Stránka 1 z 2

turbo vzadu

Napsal: 26 zář 2009 22:08
od mikey
zde odkaz ..celkem zajimave ..
http://www.300zx.co.uk/forum/showthread ... rbo&page=5" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: turbo vzadu

Napsal: 27 zář 2009 03:38
od Piwko
You are not logged in or you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:

Nuda

Re: turbo vzadu

Napsal: 27 zář 2009 16:15
od mikey
omlouvam se tak zde
http://www.ststurbo.com/bolt_on_turbo_systems" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: turbo vzadu

Napsal: 27 zář 2009 16:31
od Mr_xx
Zajímavé, ale možna mín učinne než klasika... ne ? Nevidim v tom vyhodu, ani nic noveho :P

Re: turbo vzadu

Napsal: 27 zář 2009 17:48
od Milo75
Mr_xx píše:Zajímavé, ale možna mín učinne než klasika... ne ? Nevidim v tom vyhodu, ani nic noveho :P
tak nějak a to bude mět akorát 3x větší turbodíru, než to na tlakuje ty metry trubek k motoru

Re: turbo vzadu

Napsal: 27 zář 2009 18:25
od blázen
turbo využívá tepelnou energii, takže ta efektivita bude asi o dooost horší vzadu

Re: turbo vzadu

Napsal: 27 zář 2009 20:53
od mikey
vzhledem k tomu ze o tom prd vite a nejely ste v tom tak vase pripomnky beru .. ale ...n/a 300zx standart 220 ps po oturbeni 350 plus ..a jede to jako vino .. a takovej aut je dost .. jednoduchej pristup k turbu atd..

Re: turbo vzadu

Napsal: 27 zář 2009 21:32
od blázen
mikey píše:vzhledem k tomu ze o tom prd vite a nejely ste v tom tak vase pripomnky beru .. ale ...n/a 300zx standart 220 ps po oturbeni 350 plus ..a jede to jako vino .. a takovej aut je dost .. jednoduchej pristup k turbu atd..
to je možné.. ale víme,že kdyby to turbo bylo u motoru, bylo by třeba 400hp a podstatně dřív

ale víme o tom prt..

Re: turbo vzadu

Napsal: 28 zář 2009 11:15
od Karel84
me to prijde zajimavy kdyz se jedna o oturbeni atnosferyckych motoru ......... za zkousku by to urcite stalo :D

Re: turbo vzadu

Napsal: 28 zář 2009 16:49
od Milo75
blázen píše:
mikey píše:vzhledem k tomu ze o tom prd vite a nejely ste v tom tak vase pripomnky beru .. ale ...n/a 300zx standart 220 ps po oturbeni 350 plus ..a jede to jako vino .. a takovej aut je dost .. jednoduchej pristup k turbu atd..
to je možné.. ale víme,že kdyby to turbo bylo u motoru, bylo by třeba 400hp a podstatně dřív

ale víme o tom prt..


správně 8)

Re: turbo vzadu

Napsal: 30 zář 2009 08:26
od Karel84
Tak kdo se toho nebude bat a vyzkousi to ?? :-)

Re: turbo vzadu

Napsal: 30 zář 2009 10:16
od mikey
Karel84 píše:Tak kdo se toho nebude bat a vyzkousi to ?? :-)
no to mi rekni ty...
hlavne u teto aplikace jde predevsim o to ye muyes turbit n/a bez vetsich potizi ..

Re: turbo vzadu

Napsal: 30 zář 2009 10:24
od Karel84
no ja mam brouka v hlave ....ale stejne mamam turbo ...... a i ten externi westgate se mi libi...ale zatim by stacilo nejaky jety turbo bez externiho westgate :D

Re: turbo vzadu

Napsal: 30 zář 2009 16:44
od Milo75
mno já turbo mám, a zkoušet to nebudu, podle mě to je blbost :D ale nikomu nehodlám vštěpovat svůj názor a zase nadruhou stranu rozousit to jde jen tím že se porovnají výkonu s turbemn u motoru a vzadu

poříd si turbo z A6 to má naklápění lopatek a samozřejmě nemá wastgate, vřele doporučuju(ale na diesly :D :) )

tlačím s ním 1,5 bar a při 1500 ot mám už 0,3 bar spek

Re: turbo vzadu

Napsal: 30 zář 2009 22:36
od Yurii
Už jsme o tom slyšel, ale vzhledem k tomu, jak dlouhý by u obyčejnýho auta byly trubky do sání a že vzduch je stlačitelnej, tak to musí trpět obrovskym turbo lagem... zas na druhou stranu bude vzduch co jde do sání o hodně chladnější... no nevím, každopádně na naše silnice to je hooodně nepraktický místo pro umístění čehokoli jinýho než gumový krysy :lol:

Re: turbo vzadu

Napsal: 30 zář 2009 23:20
od Milo75
mno a co když to auto má motor vzadu??? :? :? :?

