Stránka 1 z 7

TM Drag Cup 2008

Napsal: 06 lis 2007 22:27
od KFJ
jak jsem slibil, v navrhu pro rok 2008 jsou dve varianty rozdeleni kategorii... zde je nastin:


1 VARIANTA:
FWD
sk. A: preplnovani (kompresor, turbo, nitro)
sk. B: atmosfery
RWD
sk. A: preplnovani (kompresor, turbo, nitro)
sk. B: atmosfery
4WD
Absolutni


2 VARIANTA:
FWD
sk. A: preplnovani (kompresor, turbo, nitro)
sk. B: atmosfery do 1150 kg
sk. B+: atmosfery nad 1150 kg
RWD
sk. A: preplnovani (kompresor, turbo, nitro)
sk. B: atmosfery do 1250 kg
sk. B+: atmosfery nad 1250 kg
4WD
sk. A: do 1450 kg
sk. A+: nad 1450 kg
Absolutni

Vaha auta: celkova vaha s ridicem tesne pred nebo po zavode. Tolerance +- 10 kg

Technicky je to cele zvladnutelne, jde pouze o to zda a co mate za pripominky. Ja jsem pro variantu 2 :wink:

vaha auta, vykon a trakce... tyto tri aspekty jsou rozhodujici kriteria pro spravedlivejsi rozdeleni ve sprintu... proto kategorie FWD, RWD a 4WD, proto atmosfery vs. preplnovani a proto rozdeleni podle vahy u atmosfer :wink:

Napsal: 06 lis 2007 22:42
od Johnik
menší zlo je ta varianta 2.

jak chceš měřit váhu vozidla?

Re: TM Drag Cup 2008

Napsal: 06 lis 2007 22:48
od H-Vtec
jj varianta 2 8)

Napsal: 06 lis 2007 22:55
od KFJ
Johnik píše:menší zlo je ta varianta 2.

jak chceš měřit váhu vozidla?

v podstate je to jednoduche... kazdy ucastnik sprintu na zacatku sezony pri registraci nahlasi kolik jeho auto s ridicem vazi. U 90% aut je to jasne kolik vazi (bud to majitel vi, nebo je to zrejme podle daneho typu auta). Pokud si nekdo nebude jisty, zvazime ho pred zavodem. Auta ktera jsou na hranici limitu: majitel si bude muset hlidat vahu (vhodne mnozstvi benzinu a jinych kapalin atd). Bude nepripustne se prihlasit do jedne ze skupin a namatkovou kontrolou bude zjistena odlisna vaha nepatrici do prihlasene skupiny. Proto je tu jeste tolerance 10 kg, tzn ze bude mozne limitni hranici prekrocit (nebo vazit mene) max o tech 10 kg (pro auta, ktera budou na hranici limitu, ostatnich 90% aut se to stejne netyka)

Vahy stejne jako pouzivame v casopise na "Performance test", takze max profi a presne 8)

Napsal: 06 lis 2007 22:59
od KFJ
Take je v planu system usnadneni registraci... ma to dost spolecneho s tim vazenim aut a celkovemu usnadneni prace organizatorum, casomericum a hlavne akterum zavodu...

Napsal: 06 lis 2007 23:12
od AlesShi
snad to nechcete vazit :shock:

kdyz, tak co je napsany v technicaku, at uz to ma kazdej vykuchany jak chce

Napsal: 06 lis 2007 23:24
od KFJ
AlesShi píše:snad to nechcete vazit :shock:

kdyz, tak co je napsany v technicaku, at uz to ma kazdej vykuchany jak chce
nejde o to co mas kde napsany, jde o to kolik auto vazi kdyz stoji na startu (obrazne receno), ty jsi nepochopil podstatu veci?

Re: TM Drag Cup 2008

Napsal: 06 lis 2007 23:31
od TUNING-CENTRUM.cz
...a nebude škoda, že některé kategorie budou po novém rozdělení poloprázdné? např. kolik aut jelo v pomyslné kategorii A varianty 2 v Hoškovicích? myslím že jediný Fiat Uno Turbo....

