Výroba Corvette ZR
Napsal: 29 srp 2008 09:33
				
				
			Největší forum o tuningu na českém internetu
./forum/
ty vole ved tam to robia vsetko rucne
 
  
 


prave ze rucna vyroba sveci o nachylnosti na chybovost v proceseMarauderZ28 píše:ty jsi vemínko viď to že je to dělaný ručně rozhodně nevypovídá nic o nízký kvalitě, ba právě naopak, a jestli si myslíš že někdo při výrobě např škodný bere do ruky mikrometr při kompletaci, tak mám dojem, že ani nevíš co to slovo znamená a vyjadřuje
 pretozerobot ti to osadi presne jak ma , kdezto clovek moze popritom urobit mnozstvo chyb. a to stym micrometrom si ocividne nepochopil
 pretozerobot ti to osadi presne jak ma , kdezto clovek moze popritom urobit mnozstvo chyb. a to stym micrometrom si ocividne nepochopil  ale to je OT tak to netreba riesit. ja sice chapem , ze ty nezneses ked ti niekto hanobi tvoje americke sny , ale bohuzial , to ako robia corvetu to je k placu a nie radosti
 ale to je OT tak to netreba riesit. ja sice chapem , ze ty nezneses ked ti niekto hanobi tvoje americke sny , ale bohuzial , to ako robia corvetu to je k placu a nie radosti takže pro příště ...
 takže pro příště ...
supersporty sa vyrabaju rucne kvoli poctu kusov, nie kvoli tomu aby ich robili ludia. nikto nechce zamestnavat ludi. vyrabat auto robotom je sen kazdeho vyrobcu supersportu , pretoze vyrabat auto robotom , znamena PREDAVAT VELKE MNOZSTVO AUT. pre par stovak aut nikto nezakupi hi tech assembly line. je to o pocte vyrobenych kusov, nie kvoli nalepke "hand made in italy/usa/japan". vyrobny proces nastaveny podla compjutru je najspolahlivejsi , najrychlejsi a najefektivnejsi. drahe su len obstaravacie naklady na stroje.MarauderZ28 píše:jasně proto se veškerý supersporty vyráběj ručně, protože to robot osadí přesněji, bože kluku kolik Ti je 12 ? Napřed popřemejšlej, podívej se jak vyrábí top modely konkurence a pak Ti dojde jak moc velký krávoviny plácáš ... Nicméně Tě to ušetří udělat ze sebe před celým forem vola ....takže pro příště ...
to by bol idealny stav...ten ale dosiahnut asi nepojde.Johny55 píše:Myslím, že časem na to ani nešáhnou lidské dlaně he
 