Re: turbo vzadu

Napsal: 01 říj 2009 20:47
od Yurii
No když motor vzadu tak i turbo vzadu :) Ale aplikace tohohle kitu byly vsechny na autech s motorem vpredu.

Re: turbo vzadu

Napsal: 01 říj 2009 21:55
od Milo75
mno a nebo by se u auta s motorem v předu mohlo to turbo dát do předu a výfuk by byl taky ve předu, to už by šlo, ne?? :lol:

Re: turbo vzadu

Napsal: 02 říj 2009 21:52
od FubuTomas
Nejlip vyresenej vyfuk :lol:

K tomu turbu vzadu:si myslim,ze se ti to turbo stejne ohreje jako prase i kdyz je vzadu,sice ne tolik jako u motoru,ale to se da resit i jinak,dat ho nekam kde proudi vic vzduchu,nebo k nemu ten vzduch privest,aby se lip chladilo... ale to si myslim ja,tak me nesezerte :lol:

Re: turbo vzadu

Napsal: 03 říj 2009 00:09
od Milo75
hele nemáš po ruce starou hardynu z calibry???? docela by mě zajímalo jestli by mi nepasovala a hlvně jestli nová stojí taky cca 3000kč :D

Re: turbo vzadu

Napsal: 03 říj 2009 21:28
od FubuTomas
ha co????

Re: turbo vzadu

Napsal: 03 říj 2009 22:05
od blázen
FubuTomas píše:ha co????
Fyzika říká,že to je Kokotina,ale dejte si turbo klid ě až na přívěsný vozík

Re: turbo vzadu

Napsal: 03 říj 2009 23:38
od Milo75
FubuTomas píše:ha co????

jak tam máš foto svej rozebraný calibry a jak tam máš dozvodovku s hurdyho spojkou tak se ptám jestli nemáš nějakou starou, že bych jí poměřil se svou na kardanu

Re: turbo vzadu

Napsal: 04 říj 2009 17:44
od FubuTomas
Jo taaaaaak,tak to bohuzel nemam,budu rozprodavat potom asi komplet 4x4,protoze Turbovka ma jinou

Re: turbo vzadu

Napsal: 05 říj 2009 09:02
od Beaver
Jen tak na okraj, turbo vzadu se pouziva hlavne u motoru s poradnym objemem, tam ta turbodira neni takovej problem. Efektivita ale samozrejme nikdy nebude tak dobra jako kdyz je turbo hned u motoru.

Re: turbo vzadu

Napsal: 05 říj 2009 17:23
od Milo75
Beaver píše:Jen tak na okraj, turbo vzadu se pouziva hlavne u motoru s poradnym objemem, tam ta turbodira neni takovej problem. Efektivita ale samozrejme nikdy nebude tak dobra jako kdyz je turbo hned u motoru.

jako stejně to je nesmysl, pokud mám velkej objem tak použiju dvě turba a je po problémech :D

Re: turbo vzadu

Napsal: 05 říj 2009 17:37
od Ilegaltuner
ja to tet viděl na srazu mustangu byl tam jeden co mněl pry 850ps a mněl dva turba v zadním narazníku :D

Re: turbo vzadu

Napsal: 06 říj 2009 08:58
od Beaver
Milo75 píše:
Beaver píše:Jen tak na okraj, turbo vzadu se pouziva hlavne u motoru s poradnym objemem, tam ta turbodira neni takovej problem. Efektivita ale samozrejme nikdy nebude tak dobra jako kdyz je turbo hned u motoru.

