Stránka 1 z 1
Lambda sonda
Napsal: 25 led 2005 16:47
od spodli
Neví někdo jestli se dá koupit samotná lambda sonda a nemusej se teda kvůli tomu měnit rovnou celý svody?Popřípadě když se dá vcož doufám a věřím napište i přibližnou cenu dík

Napsal: 25 led 2005 16:51
od spodli
sakryž zapoměl jsem dodat že je na
opel astra 96- typ motoru x16szr
Napsal: 25 led 2005 17:15
od Beaver
spodli píše:sakryž zapoměl jsem dodat že je na opel astra 96- typ motoru x16szr
Zkus na internetu projet katalog NGK (myslím že na
www.ngk.com), lambda se normálně vyšroubuje a vymění, jedině by mohl být problém kvůli tomu že je do svodů brutálně zahnilá nebo zapečená.
Napsal: 25 led 2005 17:41
od vrabi
Nevyhřívaná lambda stojí (na motory opel) cca 1100,- a poznáš jí podle toho že do ní vede jen jeden drát, vyhřívaná je o něco dražší a vedou do ní tři dráty. Samozřejmě nesmíš nakupovat u Opla nýbrž třeba v autokelly

. Na výměnu si připrav očkový klíč protože normálním jí nepovolíš a novou sondu musíš v místě závitu natřít grafitovou vazelínou, většinou bývá k té sondě přibalená. Ale pozor

nesmíš namazat tu část co bude uvnitř potrubí (ten dírkatý košíček).
Napsal: 25 led 2005 18:03
od spodli
No já sem právě sundaval svody kvůli tomu že je naleštím a jěště jsem musel taky koupit nový těsnění to starý bylo úplně na sra.ky a jak jsem to nes z garáže domů v báglu, tak se mi ten drát co vede k tý lambdě utrh,proto jsem jí chtěl vyndat že jí vyměním a stejně byla asi špatná protože mi kára žrala rekordních cca 13 litrů na sto kilometrů a někdo mi řek že to může bejt lambdou, samozřejmě vůbec nešla tak sem se s ní nepáral a uříz jsem ji takže škoda že jsem to nevěděl dřív jak se sundavá

teď mám problém že jsem asi poškodil závit tak mi to snad kluci v podniku vyfrézujou-prej když to nepude tak si mám připravi 10 táců na nový svody- což jse mi zdá poměrně dost, když jsem viděl leštěný za 15
Napsal: 26 led 2005 10:05
od futura
Zavit se da bud vyvlozkovat Heli coil, newbo vyriznout stary osazeni a do svodu navarit novej, tusim 18x1,5.
Napsal: 26 led 2005 12:07
od vrabi
Nový svody jsou zbytečný, stačí odvrtat starou sondu a udělat nový závit (vyvložkovat).
Napsal: 26 led 2005 12:10
od vrabi
Jinak ti doporučuju navštívit toto fórum o Astrách
http://www.opelastra.cz/cgi-bin/boardkadett/adebata , tam ti rádi poradí

Napsal: 10 úno 2005 15:56
od spodli
všechno už mám ok dík za rady,akorát teď když jsem si koupil novou lambdu a našrouboval jsem ji do těch svodů tak při jízdě se mi z toho závitu kouří a strašně to smrdí jako kdyby se to pálilo je to normální

[/right]
Napsal: 10 úno 2005 19:21
od vrabi
ta sonda je namazaná olejem s grafitem, olej se vypálí a grafit tam zůstane, mělo by to po pár kilometrech přestat smrdět

Napsal: 26 úno 2005 21:20
od JamesT
Jak tu psal spodli, že mu žrala rekordních 13/100 a že mu někdo poradil, že to může byt lambda sondou, tak já mám stejnej problém s 1,5i Ibizou z 91!!! A taky mi někdo poradil, že to může být lambda sondou a někdo zas říkal, že je to blbost!!! Z původních 7mi si teď bere dvojnásobek a víc!!! Možná to do tohodle tématu nepatří, ale nevíte, čím to může být???
Napsal: 26 úno 2005 22:37
od YANEK

kámošovi brala ibiza 1.6 z 94 17 litrů byl to ucpanej kat a špatná sonda

Napsal: 26 úno 2005 22:53
od JamesT
YANEK píše:
kámošovi brala ibiza 1.6 z 94 17 litrů byl to ucpanej kat a špatná sonda

Já mám doma náhradní KAT i se sondou z o rok mladší Ibizy.....!!! Můžu to tam zkusit namontovat, ale nevim, v jakým stavu je!!! Může na tom třeba bejt hůř, něž moje, já to nepoznám, jel jsem s tim jen asi 200 km a paxem to rozebral na ND a navíc to byla 1.2ka!!! A jinak to by nemělo vadit, že to je z 1.2ky a dávám to na 1.5ku, ne???