Stránka 1 z 1

Onboard Suzuki Swift Kit Car - Jankuv vršok

Napsal: 07 lis 2007 20:29
od Lander
Konečně jsem sestříhal onboard video z posledního závodu KW Berg Trophy 2007 na Jankově Vršku, Bánovce nad Bebravou, Slovensko.
Nedělní závod byl pro mě velmi úspěšný, svou kategorii E1-1400 jsem vyhrál, zajel nový traťový rekord a navíc se mi podařilo skončit třetí absolutně z 118ti startujících. Takže na závěr sezony obrovský úspěch.

Součástí videa jsou i dvě krizovky co jsem měl za víkend.

http://www.tuning.cz/lander/videa/jankuv_vrsok.wmv

Filip

Napsal: 07 lis 2007 22:33
od Josh
8) 8) 8) peknééé

Napsal: 07 lis 2007 23:54
od infinity
8) :wink:

Napsal: 07 lis 2007 23:59
od Lukinos
Asi bych se pos*al... Supr ty zavodnik 8)

Re: Onboard Suzuki Swift Kit Car - Jankuv vršok

Napsal: 08 lis 2007 07:26
od Lander
Děkujíííí

Lander

Napsal: 08 lis 2007 15:33
od Ladislav
Hezky, ale větší zábava bude, vidět tě jak se soukáš se svou výškou do motokáry :lol:

Napsal: 08 lis 2007 18:45
od Lander
Ladislav píše:Hezky, ale větší zábava bude, vidět tě jak se soukáš se svou výškou do motokáry :lol:
Ladis neboj, já si to titiž ještě před samotným závodem zajedu natrénovat. Na druhou stranu, už jsem tam na té dráze jezdil, takže jsem se do té motokáry vlezl :-)

Lander

Napsal: 08 lis 2007 20:52
od Mirek999
Moc krasne,jinak jak se to dela u tech zavodu,clovek si ji nekolikrat projede pred ostrym zavodem,protoze kdyz vim jak lidi jedou tak musi znat kazdy metr a kaminek na ceste. 8) Ale jinak poklona :wink:

Napsal: 09 lis 2007 11:57
od Lander
Mirek999 píše:Moc krasne,jinak jak se to dela u tech zavodu,clovek si ji nekolikrat projede pred ostrym zavodem,protoze kdyz vim jak lidi jedou tak musi znat kazdy metr a kaminek na ceste. 8) Ale jinak poklona :wink:
Díky.
Chce to dojet v pátek brzo a několikrát tu trať najezdit civilním autem. Hodně mi také pomáhají právě onboard videa, podle nich se trať naučíš nazpaměť, víš jaká tam je zatáčka, jak moc prudká atd. Pak už to je jen trénování a podání maximálního výkonu. Ale stejně ty nej časy zajíždíš až v neděli, v sobotu se na limit nedostaneš.

Jinak právě tady tuto trať Jankov vŕšok znám z loňska, kvůli tomu, že to byla loni nejsložitější trať, přes 30 zatáček, dojel jsem tam ve čtvrtek večer a v pátek ji celou pěšky prošel a pak najížděl autem. Letos jsem měl cestu kolem, jednou ji projel, mrknul na video, párkrát projel auta a v sobotu hurá trénovat.
Vrchy jsou o tom znát dokonale trať.

Lander

Napsal: 09 lis 2007 14:23
od Mirek999
Lander píše:
Mirek999 píše:Moc krasne,jinak jak se to dela u tech zavodu,clovek si ji nekolikrat projede pred ostrym zavodem,protoze kdyz vim jak lidi jedou tak musi znat kazdy metr a kaminek na ceste. 8) Ale jinak poklona :wink:
Díky.
Chce to dojet v pátek brzo a několikrát tu trať najezdit civilním autem. Hodně mi také pomáhají právě onboard videa, podle nich se trať naučíš nazpaměť, víš jaká tam je zatáčka, jak moc prudká atd. Pak už to je jen trénování a podání maximálního výkonu. Ale stejně ty nej časy zajíždíš až v neděli, v sobotu se na limit nedostaneš.