Re: TM Drag Cup 2008

Napsal: 06 lis 2007 23:33
od KFJ
Černoch píše:...a nebude škoda, že některé kategorie budou po novém rozdělení poloprázdné? např. kolik aut jelo v pomyslné kategorii A varianty 2 v Hoškovicích? myslím že jediný Fiat Uno Turbo....
spravna poznamka 8) provedena aktualizace, ted by to melo byt s obsazenosti aut ve skupinach kosher 8)

Re: TM Drag Cup 2008

Napsal: 06 lis 2007 23:42
od Johnik
Černoch píše:...a nebude škoda, že některé kategorie budou po novém rozdělení poloprázdné? např. kolik aut jelo v pomyslné kategorii A varianty 2 v Hoškovicích? myslím že jediný Fiat Uno Turbo....
VW Golf 1.8T, Škoda Octavia 1.8T(popřípadě 2.0T), atd.. ty tam patřej ne?

Re: TM Drag Cup 2008

Napsal: 06 lis 2007 23:45
od TUNING-CENTRUM.cz
děkuji, tak je to lepší, i když je to škoda že se ruší ty letošní kategorie...já jsem se na ty dvě Hondy CTR tak těšil....

Re: TM Drag Cup 2008

Napsal: 06 lis 2007 23:46
od KFJ
Johnik píše:
Černoch píše:...a nebude škoda, že některé kategorie budou po novém rozdělení poloprázdné? např. kolik aut jelo v pomyslné kategorii A varianty 2 v Hoškovicích? myslím že jediný Fiat Uno Turbo....
VW Golf 1.8T, Škoda Octavia 1.8T(popřípadě 2.0T), atd.. ty tam patřej ne?
s ridicem tezko, mozna jeste ten Golf po odlehceni... bavime se o realne vaze... Oktavka vazi cca 1250 a vic, ne? plus ridic

Re: TM Drag Cup 2008

Napsal: 06 lis 2007 23:47
od KFJ
Černoch píše:děkuji, tak je to lepší, i když je to škoda že se ruší ty letošní kategorie...já jsem se na ty dvě Hondy CTR tak těšil....
nechapu?

Re: TM Drag Cup 2008

Napsal: 06 lis 2007 23:54
od TUNING-CENTRUM.cz
těšil jsem se že pojedu ve stejné kategorii s Hondama CTR, nová pravidla je z té mé opět vyřazují, osobně jsem byl příznivcem letošních pravidel, ale chápu že ne každému se musí líbit, navíc...těch pohárů co budeš potřebovat příští rok...o diplomech nemluvě...

Re: TM Drag Cup 2008

Napsal: 07 lis 2007 00:00
od Johnik
KFJ píše:
Johnik píše:
Černoch píše:...a nebude škoda, že některé kategorie budou po novém rozdělení poloprázdné? např. kolik aut jelo v pomyslné kategorii A varianty 2 v Hoškovicích? myslím že jediný Fiat Uno Turbo....
VW Golf 1.8T, Škoda Octavia 1.8T(popřípadě 2.0T), atd.. ty tam patřej ne?
s ridicem tezko, mozna jeste ten Golf po odlehceni... bavime se o realne vaze... Oktavka vazi cca 1250 a vic, ne? plus ridic
Tak teď zas nechápu já. Máš jen jednu kat A ve všem tudíž se nebavíme o váze. ne?

Pokud by bylo A a A+ tak bych chápal.
A ta váha u FWD má bejt 1150 nebo 1250?

Re: TM Drag Cup 2008

Napsal: 07 lis 2007 00:06
od KFJ
Johnik píše:
KFJ píše:
Johnik píše: VW Golf 1.8T, Škoda Octavia 1.8T(popřípadě 2.0T), atd.. ty tam patřej ne?
s ridicem tezko, mozna jeste ten Golf po odlehceni... bavime se o realne vaze... Oktavka vazi cca 1250 a vic, ne? plus ridic
Tak teď zas nechápu já. Máš jen jednu kat A ve všem tudíž se nebavíme o váze. ne?

