Stránka 1 z 1

Honda HSV-010 GT500

Napsal: 27 led 2010 22:34
od daiman
Technické info:
Honda HSV-010 GT je poháněna kapalinou chlazeným nepřeplňovaným vidlicovým osmiválcem typového označení HR10EG s úhlem rozevření válců 90°. Agregát má rozvod DOHC, čtyřventilovou techniku a je umístěn podélně před zadní nápravou. Při vrtání a zdvihu 93,0 x 62,5 mm disponuje objemem 3397 cm3, ze kterého poskytuje největší výkon asi 368 kW (500 k) a točivý moment 392 Nm.

Vazba mezi pedálem plynu a agregátem je čistě mechanická, vysokooktanové palivo dodává do válců vstřikování PGM-FI. Mazání motoru V8 je se suchou klikovou skříní. Převodovka je sekvenční, změna rychlostních stupňů probíhá pádly. Hřebenové řízení má elektrický posilovač. O podvozku je známo pouze to, že vzdálenost mezi nápravami je přesně 2700 mm, obě osy pak spočívají na dvojitých příčných ramenech a nepostrádají stabilizátory. Hydraulické kotoučové brzdy na všech kolech mají vnitřní chlazení.

Nový závodní vůz je 4675 mm dlouhý a 2000 mm široký, výšku výrobce oficiálně nezveřejnil. Hmotnost činí minimálně 1100 kg, přesné údaje také zatím nejsou známy. Honda HSV-010 GT jezdí na pneumatikách rozměru 330/40 R18 vpředu, respektive 330/45 R17 vzadu.
Zdroj: Auto.cz

Část 1
http://www.youtube.com/watch?v=lCqY-vAX4EA
Část 2
http://www.youtube.com/watch?v=CXfdGLbPcyI

Re: Honda HSV-010 GT500

Napsal: 11 úno 2010 23:00
od X-Ray
8) Bez toho turba to má parádní zvuk 8)