  kolik Corvet jsi viděl, kolik prolezl, kolik opravil, že z videa kvalitou připomínající ojetou VHS dokážeš posuzovat jak moc je nebo není kvalitně udělaná ZR1 ? To jsi buď max profík a nebo absolutní diletant (já mám po tom co jsi tu vyplodil za hovadiny naprosto jasno jak jsi na tom) ukaž mi jednu jedinou automobilku co používá plno robotickou linku, vše čemu ty říkáš slavně roboti, jsou z naprosto drtivý většiný jen pouhopouhý automaty, který zvládaj 1-5 úkonů, jak roboty tak automaty programujou lidi takže použití nějakýho robota není vůbec žádná výhra a musí se neustále kontrolovat zda nevyrábí zmetky (už jen z důvodu omezený životnosti nástrojů s kterejma ten robot pracuje. To, že se supersport vyrábí ručně je především prestyž a hlavně se nedají použít na určitý vcelku zásadní věci. Abych Ti to vysvětlil neb Ty jako total zabedněnec aniž bys měl o konstrukci Vette alespoň okrajový znalosti tu vynášíš dalekosáhlý soudy. To auto má k rámu velkou část dalších dílů lepenejch, nedovedu si ani ve snu představit robota co běhá kolem auta s dvousložkovým cementem nanáší je na díly, který přesně umístí, ohlídá si, zda to lepidlo všude je v dostatečný míře a tam, kde je vytlačeno moc ho ořízne. Takže kdyby jsi tušil minimálně tohle nebudeš tu vykládat sračky o snech konstruktérů supersportů, mikrometrech a robotech. Možná ses moc koukal na záběry z automobilky která musí vychrlit desítky lidovejch autíček denně, jsou ze samonosky na který je potřeba automatama (v Tvý řeči robotama) na X místech bodovat a svařovat, což jak usoudíš sám je u auta který je postavený z hliníku, kevlaru , termoplastu a ABS plastu záležitost naprosto zcestná a nesmyslná ...
 kolik Corvet jsi viděl, kolik prolezl, kolik opravil, že z videa kvalitou připomínající ojetou VHS dokážeš posuzovat jak moc je nebo není kvalitně udělaná ZR1 ? To jsi buď max profík a nebo absolutní diletant (já mám po tom co jsi tu vyplodil za hovadiny naprosto jasno jak jsi na tom) ukaž mi jednu jedinou automobilku co používá plno robotickou linku, vše čemu ty říkáš slavně roboti, jsou z naprosto drtivý většiný jen pouhopouhý automaty, který zvládaj 1-5 úkonů, jak roboty tak automaty programujou lidi takže použití nějakýho robota není vůbec žádná výhra a musí se neustále kontrolovat zda nevyrábí zmetky (už jen z důvodu omezený životnosti nástrojů s kterejma ten robot pracuje. To, že se supersport vyrábí ručně je především prestyž a hlavně se nedají použít na určitý vcelku zásadní věci. Abych Ti to vysvětlil neb Ty jako total zabedněnec aniž bys měl o konstrukci Vette alespoň okrajový znalosti tu vynášíš dalekosáhlý soudy. To auto má k rámu velkou část dalších dílů lepenejch, nedovedu si ani ve snu představit robota co běhá kolem auta s dvousložkovým cementem nanáší je na díly, který přesně umístí, ohlídá si, zda to lepidlo všude je v dostatečný míře a tam, kde je vytlačeno moc ho ořízne. Takže kdyby jsi tušil minimálně tohle nebudeš tu vykládat sračky o snech konstruktérů supersportů, mikrometrech a robotech. Možná ses moc koukal na záběry z automobilky která musí vychrlit desítky lidovejch autíček denně, jsou ze samonosky na který je potřeba automatama (v Tvý řeči robotama) na X místech bodovat a svařovat, což jak usoudíš sám je u auta který je postavený z hliníku, kevlaru , termoplastu a ABS plastu záležitost naprosto zcestná a nesmyslná ... )))))))))))
)))))))))))
 Dávám Ti za ptavdu s timco si napsal
        Dávám Ti za ptavdu s timco si napsalMikee píše:ty vole ved tam to robia vsetko rucne
to mala octavia v 96 lepsi vyrobny proces nez toto ..
europa a asia to je vsetko robotizovane, na micrometre presne a v usa to srobuje bar aka zenska od sporaku..
http://www.youtube.com/watch?v=qSd91e5ANNg&NR=1 je pravda ze na tomto videu su ine fazy vyroby , ale aj tak..
Tak proč Audi dělalo R8 ručně? Že by neměli na roboty?Mikee píše: supersporty sa vyrabaju rucne kvoli poctu kusov, nie kvoli tomu aby ich robili ludia. nikto nechce zamestnavat ludi. vyrabat auto robotom je sen kazdeho vyrobcu supersportu , pretoze vyrabat auto robotom , znamena PREDAVAT VELKE MNOZSTVO AUT. pre par stovak aut nikto nezakupi hi tech assembly line. je to o pocte vyrobenych kusov, nie kvoli nalepke "hand made in italy/usa/japan".
na roboty maPustil píše:Tak proč Audi dělalo R8 ručně? Že by neměli na roboty?Mikee píše: supersporty sa vyrabaju rucne kvoli poctu kusov, nie kvoli tomu aby ich robili ludia. nikto nechce zamestnavat ludi. vyrabat auto robotom je sen kazdeho vyrobcu supersportu , pretoze vyrabat auto robotom , znamena PREDAVAT VELKE MNOZSTVO AUT. pre par stovak aut nikto nezakupi hi tech assembly line. je to o pocte vyrobenych kusov, nie kvoli nalepke "hand made in italy/usa/japan".
Ruční bylo, je a bude lepší než strojní.
 ale nema na to aby niekolkomilardove stroje pouzivali na par kusov R8
 ale nema na to aby niekolkomilardove stroje pouzivali na par kusov R8  a ktomu co pise marauder sa nevyjadrujem bo to sa po prvych vetach neda citat
 a ktomu co pise marauder sa nevyjadrujem bo to sa po prvych vetach neda citat  
  marketing je ovas , pre vas.. takze to tak bude lepsie
 marketing je ovas , pre vas.. takze to tak bude lepsie 
 to je ale nieco co arauder nepochopi pretoze usa automobil je best
 to je ale nieco co arauder nepochopi pretoze usa automobil je best  ale to uz je jeho fetis.. kazdy mame svoj
 ale to uz je jeho fetis.. kazdy mame svoj 
 ja akceptujem vas nazor
 ja akceptujem vas nazor  kludne ho majte
 kludne ho majte 
chvili sem pracoval u svarovaciho automatu a divil by ses kolik to melo za den chyb a spatnych vyrobku co se museli rucne opravovatMikee píše: // a samozrejme ze vsetko nejde automaticky. to som ani nehovoril. jedine co hovim je , ze cim vacsi podiel automatickej vyroby , tym mensi pocet moznosti pre chybu

 
  
to hej , ale zvaraci automat u ktoreho si pracoval je pravdepodobne cenovo a kvalitativne niekde inde ako stroje z automobiliek. a je pravda ze aj stroje maju urcitu zmetkovost. zvlast pri vyrobe polovodicov. ale pri vyrobe polovodicov ak by bolo fyzicky mozne aby to niekto robil rucne, tak by zmetkovost bola na omnoho horsej urovni.fonz píše:chvili sem pracoval u svarovaciho automatu a divil by ses kolik to melo za den chyb a spatnych vyrobku co se museli rucne opravovatMikee píše: // a samozrejme ze vsetko nejde automaticky. to som ani nehovoril. jedine co hovim je , ze cim vacsi podiel automatickej vyroby , tym mensi pocet moznosti pre chybu
kozu na potahy u RR sije svadlena rucne preto ze je fyzicky nemozne aby to robil robot. tak isto sa pohaty pre skodovku a potahy pre kiu a potahy pre mercedes a vsetky potahy pre vsetky automobilky na svete siju rucne. takze to co si napisal je sice trefne ale nieje to argumenta nejvetsi mrdky jsou rolsrojse, tam i tu kuzi sije svadlena
 
 hadam nemusim komentovatmikee ty si asi mega lofas.Nebo to nepochopím.Jak myslíš,že se dělá výroba na lince?Nejdříve to někdo musel udělat ručně.A co ty píšeš,by teda znamenalo,že to odfláknou a pak ty stroje to daj nej?Co to je za píč...??A jako nezlob se,ale takový lidi který píšou tyhle žvásty by TFko mělo likvidovat.Když ti nikdo vymluví,co meleš a ty mu zase hodíš nějakou srač....,tak promiň,ale si asi mimo!!!!
 autor ma tak maximalne ucnovku.
 autor ma tak maximalne ucnovku.samozrejme ze cloveksakra a kdo vymyslel,vyrobil a naprogramoval ty ultra přesný roboty/automaty Twisted Evil pimp
 ale to nieje to o com sa hadame
 ale to nieje to o com sa hadame 
 dakujem a lubim aj ja vas
 dakujem a lubim aj ja vas 
bleach píše:a nejvetsi mrdky jsou rolsrojse, tam i tu kuzi sije svadlena


 
  
a najsmutnejsie je, ze si nepovedal co a pre koho vyrabaSensei Jirka píše:Mikee: Kdyby se u nás ve firmě nevyráběli díly pro automobilky, tak bych byl možná na vážkách k jakému názoru se přiklonit.....takhle se Ti ale musim smát
Nejsmutnější (nejvtipnější) je to, že se vyjadřuješ jako chytrej a vzdělanej člověk, kterej ví, o čem píše.....bohužel píšeš p*čoviny
 jebnut bar co do vetru vie kazdy vul
 jebnut bar co do vetru vie kazdy vul  
 pretoze E46 je stary model robeny v starej tovarni. v takej nejakej sa asi robia marauderove corvety. a to je to co vravim. maju stratu tak minimalne 5 rokov na nemecko a japonsko..http://www.youtube.com/watch?v=xXVgFpHYwFs
e46 neni zadnej supersport kteryho se vyrobilo jen par set kusu a bmw neni zacinajici automobilka ktera si nemuze dovolit poradny roboty
ted me fakt zajima proc to ten robot jenom naboduje a zbytek se vari rucne...
Neřekl z toho důvodu, že mi nešlo o druh výrobku a ale kvalitativnost. Nevyrábíme totiž mechanické části, ale koberce, různé těsnící materiáli pod přístrojovku, výplně podběhů atd... A je to převážně VW koncern, BMW, občas se objeví zakázka od MB, Jaguáru a tak (ale to jen opravdu vyjímečně)Mikee píše:a najsmutnejsie je, ze si nepovedal co a pre koho vyrabajebnut bar co do vetru vie kazdy vul

a este raz. ja nevravim ze sa da vsetko robit robotom. vravim , ze cim vacsi podiel manualnej prace , tym vacsia nachylnost na chybovost.

 ). Ano, nedovedu si představit 75% práce u nás, že by dělali lidé, ale ve většině případů to u nás lidé musí po těch robotech dodělávat (opravovat).
 ). Ano, nedovedu si představit 75% práce u nás, že by dělali lidé, ale ve většině případů to u nás lidé musí po těch robotech dodělávat (opravovat).
 
   
  