Nepravidelný chod motoru v Astře F?
Napsal: 04 dub 2011 18:27
Mám takovej problém,
mám Astru F 1.6i 55kw, když do ní ráno sednu vše je jak má být tzn. nastartuju, otáčky jsou mírně vyšší samozřejmě díky sytiči, ted k problému který nastane během následujícíh cca 10 min a to tak že klesnou otáčky neboť sytič se vypnul díky provozní teplotě to je jasný ale auto v tu chvíli při nížších otáčkách jakoby poškubává a moc nejede až když se dostanu na cca 3000 otáček tak jede a to při každým stupni
. A i když třeba stojím cejtím větší vibrace ve volantu než je normální 
Nejdřív mi napadla že to teda má počítač a tak tonechám napíchnout na diagnostiku abych aspon věděl co je vše v prd...
, tak přijedu do servisu a vysvětluju technikovi můj problém a on "otevřete mi kapotu a nastartujte motor" tak jsem udělal co mi řekl - technik položil ruku na motor(respektive na sání) a povídá "ten motor kope - neběží jak má jakoby se dusí" zeptal se mi jestli jsem měnil svíčky atd řikám že ne a on tak to vyměnte a pak sem přijedte.
Takže jsem vyměnil svíčky, kabely, vzduchovej filtr i palivovej, vyčistil kladívku v rozdělovači ale problém je pořád stejný.
Taky se mi stane cca 2-3 do měsíce že mi to při jízdě v nižších otáčkách "střelí" a chcípne a pochopitelně motor se hned chytne pač tam mám rychlost.
Dostal jsem ještě radu že by to mohla bejt lambda ale jak poznám že je to zrovna ona? Nesetkal se s tím někdo? Slyšel jsem i něco o tom že tyhle motory prej neměli dobrý rozdělovače?
Za každej názor předem dík
mám Astru F 1.6i 55kw, když do ní ráno sednu vše je jak má být tzn. nastartuju, otáčky jsou mírně vyšší samozřejmě díky sytiči, ted k problému který nastane během následujícíh cca 10 min a to tak že klesnou otáčky neboť sytič se vypnul díky provozní teplotě to je jasný ale auto v tu chvíli při nížších otáčkách jakoby poškubává a moc nejede až když se dostanu na cca 3000 otáček tak jede a to při každým stupni


Nejdřív mi napadla že to teda má počítač a tak tonechám napíchnout na diagnostiku abych aspon věděl co je vše v prd...

Takže jsem vyměnil svíčky, kabely, vzduchovej filtr i palivovej, vyčistil kladívku v rozdělovači ale problém je pořád stejný.
Taky se mi stane cca 2-3 do měsíce že mi to při jízdě v nižších otáčkách "střelí" a chcípne a pochopitelně motor se hned chytne pač tam mám rychlost.
Dostal jsem ještě radu že by to mohla bejt lambda ale jak poznám že je to zrovna ona? Nesetkal se s tím někdo? Slyšel jsem i něco o tom že tyhle motory prej neměli dobrý rozdělovače?

Za každej názor předem dík