jako stejně to je nesmysl, pokud mám velkej objem tak použiju dvě turba a je po problémech :D
Pokud na ne najdes misto a bude se ti chtit s tim drbat tak prosim. Dve turba se vetsinou davaji bud na V motory a nebo na radove sestivalce, ale proste nez tam ruzne kroutit vedeni vzduchu, mazani, vyfuk atd. tak muze byt jednodussi to turbo umistit dozadu, kde odpadne nejaky reseni slozityho vyfuku (sice pro zmenu tahnes zpatky turbku sani, ale usetris tim zaroven na intercooleru). Pokud by ses svezl v nejakym 4litrovym aute, tak bys vedel, ze tam proste ten zatah je z principu diky objemu a to jedno turbo to vhodne doplni. Mimo jine, dve turba jsou dvakrat drazsi.

Kontrolni otazky pro tebe:
1. kolik jsi ridil aut s turbobenzinem ?
2. kolik jsi ridil aut s biturbem ?
3. kolik jsi ridil velkoobjemovych atmosferaku ?
4. kolik motoru jsi oturbil ?
:wink:

Re: turbo vzadu

Napsal: 06 říj 2009 19:37
od Milo75
Pokud na ne najdes misto a bude se ti chtit s tim drbat tak prosim. Dve turba se vetsinou davaji bud na V motory a nebo na radove sestivalce, ale proste nez tam ruzne kroutit vedeni vzduchu, mazani, vyfuk atd. tak muze byt jednodussi to turbo umistit dozadu, kde odpadne nejaky reseni slozityho vyfuku (sice pro zmenu tahnes zpatky turbku sani, ale usetris tim zaroven na intercooleru). Pokud by ses svezl v nejakym 4litrovym aute, tak bys vedel, ze tam proste ten zatah je z principu diky objemu a to jedno turbo to vhodne doplni. Mimo jine, dve turba jsou dvakrat drazsi.

Kontrolni otazky pro tebe:
1. kolik jsi ridil aut s turbobenzinem ?
2. kolik jsi ridil aut s biturbem ?
3. kolik jsi ridil velkoobjemovych atmosferaku ?
4. kolik motoru jsi oturbil ?
:wink:[/quote]

njn ale vem si jak dlouhý trubky mazání povedeš k turbům :D
jinak 4 válce mají taky bi-turba a dokonce i v serii vem si třeba peugeota 607 2,2 HDI 8)

ODPOVĚDI:
1. ani jedno, ale řekl bych že od turbo dieslu se to moc neliší- jen max otáčkama
2. taktéž ani jedno, ale řekl bych že bych možná ani rozdíl nepoznal mezi singl a dabl turbo
3.několik- mám 3,0V6 200hp
4.myslíš jako na amosférák dát turbo?? nebo jen záměna turb?? na atmosférák dávat tubo je moc pracný takže se tím nezabývám, ohledně zástaveb jiných turb, mám zkušenosti větší, ku příkladu na mém 2,4TD jsem namontoval turbo z A6 ted začíná turbo tlačit od 1500ot a max tlak je prozatím 1,5bar- s původním seriovým turbem jsem dosáhl tlaku 1,7bar, pak se rozpadlo :D
momentálně přecházím z TD 2400ccm 150hp + na mTDi 2800 ccm z kterého bych chtěl vytáhnout 200hp
mám raději diesly protože u takového TD ti stačí základní nářadí a za hodinu času máš hned o 40% větší výkon


každopádně turbo vzadu mi je prosti srsti stejně jako předohraby

ale i tak nemá cenu o tom polemizovat, pokud se nevemou dvě stejná auta a na jedno se dá turbo k motoru a na druhé dozadu, že??? 8)
insaneskylineengine.gif
insaneskylineengine.gif (233.57 KiB) Zobrazeno 9091 x

Re: turbo vzadu

Napsal: 06 říj 2009 20:07
od Milo75
dyž se člověk nad tím zamyslí, tak turbo vzadu může mět jedinou výhodu a to, že není tolik tepelně namáháno a když vemu v potaz, že musí dotlačit vzduch až do předu, tak se ten vzduch perfektně schladí, takže ho do motoru nacpu víc a kdyby se jednalo o auto nějaké vysokootáčkové auto, které i po přeřazení nestrácí skoro nic z otáček motoru tak by nevadila ani turbodíra
turbo 4.JPG
turbo 4.JPG (222.93 KiB) Zobrazeno 9086 x