Pokud by bylo A a A+ tak bych chápal.
A ta váha u FWD má bejt 1150 nebo 1250?

probehla aktualizace, vahy se resi pouze u atmosfer... pokud je preplnovani tak se vaha neresi (z duvodu nenaplneni skupiny A+) a u FWD je limitni vaha 1150 kg (u atmosfer)

Napsal: 07 lis 2007 00:08
od Johnik
Díky za upřesnění.

Re: TM Drag Cup 2008

Napsal: 07 lis 2007 00:13
od KFJ
Černoch píše:těšil jsem se že pojedu ve stejné kategorii s Hondama CTR, nová pravidla je z té mé opět vyřazují, osobně jsem byl příznivcem letošních pravidel, ale chápu že ne každému se musí líbit, navíc...těch pohárů co budeš potřebovat příští rok...o diplomech nemluvě...
o pocet poharu mi nejde, jde mi o zatraktivneni sprintu a spravedlive rozdeleni do skupin... letos byl nulty rocnik, tak snad to pristi rok bude o kus jinde...

Napsal: 07 lis 2007 07:25
od reproboy
Hm. Mám v techničáku psáno 1320kg ale skutečnost i semnou je někde kolem 1150kg (nemám klimu, abs, a pár kravin jsem vyházel). Takže když přinesu papír z váhy že ta moje pixla váží tolik a tolik tak to bude OK ? Protože tohle je dost diskutabilní, teda pokud to nebude tak, že se můžu nechat zvážit (a nedám za to 500) ...

Nicmene to novy rozdělení 2) se mi zdá být dobrým kompromisem mezi tím co se zavedlo a mezi kategoriemi..

ad výkon. Např. jisté Uno Turbo má psáno 74kW a skutečnost je 150kW :) nyní..
Podle toho se to nedá měřit. TDi s 81kW může mít klidne 120kW bez větších úprav. To je ten problém... a mnozí to určitě nepřiznají...
takže tudy řešení nevede...

ad turbo pod 1150kg fwd - Uno Turbo, Renault 5 GT, VW polo G40, R11 Turbo, Punto GT, minicooper, charade GTTi, Delta HF Turbo 1,6 - víc mě ted nenapadá, takže s tím souhlasím, že ty turba do 1150 by se nenaplnily. Obecně je auto o nějakých 100-150kg tezsi s turbem (nekdy i vic) takze kdyby se zvedla hranice na nejakych 1250 - 1300kg, uz by tam spadla i kdejaká TDi auta (dieselpower, atd.. ) tam je hodně aut, Delta Nuova Turbo HPE, atd.. takze to by bylo zajímací.. V te vyssi kategorii pak všechno ostatní (ochcavka, audiny, atd..)
To by pak možná šlo, aby to bylo spravedlivé.-.

Napsal: 07 lis 2007 08:17
od Krosmen
ještě bych možná po vzoru ze zahraničí zohlednil použití pneumatik.to jediné co mi tam chybí jinak se mi to líbí!

Napsal: 07 lis 2007 08:50
od KFJ
reproboy píše:Hm. Mám v techničáku psáno 1320kg ale skutečnost i semnou je někde kolem 1150kg (nemám klimu, abs, a pár kravin jsem vyházel). Takže když přinesu papír z váhy že ta moje pixla váží tolik a tolik tak to bude OK ? Protože tohle je dost diskutabilní, teda pokud to nebude tak, že se můžu nechat zvážit (a nedám za to 500) ...

Nicmene to novy rozdělení 2) se mi zdá být dobrým kompromisem mezi tím co se zavedlo a mezi kategoriemi..

ad výkon. Např. jisté Uno Turbo má psáno 74kW a skutečnost je 150kW :) nyní..
Podle toho se to nedá měřit. TDi s 81kW může mít klidne 120kW bez větších úprav. To je ten problém... a mnozí to určitě nepřiznají...
takže tudy řešení nevede...

