Stránka 1 z 1
chiptuning
Napsal: 05 črc 2005 18:01
od milde11
čau, no tady to opravdu žije

neříkejte že na zlínsku se nenajde dost tunerů

hele potřeboval bych radu ohledně chipu na moji astru, mám tam 1.4 16V no a mám už nachystaný kit přímého sání a chtěl bych tam dát ještě chip nebo popřípadě powerbox.pokud máte někdo nějaký dobrý tip nebo odkaz na někoho kdo tyhle věci dělá nebo se vyzná tak sem s ním

Napsal: 06 črc 2005 19:00
od DrGis
JAVO chiptuning - ve Zlíně
Napsal: 06 črc 2005 22:22
od milde11
tak říkáš JAVO?nemaj nějaké www stránky? a kde to ve Zlíně prosím tě je?díky moc za radu a tipa

Napsal: 12 říj 2005 13:21
od Rudosh
milde11 píše:tak říkáš JAVO?nemaj nějaké www stránky? a kde to ve Zlíně prosím tě je?díky moc za radu a tipa

http://www.javo.cz/
jsou u fotbaloveho stadionu (jak je parkoviste u saloonu myslim)
vic nevim

Napsal: 15 říj 2005 20:34
od leon.zl
do toho bych nesel, mluvim z vlastni zkusenosti, s panem JAVO se velice tezce domlouva - ze se ozve sam za hodku az 2, pak radeji nekolik dni nezveda mobil, kancelar vecne zamkla takze chip doted nemam, jestli tomu odpovida i kvalita tak se krizuji, nikdy ti chip nepojede napoprve, chce to vychytat chybicky a nejenom ho tam hodit, co pak nejake serizeni indiviualne pro tvuj motor...
u tveho motoru nevic zaplatis strasne moc penez a efekt nula nula nic, budes zklaman, kasli na to, lepsi volba bude - vymenna vlozka do filtru - primo do krabice, pak vyfuk, uvidis rozdil celkem pekne - bude to tahnout lip, ale asfalt trhat nebudes, no a jestli se nekdy rozhodnes pro ostrou vacku - tyto 3 veci udelaji na tvem motoru daleko vic parady
Napsal: 16 říj 2005 11:59
od viashino
Co se chipu tyce, tak jsem slysel, ze docela umi v MOTORMAXu ve Slusovicich... Ja s nima teda spolupracuju (dodavame jim dily) ale zkusenost s jejich cipovanim nemam - jen to co sem slysel...
Kazdopadne je to tak jak rika leon.zl... za hodne penez malo muziky.
ale misto te vlozky, bych dal urcite to prime sani... vyfuk (ne jen koncovka) je zaklad, vacku muzu dodat (pokud chces).
Napsal: 16 říj 2005 21:49
od Návštěvník
prime sani - myslis konus? u motoru s takovym objemem a vykonem neni potreba, skutecne, pokud nemas turbinu ktera si chlpne hodne vzduchu, navic po chipu, tak zbytecne vyhozenych cca 2-3 tisic- vlozku sezenes za 1500, kit cca 4500. A navic bude hodne urvane a posune vykon do vyssich otacek, hur se bude sbirat odspodu. Ja na 1.6 jezdil take jenom s vlozkou, a stacilo, nyni pipercros konus k turbine, ale na atmosferu motor zbytecne
Leon.zl
Napsal: 16 říj 2005 22:05
od Návštěvník
2 viashino: dival jsem se na stranky mk racing - pekna nabidka

shanim se po nejakych slusnych brzdach - staci predek, zrejme asi komplet, kotouce, brzdice, desky, hadice. Jenom orientacne - za kolik jste schopni sehnat neco lepsiho - nyni mam predky z passata turbina, myslim ze je to 280 nebo 290 ???? seriove kotouce i desky, ale po vymene motoru fakt nestihaji, celkem slusne se zahrivaji. Puvodne jsem pocumoval po nejakych zimmermanech kombinace s deskami ferodo 2500, v rozmeru 312, musim k tomu jeste sehnat z TT brzdice a zbytek - to vse lze z D do 10 tisic, ale v nabidce mate pekne kity prestavbove, zkuste navrhnout cenu neceho co se vam doma vali

5x100 roztec. Dik
leon.zl
Napsal: 17 říj 2005 13:17
od viashino
No, brzdy ti muzu nabidnout od TAR-OXu... Nicmene potrebuju vedet na co to je (vc. roku vyroby)... podle roztece to fakt nepoznam

