matt píše:Takeshi
presne tak¨.
no jo idaho uz vidim jak bys byl se stejnym autem na takovemto povrchu a rovine rychlejsi

.
Takeshi : rekl jsem že bych byl
se stejným autem rychlejší ?
Mike VR6 : řekl jsem že je 300 málo ? ( nebudu tu omýlat konstrukci tachometru u MKIV který vychází, nebo do roku 97 je takřka totožný s MKIII, což znamená že na originál kolem pokud ukazuje 280 tak jede majitel v reálu tech 255-260

ztakžepokud ta supra pokořila "rreálných" 300 tak o moc ne ( Audine vzfávám respekt, přeci jen je to rodinné kombi a jede nádherne, ale na rovinu ta supra dělá skoro ostudu

)
Takžr prosínm nevkládejte mi do ust neco co sem neřekl - spíš pořádne čtete a nebudte tak zaslepení.
BTW mnoho lidí tu má supru jako modlu a srovnává ale skuste se zamyslet - pokud postavím MK3 z roku 92 ( konstrukčnš 86 ) lehce poladenou proti feráru z roku 75 tak budu taky delat machra jak ho pojedu??
MKIV je konstrukční rok 91-92 ( bavíme se o technologickém stupni vývoje který se neustále zrychluje, každý rok znamená v konstrukci a technologii vestší a větší skok ) zatímco ta audi s tímto motorem byla vypustena kdy ? ( nevím ptámse, třeba se pletu ale pod rok 2000 to asi nebude nebo ano?? )
Nevím ale je to kako bych ted porovnával nové GT-R a desne se smál té audi že jí pojede..
BTW ta supra podle mého odhadu, měla sotva více jak 500ps ( to by v rozmezí 180+ zrychlovala trosku jinak

- svezl jsem se s Violátorem a vím co to delá

a to mel automat ) takže by ji na zrychlení a pružnost v tomto rychlostním rozmezí pojela nebo se minimálně vyrovnala MK3 "poladěná" na cca 350-400Psů ( uplne jednoduše díky váhovému rozdílu a omezení elektroniky, a hlavne sekvenčnímu TT ), maximálka už je sporná, jelikož aerodynamika bude jinde. MK3 s odbrždeným výkonem 320PS jede zdokumentovaných 298km/h - podel me vytáhla jeste více ( jiná jízda ) ale to bohužel mi svedci nedokáží ani sem to nemel jak změřit ( již při 260km/h reálných byl tachometr s max hodnotou 280-290km/h přetocenej ) protože na to proste nebylo v té dobe vybavení ( GPS ).