Stránka 1 z 2
EVO8 nebo Murcielago???
Napsal: 14 pro 2004 21:16
od leon4x4
Tak co to je otázku.........
Já už se na to EVO chystám dlouho a každým dnem mám o důvod víc
Dva linky na stejný soubor, používejte ten horní dokud to bude fungovat, Děkuji
http://www.mkiv.cz/_video/FQ400-Topgear.wmv
Napsal: 14 pro 2004 21:34
od Lobo
SAKRA

jak se u toho mitsu v naklonu zvedaj ty kola

docela to i drzi tempo

Napsal: 14 pro 2004 21:54
od Michelin
Uz ukladam a sem zvedav
Napsal: 14 pro 2004 22:09
od leon4x4
Lobo píše:SAKRA

jak se u toho mitsu v naklonu zvedaj ty kola

docela to i drzi tempo

Ty jeden lumpe! Vždyť o Morče řídí profesionální řidič - závodník a James Kay šampion BTCC !!!! a to Mitsu řídí ¨"jen" moderátor pořadu s pořádným pivním lalokem.

Napsal: 14 pro 2004 22:24
od ajsik
to je narez ta turbo dira ... to je jak me VTS ... proste do 4500 to nejedeeeeeeeeeee a vrmmmmmmmmmmmmmmmm a papa ....
Napsal: 14 pro 2004 22:28
od Lobo
leon4x4 píše:Lobo píše:SAKRA

jak se u toho mitsu v naklonu zvedaj ty kola

docela to i drzi tempo

Ty jeden lumpe! Vždyť o Morče řídí profesionální řidič - závodník a James Kay šampion BTCC !!!! a to Mitsu řídí ¨"jen" moderátor pořadu s pořádným pivním lalokem.

Dit vim,to tam i rikal...Nejlepsi je kdyz ho miji tak "Looser"

Napsal: 14 pro 2004 22:53
od leon4x4
Lobo píše:leon4x4 píše:Lobo píše:SAKRA

jak se u toho mitsu v naklonu zvedaj ty kola

docela to i drzi tempo

Ty jeden lumpe! Vždyť o Morče řídí profesionální řidič - závodník a James Kay šampion BTCC !!!! a to Mitsu řídí ¨"jen" moderátor pořadu s pořádným pivním lalokem.

Dit vim,to tam i rikal...Nejlepsi je kdyz ho miji tak "Looser"

Jednorožec je dobrej

Napsal: 15 pro 2004 09:03
od GeRoX
waci píše:je to v hajzlu...

Když jsem byl malej, tak pro mě jména jako Porsche, Lambo, Ferrari něco znamenaly. A teď se koukám jak nějakej japonskej sedan nakládá novému lambu...
Asi je to dobře, že si člověk může vybrat, ale sportovní auta už nemají to jméno co měly....

no jo no...docela to vystihl ekdo v autocaru kdyz napsal: "je to divny ale nejrychlejsi auto z 0-100 je rodinny sedan do ktereho vejde 5 lidi..."
psalo se o evo samozrejme...
Napsal: 15 pro 2004 09:55
od Laconi
waci píše:no musím se přiznat, že mít ty prachy, taky bych si z těch dvou vybral Evo.

Nápodobně

Napsal: 15 pro 2004 10:27
od Zemi
Tak jsem zjistil ze EVO ma pod kapotou 2litry mleka...
Ale pokud si chce nekdo kupovat EVO VIII (Karle) tak si budes muset do Japonska pro tohle 400whp... Ze??? S tou 260whp bys slapl do hovna mam pocit...

Napsal: 15 pro 2004 10:30
od Zemi
ajsik píše:to je narez ta turbo dira ... to je jak me VTS ... proste do 4500 to nejedeeeeeeeeeee a vrmmmmmmmmmmmmmmmm a papa ....
Si vem ze upravou sani to muzes zmenit... Sam jsem s delkou saciho potrubi experimentoval a ted mam mezi 2500-3500 zatah dost peknej... 3500-4500 uplny hovno... 4500-???...

Napsal: 15 pro 2004 11:26
od Laconi
Zemi píše:Ale pokud si chce nekdo kupovat EVO VIII (Karle) tak si budes muset do Japonska pro tohle 400whp... Ze???
Myslim že i v anglii je k mání

Napsal: 15 pro 2004 11:59
od Zemi
Laconi píše:Zemi píše:Ale pokud si chce nekdo kupovat EVO VIII (Karle) tak si budes muset do Japonska pro tohle 400whp... Ze???
Myslim že i v anglii je k mání

Jasne... Pravostranny rizeni Karel rad takze to je jedno zda EN ci JP...