A pokud budes vedet i rozmer originalniho kotouce, tak ho muzes taky napsat...
Kazdopadne pocitej s cenou kolem 60 tis. (za 6-ti pistkovou sadu).
Doma se nam bohuzel nic nevali... vsechno se objednava.
Napsal: 17 říj 2005 17:15
od Návštěvník
ooouhhh, tak to ne, 60 papiru mooooc, to radeji porschakove bremba za 1300 eur, nekdy i levneji dle nabidky. navic ted se doskladal novy motor a vse co k tomu patri chladice, poloosy, prevodovka, proste komplet prestavba z 1,6 na 1,8T, zahucalo moc penez a jeste bude par veci na dodelani, chvili musim dat pokoj s takovyma polozkama.
Melo byt na toto:
http://seat-klub.cz/clenove/002/index.php
a original kotouce? ja nevim, uz rok mam brzdy preskladane - predek z passatu turbobenzin, zadky koktava rs, myslim ze mi bude stacit prumer kotoucu 312 mm, mrknu po necem z cupry nebo TT, nebo kdyz se zadari neco jineho. ale dikes za nabidku
Napsal: 18 říj 2005 08:24
od Mosťa
O chipování v našem kraji bohužel nevím, okres Vsetín asi docela mrtvo. Bacha na powerboxy, do toho bych nešel určitě. Je otázkou, kolik samotný chip dá, nejdřív by to asi opravdu chtělo nějak vyřešit sání a výfuk, popř. doplnit vačkou. Sám se rozmýšlím, jestli ta investice stojí za to. Motor 1.6 8V 55 kW. Chip + vačka (CIMBU) bratru 13 tis., svody dalších 5 tis. , k tomu koncovku (2-3 tis.) a nějaké "lepší" sání (do 1 tis.). Jestli to pak hodí nějakých 70 kW (možná ani to ne) s investicí kolem 20 tis., docela drahý výkon. Ale záleží na osobním přístupu. Nikdy neříkej nikdy!

Napsal: 18 říj 2005 11:39
od viashino
Mošťa: Funguje na Vsetine jeste Smith-tuning ?
Napsal: 18 říj 2005 11:48
od Mosťa
viashino píše:Mošťa: Funguje na Vsetine jeste Smith-tuning ?
Jo, funguje. Teda měl by, aspoň co vím.
www.smith-tuning.com
Nic proti majiteli ani obchodu nemám, ale nějak nevede "můj" sortiment. U vás je to zajímavější

Napsal: 18 říj 2005 12:11
od viashino
Leon.lz: Tak cena 60tis. je samozrejme za komplet brzdy na predni napravu (tj. 6ti-pistky, kotouce, desticky, hadice, adaptery)...
kazdopadne pokud se v brzdach vyznas a sam si to upravujes... neni problem to poskladat z jednotlivych dilu podle toho co tam chces dat...
napr. 6-tipistkovy trmen od tar-oxu vychazi na cca 8500,- (17000 za oba)... kdyby se pouzily kotouce z 1.8T Cupry (312mm) - 10.500,-
potom je treba pocitat s tim ze desticky do tech brzdicu nejsou levna zalezitost (cca 5000,-) a co se tyce hadic, tak komplet kit oceli pletenych hadic ti muzu nabidnot od goodridge za cca 3300,-
Takze kdyz to sectes tak to da zhruba 36000,- za komlet brzdy... je by sis musel nechat vyrobit adaptery na ty trmeny...
Napsal: 18 říj 2005 12:19
od viashino
Mosťa píše:viashino píše:Mošťa: Funguje na Vsetine jeste Smith-tuning ?
Jo, funguje. Teda měl by, aspoň co vím.
www.smith-tuning.com
Nic proti majiteli ani obchodu nemám, ale nějak nevede "můj" sortiment. U vás je to zajímavější

A ma nejaky obchod (show room) nebo to provozuje jen pres net...
Napsal: 18 říj 2005 13:28
od Mosťa
viashino píše:Mosťa píše:viashino píše:Mošťa: Funguje na Vsetine jeste Smith-tuning ?
Jo, funguje. Teda měl by, aspoň co vím.
www.smith-tuning.com
Nic proti majiteli ani obchodu nemám, ale nějak nevede "můj" sortiment. U vás je to zajímavější

A ma nejaky obchod (show room) nebo to provozuje jen pres net...
Kdysi snad připravoval něco podobného, ale nevím, jak to nakonec dopadlo. Spíš bych spoléhal na internet. Ale určitě to říct nemůžu, zkus ho kontaktovat.
Napsal: 18 říj 2005 22:12
od Návštěvník
2 viashino: to uz vypada zajimaveji

zrejme si budu muset nechat nadelit takovy vanocni darek - predcasny, protoze dnes jsme konecne sestelovali turbo, at tlaci 1 bar, doted se mu nechtelo, max 0,4, chybicka se vloudila, no a brzdicky z passatu - papa - modre, vonave, pod kapotou dym, prehrate. takze pujdou kolegovi na gIV - to je vyletnik, jemu staci, s 1.6 stihali, vic uz ale ne, nechapu jak to muze seriove vydrzet na passatu, ktery je jeste tezsi nez muj leon, preci vyrobce musi pocitat i s tim, ze clovek muze jezdit i jako prase. a to tam jeste neni zadna vetsi uprava krome IC a trubek k nemu, zadny chip, vstriky, ... vse jeste na stole.
Takze budu pamatovat, jak se nachystaji penize tak se ozvu. Zrejme brzdice, hadice, desky, protoze kotouce sezenu z D, seataci dodaji

Tak zatim dik, ozvu se
leon.zl
Napsal: 19 říj 2005 09:29
od viashino
leon.zl: mozna sem to spatne napsal, ale tema kotoucema sem nemyslel original ze seata cupry, ale TAR-OX pro Cupru... jsou to kotouce G88 a Sport Japan (viz obrazky)... netusim teda jak kvalitni jsou original kotouce, ale kdybych daval takove penize do brzd, tak bych asi nepouzival seriove kotouce, ale samozrejme zalezi na tobe... ty Tar-oxy nejsou zrovna levna zalezitost, ale na brzdach by se asi setrit nemelo
A tady je ten brzdic:
http://www.tarox.com/images/pinza-bf34.jpg
Napsal: 19 říj 2005 21:26
od Návštěvník
hmmm, tak ty jsou pekny, takze cca 40 tisic - to uz vypada lip nez tech puvodnejch 60

Dikes, budu pamatovat, ozvu se jak bude aktualni.
leon.zl
Napsal: 19 říj 2005 21:29
od Návštěvník
jo uz ti volal pred cca 1/2 rokem ohledne neodesignu od polaku, tenkrat jsem chtel predelavat bodykit, pak jsem na to kaslal a prekopal radeji motor

Zdar, leon zl
Napsal: 20 říj 2005 10:23
od viashino
To ani nevim, ze by mi nekdo (ty) volal na neodesign na leona... vim ze jeden se prodaval na slovensko a pak uz nevim... no, kazdopadne ten leon od neo je docela povedeny. I kdyz oni maj vetsinu peknych veci...
Napsal: 20 říj 2005 11:06
od Návštěvník
tak kdyz to nebylo k tobe tak asi Pragl mk racing, tam ste taky, ze? neodesign na leona ma ale divny prahy, takovy je to kozaty, vysoke s nima, ten zbytek takovy jemnejsi, zadna silenost, decentka
Napsal: 20 říj 2005 11:59
od viashino
Jo, v Praze jsme taky... Ty prahy se mi prave libi

Napsal: 03 lis 2005 09:12
od leon.zl
2 Viashino:
resim prave mensi problemek - shanim adaptery na pripojeni cidla tlaku oleje a cidla teploty oleje na 1.8T AGU skodovacky motor. nasel jsem neco od raidhp, ale nikdo neni schopen rict nic blizsiho, ani renocar jako dovozce do rep. - viz prispevek v sekci tuning.
Nemate nejakeho dodavatele co dodava typizovane adaptery pro konkretni motor? taky planuji pripojit chladic oleje, takze jestli je nejaky mezikus co se da pred olej filtr - to by bylo s vyhodou, a na nem jeste diry na cidla? to by uz bylo moc idealni? a jenom tak priblizne - nejaky olej chladic? rozhoduje cena, mam moznost novy za 3000, zalezi na nabidce. Dik za odpoved.
leon.zl
Napsal: 05 lis 2005 19:01
od viashino
Zeptam se zitra kolegy, jestli nebude o necem vedet... Tusim ze Goodridge ma neco na olej, ale ted si nejsem jisty co...
Napsal: 06 lis 2005 20:23
od viashino
Cidlo tlaku a teploty oleje souvisi s pouzitym budikem (resp. budiky). Musis ho koupit od toho, od koho budes kupovat budik (tedy napr. VDO nebo Racetech). Ćidlo se pripojuje misto puvodniho cidla na kontrolku tlaku oleje, ktera je v motoru seriove. Co se tyce pripojeni olejoveho chladice, muzeme dodat veci od Goodridge (vyrabi to pro ne Mocal). Mezikus pod filtr s termostatem stoji neco pres 3000, pokud je to bez termostatu, tak kolem 2000. Vice najdes na
www.goodridge.net v katalogu, v sekci 8. Pro silnicni pouziti rozhodne dej ten s termostatem, jinak olej v zime nezahrejes.
Chladic muzeme dodat taky... Cena zalezi na velikosti (od 2327,- za 107AN10)
Napsal: 14 lis 2005 21:26
od LionVTS
Napis, chip ti zajistim od firmy Flashmotors. Klidne hned zitra. Majitel sem jede z Brna...