Jinak právě tady tuto trať Jankov vŕšok znám z loňska, kvůli tomu, že to byla loni nejsložitější trať, přes 30 zatáček, dojel jsem tam ve čtvrtek večer a v pátek ji celou pěšky prošel a pak najížděl autem. Letos jsem měl cestu kolem, jednou ji projel, mrknul na video, párkrát projel auta a v sobotu hurá trénovat.
Vrchy jsou o tom znát dokonale trať.

Lander
Diky,za vysvetleni,koukam,ze to neni sranda,naucit se tu trat.Da ti to neco kdyz to jdes pesky?Protoze to clovek zapomene,nez dojde k druhe zatacce,nebo si to zapisujes? :wink:

Napsal: 09 lis 2007 14:47
od Lander
Mirek999 píše:
Lander píše:
Mirek999 píše:Moc krasne,jinak jak se to dela u tech zavodu,clovek si ji nekolikrat projede pred ostrym zavodem,protoze kdyz vim jak lidi jedou tak musi znat kazdy metr a kaminek na ceste. 8) Ale jinak poklona :wink:
Díky.
Chce to dojet v pátek brzo a několikrát tu trať najezdit civilním autem. Hodně mi také pomáhají právě onboard videa, podle nich se trať naučíš nazpaměť, víš jaká tam je zatáčka, jak moc prudká atd. Pak už to je jen trénování a podání maximálního výkonu. Ale stejně ty nej časy zajíždíš až v neděli, v sobotu se na limit nedostaneš.

Jinak právě tady tuto trať Jankov vŕšok znám z loňska, kvůli tomu, že to byla loni nejsložitější trať, přes 30 zatáček, dojel jsem tam ve čtvrtek večer a v pátek ji celou pěšky prošel a pak najížděl autem. Letos jsem měl cestu kolem, jednou ji projel, mrknul na video, párkrát projel auta a v sobotu hurá trénovat.
Vrchy jsou o tom znát dokonale trať.

Lander
Diky,za vysvetleni,koukam,ze to neni sranda,naucit se tu trat.Da ti to neco kdyz to jdes pesky?Protoze to clovek zapomene,nez dojde k druhe zatacce,nebo si to zapisujes? :wink:
Samozřejmě že dá, zaprvé mám mapku, do ní si dělám poznámky o kvaltech. Pak zatáčky do kterých nevidíš a nevíš kde mají střed, tak si omrkneš svodidla, stromy či sloupy, prostě najaké orientační body, že až ho uvidíš, tak máš zatočit, nebo jít do vnitřku zatáčky atd.... Dál se podíváš na různé nerovnosti, hlavně před zatáčkou, které ovlivňují brzdné body, stopu atd... viz třeba v tom videu bonus 2, kde jsem zaprvé šel o nějaký ten metr později na brzdy a také kdyby jsi je stopu optimálně správně, tak se to stane znova, protože na levé straně je to strašně vlnité a auto při brždění odskakuje, ale prostředkem už je to mnohem lepší. Samozřejmě, že některé tratě neprocházím, ale normální pohodovou jízdou to s mým managerem a soupeřem v mé kategorii najíždíme, probíráme kvalty a pohledy na trať.

Zkrátka pokud chci zajet kvalitní výsledek tak na nových tratích musí být příprava. Jezdci co jezdí evropu, tak jsou schopni během pátku na trati co má třeba 5 - 15 km najezdit během jediného dne 500 - 1000 km, než se trať dokonale naučí.

Lander

Lander

Napsal: 09 lis 2007 15:21
od Mirek999
Lander píše:
Mirek999 píše:
Lander píše: Díky.
Chce to dojet v pátek brzo a několikrát tu trať najezdit civilním autem. Hodně mi také pomáhají právě onboard videa, podle nich se trať naučíš nazpaměť, víš jaká tam je zatáčka, jak moc prudká atd. Pak už to je jen trénování a podání maximálního výkonu. Ale stejně ty nej časy zajíždíš až v neděli, v sobotu se na limit nedostaneš.

