Stránka 1 z 1

Onboard Suzuki Swift Kit Car - Valašský klobúk

Napsal: 05 čer 2007 23:36
od Lander
http://www.tuning.cz/lander/videa/vsetin.wmv

Výsledek? Dvě druhá místa v kategorii, v sobotu osmý absolutně, v neděli sedmý absolutně.

Více info na mých stránkách
http://lander.tuning.cz/

Lander

Napsal: 06 čer 2007 10:12
od mikiVTS
čoveče , som zostal trosku zarazeny ako som to videl. celi cas som myslel ze ti odpadne riadiaca paka a preto ju celi cas pre istotu drzis. ist 170 a drzat volant jednou rukou mi nepripada rozumne. Podradovanie z 5 rovno do 2 . Teraz som trosku sklamany z tvojho vykonu ale auto islo neskutocne , vidiet aj obrovsku vyhodu nahriatych pneu .
ps- neber to ako velku kritiku ale ako nazor 8)

Re: Onboard Suzuki Swift Kit Car - Valašský klobúk

Napsal: 06 čer 2007 11:09
od Lander
Pětku jsem musel držet z toho důvodu, že vypadává na takot rozbitých tratích. 1 až 4 je jinak konstkrukčně než pětka. 1 až 4 je pod výkonem zamčená, pětka není, proto ty problémy. V Maďarsku nebyli, v partizánském a tady se zase objevili. Zkusím to ještě poladit.
A co se týká podřazování, ne, nebudu řadit z pětky hned na dvojku a to ze dvou důvodu, a tou jsou synchronizace obou hřídely aby nedostávaly čelní zubové spojky tak zabrat a pak také obava z toho, že když budou ty rychlosti hřídelí rozdílně a přesto se ta dvojka zamče, buď mohou se utrhnout přední kola a také spojka a samosvor budou dostávat zabrat. Už tak je tam slyšet občas to písknutí právě z těch rozdílných rychlostí kdy pouštím spojku.

Není problém to auto jednou rukou udržet, na druhou stranu, není to příjemné, ale jinou možnost, než držet tu pětku po většinu času jsem neměl.

A ještě k podřazování, více času mi zabere brzždění, né odskládání rychlostí dolů.

Ta jízda není dokonalá, je tam několik chybek, takže taková vteřina by se dala ještě s tímto autem vydolovat.
Porovnával jsem si časy s MČR, Oskar Král na RSu to dal nejlépe za 1:49 a takový jako Kašpárek, či Jakeš jezdili na Feliciích o několik vteřin pomaleji.

Kritika se přijímá, já ti napsal zdůvodnění.

Lander

Re: Onboard Suzuki Swift Kit Car - Valašský klobúk

Napsal: 06 čer 2007 11:16
od Ondras
Landere, loguješ během jízdy nějaká data? Pokud jo, tak by se dalo udělat něco podobného jako toto... Když tak se ozvi. :wink:

Napsal: 06 čer 2007 11:16
od mikiVTS
jasne 8) . v tom pripade je to logicke . Ako som spominal , auto slo fantasticky a po tvojom zdovodneni mi je jasne preco si robil to co si robil 8)

Napsal: 06 čer 2007 11:22
od Lander
mikiVTS píše:jasne 8) . v tom pripade je to logicke . Ako som spominal , auto slo fantasticky a po tvojom zdovodneni mi je jasne preco si robil to co si robil 8)
Děkuji. Já rád podám vysvětlení.

Znova říkám, jsou tam chybky, není to dokonalá jízda, tak jak jsem byl třeba spokojený v Maďarsku s jednou jízdou, kdy i se sériovým motorem jsem dal čtvrtý čas absolutně.


Já se hodně zasekal s těma motorama, to co jedu je pátá specifikace letos. Postavil jsem ji během pár hodin v dílně. Čistá 13tka, sériové písty, komprese 10:1 plus přepracované věci. No více jak 135 koní tam není a to se těžko konkuruje Drahošovi s jeho 194 koňovou Felicií. Ale nakonec naše rozdílná maxima byla pouze o 0,3s!

Protože jsem se tak zasekal s těma motoroma, nebyl čas vylaďovat další věci teďka od začátku sezony. Mám přepracované brzdy, ale moc razantně na ně ještě nechodím, nevím, jak jsem na tom s vyvážením.

V sobotu v první závodní jízdě se mi blokly kola v tom prvním prudkém brždění do té zatáčky do prava, bohužel i když tam byl Radim Firtl a jeho syn, nebyli mi schopni pak už říct, jestli se mi blokly přední nebo zadní kola. Mám z toho takový neurčitý dojem, táhlo to doleva na svodidla ale jestli to udělal předek nebo zadek, fakt netuším. Proto i ty rezervy na brždění. Ale ta kamera má širokoúhlý objektiv, takže se věci jeví dál než ve skutečnosti jsou.

Taktéž musím zapracovat na té pětce. Vyměnit tam jednu podložku a o kapku zvýšit aretaci rychlosti, ale veškeré problémy plynou z konstrukce té převodovky, že bohužel tam není prostor na čelní zubové spojky, které jsou pod výkonem zamčené jako u ostatních rychlostí.
Na druhou stranu jsem byl jediný, kdo s touto převodovku přežil víkend. Mach i Firtl odpadl právě kvůli převodovkám.

