Stránka 1 z 1
spojková lamela vs. setrvačník
Napsal: 16 lis 2011 19:08
od tom406
Mám takový problém -koupil jsem originál lamelu a setrvačník ACT. Problém je ale v tom ,že pružiny lamely leží na hlavách šroubů setrvačníku. Prostě když vložím šrouby do setrváku a posadím na setrvák lamelu tak ty hlavy šroubů se lehce dotýkají pružin lamely. Šrouby mám originál Subaru. Dotaz zní: Jaká je min. vůle mého problému tak aby bylo vše OK? Příčina tohoto problému je neznámá. Zboží je úplně nové.
http://406.nolimit.cz/image/18035946" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: spojková lamela vs. setrvačník
Napsal: 16 lis 2011 23:40
od JRD McLAREN
no berme v uvahu, ze pri zahriati sa material roztiahne, a bezne doporucuju mat vole okolo 0.6mm..
fotni mi len cisto tie sruby, ja som na podobny problem narazil pri mojej prestavbe motoru..
musel som kupit ine sruby, z nizssou hlavou cca 2/3ny z povodnych originalnych ( ak tie stare boli original z fabriky )
Re: spojková lamela vs. setrvačník
Napsal: 17 lis 2011 17:19
od tom406
originál šrouby jsou tyto
http://406.nolimit.cz/image/18037928" onclick="window.open(this.href);return false; mají hlavu vysokou 8mm.
už jsem zvažoval šrouby ARP ty jsou nižší.
Ta vůle 0,6mm je dostatečná? Pokud bych vyměni šrouby tak bych se dostal na 3mm.
Re: spojková lamela vs. setrvačník
Napsal: 17 lis 2011 20:01
od JRD McLAREN
no ta vola 0.6mm je minimalna co mi jeden doporucil..
nikdy som to nejako detajlne nemeral...
ja som teraz kupoval tieto sruby, nemaju "tu akoby podlozku" ..
Re: spojková lamela vs. setrvačník
Napsal: 19 lis 2011 12:39
od tom406
tak záhada objasněna. Ta moje lamela je špatně skompletována. na šasi lamely je nanýtován unašeč a v mém případě je šasi s lamelama pod vrstvou středového unašeče. Tedy nějaký blbec přehodil vrstvy a nikdo si toho nevšimnul. Nechápu to.
http://406.nolimit.cz/image/17888966" onclick="window.open(this.href);return false; moje lamela
http://www.autoextreme.co.uk/images/act ... ch-kit.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; takto je to správně.