ad turbo pod 1150kg fwd - Uno Turbo, Renault 5 GT, VW polo G40, R11 Turbo, Punto GT, minicooper, charade GTTi, Delta HF Turbo 1,6 - víc mě ted nenapadá, takže s tím souhlasím, že ty turba do 1150 by se nenaplnily. Obecně je auto o nějakých 100-150kg tezsi s turbem (nekdy i vic) takze kdyby se zvedla hranice na nejakych 1250 - 1300kg, uz by tam spadla i kdejaká TDi auta (dieselpower, atd.. ) tam je hodně aut, Delta Nuova Turbo HPE, atd.. takze to by bylo zajímací.. V te vyssi kategorii pak všechno ostatní (ochcavka, audiny, atd..)
To by pak možná šlo, aby to bylo spravedlivé.-.
nejde o to co mas v technicaku za vahu. Pokud mas preplnovanej motor tak te vaha nezajima, pokud mas atmosferu tak ano. nezajima nas ani "nejaky papir z vahy", proste si musis byt jist kolik ti auto vazi (pr. auto ti bude vazit 1050 kg v atmosfere, ty prineses papir z JZD ze ti to tam zvazili a mel jsi 1480 kg a prihlasis se do kategorie B+, behem sezony te namatkove zvazime a budes disknutej). Pokud vis ze se vejdes do jedne nebo druhe skupiny tak je to ok, pokud ne tak budes mit moznost na zacatku sezony byt zvazen, v te kategorii kde zacnes se budes drzet celou sezonu, pokud odlehcis nebo nakynes behem sezony tak se premistis do skupiny kam budes patrit a s bodama jedes nanovo.
ad vykon: nechapu proc zde jmenujes nejake PS hodnoty, vykon je vyresen tim, ze jsou oddelena auta atmosfericka a preplnovana... to co jmenujes o tech konich je prave nerest sk. podle objemu.
ad sk A+: ty auta samozrejme existuji, ale ne v dostatecnem poctu na sprintech v CR...

Napsal: 07 lis 2007 08:51
od KFJ
Krosmen píše:ještě bych možná po vzoru ze zahraničí zohlednil použití pneumatik.to jediné co mi tam chybí jinak se mi to líbí!
navrhni konkretne co

Napsal: 07 lis 2007 08:55
od reproboy
KFJ píše:
reproboy píše:Hm. Mám v techničáku psáno 1320kg ale skutečnost i semnou je někde kolem 1150kg (nemám klimu, abs, a pár kravin jsem vyházel). Takže když přinesu papír z váhy že ta moje pixla váží tolik a tolik tak to bude OK ? Protože tohle je dost diskutabilní, teda pokud to nebude tak, že se můžu nechat zvážit (a nedám za to 500) ...

Nicmene to novy rozdělení 2) se mi zdá být dobrým kompromisem mezi tím co se zavedlo a mezi kategoriemi..

ad výkon. Např. jisté Uno Turbo má psáno 74kW a skutečnost je 150kW :) nyní..
Podle toho se to nedá měřit. TDi s 81kW může mít klidne 120kW bez větších úprav. To je ten problém... a mnozí to určitě nepřiznají...
takže tudy řešení nevede...

ad turbo pod 1150kg fwd - Uno Turbo, Renault 5 GT, VW polo G40, R11 Turbo, Punto GT, minicooper, charade GTTi, Delta HF Turbo 1,6 - víc mě ted nenapadá, takže s tím souhlasím, že ty turba do 1150 by se nenaplnily. Obecně je auto o nějakých 100-150kg tezsi s turbem (nekdy i vic) takze kdyby se zvedla hranice na nejakych 1250 - 1300kg, uz by tam spadla i kdejaká TDi auta (dieselpower, atd.. ) tam je hodně aut, Delta Nuova Turbo HPE, atd.. takze to by bylo zajímací.. V te vyssi kategorii pak všechno ostatní (ochcavka, audiny, atd..)
To by pak možná šlo, aby to bylo spravedlivé.-.
nejde o to co mas v technicaku za vahu. Pokud mas preplnovanej motor tak te vaha nezajima, pokud mas atmosferu tak ano. nezajima nas ani "nejaky papir z vahy", proste si musis byt jist kolik ti auto vazi (pr. auto ti bude vazit 1050 kg v atmosfere, ty prineses papir z JZD ze ti to tam zvazili a mel jsi 1480 kg a prihlasis se do kategorie B+, behem sezony te namatkove zvazime a budes disknutej). Pokud vis ze se vejdes do jedne nebo druhe skupiny tak je to ok, pokud ne tak budes mit moznost na zacatku sezony byt zvazen, v te kategorii kde zacnes se budes drzet celou sezonu, pokud odlehcis nebo nakynes behem sezony tak se premistis do skupiny kam budes patrit a s bodama jedes nanovo.
ad vykon: nechapu proc zde jmenujes nejake PS hodnoty, vykon je vyresen tim, ze jsou oddelena auta atmosfericka a preplnovana... to co jmenujes o tech konich je prave nerest sk. podle objemu.
ad sk A+: ty auta samozrejme existuji, ale ne v dostatecnem poctu na sprintech v CR...
Mám astmatika ;) mmj.
OK, tohle mi stačí jako vysvětlení ..