Taktéž musím zapracovat na aerodynamice spodku auta, už to mám částečně rozdělané, promyšlené, jen to dotáhnout do realizace.

Lander

Re: Onboard Suzuki Swift Kit Car - Valašský klobúk

Napsal: 06 čer 2007 11:23
od Lander
Ondras píše:Landere, loguješ během jízdy nějaká data? Pokud jo, tak by se dalo udělat něco podobného jako toto... Když tak se ozvi. :wink:
Bohužel žádná data momentálně neloguji. Mám tu jednu jednotku na logování, ale její výstupy se mi nelíbí. Co používáš za jednotku? Taková videa by se mi líbila :-)

Lander

Napsal: 06 čer 2007 12:09
od mikiVTS
http://www.youtube.com/watch?v=9cu540IovaU

ak niekoho bude zaujimat ako to vyzera z auta , ktore chodi na preteky po vlastnej osy a kazdy den ma vozi do prace :wink: hlavne je vidiet rozdiel v rychlich zakrutach kde nemam doveru k zadku a dost tam uberam oproti landerovy :zapomel:

Re: Onboard Suzuki Swift Kit Car - Valašský klobúk

Napsal: 06 čer 2007 12:15
od Ondras
Lander píše:Bohužel žádná data momentálně neloguji. Mám tu jednu jednotku na logování, ale její výstupy se mi nelíbí. Co používáš za jednotku? Taková videa by se mi líbila :-)

Lander
Nepoužívám žádnou speciální jednotku. Data v mém videu jsou z logu GPSky (Běžné PDA + GPS přijímač). Mám vlastní soft na vizaulizaci těch dat synchroně s videem. Jako zdrojová data mohu použít skoro cokoli kde jsou k dispozici číselná data vztažená k času.

Jsem schopen zborazit data ve formě: číslo, budík (s možností číselného zobrazení), sloupcový ukazatel, příp. mapa trasy + poloha (dle GPS). Není problém udělat on/off "kontrolky" apod.

Napsal: 06 čer 2007 16:18
od Ritchma
Super video na takový se vždycky rád podívám.
Můžu tupej dotaz?
Co si to na konci zmáčk za dvě tlačítka? :oops:

Napsal: 06 čer 2007 17:49
od Lander
Ritchma píše:Super video na takový se vždycky rád podívám.
Můžu tupej dotaz?
Co si to na konci zmáčk za dvě tlačítka? :oops:

No to jsou vypínače, vypínám defakto jeden, ale zacvakávám i startér takovým tím červeným krytem. Jako není to dobře že to dělám, ten motor je rozpálený a já ho vypnu. Ale jde však o to, že tady ten motor s 290tkama vačkama na Ačkové tovární mapě nedokáže držet moc volnoběh a já když přiletím do cíle, vyřadím a odstavím plyn, ten motor se sám vypne. Proto to zaklapnu, dojedu až na konec, kde zastavím a opět ten motro nastartuji.
Bohužel zkrátka s těma motorama mám problémy.

Kdybych měl odladěný motor na čtyřklapkách a s Megasquirtem, tak ten krásně drží volnoběh a normálně by ten motor vychládnul.

Jo a díky za pochvalu :-)

Lander

Napsal: 06 čer 2007 19:30
od SkejT
Lander,nechtel bych byt tvoje manzelka :(
Jinak :respect: :poklona:

Napsal: 06 čer 2007 19:59
od Maco
SkejT píše:Lander,nechtel bych byt tvoje manzelka :(
Jinak :respect: :poklona:
No ono ale Filip manzelku nema
:lol:

Napsal: 06 čer 2007 20:00
od SkejT
Maco píše:
SkejT píše:Lander,nechtel bych byt tvoje manzelka :(
Jinak :respect: :poklona:
No ono ale Filip manzelku nema
:lol:
tak to je ten duvod :lol:

Napsal: 06 čer 2007 20:19
od Kovisek
Hezky to jede..

Jsem koukal na tvy stranky a na videa se suprou a to je celkem liny :twisted:

Cekal jsme ze pojede lip a casy okolo 14,30?.. Atmosfery 1.6 dneska jezdi za 13..


Pokud je to dnes jiz jinak tak se samozrejmne omlouvam :)

Napsal: 06 čer 2007 21:01
od Lander
Kovisek píše:Hezky to jede..

Jsem koukal na tvy stranky a na videa se suprou a to je celkem liny :twisted:

Cekal jsme ze pojede lip a casy okolo 14,30?.. Atmosfery 1.6 dneska jezdi za 13..


Pokud je to dnes jiz jinak tak se samozrejmne omlouvam :)
Ano, dneska to jede úplně jinak, to auto má zrychlení pod šest vteřin. Na starty v závodě se stabilně pohybuji mezi prvními třemi na 100 metrech. Jen F3ka, či nadupaná čtyřkolka jde předemně, ale v předohrabech jsem špička, občas jen Čermák s kitovou octavkou jde pár tisícin předemně.. Dneska bych dal 400m v pohodě za 13,XX ale na sprinty není čas. A navíc to auto nemá výkon, tady jde o podvozek a co to umí jezdit na technických tratích.


