Pístní kroužky - je možné zaměnit za dostupnější typ?
Napsal: 09 bře 2011 19:54
Nebudu psát žádný dlouhý kecy ani zdůvodňovat myšlenkový pochody jak je u mne zvykem bo by to beztak nikdo nečet takže rovnou k věci:
Je možné sehnat pístní kroužky podle průměru a zaměnit je bez problémů s jiným autem pokud mají rozměry stejné?
Moje auto má údajně stejné kroužky jako Felicie průměr 75,5mm , jeden z ex-členů hyundaiklubu je dával na vyladěnou turbo verzi a říkal že 3000km s tím najel vpohodě ale pak auto prodal a ztratilo se z doslechu takže nevím co to udělá z dlouhodobého hlediska.
Co velí praxe? Neověřenou teorii prosím nechte spát. Na co si dát při výběru pozor?
Vim že na TF je to jako mámit z jalový krávy tele, nicméně se tu určitě najde někdo technicky znalej...
EDIT: Na záměně za kroužky z Feli mi dělá trochu starosti rozdíl ve výkonu, Feli má 50kW a já mám v serii asi 85kW a chtěl bych po zajetí ještě trochu zvyšovat tlak. Na druhou stranu kroužky sou stejný na atosférickou i přeplňovanou verzi mýho motoru. Kde je rozdíl 20kW
Je možné sehnat pístní kroužky podle průměru a zaměnit je bez problémů s jiným autem pokud mají rozměry stejné?
Moje auto má údajně stejné kroužky jako Felicie průměr 75,5mm , jeden z ex-členů hyundaiklubu je dával na vyladěnou turbo verzi a říkal že 3000km s tím najel vpohodě ale pak auto prodal a ztratilo se z doslechu takže nevím co to udělá z dlouhodobého hlediska.
Co velí praxe? Neověřenou teorii prosím nechte spát. Na co si dát při výběru pozor?
Vim že na TF je to jako mámit z jalový krávy tele, nicméně se tu určitě najde někdo technicky znalej...
EDIT: Na záměně za kroužky z Feli mi dělá trochu starosti rozdíl ve výkonu, Feli má 50kW a já mám v serii asi 85kW a chtěl bych po zajetí ještě trochu zvyšovat tlak. Na druhou stranu kroužky sou stejný na atosférickou i přeplňovanou verzi mýho motoru. Kde je rozdíl 20kW