Napsal: 15 pro 2004 12:04
od Laconi
Zemi píše:Laconi píše:Zemi píše:Ale pokud si chce nekdo kupovat EVO VIII (Karle) tak si budes muset do Japonska pro tohle 400whp... Ze???
Myslim že i v anglii je k mání

Jasne... Pravostranny rizeni Karel rad takze to je jedno zda EN ci JP...

Jasně, obzvláště při předjíždění to musí bejt bezva

Napsal: 15 pro 2004 12:28
od Skala
Hned bych toho mysaka bral

..Treba mi daji na nej slevu

Napsal: 15 pro 2004 13:25
od leon4x4
Zemi píše:Tak jsem zjistil ze EVO ma pod kapotou 2litry mleka...
Ale pokud si chce nekdo kupovat EVO VIII (Karle) tak si budes muset do Japonska pro tohle 400whp... Ze??? S tou 260whp bys slapl do hovna mam pocit...

No tu FQ 400 asi stejně nedostanu - to bude limitovaná série
A ty MR320 , 340 , 360 se snad dělaj i s levostranným řízením. Velkej rozdíl je nejen ve výkonu ale i ve výbavě. Ty MR verze maj automatickou klimu a 6ti kvalt (to jen tak co mně rychle napadlo)
Napsal: 15 pro 2004 13:33
od pocasi(Jarmil)
to evo je fakt pekny

Napsal: 15 pro 2004 13:34
od LOPOLO
leon4x4 píše:
Ty jeden lumpe! Vždyť o Morče řídí profesionální řidič - závodník a James Kay šampion BTCC !!!! a to Mitsu řídí ¨"jen" moderátor pořadu s pořádným pivním lalokem.

"jen" moderator?

.. ohle neni porad na Prime

Napsal: 15 pro 2004 16:32
od pocasi(Jarmil)
LOPOLO píše:leon4x4 píše:
Ty jeden lumpe! Vždyť o Morče řídí profesionální řidič - závodník a James Kay šampion BTCC !!!! a to Mitsu řídí ¨"jen" moderátor pořadu s pořádným pivním lalokem.

"jen" moderator?

.. ohle neni porad na Prime

proto tam sou ty uvozovky

Napsal: 15 pro 2004 16:38
od Wilda
Parada :)Jednou tam toho ma ale plny brejle a malem se podiva travnik

Napsal: 15 pro 2004 16:43
od mc black coupe
já bych bral lambo stejnač"

to evo ma hrozný kola

Napsal: 15 pro 2004 17:08
od Taboo
Smazano
Napsal: 15 pro 2004 17:15
od GeRoX
Taboo píše:Zemi píše:Ale pokud si chce nekdo kupovat EVO VIII (Karle) tak si budes muset do Japonska pro tohle 400whp... Ze??? S tou 260whp bys slapl do hovna mam pocit...

To tovarni EVO ma 276HP. Tech 400HP je dosahnuto jen vymenou intercooleru, air filtru, vyfuku a zvyseni te boost level. Ten motor a to turbo jsou uplne nedoteceny. Tim nejslabsim componentem na tom tovarnim Evu je ta spojka, ktera se musi vymenit za silnejsi. Vsechno to se da udelat jen za nejakych $3000.
sorry ale to byl byla hodne levna uprava na to ze se vykon zvysi o rovnejch 124 PS....

Napsal: 15 pro 2004 17:29
od Taboo
Smazano
Napsal: 15 pro 2004 17:53
od Shr3k
Taboo píše:Zemi píše:Ale pokud si chce nekdo kupovat EVO VIII (Karle) tak si budes muset do Japonska pro tohle 400whp... Ze??? S tou 260whp bys slapl do hovna mam pocit...

To tovarni EVO ma 276HP. Tech 400HP je dosahnuto jen vymenou intercooleru, air filtru, vyfuku a zvyseni te boost level. Ten motor a to turbo jsou uplne nedoteceny. Tim nejslabsim componentem na tom tovarnim Evu je ta spojka, ktera se musi vymenit za silnejsi. Vsechno to se da udelat jen za nejakych $3000.
Mitsubishi Lancer Evolution VIII 260 je základ
Mitsubishi Lancer Evolution VIII MR FQ-300 + (šestirychlostní převodovka, větší průměr vstupní části turbodmychadla, vačkové hřídele, druhý solenoid na wastegate, hliníková střecha, hliníkové výztuže dveří, lehčí lité disky Team Dynamics (úspora 0,8 kg na jedno kolo), tlumiče Bilstein)
Mitsubishi Lancer Evolution VIII MR FQ-320 + (tuning kit od firmy HKS, zaměřený především na sací a výfukový systém)
Mitsubishi Lancer Evolution VIII MR FQ-340 + (přídavná řídící jednotka, řídící zapalování a přípravu směsi)
Napsal: 15 pro 2004 18:44
od Taboo
Smazano
Napsal: 15 pro 2004 18:52
od leon4x4
Taboo píše:Zemi píše:Ale pokud si chce nekdo kupovat EVO VIII (Karle) tak si budes muset do Japonska pro tohle 400whp... Ze??? S tou 260whp bys slapl do hovna mam pocit...

To tovarni EVO ma 276HP. Tech 400HP je dosahnuto jen vymenou intercooleru, air filtru, vyfuku a zvyseni te boost level. Ten motor a to turbo jsou uplne nedoteceny. Tim nejslabsim componentem na tom tovarnim Evu je ta spojka, ktera se musi vymenit za silnejsi. Vsechno to se da udelat jen za nejakych $3000.
Všchno bohužel ne, alespoň ne tak levně. Pětistupňová převodovka se na 6ti bude předělávat jen těžko. Ale jina k i turbo se dá vyměnit.
Ale jinak to znamená, že do ní mám jít?
Napsal: 15 pro 2004 19:00
od GeRoX
kazdopadne...ale podle poslednich zkusentosti...MR-o, ve kterem jsem pred nedavnem sedel mel 5-i kvalt a jeden aktivni diff...i kdyz se uvadi myslim tri nebo dva...cili to co bylo napsano vyse je sice hezky ale praxe je trochu jina...
p.s.: 6-u stejne nepredci nic...

Napsal: 15 pro 2004 19:29
od Taboo
Smazano
Napsal: 15 pro 2004 19:52
od leon4x4
Taboo píše:Well, ja myslel "vsechno" v ohledu k dosazeni 400HP. To Evo 8 je kazdopadne vyborne auto a je schopno nizkych 11 sekund s tim TOVARNIM turbem. Ja ho koupil v lete pro manzelku (protoze jsme nemeli zadny 4-door sedan), ale krome vymeny spojky jsem s nim jeste nic nedelal (protoze je porad jeste pod zarukou). Priprav se na to, ze tu prvni vec, kterou budes chtit vymenit je ta spojka, protoze ta tovarni moc nevydrzi. Menit spojku na tom Evu moc lehke neni, protoze ta spojka je pull-type, ale jinak si tam neni na moc stezovat. I presto, ze ty brzdy jsou Brembo, tak by mohly byt opravdu lepsi. Moje DSMs s tema OEM dual-piston calipers brzdi lepe nez to Evo. Clovek taky muze citit, ze pri te tovarni boost level to turbo netahne all the way to the redline, ale zacne odpadavat okolo 6K RPM - ale to Evo nebylo postavene jako highway killer. Jinak, ty jizdni vlastnoti jsou vyborne, Evo sedi v zatackach velice dobre a je velice predictable i presto, ze to ma tendenci understeer.
Tady jsou dve stranky, kde si clovek muze udelat dobrou predstavu co se s tim Evem da udelat a za kolik:
http://www.automotosports.com/index_evo.asp
http://www.buschurracing.com

Já jsem s tím EVO8- 260BHP jel a musím říct, že to je tak stabilní až je to nuda! Až když jsem trhl volantem a prudce přidal plyn tak to ulítlo, ale hned se zase chytlo. Je to neubvěřitelně stabilní.
Bohužel se mi nelíbilo řazení! Z 2ky na 3ku to je peklo a z 3ky na 2ku taky. Prostě to mělo dopředu a dozadu velkej odpor a do stran strašně malej. Takže když jsem táhl ohromnou silou z trojky dozadu už jsem nebyl schopen najít kde se má cuknout do strany na dvojku. Nějak to furt naráželo na kulisu. Možná to bylo tím, že na tom autě byla měněná spojka kterou zničil zákazník na předváděcí jízdě.