Lander

Napsal: 06 čer 2007 21:05
od Lander
SkejT píše:
Maco píše:
SkejT píše:Lander,nechtel bych byt tvoje manzelka :(
Jinak :respect: :poklona:
No ono ale Filip manzelku nema
:lol:
tak to je ten duvod :lol:

No na udělání z některé manželku nikdy nebyl čas :-))))

A možná je to tak lepší, neboť by to se mnou nevydržela.
Dokud můžu jezdit závody, tak budu jezdit a budu na sobě makat.
Můj cíl je přesedlat do dvoulitrové formule F3.

Jako mám zajímaou dráhu, ve 20ti jsem teprve sedl za auto, začal se v nich rýpat za 10 let jsem se dopracoval k takovýmto snům, reálným...

Lander

Napsal: 06 čer 2007 21:22
od Kovisek
Lander píše:
Kovisek píše:Hezky to jede..

Jsem koukal na tvy stranky a na videa se suprou a to je celkem liny :twisted:

Cekal jsme ze pojede lip a casy okolo 14,30?.. Atmosfery 1.6 dneska jezdi za 13..


Pokud je to dnes jiz jinak tak se samozrejmne omlouvam :)
Ano, dneska to jede úplně jinak, to auto má zrychlení pod šest vteřin. Na starty v závodě se stabilně pohybuji mezi prvními třemi na 100 metrech. Jen F3ka, či nadupaná čtyřkolka jde předemně, ale v předohrabech jsem špička, občas jen Čermák s kitovou octavkou jde pár tisícin předemně.. Dneska bych dal 400m v pohodě za 13,XX ale na sprinty není čas. A navíc to auto nemá výkon, tady jde o podvozek a co to umí jezdit na technických tratích.


Lander
Okruh je jina liga nez jet rovne ctvrt mile ..

Napsal: 06 čer 2007 21:25
od Maco
Lander píše:
SkejT píše:
Maco píše: No ono ale Filip manzelku nema
:lol:
tak to je ten duvod :lol:

No na udělání z některé manželku nikdy nebyl čas :-))))

A možná je to tak lepší, neboť by to se mnou nevydržela.
Dokud můžu jezdit závody, tak budu jezdit a budu na sobě makat.
Můj cíl je přesedlat do dvoulitrové formule F3.

Jako mám zajímaou dráhu, ve 20ti jsem teprve sedl za auto, začal se v nich rýpat za 10 let jsem se dopracoval k takovýmto snům, reálným...

Lander
8) 8) 8)

Napsal: 07 čer 2007 07:57
od Mosťa
Hezké video, tenhle kopec mám "za barákem" a je to to nejoblíbenější místo, kde proháním svou malou žlutou mrchu. Škoda té pětky, v některých místech to tam je bez obou rukou na volantu vážně o hubu (rychlá levá před levou vracečkou). Moc hezká jízda!

Re: Onboard Suzuki Swift Kit Car - Valašský klobúk

Napsal: 16 srp 2007 21:51
od Lander
Další onboard: Část trati Ecce Homo

www.tuning.cz/lander/videa/eccehomo.wmv

Lander

Re: Onboard Suzuki Swift Kit Car - Valašský klobúk

Napsal: 16 srp 2007 22:08
od Ondras
8)

Re: Onboard Suzuki Swift Kit Car - Valašský klobúk

Napsal: 16 srp 2007 22:20
od Fiesta
pecka

Napsal: 16 srp 2007 22:45
od Mosťa
Pěkné 8) Ale jak vidím, asi pořád trable s pětkou...

Re: Onboard Suzuki Swift Kit Car - Valašský klobúk

Napsal: 16 srp 2007 22:55
od Lander
Díky....


2 Mosťa: Tady ten šternberk se jel týden po Ciernym Balogu, kdy se mi posrala převodovka, uštípl se zub na trojce a u diferaku prorazil obal a olej vytekl na spojku. Při příležitosti opravy jsem vyměnil i celý mechanismus řazení pětky za sériový bez úprav.
Tady ve Šternberku jsem měl ještě důvěru v pětku, i když na těch dlouhých rovných úsecích bezproblému řídím jednou rukou a druhou rukou preventivně držím šaltrpáku...

Týden na to se jel závod v Červené vodě a tam mi pětka opět začla vypadávat. Kvůli ní jsem i přišel o vítězství v sobotním závodě.

14 dnů na to se jel závod ve Víru a tam pro změnu jsem trošku více té pětce věřil, že jsem ji nedržel a nevypadla ani jednou.

Prase se v tom vyzná, ale celý problém je v konstrukci té pětky, že není pod výkonem zamčená a tak vlivem otřesů vypadne.

Teďka na Babě, kdy mi zase pro změnu odešel motor (těsnění pod hlavou) jsem na rychlých úsecích řídil bez problému jednou rukou a to jsem jel 170kmh, reálně... nemám v tom problém :-))))