Stránka 1 z 2

setrit motor, setrit motor

Napsal: 13 led 2008 03:04
od biker
ti spratci co vas dojizdej a dobrzduju ze 600km/hod rychlosti na vzdalenosti desetniku jezdej s bawama s kterejam se zachazi v D takhle
http://www.youtube.com/watch?v=mS5bJ2prDL0&NR=1
mel mu dat vetsi cocku a hlavne se zatezi :o)

pockejte az najdem nehoneny novy "tricy" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: 13 led 2008 13:17
od biker
pokud jste to nepochopili jako muj kamarad, mrknete se na teplotu :wink:

Napsal: 13 led 2008 13:25
od Takeshi
kde se jezdi 600?slovy šestset,- :shock:
ale dává si jí pěkně a hlavně to típnout hned,nejlépe ještě v otáčkách :smich2:

Napsal: 13 led 2008 13:33
od Ozzy_Vita
no, to je pěkné teda :roll: ... Mít ten motor nohy, tak ho nakope do prdele..

,,,

Napsal: 13 led 2008 13:57
od pablo.e36
vypada to 318IS,jj ty saly n a sucho fajn

Napsal: 13 led 2008 14:02
od máca
hlavne to je e 36, ten kdoma tricu by to takhle prei nehonil :lol:

Napsal: 13 led 2008 16:20
od Mirek999
To neznate?Takhle se ohrejva rychle motor na provozni teplotu,aby pak majitel mohl hned z mista vystrelit,jak nerizena strela :D

Napsal: 13 led 2008 17:02
od wibra
nakopat do (_)(_) :lol: :lol: :lol:

Napsal: 13 led 2008 17:05
od Tiger.s
Tak to je pěkný 8) 8) Určo závodník :lol:

Napsal: 13 led 2008 17:13
od Breakthru
pěkný, opravdu.Ale jako větší prasárna mi přišlo, když mě kámoš vezl tři roky starou octavii, sednem, on nastartuje, podotýkám, že auto stálo tak tři hodiny v těžkým mrazu venku, a hned motor vytáčí jak hovado a samozřejmě šlo o TDI :( .Některejm lidem nemá cenu dávát papíry :x

Napsal: 13 led 2008 17:25
od T-PK
wibra píše:nakopat do (_)(_) :lol: :lol: :lol:
jj, nakopat do (_)(_) , ale ze předu...

Napsal: 13 led 2008 17:36
od biker
Breakthru píše:pěkný, opravdu.Ale jako větší prasárna mi přišlo, když mě kámoš vezl tři roky starou octavii, sednem, on nastartuje, podotýkám, že auto stálo tak tři hodiny v těžkým mrazu venku, a hned motor vytáčí jak hovado a samozřejmě šlo o TDI :( .Některejm lidem nemá cenu dávát papíry :x
u nas parkuje jedna pani s oktavkou f tdi :o) podle polepu je zamestatncem skodovky.prijde- sedne- jede :o)
z tej musej mit radost 8)

Re: setrit motor, setrit motor

Napsal: 13 led 2008 18:54
od Nick
to přetáčení je extrém , ale co je špatnýho na tom že paní sedne a jede ?
Dnešní motory a hlavně TDička jsou relativně bezúdržbový motory dělaný pro lidi kteří autům vůbec nerozumí a jediný co dokážou je dolít naftu.... a když nebude studenej motor točit až k omezovači tak se nemůže nic stát. Já taky hned ráno sednu do zmrzlýho auta a hned vyjíždím , jen to nehoním víc jak do 2500 otáček.