Jinak právě tady tuto trať Jankov vŕšok znám z loňska, kvůli tomu, že to byla loni nejsložitější trať, přes 30 zatáček, dojel jsem tam ve čtvrtek večer a v pátek ji celou pěšky prošel a pak najížděl autem. Letos jsem měl cestu kolem, jednou ji projel, mrknul na video, párkrát projel auta a v sobotu hurá trénovat.
Vrchy jsou o tom znát dokonale trať.

Lander
Diky,za vysvetleni,koukam,ze to neni sranda,naucit se tu trat.Da ti to neco kdyz to jdes pesky?Protoze to clovek zapomene,nez dojde k druhe zatacce,nebo si to zapisujes? :wink:
Samozřejmě že dá, zaprvé mám mapku, do ní si dělám poznámky o kvaltech. Pak zatáčky do kterých nevidíš a nevíš kde mají střed, tak si omrkneš svodidla, stromy či sloupy, prostě najaké orientační body, že až ho uvidíš, tak máš zatočit, nebo jít do vnitřku zatáčky atd.... Dál se podíváš na různé nerovnosti, hlavně před zatáčkou, které ovlivňují brzdné body, stopu atd... viz třeba v tom videu bonus 2, kde jsem zaprvé šel o nějaký ten metr později na brzdy a také kdyby jsi je stopu optimálně správně, tak se to stane znova, protože na levé straně je to strašně vlnité a auto při brždění odskakuje, ale prostředkem už je to mnohem lepší. Samozřejmě, že některé tratě neprocházím, ale normální pohodovou jízdou to s mým managerem a soupeřem v mé kategorii najíždíme, probíráme kvalty a pohledy na trať.

Zkrátka pokud chci zajet kvalitní výsledek tak na nových tratích musí být příprava. Jezdci co jezdí evropu, tak jsou schopni během pátku na trati co má třeba 5 - 15 km najezdit během jediného dne 500 - 1000 km, než se trať dokonale naučí.

Lander

Lander
To je masakr,ale je to take o te priprave nejen o tom rizeni koukam. 8)

Napsal: 09 lis 2007 16:10
od Ladislav
To je masakr,ale je to take o te priprave nejen o tom rizeni koukam. 8)

[/quote]


Ale hovno, Lander to jen moc žere :lol: :lol: :lol:

Napsal: 09 lis 2007 18:24
od Lander
Ladislav píše:To je masakr,ale je to take o te priprave nejen o tom rizeni koukam. 8)

Ale hovno, Lander to jen moc žere :lol: :lol: :lol:[/quote]


:-) No věř tomu, že nejsem jediný. Už jsem zažil i trénování, kdy jsem vstával v týdnu ve tři ráno, ve čtyři mě navštívila jistá osoba, v pět jsme byli ve Vrbně, do šesti jsme trénovali (projeli tu trať asi 8x) a v sedm jsem byl zase doma. Zkrátka nejsem jediný, kdo ty závody tak "žere". Jenže pak se také dostavují výsledky.
Základem úspěchu je totiž příprava auta mezi závody, naučení se trati, práce v depu a příprava na jednotlivé jízdy. To co pak už člověk zajede, to už je jen to zhodnocení předešlých činností, nic víc, nic míň.
A sorry, já ty závody za hobby nepovažuji. Já je považuji za sport, ve kterým chci uspět! :-)

Lander

Napsal: 10 lis 2007 20:20
od Ladislav
:-) No věř tomu, že nejsem jediný. Už jsem zažil i trénování, kdy jsem vstával v týdnu ve tři ráno, ve čtyři mě navštívila jistá osoba, v pět jsme byli ve Vrbně, do šesti jsme trénovali (projeli tu trať asi 8x) a v sedm jsem byl zase doma. Zkrátka nejsem jediný, kdo ty závody tak "žere". Jenže pak se také dostavují výsledky.
Základem úspěchu je totiž příprava auta mezi závody, naučení se trati, práce v depu a příprava na jednotlivé jízdy. To co pak už člověk zajede, to už je jen to zhodnocení předešlých činností, nic víc, nic míň.
A sorry, já ty závody za hobby nepovažuji. Já je považuji za sport, ve kterým chci uspět! :-)

Lander[/quote]
Ale no tak, vím že máš pravdu, jen jsem si dělal srandu. Neber všechno tak vážně 8)

Napsal: 10 lis 2007 22:08
od Lander
Ladislav píše::-) No věř tomu, že nejsem jediný. Už jsem zažil i trénování, kdy jsem vstával v týdnu ve tři ráno, ve čtyři mě navštívila jistá osoba, v pět jsme byli ve Vrbně, do šesti jsme trénovali (projeli tu trať asi 8x) a v sedm jsem byl zase doma. Zkrátka nejsem jediný, kdo ty závody tak "žere". Jenže pak se také dostavují výsledky.
Základem úspěchu je totiž příprava auta mezi závody, naučení se trati, práce v depu a příprava na jednotlivé jízdy. To co pak už člověk zajede, to už je jen to zhodnocení předešlých činností, nic víc, nic míň.
A sorry, já ty závody za hobby nepovažuji. Já je považuji za sport, ve kterým chci uspět! :-)

Lander
Ale no tak, vím že máš pravdu, jen jsem si dělal srandu. Neber všechno tak vážně 8)[/quote]
:D :D :D

Re: Onboard Suzuki Swift Kit Car - Jankuv vršok

Napsal: 11 lis 2007 08:41
od Zemi
Me se libi 2:31 na videu jak letis pekne na hrane... 8)


A na tech bonusech z prdele klika. :lol: Ale hlavni ze neplasis vetsina by zahamtla brzdu a cekala co se bude dit...

Re: Onboard Suzuki Swift Kit Car - Jankuv vršok

Napsal: 11 lis 2007 09:31
od Maco
Filip je fakt 8) 8) 8)

Re: Onboard Suzuki Swift Kit Car - Jankuv vršok

Napsal: 11 lis 2007 17:13
od Ladislav
Zemi píše:Me se libi 2:31 na videu jak letis pekne na hrane... 8)


A na tech bonusech z prdele klika. :lol: Ale hlavni ze neplasis vetsina by zahamtla brzdu a cekala co se bude dit...
Kdy si to přijedeš konečně zkusit ?? :wink:

Re: Onboard Suzuki Swift Kit Car - Jankuv vršok

Napsal: 11 lis 2007 17:30
od Zemi
Ladislav píše:
Zemi píše:Me se libi 2:31 na videu jak letis pekne na hrane... 8)


A na tech bonusech z prdele klika. :lol: Ale hlavni ze neplasis vetsina by zahamtla brzdu a cekala co se bude dit...
Kdy si to přijedeš konečně zkusit ?? :wink:
Na okruhu me to posledne bavilo a ani jsem se nejak nebal... Nicmene vrchy jsou dost nebezpecny, ale jeden nikdy nevi. :D Tady na severu ze jezdi www.triolacup.cz/ a dost jsem se dusil jako divak... Uvidime...

Napsal: 11 lis 2007 23:06
od luke.bean
Tak to čumim s tím učením trati nazpaměť. Já jsem zvyklej že na rally najedu 2x,poprvé napíšu rozpis,po druhý zkontroluju a pak se jede. Ale na některých závodech se může najíždět třikrát,tak to ten třetí průjezd se jede rychleji a opravuje se itik.. Jsem zastánce toho,že by se každému mělo meřit stejným metrem a proto by měl být i stejný trenink. Na rally když tě chytí před závodama na trati,tak tě diskvalifikují za nepovolený trénink. Nechci se teď nějak dotknout tvého umění a výkonů,ale pořád budu na straně toho,kdo přijede,projede trať a hurá závodit než někdo , kdo vstává 2 dny před závodama ve 3 ráno a jde se učit trať nazpaměť. Ale musíme brát taky v úvahu že rally a vrchy nemají nic společnýho a já osobně vrchum moc neholduju,protože se tam člověk skoro nesveze a celej den se pořád na něco čeká,to není můj šálek kávy. Třeba co se na vrchách najede za celou sezónu,má rally na jeden závod,to se teprve člověk povozí :wink:

Jen doufám že se na mě nikdo nebude za tyhle řádky zlobit.. :wink:

Napsal: 11 lis 2007 23:38
od Lander
luke.bean píše:Tak to čumim s tím učením trati nazpaměť. Já jsem zvyklej že na rally najedu 2x,poprvé napíšu rozpis,po druhý zkontroluju a pak se jede. Ale na některých závodech se může najíždět třikrát,tak to ten třetí průjezd se jede rychleji a opravuje se itik.. Jsem zastánce toho,že by se každému mělo meřit stejným metrem a proto by měl být i stejný trenink. Na rally když tě chytí před závodama na trati,tak tě diskvalifikují za nepovolený trénink. Nechci se teď nějak dotknout tvého umění a výkonů,ale pořád budu na straně toho,kdo přijede,projede trať a hurá závodit než někdo , kdo vstává 2 dny před závodama ve 3 ráno a jde se učit trať nazpaměť. Ale musíme brát taky v úvahu že rally a vrchy nemají nic společnýho a já osobně vrchum moc neholduju,protože se tam člověk skoro nesveze a celej den se pořád na něco čeká,to není můj šálek kávy. Třeba co se na vrchách najede za celou sezónu,má rally na jeden závod,to se teprve člověk povozí :wink:

Jen doufám že se na mě nikdo nebude za tyhle řádky zlobit.. :wink:
Se nezlobím, ale jak píšeš, vrchy a rally, to je úplně něco jiného. Vrchy mají blízko k okruhům, akorát se nejezdí dokola a start a cíl není na stejném míště. Jak se chceš ve dvou trénincích naučit trať co má 30 zatáček? nebo v Maďarsku bylo 50? Vrchy byly a budou právě o tom dokonale se tu trať naučit....
Lander

Re: Onboard Suzuki Swift Kit Car - Jankuv vršok

Napsal: 12 lis 2007 07:53
od Ladislav
Zemi píše:
Ladislav píše:
Zemi píše:Me se libi 2:31 na videu jak letis pekne na hrane... 8)


A na tech bonusech z prdele klika. :lol: Ale hlavni ze neplasis vetsina by zahamtla brzdu a cekala co se bude dit...
Kdy si to přijedeš konečně zkusit ?? :wink:
Na okruhu me to posledne bavilo a ani jsem se nejak nebal... Nicmene vrchy jsou dost nebezpecny, ale jeden nikdy nevi. :D Tady na severu ze jezdi www.triolacup.cz/ a dost jsem se dusil jako divak... Uvidime...

Stojí to za to 8) když vyjedeš nahoru se sevřenýma půlkama a rozklepanýma rukama a zjistíš že např.Marty :lol: je za tebou a ty i auto jste zdraví. :lol:

Re: Onboard Suzuki Swift Kit Car - Jankuv vršok

Napsal: 15 lis 2007 17:37
od Zemi
Ladislav píše:
Zemi píše:
Ladislav píše: Kdy si to přijedeš konečně zkusit ?? :wink:
Na okruhu me to posledne bavilo a ani jsem se nejak nebal... Nicmene vrchy jsou dost nebezpecny, ale jeden nikdy nevi. :D Tady na severu ze jezdi www.triolacup.cz/ a dost jsem se dusil jako divak... Uvidime...

Stojí to za to 8) když vyjedeš nahoru se sevřenýma půlkama a rozklepanýma rukama a zjistíš že např.Marty :lol: je za tebou a ty i auto jste zdraví. :lol:
Verim. 8)