Napsal: 07 lis 2007 08:57
od KFJ
a nejake pripominky? :wink:

Napsal: 07 lis 2007 09:00
od reproboy
KFJ píše:
Krosmen píše:ještě bych možná po vzoru ze zahraničí zohlednil použití pneumatik.to jediné co mi tam chybí jinak se mi to líbí!
navrhni konkretne co
slicky patři neodvratně ke sprintu, tak by to mělo být. Kdo má normal pneu, má smůlu. Dřív byly slicky výjmečne, ale jak se sprinty pomalu zdokonalují, každý, kdo chce na bednu už je dávno má....

Napsal: 07 lis 2007 09:02
od reproboy
KFJ píše:a nejake pripominky? :wink:
k tomuhle asi ne, je to vcelku user-friendly... a kategorie vypadají zajímavě. u FWD bych možná tu váhu posunul až na 1000-1050kg...
RWD jsou těžší, tam bych to i nechal.

Napsal: 07 lis 2007 09:06
od Tiger.s
reproboy píše:
KFJ píše:a nejake pripominky? :wink:
k tomuhle asi ne, je to vcelku user-friendly... a kategorie vypadají zajímavě. u FWD bych možná tu váhu posunul až na 1000-1050kg...
RWD jsou těžší, tam bych to i nechal.
Tak tuhle změnu bych i bral :D :D Bejt nejlehčí v těch druhejch atmostférách by byla prdel :D :D

Napsal: 07 lis 2007 09:08
od KFJ
reproboy píše:
KFJ píše:a nejake pripominky? :wink:
k tomuhle asi ne, je to vcelku user-friendly... a kategorie vypadají zajímavě. u FWD bych možná tu váhu posunul až na 1000-1050kg...
RWD jsou těžší, tam bych to i nechal.
vaha je vcetne ridice, takze aby potom nebyl problem s naplnenim kategorie B. ale je to o jednani...

Napsal: 07 lis 2007 09:16
od reproboy
KFJ píše:
reproboy píše:
KFJ píše:a nejake pripominky? :wink:
k tomuhle asi ne, je to vcelku user-friendly... a kategorie vypadají zajímavě. u FWD bych možná tu váhu posunul až na 1000-1050kg...
RWD jsou těžší, tam bych to i nechal.
vaha je vcetne ridice, takze aby potom nebyl problem s naplnenim kategorie B. ale je to o jednani...
vetsina malych astmatiku (swift, crx, clio, felicia, favorit, mlžoty) mají psáno kolem 800-900kg... tam by nemel byt problem, pokud nemá řidič 150kg.

Zas je fakt ze ty nadupaný škodovky RWD mají třeba 600-700kg :) zas, kterej astmatickej RWD je do 1250kg.. ? mozná tak BMW 316 a to ještě s problémama... S2000 má snad nad 1250 ne?

Napsal: 07 lis 2007 09:26
od Tiger.s
No aby ses nedivil kamarád má pažouta 106 Rally a má tp asi 1040 ted přesně nevím :roll: ani jeden sme to u takovýho mrnouse nečekaly :D