Re: setrit motor, setrit motor

Napsal: 13 led 2008 18:58
od Chaindler
Nick píše:to přetáčení je extrém , ale co je špatnýho na tom že paní sedne a jede ?
Dnešní motory a hlavně TDička jsou relativně bezúdržbový motory dělaný pro lidi kteří autům vůbec nerozumí a jediný co dokážou je dolít naftu.... a když nebude studenej motor točit až k omezovači tak se nemůže nic stát. Já taky hned ráno sednu do zmrzlýho auta a hned vyjíždím , jen to nehoním víc jak do 2500 otáček.
ja si taky myslim, ze pomala klidna jizda je nejlepsi zpusob jak zahrat motor

Napsal: 13 led 2008 19:08
od Mirek999
Pred kazdou jizdou necham auto stat na volnobeh tak zhruba 5min.Prvni 2minuty volnobeh a pak tak 30sekund ho podrzim tak v 1500ot. aby se dostal olej poradne do hlavy a pak to pustim a neham chvili klapat a jedu.Delal sem to se vsema autama at to byl Nissan,Facko,tak je to i Sierra.Mam radsi kdyz jedu s teplejsim motorem,nez ledovkou.Ale vetsina lidi si mysli,ze kdyz to necha ohrat takhle na volnobeh tak muze vyrazit a jet kudlu,ale taky to neni prava,jelikoz treba v takove prevodovce a diferencialu neni vubec ohratej olej.Ale dneska vetsina lidi sedne a jede,neresi nejake ohrivani.

Napsal: 13 led 2008 19:10
od Ozzy_Vita
No, pak si kup přes TF inzerci auto :lol:

Napsal: 13 led 2008 19:13
od Ozzy_Vita
Mirek999 píše:Pred kazdou jizdou necham auto stat na volnobeh tak zhruba 5min.Prvni 2minuty volnobeh a pak tak 30sekund ho podrzim tak v 1500ot. aby se dostal olej poradne do hlavy a pak to pustim a neham chvili klapat a jedu.Delal sem to se vsema autama at to byl Nissan,Facko,tak je to i Sierra.Mam radsi kdyz jedu s teplejsim motorem,nez ledovkou.Ale vetsina lidi si mysli,ze kdyz to necha ohrat takhle na volnobeh tak muze vyrazit a jet kudlu,ale taky to neni prava,jelikoz treba v takove prevodovce a diferencialu neni vubec ohratej olej.Ale dneska vetsina lidi sedne a jede,neresi nejake ohrivani.
:roll: Nevěřím Ti ani slovo, co jsi tady napsal :twisted:

Napsal: 13 led 2008 19:17
od Mirek999
V tom pripade je to tvuj problem,ale delamtoto pred kazdou jizdou. :wink:

Napsal: 13 led 2008 19:19
od Ozzy_Vita
Dělej si co chceš, ale Tvůj postup je naprosto zbytečný. Když motor po nastartování netočíš do mezních hodnot, můžeš klidně vyrazit. Nechápu Tvůj postup.

Napsal: 13 led 2008 19:25
od Mirek999
Muj postup je takovy,ze radsi necham probehnout motor bez zateze.Jelikoz jezdim po Praze,tak tady se clovek nemuze jentak loudat.Casy sem nemeril,ale dokazu to rict od oka,je to tak na jedno cigarko (kratkou startku).Kdyz jsem delal v Subaru,tak tam se na to dost hralo,proto si nechali lidi montovat dalkove starty aby si rano z okna natocili auto a az nez se obliknou a slezou dolu,tak aby bylo v aute teplo a ohratej motor. :wink:

Napsal: 13 led 2008 23:15
od Mexican
Mirek999 píše:Pred kazdou jizdou necham auto stat na volnobeh tak zhruba 5min.Prvni 2minuty volnobeh a pak tak 30sekund ho podrzim tak v 1500ot. aby se dostal olej poradne do hlavy a pak to pustim a neham chvili klapat a jedu.Delal sem to se vsema autama at to byl Nissan,Facko,tak je to i Sierra.Mam radsi kdyz jedu s teplejsim motorem,nez ledovkou.Ale vetsina lidi si mysli,ze kdyz to necha ohrat takhle na volnobeh tak muze vyrazit a jet kudlu,ale taky to neni prava,jelikoz treba v takove prevodovce a diferencialu neni vubec ohratej olej.Ale dneska vetsina lidi sedne a jede,neresi nejake ohrivani.
Za takovou dobu bych byl v práci MHDéčkem,já sednu a jedu tak aby se to nepos*alo i když u filcky 1.3mpi je to asi jedno :oops:

Napsal: 14 led 2008 05:56
od Mirda
Mexican píše: Za takovou dobu bych byl v práci MHDéčkem,já sednu a jedu tak aby se to nepos*alo i když u filcky 1.3mpi je to asi jedno :oops:
Takovej Lumír to nejdřív vzal pár x pěkně na omezovač a pak s klidnou hlavou, že už je motor ohřátý vyrazil hrabkama směr ves s klidnou hlavou :D

Napsal: 14 led 2008 15:33
od Mirek999
Mexican píše:
Mirek999 píše:Pred kazdou jizdou necham auto stat na volnobeh tak zhruba 5min.Prvni 2minuty volnobeh a pak tak 30sekund ho podrzim tak v 1500ot. aby se dostal olej poradne do hlavy a pak to pustim a neham chvili klapat a jedu.Delal sem to se vsema autama at to byl Nissan,Facko,tak je to i Sierra.Mam radsi kdyz jedu s teplejsim motorem,nez ledovkou.Ale vetsina lidi si mysli,ze kdyz to necha ohrat takhle na volnobeh tak muze vyrazit a jet kudlu,ale taky to neni prava,jelikoz treba v takove prevodovce a diferencialu neni vubec ohratej olej.Ale dneska vetsina lidi sedne a jede,neresi nejake ohrivani.
Za takovou dobu bych byl v práci MHDéčkem,já sednu a jedu tak aby se to nepos*alo i když u filcky 1.3mpi je to asi jedno :oops:
Kdyz jedu kousek,tak jedu MHD,ale kdyz treba jedu na chalupu nebo tak,jedu kus pres Prahu,takze radsi ohreju.Pokavad nic nevezu nebo tak,tak jedu MHD,zaprve je to levnejsi a zadruhe zbytecny kolony.Jinak musim vezt neco fakt velkyho,abych bral auto :lol: ,jinak jsem vezl v tramvaji intercooler,vejfuk a dalsich mnoho veci na auto,lidi trochu nechapou :lol:

Napsal: 14 led 2008 15:39
od Mexican
Mirek999 píše:
Mexican píše:
Mirek999 píše:Pred kazdou jizdou necham auto stat na volnobeh tak zhruba 5min.Prvni 2minuty volnobeh a pak tak 30sekund ho podrzim tak v 1500ot. aby se dostal olej poradne do hlavy a pak to pustim a neham chvili klapat a jedu.Delal sem to se vsema autama at to byl Nissan,Facko,tak je to i Sierra.Mam radsi kdyz jedu s teplejsim motorem,nez ledovkou.Ale vetsina lidi si mysli,ze kdyz to necha ohrat takhle na volnobeh tak muze vyrazit a jet kudlu,ale taky to neni prava,jelikoz treba v takove prevodovce a diferencialu neni vubec ohratej olej.Ale dneska vetsina lidi sedne a jede,neresi nejake ohrivani.
Za takovou dobu bych byl v práci MHDéčkem,já sednu a jedu tak aby se to nepos*alo i když u filcky 1.3mpi je to asi jedno :oops:
Kdyz jedu kousek,tak jedu MHD,ale kdyz treba jedu na chalupu nebo tak,jedu kus pres Prahu,takze radsi ohreju.Pokavad nic nevezu nebo tak,tak jedu MHD,zaprve je to levnejsi a zadruhe zbytecny kolony.Jinak musim vezt neco fakt velkyho,abych bral auto :lol: ,jinak jsem vezl v tramvaji intercooler,vejfuk a dalsich mnoho veci na auto,lidi trochu nechapou :lol:
No,ale ono k nam MHD nejezdí :oops: :D :mrgreen:

Napsal: 14 led 2008 18:45
od Ozzy_Vita
Mexican píše:
Mirek999 píše:Pred kazdou jizdou necham auto stat na volnobeh tak zhruba 5min.Prvni 2minuty volnobeh a pak tak 30sekund ho podrzim tak v 1500ot. aby se dostal olej poradne do hlavy a pak to pustim a neham chvili klapat a jedu.Delal sem to se vsema autama at to byl Nissan,Facko,tak je to i Sierra.Mam radsi kdyz jedu s teplejsim motorem,nez ledovkou.Ale vetsina lidi si mysli,ze kdyz to necha ohrat takhle na volnobeh tak muze vyrazit a jet kudlu,ale taky to neni prava,jelikoz treba v takove prevodovce a diferencialu neni vubec ohratej olej.Ale dneska vetsina lidi sedne a jede,neresi nejake ohrivani.
Za takovou dobu bych byl v práci MHDéčkem,já sednu a jedu tak aby se to nepos*alo i když u filcky 1.3mpi je to asi jedno :oops:
Felicie jsou fajn auta ...

Re: setrit motor, setrit motor

Napsal: 14 led 2008 19:12
od Starlet
Chaindler píše:
Nick píše:to přetáčení je extrém , ale co je špatnýho na tom že paní sedne a jede ?
Dnešní motory a hlavně TDička jsou relativně bezúdržbový motory dělaný pro lidi kteří autům vůbec nerozumí a jediný co dokážou je dolít naftu.... a když nebude studenej motor točit až k omezovači tak se nemůže nic stát. Já taky hned ráno sednu do zmrzlýho auta a hned vyjíždím , jen to nehoním víc jak do 2500 otáček.
ja si taky myslim, ze pomala klidna jizda je nejlepsi zpusob jak zahrat motor
8) 8)
A co má jako dělat? Zazpívat před autem hymnu nebo co?

Napsal: 14 led 2008 20:32
od Breakthru
Mirek999:to je podle mě zbytečně moc.Sousedi běžne auto zahřívali na plnej sytič třeba 20 minut :lol: .Mě stojí auto venku, takže běžnej postup mám, že většinou, když nespěchám, tak auto tak dvě minuty v klidu ohřejvám na volnoběh a pak v klídku vyjíždím.Ale jinak zezačátku prostě nehonit auto.
Jinak kamarád mi říkal, že u nich v autoškole na mašině byla ta praxe, že úplně studenej motor se podržel natvrdo hne dpo nastartování v plnejch otáčkách :D
Což o to,ale jinej kámoš s tím TDI mě docela překvapil, jelikož v životě bych žádnej motor nehnal do omezovače po několika hodinách stání zhruba v -8C

Napsal: 14 led 2008 20:42
od Mirek999
jojo vim,ale tak jelikoz nekourim ve svym aute,tak ho natocim a jak sem to psal dam si cigarko a pak ho chvilku podrzim aby se trosku mázla hlava a az dokourim jedu. 8) :lol:

Re: setrit motor, setrit motor

Napsal: 14 led 2008 20:50
od GReddy
Starlet píše:
Chaindler píše:
Nick píše:to přetáčení je extrém , ale co je špatnýho na tom že paní sedne a jede ?
Dnešní motory a hlavně TDička jsou relativně bezúdržbový motory dělaný pro lidi kteří autům vůbec nerozumí a jediný co dokážou je dolít naftu.... a když nebude studenej motor točit až k omezovači tak se nemůže nic stát. Já taky hned ráno sednu do zmrzlýho auta a hned vyjíždím , jen to nehoním víc jak do 2500 otáček.
ja si taky myslim, ze pomala klidna jizda je nejlepsi zpusob jak zahrat motor
8) 8)
A co má jako dělat? Zazpívat před autem hymnu nebo co?
presne, dyt i v manualech u novejsich aut se pise (pisou to v manualu u Fabie tudiz u zahranicnich aut to bude -10 let :D) ze se ma sednout a hned jet a nezahrivat kuli tomu ze bez zateze motor maze hur nez se zatezi...

Napsal: 14 led 2008 21:21
od Breakthru
Mirek999:to potom jo :lol: já od novýho roku nekouřím, tak akorát rozmrazuu skla.Ale dřív taky nahodit a cigáro.Tos měl říct rovnou :lol: