadoval bych to určitě pod 200k
Pro tvou predstavu honda 1.5 sohc motor pri tlaku 7-8 psi (cca 0.5 baru) dela 180-200 koni, pokud ma odpovidajici ostatni upravy (ecu,exhaust system atd...), cili nevidim nejmensi duvod, proc by toto nemohlo delat pres 200 koni...
protože T3 je pro 1,6tku nebo co to je, nesmyslně velké,bude se dlouho roztáčet na maximální plnící tlak,..T3 bych tak možná použil u 1,8,ale i tak je velké..existujé plno lepších variant než tohle. 1,5bar je sice pěkné,ale záleží na kompresním poměru motoru a ten určitě snížil.. a já vím že tahle honda má seriové vstřiky tak taky vím,že se to za 200k nikdy nepodívalo.. navíc to má řešené stylem oblbnutí čidel což je opravdu krajní řešení.. všecko je závislé na kompresním poměru a plnícím tlaku..250k s T3 na 1,5 je možné,ale tohle 200k nemá zdaleka.. takhle lehké auto by s 250k jelo 2x tak líp než na videuinfinity píše:Hm, zajmavy nazor...ted mi vysvetli proc je podle volba T3 nesmyslna na hondacky motor? Myslis, ze pri 1.5 baru to bude 200 poniku?blázen píše:ano je z Ostravy, použil absolutně nesmyslné turbo T3, se seriovýma vstřikama byl od 250k hodně daleko, odhadoval bych to určitě pod 200k
Pro tvou predstavu honda 1.5 sohc motor pri tlaku 7-8 psi (cca 0.5 baru) dela 180-200 koni, pokud ma odpovidajici ostatni upravy (ecu,exhaust system atd...), cili nevidim nejmensi duvod, proc by toto nemohlo delat pres 200 koni...
protože na 1,5bar snížil kompresní poměr a už to nemělo 150k ale polovinu...což je k 200 dalekoxxmartin píše:kdyz bez tubra to melo cca 150 ps tak proc by nemelo mit s turbem 200 ??Zemi píše:To co bylo na videu nevidelo 200PS ani na plakatu.infinity píše: Hm, zajmavy nazor...ted mi vysvetli proc je podle volba T3 nesmyslna na hondacky motor? Myslis, ze pri 1.5 baru to bude 200 poniku?
Pro tvou predstavu honda 1.5 sohc motor pri tlaku 7-8 psi (cca 0.5 baru) dela 180-200 koni, pokud ma odpovidajici ostatni upravy (ecu,exhaust system atd...), cili nevidim nejmensi duvod, proc by toto nemohlo delat pres 200 koni...
T3 je pouzitelny od 250 do 3xxPS, blba volba. KDyby tam dal T2 nebo T25 tak udelal lip, popripade GT22,GT25. Tohle je videt ze to nechtel tocit, pac by mu to asi pekne odešlo. hold malo benzinu a hodne vzduchuxxmartin píše:haha no 75 koni asi tezkokamos jezdil ve vice crx a rikal ze ta s turbem jela jednoznacne 100krat lip nez ty ostatni co ridil, takze stou polovinou bych to tak nevidel
to si tak blbej nebo co? kompresní poměr musel snížit tak na 8,5:1 a to by bez turba opravdu nejelo skoro vůbec.. pak může foukat tenhle tlak .. prostě nereálnéxxmartin píše:haha no 75 koni asi tezkokamos jezdil ve vice crx a rikal ze ta s turbem jela jednoznacne 100krat lip nez ty ostatni co ridil, takze stou polovinou bych to tak nevidel
Vinc píše:takový zájem?? a kolik lidí mě zná to teda čumím...
Ne ,ale vážně abych to tedy uvedl na pravou míru,v tuto chvíli je motor zase překopán na atmosféru,turbo putovalo ven,jelikož si při každodení inspekci zjistilo že hází celkem slušně olej do sání(bylo repasované) a dnes můžu klidně říct že nebylo to pravé :!: Momentálně čekám na jiné které bude maximálně vyhovovat mým požadavkům,ano to turbo tlačilo 1.5bar a v hrozném rozsahu otáček a celkově se stím motor neuměl vyrovnat,byl to projekt který mi ležel dlouho v hlavě tak jsem ho realizoval na zkoušku a můžu říct že motor stím turbem najezdil cca 1500km bez ůhony takže myslím že i to je ůspěch.O nárustu výkonu by se dalo dlouze diskutovat jestli jsem se dostal nad nebo pod 200PS, já můžu říct že to jelo dost dobře a vůbec jsem se nebál tomu naložit,lidi co mě znají ví že dokážu s auta dostat maximum.Jen šlo i o to,že ten výkon nepobírala spojka a ecu si stím taky moc neporadila,ano je pravda že jsem volil cestu co nejlevnější ale zároveň co nejkvalitněji odvedenou.Šel jsem cestou oblbování čidel a ECU a můžu říct že od doby kdy jsem to projel poprvé až tam kdy jsem to vyndal jsem se dostal o 50% směrem k lepšímu.A to je bez brzdy a desítky investovaných tisíc taky dost dobré.Za tu dobu jsem si nazbíral tuny informací a nebráním se do budoucna přestavbou na přeplňování i u jiného vozu.Jinak výčet ůprav co se motoru týče je na rozsáhlejší rozpis a taky je diskutabilní,každopádně lidi co crx znají do detailu a ví co a jak potvrdí,že se dá dostat i pod 7s z 0-100km/h a to s přehledemješte tady prásknu jakým novým posilovacím kurzem prošel můj motor od vytáhnutí turba, už je nová spojka
,ješte lehčí setrvačník,vačky s ostřejším ůhlem,bylo předěláno ventilové ůstrojí,celé sací paroží bylo vyčistěno a vyleštěno a v určitých místech i zvětšeno,taky bylo nově slícováno s hlavou,potažmo sací a výfukové kanály byly ješte více zvětšeny a zaleštěny a další ale to zase příšte
motor ted' zajíždím ,ale už ted' vím že jede zase mnohem lépe než před tím...
aaa votom to je...
viz.: http://www.hondaclub.cz:8080/forum/viewtopic.php?t=3212Vinc píše:heh ted' jsem si to tam četl ještě jednou,to je fakt sranda,že se najdou i takoví hlupáci co dokážou tvrdit že můj motor znají a ví co vněm je,ůplně nej natom je že stím autem nejezdím na srazy,nikde jsem ho nepředstavil ani ho neukázal a o tom motoru a ůpravách na něm provedených ví taky a byla svezena jen hrstka lidí,takže bych ty pakoše co tvrdí že tam mám nebo nemám to či ono rád potkal osobně
těžko říct k čemu to přirovnat jestli k závisti nebo nadprůměrné inteligenci...