Stránka 1 z 1

trapna hondas toyoutou, aneb subaru a VW RULEZ

Napsal: 25 bře 2008 17:00
od bleach

Napsal: 25 bře 2008 19:12
od Ozzy_Vita
moc pěkné 8) Subka jsou v tomhle asi nedostižitelná

Napsal: 25 bře 2008 21:31
od bleach
waci píše:Róm-ster Scout by jim ukázal jak se jezdí v terénu....
vecna skoda, ze se v usa neprodava

Napsal: 26 bře 2008 09:24
od Mirek999
Zase nas presvedcilo Subaru a o jeho kvalitach. 8)

Napsal: 26 bře 2008 10:57
od Tommy1978
8) 8) 8)

Napsal: 26 bře 2008 12:33
od T-PK
Nevím sice proč v nadpisu tak chválíš VW, když by při lámání chleba stejně propadlo... Ale AWD od Suba je fakt best of! (Škoda, že tam nedali i quattro od Audi, zajimal by mě výsledek)...

Napsal: 26 bře 2008 13:39
od Mirek999
Podle me ma stejnak nejlepsi system pohonu kol na svete AWD od Subaru a quattro od Audi.Ale vzdy se vice priklonim ke strane Japonske.Nikdy s tim nebyly zadne problemy a vyjede to skoro vse.

Napsal: 26 bře 2008 13:48
od Tom_
Mirek999 píše:Podle me ma stejnak nejlepsi system pohonu kol na svete AWD od Subaru a quattro od Audi.Ale vzdy se vice priklonim ke strane Japonske.Nikdy s tim nebyly zadne problemy a vyjede to skoro vse.
zajimave ze ja problemy taky zadny nemam . No o tom vyjeti muzem spekulovat,pokud mas malou svetlou vysku tak ti je k hovnu jestli mas quattro nebo system od subaru.Ale na cesty do prahy je subarko dostacujici :lol: :lol: :D

Napsal: 26 bře 2008 16:19
od bleach
T-PK píše:Nevím sice proč v nadpisu tak chválíš VW, když by při lámání chleba stejně propadlo... Ale AWD od Suba je fakt best off! (Škoda, že tam nedali i quattro od Audi, zajimal by mě výsledek)...
pasat narozdil od tojoty a hondy vyjel nahoru :smich:

Napsal: 26 bře 2008 17:54
od Mirek999
Tom_ píše:
Mirek999 píše:Podle me ma stejnak nejlepsi system pohonu kol na svete AWD od Subaru a quattro od Audi.Ale vzdy se vice priklonim ke strane Japonske.Nikdy s tim nebyly zadne problemy a vyjede to skoro vse.
zajimave ze ja problemy taky zadny nemam . No o tom vyjeti muzem spekulovat,pokud mas malou svetlou vysku tak ti je k hovnu jestli mas quattro nebo system od subaru.Ale na cesty do prahy je subarko dostacujici :lol: :lol: :D

To je pravda,ze pokud je to nizke,tak te nezachrani ani svecena voda,ale pokud je to Forestr,tak ten uz neco projede.Jako za timahle autama budu stat vzdycky,ikdyz je spotreba nekde jinde,ne jako koncernove TDi,proto to tu nema tolik lidi,jelikoz se kazdej lekne spotreby,ale nevidi ty klady toho auta. 8) A hlavne v tom nejsou zadne slabe mérdky.

Napsal: 26 bře 2008 18:07
od infinity
Mirek999 píše:
Tom_ píše:
Mirek999 píše:Podle me ma stejnak nejlepsi system pohonu kol na svete AWD od Subaru a quattro od Audi.Ale vzdy se vice priklonim ke strane Japonske.Nikdy s tim nebyly zadne problemy a vyjede to skoro vse.
zajimave ze ja problemy taky zadny nemam . No o tom vyjeti muzem spekulovat,pokud mas malou svetlou vysku tak ti je k hovnu jestli mas quattro nebo system od subaru.Ale na cesty do prahy je subarko dostacujici :lol: :lol: :D

To je pravda,ze pokud je to nizke,tak te nezachrani ani svecena voda,ale pokud je to Forestr,tak ten uz neco projede.Jako za timahle autama budu stat vzdycky,ikdyz je spotreba nekde jinde,ne jako koncernove TDi,proto to tu nema tolik lidi,jelikoz se kazdej lekne spotreby,ale nevidi ty klady toho auta. 8) A hlavne v tom nejsou zadne slabe mérdky.
Mame forestera 2.0 XT (turbo) a ta spotreba fakt neni zrovna idealni, zhruba jako ITR. Ale je to ovlivneno tezkou vahou...Na druhou stranu zatim secko co bylo treba vyjel a co se tyce spolehlivosti tak za 40 000 krome beznych veci snad jenom lozisko... 8)

Napsal: 26 bře 2008 18:17
od Mirek999
infinity píše:
Mirek999 píše:
Tom_ píše:zajimave ze ja problemy taky zadny nemam . No o tom vyjeti muzem spekulovat,pokud mas malou svetlou vysku tak ti je k hovnu jestli mas quattro nebo system od subaru.Ale na cesty do prahy je subarko dostacujici :lol: :lol: :D

To je pravda,ze pokud je to nizke,tak te nezachrani ani svecena voda,ale pokud je to Forestr,tak ten uz neco projede.Jako za timahle autama budu stat vzdycky,ikdyz je spotreba nekde jinde,ne jako koncernove TDi,proto to tu nema tolik lidi,jelikoz se kazdej lekne spotreby,ale nevidi ty klady toho auta. 8) A hlavne v tom nejsou zadne slabe mérdky.
Mame forestera 2.0 XT (turbo) a ta spotreba fakt neni zrovna idealni, zhruba jako ITR. Ale je to ovlivneno tezkou vahou...Na druhou stranu zatim secko co bylo treba vyjel a co se tyce spolehlivosti tak za 40 000 krome beznych veci snad jenom lozisko... 8)
Delal sem v servisu na tyhle auta a od imprez az po SVX sme to delali a na to auto nemuzu rict spatneho slova,sou to drzaci.Se vsim,teda az na ty nove auta,to uz je takove narychlo.Nechapu treba starsi modely,meli poloosy tak,ze je zajistoval jeden cep a kdyz jsi je vyndaval tak se vyklepl a vathl poloosu,zustal ti couhat ten tisicihran z prevodovky,proste zadny vypousteni aleje nebo tak.Nove modely uz to maj na kundu,ze proste zavadis tisicihran do pravodovky.Nevim proc zmenili styl tohoto.Tamtzo bylo rychle,suche a bezproblemove.Jinak nikdy k nam neprijelo auto na plataku nebo tak nepojizdne,byly vetsinou bezne prohlidky,oleje,klouhy homokineticke,spojky,obcas nejake to turbo,ale to je vetsinou picovina lidi,ze s tim neumej jezdit.Akorat ta spotreba je kruta,dost si lidi davali plyn,sice sme na to nadavali,jelikoz byl pristup na hovno okolo motoru,ale hned to jezdilo levneji.Ale kdo si toto poridi tak neresi moc kolik to zere.Nebyl tam nikdo kdo by prijel s rozsvicenym hladovym okem,vetsinou se rucicky opiraly nahore o ten kolicek :lol: :lol: :lol: